Haluan vain kertoa teille miehille, että jos ajattelette, että yh-äiti ei saisi etsiä seuraa, niin älkää turhaan mielipiteitänne hänelle latoko. Parempi vaan silloin olla sekaantumatta sen yh-äidin elämään. Aika lailla potutti, kun joku vieras mies alkaa minua netissä määrätä, että minun pitäisi siirtää tämä puoli elämästä myöhemmäksi. Jos minulle on tärkeää myös avioelämä (etsin aviomiestä) niin en aio sitä siirtää siihen aikaan, kun lapset ovat isoja. Olen silloin pajon vanhempi ja miehen löytäminen tulee entistä vaikeammaksi. Nyt olen vielä nuori ja pidän miehen läheisyydestä. En halua jäädyttää sitä puolta itsestäni sen takia, että minulla on lapsia. Minulla on oikeus etsiä miestä, joka haluaa perheen kanssani, olivat sinkkumiehet mitä mieltä tahansa. Jossain voi olla mies, joka voisi jopa avioitua kaltaiseni yh-äidin kanssa. Sellainen mies, joka rakastaa perhe-elämää, ei deittailua. Pahoitin aika lailla mieleni miehen kommenteista. Siksi ajattelin tämän tänne kirjoittaa.
miksi pahoittaa toisen mieli
22
642
Vastaukset
- Joku mies
Samaa mieltä. Miksi pahoittaa toisen mieli? Ihmisiltä tuntuu unohtuvan, että profiilin takana on oikea ihminen ja käytöstavat olisivat suotavia. Netin välityksellä on helppo räksyttää anonyymisti törkeyksiä.
Onnea etsintään! Kyllä meitä hyviäkin miehiä on olemassa. Ei me kaikki olla vielä kuoltu sukupuuttoon :).
T. Nuorehko mies - Toinen nuorehko mies
Totta hemmetissä yh:t saa etsiä seuraa. Voi kun noista ikävistä ihmisistä pääsisi eroon vaikka sormia napsauttamalla. Itselläni ei olisi mitään sitä vastaan jos "se oikea" olisikin yh-äiti. En kylläkään heti ensimmäisenä ole lähettelemässä viestejä näille mutta jos toinen osapuoli tekisi aloitteen tai muuten tutustuisin yksinhuoltajaan, joka on mieleeni niin en pistäisi hanttiinkaan. Ihmisiähän nekin on, eikö?
- Boris_12345
Yksineläminen ilmeisesti nostattaa joissakin ihmisissä turhautumisen, vihan ja katkeroitumisen tunteita siinä määrin että sivullisetkin saavat kuulla tästä kunniansa. Yh-äitejäkin löytyy usempaa sorttiav - jokainen hakee seuraa omista lähtökohdistaan. Kun sopiva henkilö osuu kohdalle, niin yh-statuksella tai monella muulla seikalla on aika vähän merkitystä.
- ....................
Näin on. Olit nuori, vanha, lapseton, lapsellinen, laiha, lihava - niin kyllä saat kuulla ennenpitkää kunniasi jos vähänkin pidempään joudut hakemaan kumppania netissä.
Ei edes jaksa aloittaa mitä kaikkea raivoamista ja haukkumista olen saanut kuulla, minä lapseton ja hoikka ihminen.
- nbvcxcvbnmjhgfd
Ei nyt vaan jaksa kenenkään kersat ja piste.
- .
Kai yh-äiti kerrot profiilissasi, että sinulla on lapsia, kaikki eivät kerro ja siitä aiheutuu harmia. Kukaan ei kiellä sinua etsimästä seuraa, ole rehellinen ja valitse kohteesi paremmin.
Lapsellisen ja lapsettoman ei lähtökohtaisesti kannata etsiä seuraa, kun samakaltaisista, maailmat ovat niin erilaiset. - chat-no-thanks
Lukutaidottomille bannia! Kai nyt jokainen ymmärtää että yh-äidillä on lapsia, mitä ihmettä osa uunoista täällä oikein inisee, etsikää jotain muuta jos kerran korpeaa. Yh-äideille peukkua, tekevät valtavan arvokasta työtä noitten urpojenkin edestä. Kiva yh-äiti on kiitollinen myöskin arvostavasta deittikaverista, niinkuin tämä kaverikin!
- haloo bannianni !
Hei lobotoitu aivokääpiö, nämä yh-ämmät ovat pahemmanlaatuisia kusettajia, taidat olla itsekin sellainen, he/sinä salaavat nämä kakaransa usein mahdollisimman pitkälle, silloin on oikein, että pskaa kaadetaan niskaan.
- yh-äiti--
haloo bannianni ! kirjoitti:
Hei lobotoitu aivokääpiö, nämä yh-ämmät ovat pahemmanlaatuisia kusettajia, taidat olla itsekin sellainen, he/sinä salaavat nämä kakaransa usein mahdollisimman pitkälle, silloin on oikein, että pskaa kaadetaan niskaan.
Minä en salaa. Kerron aina ensimmäisenä lasteni iät ja sen että olen aika sidottu lapsiin ja kerron myös millainen lasten isä on. Myös profiilissani tuo lukee, että lapsia on ja perhe-elämästä pitävää miestä haen. En sitten voi sille mitään, jos herrat eivät vaivaudu sen enempiä lukemaan saati profiiliani tahi kirjoittamiani viestejä. Mutta on kyllä miehiä, jotka haluavat tavata senkin jälkeen, kun tietävät kotitilanteestani. Tämä ei näytä riippuvan siitä, onko miehellä lapsia vai ei. Itse asiassa minulla on tulossa treffit lapsettoman miehen kanssa :). Hän on sitä mieltä, että jos rakastaa äitiä, niin rakastaa lapsia.
- ei tule toimimaan
yh-äiti-- kirjoitti:
Minä en salaa. Kerron aina ensimmäisenä lasteni iät ja sen että olen aika sidottu lapsiin ja kerron myös millainen lasten isä on. Myös profiilissani tuo lukee, että lapsia on ja perhe-elämästä pitävää miestä haen. En sitten voi sille mitään, jos herrat eivät vaivaudu sen enempiä lukemaan saati profiiliani tahi kirjoittamiani viestejä. Mutta on kyllä miehiä, jotka haluavat tavata senkin jälkeen, kun tietävät kotitilanteestani. Tämä ei näytä riippuvan siitä, onko miehellä lapsia vai ei. Itse asiassa minulla on tulossa treffit lapsettoman miehen kanssa :). Hän on sitä mieltä, että jos rakastaa äitiä, niin rakastaa lapsia.
Hakkaat taas päätäsi seinään, miksi ihmeessä lapsettoman miehen kanssa yrität treffejä? Tuollaiset rakastamisjutut näkemättä äitiä ja lapsia kertoo tyypin olevan epätoivoinen, hakee helppoa panoa, tai ehkä tietämätön tilanteista, joihin yh-naisen kanssa seurusteltaessa ajautuu väkisinkin, ne voivat olla välillä helvettiä kaikille osapuolille. Ennemmin, tai myöhemmin tuokin mies joutuu toteamaan tilanteen mahdottomaksi.
- yh-äiti--
ei tule toimimaan kirjoitti:
Hakkaat taas päätäsi seinään, miksi ihmeessä lapsettoman miehen kanssa yrität treffejä? Tuollaiset rakastamisjutut näkemättä äitiä ja lapsia kertoo tyypin olevan epätoivoinen, hakee helppoa panoa, tai ehkä tietämätön tilanteista, joihin yh-naisen kanssa seurusteltaessa ajautuu väkisinkin, ne voivat olla välillä helvettiä kaikille osapuolille. Ennemmin, tai myöhemmin tuokin mies joutuu toteamaan tilanteen mahdottomaksi.
No tuo on sinun näkemyksesi asiasta. En allekirjoita. Ei hänen tarvitse nähdä ketään ollakseen tuota mieltä. Se on yleistävä näkemys eli näkemys siitä, että jos valitsee äidin niin tietää valitsevansa myös lapset. Ei hän helppoa panoa hae, koska tietää, että minä lähden vain vakavaan suhteeseen. Mutta hieno ennustus tuokin...
- juhuu_niin
Siis eihän edellinen kirjoittaja sanonut, että mies olisi häneen rakastunut. Vaan kertoi vain, että mies on sitä mieltä, että jos mies rakastuu naiseen, niin hän hyväksyy naisen lapsetkin... Hohhoijaa!
- 22
Miksi ei toimisi? Puhun omasta kokemuksesta: olin 10 vuotta naimisissa naisen kanssa, jolla oli lapsia ed. suhteestaan. Itselläni ei enkä halunnut tai halua. Vaikka liitto päättyikin eroon, niin ei se lapsista johtunut ja heidän kanssaan minulla on edelleen hyvät välit.
Mielestäni homman ydin on siinä, että lapset täytyy tiedostaa osaksi pakettia JA molempien täytyy myös tajuta se, että perheeseen tuleva uusi mies (tai nainen, jos kuvio sattuu olemaan toisinpäin) ottaa vanhemman, siis aikuisen ihmisen roolin suhteessa lapsiin. Mitään "sä et oo mun iskä, et sä voi määrätä" temppuilua ei pidä lapsilta sietää. Minulla sitä ei kyllä yritettykään.
- J.C,
Toivottavasti muutkin yh-äitit olisivat yhtä ennakkoluulottomia ja voisivat pitää myös lapsetonta miestä kelvollisena elämänkumppanina. Nykyisin vain tuntuu, että kaikilla ihmisillä ei ole mitään positiivista sanottavaa mistään, valitetaan vain joka asiasta ja haukutaan kaikkia.
- juhuu_niin_
Kyllä minäkin olen päässyt monille treffeille ihan mukavien miesten kanssa, vaikka yh-äiti olen minäkin. Profiilissani lukee, että minulla on lapsia. Ja kerron kaikille kysyville myös sen, montako lasta minulla on ja minkä ikäisiä he ovat.
Ja silti moni kiva mies on ollut kiinnostunut. Treffit ovat menneet ihan kivasti eikä kukaan ole yrittänyt vongata mitään. Ja kaikki olisivat halunneet tavata uudelleenkin. Mutta valitettavasti minulle ei tullut yhdenkään miehen kohdalla sellaista fiilistä, että olisin halunnut tavata uudelleen. Eli kiitin seuraavana päivänä kivoista treffeistä ja toivotin hyviä jatkoa. Ja kaikilta miehiltä tuli positiivista palautetta takaisin.
Eli yh-statuksen ei tarvitse olla este lapsettomille miehillekään. Ihan fiksuja ja mukavia miehiä olivat kaikki eikä joukossa ollut yhtään epätoivoista seksinvonkaajaa.
Onneksi miehiä on moneen menoon, ja olen vakuuttunut siitä, että kyllä sieltä vielä joku minulle sopivakin löytyy.Asiallista toimintaa. Asenteesi on kohdallaan, pisteet siitä. Olet suora, rehti, avoin ja positiivinen sekä ymmärrät, että kaikki miehet eivät ole samasta puusta veistettyjä. Näin treffailun pitäisi toimia kaikkien kohdalla.
Aivan varmasti löydät vielä sen sopivan.
- hellan duudeli
Vähästäpä sinä pahoitat mielesi. Mitä väliä, jos joku kertoo sinulle oman mielipiteensä!?
- mitäväliä?
Miksi pitää kertoa mielipiteensä jos sitä ei ole kysytty?
Alkaisinko käydä läpi miesten profiileja ja kertoa mielipiteeni heidän ulkonäöstään tai vaikka vaan profiiliteksteistään?
Fiksu ihminen hakee vain sellaisia profiileja jotka mahtuvat omiin kriteereihin ja ohittaa ne, joista ei pidä. - 17
No hyvä, minäpä kerron sinulle oman mielipiteeni, josta sinulla oman logiikkasi mukaan ei ole mitään oikeutta pahoittaa mieltäsi: minun mielestäni sinun kaltaisesi kusipäät olisivat parhaimmillaan kuolleina!
- w5yj75ry7
mitäväliä? kirjoitti:
Miksi pitää kertoa mielipiteensä jos sitä ei ole kysytty?
Alkaisinko käydä läpi miesten profiileja ja kertoa mielipiteeni heidän ulkonäöstään tai vaikka vaan profiiliteksteistään?
Fiksu ihminen hakee vain sellaisia profiileja jotka mahtuvat omiin kriteereihin ja ohittaa ne, joista ei pidä.Jos on huonoja kokemuksia esim juuri YHnaisista niin sellainen mies helposti kohdistaa turhautumisen kaikkiin heihin, varsinkin anonyymina. Miksi hän odottaisi antaako joku siihen luvan?
ja miksi tuohon pitäisi joku looginen selitys löytää? Tuskin sinullakaan mitään logiikkaa on esimerkiksi vastailla tähän ketjuun ja puolustaa jotain tuntematonta ihmistä.
Mielestäni ei pitäisi käyttää nettiä mihinkään jos loukkaantuu noin helposti.
Lopettakaa se riidanhaastaminen. Jos ette voi hyväksyä jotain puolta toisessa niin älkää ottako yhteyttä. Tosimies sentään kiusaa toisia miehiä, eikä sekään kyllä ole tosimies...
Yh-äideissä ei mun mielestä ole mitään vikaa, kyllä se mies sieltä löytyy varmasti. Jos panemaan haluaa niin helpommalla pääsee kun menee sopivaan baariin sopivalla mentaliteetilla, ei tarvi paljoa odotella. Joskus sitä jotain muutakin kuin panoa tai ihanmukavaa olisi kiva löytää selvinpäin ja luontevasti. Eikä kyllä baarissakaan pakoteta juopumaan, wink wink.- Näinon
Kaikilla on oikeus elää onnellista elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462