Kyllä nuo toisen peräspuskurin lähentelijät tiedetään että minkä sortin porukkaa ovat.
Lähellä toisen peräpuskuria roikkuminen on aika GAY
7
180
Vastaukset
- niimpäniin
Totta. Rekkapenat on pahimpia perässäroikkujia ei suinkaan henkilöautolla ajavat. Vaikka ei olisi kenelläkään mahdollisuutta jonossa ohittaa, ajaa rekkapena perseessä kiinni, niinkuin se jotenkin nopeuttaisi rekkapenan matkaa.
- Miten rekka voi
voi roikkua perässä? Eikös niissä ole rajoittimen asetettu 88:n km/h ja henkilöautoissahan ei ole rajoittimia.
- ei roikkuva
Se on sakotettavaa se roikkuminen, mutta valitettavasti sitä ei valvota aktiivisesti. Nopeus ja alkoholi näkyy kuolematilastoissa, mutta peräänajot ovat "oho- nyt sattu liikenneonnettomuus". Kuten Tampereella kävi.
- Toisen perä haisee
Pitäisi valvoa ja puuttua kovalla kädellä tai sitten pistää niin suuri sakko pelotteeksi, ettei tekisi mieli sellaista pikavoittoa saada. Olisiko kenties 1.500 € sopiva?
- ffr333
Ei johtunut Tampereen kolarit perässäroikkumisesta, vaan liia suuresta nopeudesta ja olemattomasta näkyvyydestä.
- kesäkumit
Ei johtunut kun kesärenkaista.Oli poliisin tiedotteen mukaan lähes puolella kolaroineista kesäkumit jo alla.
- Ha! Totuus on....
Perässä roikkujista "kärsivä" on onneton tumpelo, eikä pelkästään sitä vaan myös äääärettömän itsekäs torvi ! Joka ei näe eteensä, vain taakse ja uskoo ostaneensa tontin kyseiseltä tieosuudelta.
Rekoilla on nopeutensa, eipä niitä paljon sakotella, pilkkua ei siis nussita.
Mittarinopeudellaan änkyröivä kusipää joka moittii "perässäroikkujia" on itse asiassa EDESSÄROIKKUJA mutta ei hän sitä tyhmyyttään ja itsekkyyttään näe... kokematon pässi kun on, huollonkin hän tekee tarkastamalla rengaspaineet... hyvä niin.
Itse en jäisi roikkumaan rekan eteen lapsineni, vaan poistun siitä pikkuisen polkemalla tai kaffeelle menolla.
Jos joskus kännykkään puhumalla syyllistyn alinopeuteen, en syyllistä perässäroikkujia vaan ymmärrän että tarkoittavat että lisäähän nopeutta tai mene kaffeelle, mutta roikkujista narisija sika näkee vain itsensä ja "tonttinsa" Typerys.....
Jos haluat leimautua typerykseksi, osaamattomaksi torveksi valita perässäroikkujista ja aja todellista käytännön "alinopeutta" , pilkkua nussiva ei tee sitä parisuhteessa....
Oliko muuta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483