Lähellä toisen peräpuskuria roikkuminen on aika GAY

Anti-Ho.mo.

Kyllä nuo toisen peräspuskurin lähentelijät tiedetään että minkä sortin porukkaa ovat.

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niimpäniin

      Totta. Rekkapenat on pahimpia perässäroikkujia ei suinkaan henkilöautolla ajavat. Vaikka ei olisi kenelläkään mahdollisuutta jonossa ohittaa, ajaa rekkapena perseessä kiinni, niinkuin se jotenkin nopeuttaisi rekkapenan matkaa.

      • Miten rekka voi

        voi roikkua perässä? Eikös niissä ole rajoittimen asetettu 88:n km/h ja henkilöautoissahan ei ole rajoittimia.


    • ei roikkuva

      Se on sakotettavaa se roikkuminen, mutta valitettavasti sitä ei valvota aktiivisesti. Nopeus ja alkoholi näkyy kuolematilastoissa, mutta peräänajot ovat "oho- nyt sattu liikenneonnettomuus". Kuten Tampereella kävi.

      • Toisen perä haisee

        Pitäisi valvoa ja puuttua kovalla kädellä tai sitten pistää niin suuri sakko pelotteeksi, ettei tekisi mieli sellaista pikavoittoa saada. Olisiko kenties 1.500 € sopiva?


    • ffr333

      Ei johtunut Tampereen kolarit perässäroikkumisesta, vaan liia suuresta nopeudesta ja olemattomasta näkyvyydestä.

    • kesäkumit

      Ei johtunut kun kesärenkaista.Oli poliisin tiedotteen mukaan lähes puolella kolaroineista kesäkumit jo alla.

    • Ha! Totuus on....

      Perässä roikkujista "kärsivä" on onneton tumpelo, eikä pelkästään sitä vaan myös äääärettömän itsekäs torvi ! Joka ei näe eteensä, vain taakse ja uskoo ostaneensa tontin kyseiseltä tieosuudelta.
      Rekoilla on nopeutensa, eipä niitä paljon sakotella, pilkkua ei siis nussita.
      Mittarinopeudellaan änkyröivä kusipää joka moittii "perässäroikkujia" on itse asiassa EDESSÄROIKKUJA mutta ei hän sitä tyhmyyttään ja itsekkyyttään näe... kokematon pässi kun on, huollonkin hän tekee tarkastamalla rengaspaineet... hyvä niin.
      Itse en jäisi roikkumaan rekan eteen lapsineni, vaan poistun siitä pikkuisen polkemalla tai kaffeelle menolla.
      Jos joskus kännykkään puhumalla syyllistyn alinopeuteen, en syyllistä perässäroikkujia vaan ymmärrän että tarkoittavat että lisäähän nopeutta tai mene kaffeelle, mutta roikkujista narisija sika näkee vain itsensä ja "tonttinsa" Typerys.....
      Jos haluat leimautua typerykseksi, osaamattomaksi torveksi valita perässäroikkujista ja aja todellista käytännön "alinopeutta" , pilkkua nussiva ei tee sitä parisuhteessa....
      Oliko muuta ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe