Kaljuuntuva - vaihtoehto

Noissa treffi-ilmojen hiuksia koskevissa valintamahdollisuuksissa pitäisi olla sellainen valintamahdollisuus kuin "kaljuuntuva".

9

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä asia ei oikeastaan koske minua, mutta olen täysin samaa mieltä. Jos samalla vielä tarkennettaisiin skaalaa Norwood-Hamilton asteikolla:

Eli tyyppi I, II, IIA, III vertex, IIIA, IV, V, VI, VII jne.

Vinkkinä voin sanoa että jo III vertex on tajuttoman ruma (itselläni oli joskus tällainen, joten tiedän kokemuksesta, mutta onnistuin kasvattamaan itselleni hiukset takaisin), eli itse kelpuuttaisin vain I, II, tai IIA, jos olisin nainen. Kaverillani on vielä tyyppi I, vaikka on 37 vuotta vanha, eli kyllä näitä laatumiehiä löytyy vielä vanhempinakin.

http://www.nshts.com/norwood.html

• Minä nimenomaan tykkäisin että miehellä olisi täyskalju mutta kun itselläni ei ole mitkään erityisen tuuheat hiukset. Takaraivolla paistaa päänahka hiusten lomasta. On täysin mahdollista että tulen vielä kaljuuntumaan kokonaan. Kukapa mies huolisi kaljuuntuvaa naista kun tuuheat hiukset yhdistetään naisellisuuteen.

• Ei voi muuta

kuin ihmetellä t-nti valtavia ongelmia. jos parinvalinnan tärkeinpänä kriteereinä on muutama hius sinne tänne, niin ihmetellä täytyy tuota syvällisyyttä.

• Ehkä minun pitäisikin suunnata hakuni miehiin jotka haluavat kaljun naisen. Ihan siltä varalta että tosiaan menetän vielä kaikki hiukseni.

• ----

Eihän siellä ole vaihtoehtoina edes lyhyet tai pitkät, paksut tai ohuet hiukset.

Kohdan kalju voi rastittaa sitten, kun paljasta pinta-alaa alkaa olla enemmän kuin hiuksilla peitettyä. Siihen asti voi ihan hyvällä omalla tunnolla olla "hiuksellinen" ja ilmoittaa vain haituviensa värin. :)

• nih nih

Eiköhän keski-ikäiset ukot ole järestään kaljuuntuvia. Harvalla on kunnon
      kuontalo.

Yks tuttu näyttää olleen laittanut hiusten värinkin, niin minkähän niistä höytyvistään.

• Roger_12345

Kalju naisella viestittää usein asenteesta, joten jos et voi kasvattaa hiuksia niin kasvata asennetta! Käännä asia omaksi vahvuudeksesi. Kaikki muu seuraa perässä.

• Pelkään pahoin että jos alan turvottamaan asennetta, saan lesbohtavan leiman kaljuineni.

• mies+-50

"Viiden millin vino" noinkin näyttävällä naisella olis kyllä super! Ei näy eikä tapaa usein. KIrjoittaja saattaa olla oikeassa, että lesbon maineenhan siitä saa, mutta ainakin minun silmissä olisi ihan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe