Jäin työttömäksi Nokialta, mutta nyt olen ottanut tehtäväkseni hoitaa naapurin avioliittoa.
Tänäänkin laitoin aamulla kellon soimaan puoliseitsemäks että kerkeen keittää aamukahvit ennen kun naapurin ukko lähtee töihin. Sen jälkeen mulla alkaa "kuntouttava panotoiminta" naapurin rouvan kanssa. Pari tuntia kun siinä paneskellaan niin alkaa jo hiki lentää, muista eritteistä puhumattakaan.
Kun se naapurin ukko on käynyt ruokatunnilla kotona niin sen jälkeen alkaa iltapäivän "kuntouttava panotoiminta".
Kaikki on tyytyväisiä järjestelyyn koska naapurin ukko ei jaksa enää illalla hoitaa aviovelvoitteitaan ja mulla sitä energiaa riittää naapurin rouvallekin.
Kyllä kaikille miehille pitäs järjestää kuntouttavaa panotoimintaa, työttömille ainakin!!
HOIDAN NAAPURIN AVIOLIITON!
5
342
Vastaukset
- naapuripolitiikkaa
Jos nokialaiset pystyy tuollaiseen, kyllä me muutkin miehet osaamme peniksellämme tyydyttää naapuriemme rouvia.
Ei muuta kuin sepalus auki ja kolkuttakaamme naapurin muijan ovea erektiossa sojottavalla peniksellämme.
Kolkuttavalle avataan!- basbo
perhana tuossa oo mitään kehumista, paras mies pysyys omassa akassaan, menkää savottaa niin on muutakin ajateltavaa, siellä niistä pelleistä miehiä tulee (ennen pellejä ei edes ollut)
- nam nam!
Joo ja täällä olis kans sellainen kiimainen rouva, jonka mies on pistänyt työnsä kaiken edelle, eikä jouda velvollisuuksiaan hoiteleen, ja itse pitää sauvaa hyrryytellä päivät pitkät!
Hoi te himokkaat miehet, täällä värkki kuumana ootellaan, ei muutakuin melaa tarjolle! ;))) - Häntsä
Oliko siellä Nokialla paljonkin amispohjalta porukkaa töissä?
- heikki23
Joku pikkupoika,on taas kattonut liikaa leffoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701