Väsyttää jo tämä iänikuinen jauhaminen kitkoista ja nastoista. Eikö teillä PEELOT OLE MUUTA KESKUSTELTAVAA KEVÄISIN JA SYKSYISIN ????
HOMMATKAA
OMA
ELÄMÄ
LUUSERIT
!!!!!
RENGASKESKUSTELU KIELLETTÄVÄ
11
123
Vastaukset
- eenokki
NÄIN ON PRÖÖÖÖÖÖT! HYVÄ!
- haa haa blää blää
KITKAPELLE AJO PUUHUN HAA HAA HAA!!!! HAJOO SIIHE PEELO!!!!
- miten on
Ehkä vietät itse liikaa aikaa täällä?
- TALVIRENKAAT
Menkää töihin
- eikä tietä
Talvi autoilu lopetettava,hiihdetään.
Töissäkäynti lopetettava,ei ehdi hiihtämällä.
Ei töitä , ei tartte autoakaan. - DS Pallas -73
Kesäisin ajetaan myös kolareita ja ulosajojakin metsähallituksen puolelle on vaikka kuinka paljon.
Mitähän renkaita voitte syytellä kun kesällä ajetaan kesärenkailla. - blaablaab
Niin - tämähän on keskustelupalsta, täällä on tarkoitus keskustella erinäisistä asioista. Kukaan ei pakota sinua kuitenkaan keskustelemaan renkaista tai ylipäätään mistään ellei sinua kiinnosta. Muita saattaakin jo kiinnostaa joten suotakoon heille vapaa keskustelu esim talvirenkaista. Elele sinä rauhassa omaa hienoa elämääsi.
- Nyt se on kielletty
No olkoon sitten menneeksi. Minä kiellän rengaskeskustelun. Hajaantukaa!
- Alfred Rosenberg
Moniko on vaihtanut turhaksi havaitsemansa nastat kitkarenkaisiin kun on seurannut keskustelua? Tai käynyt kuuntelemassa tien vieressä rengasmelua? Tai verrannut ajamista urissa ja niiden vieressä, sisämelussa on eroa kuin premiumissa ja pikkuautossa?
Keskustelu on tärkeintä satunnaiskävijälle. Vakikirjoittajat tuskin haluavat muuttaa mielipidettään koska se osoittaisi että olivat aiemmin väärässä. Vaan politiikassakaan ei ole oikeita tai vääriä pyrkimyksiä, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. - Alfred Rosenberg
>>HOMMATKAA
>>OMA
>>ELÄMÄ
Toisten nastarenkaat vaikuttavat minun elämääni. Ne kuluttavat tiet uraisiksi ja karkeiksi, ja tämä tapahtuu pölyämisenä. Lisäksi nastat tuottavat paljon liikennemelua verrattuna nastattomiin talvirenkaisiin.
Lisäksi karkeat urat lisäävät merkittävästi myös kesärenkaiden tuottamaa ääntä, eli aiheuttavat kesälläkin meluhaittaa. - nastoilla mennään
No mitäs sitten teit avauksen, peelo pönttö. LEPUUTTTAJAPELLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483