Mover opettaa väärin, joten minä yritän nyt oikasta ennekö ollaan rotkossa.
Yleistämisestä olemme jo kerran jutelleet, mutta koska se meni harakoille
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9659992 Nyt KAIKKI puhumaan KAIKISTA!
, niin mitä jos pohdimme sitä uudestaan hieman.
Tässä on nyt kyse MoVeRin* opetuksista.
Tällä kertaa aiheenamme on yllätys-yllätys : RaSiSmi.
Mover 19.9.2011 21:57 Mikä on patologinen *) valheeni rasimista?
Ja jos vastaat tähän kysymykseen yli kymmenellä rivillä, en lue sitä.
*) patologinen on suomeksi sairaalloinen, mikä oli taas vain Moverin yritys
päteä sivistyssanoilla kun muutakaan pätevyyttä ei rassulla ole.
vastasin 20.9.2011 16:36
Vastaan tuohon jos avaat viestien lähetys-nappulan Kiitos!
Ja nyt mennään 10 rivistä viis, pidä kiinni siis.
Jos sanon että ”Suomeen ei tahdota islamilaisia, koska ne raiskaa, ” -lauseen sisältävän pitkän tekstin PERUSteLUINEEN päivineen Mover* poistaa koska tekstissä on yksi yleistävä lause ja yleistäminen on Moverin mielestä rasismia.
NiinPÄ mutta onko se?
Eikä mielestäni ole. Ja on raukkaa poistaa yhden ”väärähkön” lauseen takia, kun koko juttu kuitenkin on perusteltu miljoonin sanoin.
Yleistäminen, suomalainen puhetapa piti kriminalisoida, eli tehdä rikolliseksi, jotta Mover* saa syyn poistaa epäedullisen totuuden islamista, jotta islamilaiset saisi levittäytyä ja levittää omia valheitaan paremmin.
Poiston perustelu, ettei ne kaikki raiskaa jne...
Ei tietenkään, on perustelukin ja eikä siitä olekaan kyse, vaan kaikilla islamilaisilla on koraaninsa mukaan oikeus raiskaa huiviton nainen. Eikä islameille raiskaus ole sama asia kuin suomalaisille. Tuo kulttuuri nyt vaan ei sovi sivistyneeseen maahan. Ja Suomessa se vaikeuttaa suomalaisten naisten normaalia suomalaista elämäntapaa oleellisesti. Ja yksikin raiskaus on liikaa.
Tämän tunnin Kertaus :
Ei saa sanoa islamilaiset raiskaa. Yleistämistä. Rasismia
Saa sanoa suomalaiset on juoppoja. òó
Tahi kun suomi-aller24 johtajan Pauli Aalto-Setälä Radiossa (n huhtikuu / 2010) hyväksyi Kaarina Hazardin mielipiteen: suomalaisuutta on tehdä 3 itsemurhaa päivässä (P.A-S hihkui :”kotouttamisohjelma alkaa tässä valmistua” )
Ei siinä ollut myöskään kyse ”Ihmisarvolla ei pitäisi leikitellä” EIHÄN?
**** Niin tässäkö on siis tämän foorumin keskustelujen sallittu / kielletty linja?
Kysynpä nyt arvon Moverilta*
1. Mitä yleistäminen syrjii?
Jos lause ”islamilaiset raiskaa” tai ”kaikki islamilaiset raiskaa” on rasismia niin ketä siinä syrjitään?
Oikeesti siinä ei ole kyse edes yleistämisestä vaan se on suomalainen puhetapa, jonka selitin juurta jaksain viime jaksolla. Kerratkaa se sieltä yllä olevasta linkistä, jos kiinnostaa.
Kysyn toisenkin arvon Moverilta*
2. kun minä pelkään, inhoon ja vihaan islamia niin se on mielestäsi rasismia, niin ketä minä siinä syrjin?
Moni pelkää hämähäkkejä, onko sekin syrjintää, ja ketä / mitä kohtaan?
Vai onko vain islamin pelkääminen rasismia? Eikö se ole syrjintää että luokittelet vain islaminpelkäämisen rasismiksi?
Olet monesti antanut esimerkkejä miten pieni somali pelkäsi suomea puhuvaa suomalaista.
Onko se somali silloin rasisti? Ja pelkääkö ehkä kaikki somalit suomalaisia, eli onko silloin kaikki somalit rasisteja?
2. miltä sinusta kuulostaa Johtajasi Pauli Aalto-Setälän hyväksymä Kaarina Hazardin mielipide: suomalaisuutta on tehdä 3 itsemurhaa päivässä.
Onko se yleistämistä, rasismia vai suomalaisen terveys-ongelman herjaamista ?
Vai mitä se Sinun / teidän muiden mielestä on?
Tottakai muutkin saa vastaa, pitää vastaa! Saa vastaa vaikka Moverin puolesta, ellei se itse ehdi / tohdi vastaa.
Moverin ”patologinen” valhe
13
148
Vastaukset
- b-e.g
Prrrr… Toinen tunti alkaa
Mover* siis opettaa = Yleistäminen on rasismia.
Uustyttö purnaa
Lehdessä luki, että miss-suomi-kisoissa, oli joku kohtaus.
En tiedä muistanko oikein kun luin siitä lehdestä, mutta tämän vuoden 2012 miss-suomi ( Sara Chafak ) oli tehnyt jotain hassua , niin juontaja oli sanonut että ”ulkomaalaiset nyt on vähän temperamenttisia” Jolloin muistaakseni Lola Odusoga oli vetänyt siitä herneen nenään, että se on yleistämistä, ja se on rasismia.
Oletko Mover* Lola Odusogan kanssa samaa mieltä?
Ihan varmasti kohta te väitätte että suomen puhuminen on rasismia, seuraavaksi suomalaisten hengittäminen on rasismia.
Miten te kehtaatte tulla sivistyneeseen Suomeen määräämään että kaikki mistä te islamilaiset ette pidä on rasismia.
Käytöksenne on niin afrikkalaista viidakkoa että menisitte kaikki sinne takasin.
Antakaa meidän suomalaisten olla rauhassa.
Minä olen ihan valmis tahtomaan teidät pois Suomesta, väristänne tai mistään riippumatta, jotka väitätte yleistämistä rasismiksi.
Tämä alkaa oikeesti väsyttää yrittää olla ja elää teidän kanssanne.
Te haastatte vain kokoajan riitaa mistä vaan. Ei jaksa elää teidän sairaan pillinne mukaan. Ei jaksa enää kuunnella teidän sairaan islaminne ongelmista, sodista ja kaikesta, ei jaksa, ei vaan jaksa.
Miksi tulitte tänne muka turvaan kuitenkin tekemään rikoksia, raiskaamaan ja käyttämään hyväksi muutenkin köyhää maatamme ja ”bätrre-folken” orjuuttamaa kansaamme. - b-e.g
Tässä oli valmis vastaukseni kirjoitettu heti silloin 20.9. 2011 ja Huom alle 10 riviä!
1. valehtelet että tappaja-uskonnon-islmin pelkääminen olisi rasismia
2. valehtelet että mielipide olisi rasismia.
3. valehtelet että pelkääminen olisi rasismia
Ja siitä seuraa vain yltyvä vihaa islamia vastaan
Siksi en oikeasti edes tiedä kummalla puolella seisot.
Kirjoittamasi viha suomalaisia vastaan saa aikaan vain vihaa islamia vastaan!
Joten niin makaatte kuin petaatte. Yleistäminen on taitolaji.
Sitä on luvallista käyttää - mutta sen tulee tapahtua oikein.
Esimerkkisi yleistämisestä ei tapahdu.
Ei ole tässä suhteessa olemassa "suomalaista puhetapaa".
Olen joskus tehnyt laajan aloituksen yleistämisestä - mutta hukannut sen jonnekin. Tulisi varmaan temppu uusia.
Tosi kiinnostava tuo esiin ottamasi "yleistäminen" - ja sitä on hyvä resunoida.- b-e.g
Joo jatkapa sitä vaikka tästä:
Yksi todiste lisää niiden yli vuoden kirjoittamieni juttujen poistojen lisäksi:
Yhteiskunta / Rasismi / Minkälaista rasismia?
srgjetklu 20.3.2012 11:24 Kreikkalaisethan ovat todella mukavia ihmisiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10531585/#comment-54256048
Mover 20.3.2012 21:53 No niin - tässä tuli ensimmäinen "rasismi"...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10531585/#comment-54266482
, että mä jaksan plääh….
Sitten kun Mover ymmärrät jotain suomen kieliopin lisäksi jotain vaikka RASISIMISTA niin jutellaan mitä rasismi oikeasti on. Siellä niitä minun ajatuksiani on plokissani, senkun tutustut, oikeesti. Ja sitten panepa takaisin kaikki minun tekstini - ihan jokaikisen.
Täällä ei ole ketään niin idioottia, joka kirjoittaisi täällä rikollisesti.
Sinä olet väärinperustein tehnyt yleistämisestä rasismia, Sinulle kyllä olisi montakin viiden tähden sanaa, mutta vääristelystä ja rasistiksi syyttelystä sinä kuuluisit apukouluun.
Olen monesti sanonut, että tämä Sinun yleistämisen leimaaminen rasismiksi, kuulostaa kuin kohta meillä on laki että suomen puhuminen on rikos. Onhan se rikos joa sinä saat sen päättää, niin kuin päätit että yleistäminen on rikos.
Kuulostat päivä päivältä kuin oppi-isäsi Husein Muhamed, ja arvaapa onko minulla siitä yks juttu? ON. Kunhan pääsemme vauhtiin niin saa hänkin maistaa tämän "kouluttamattoman", "sivistymättömän", "juopon", "roikkohousuisen", "rasist", "natsin" mielipiteitä . - b-e.g
Mover sinä opetat ihan päin honkia täällä kokoajan!
Rasistit luulevat olevansa muiden yläpuolella,mutta......
Annat tollasen olla, vaikka ”säännöissä” kielletään toisten herjaaminen.
Sen Asrarin yhden kokonaisen laatikollisen minun haukkumistakin annoit olla
@Mover, Sinä itse olet suomalaisia suomalaisuuden takia syrjivä rasisti, se on nähty jo osaltani 2 vuotta ja muiden osalta kauemmin että vihaat suomalaisuutta käsittämättömän paljon. Ihan kuin elämäsi suurin tehtävä olisi tuhota suomalaisuus.
Ensikin täällä ei saa haukkua, mutta sitä Sinä harrastat eniten – herjasit minuakin kun pelkään kaikkia muslimeja .
Kerrataanpas kun tein löydön:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9645945#comment-48028659
Jos pelkäät kaikkia muslimeja MoverKäyttäjän viestit 9.2.2011 22:08 - niin pelkää.
Se on omaa fobiaasi. Mutta älä tule tänne palstalle sitä hoitamaan.
Eka sinä opetat että rasismia on yleistäminen että kreikkalaiset ovat ihania on yleistämistä ja rasismia.
Sitten opetat että islamin pelkääminen ja inhoominen on rasismia
Sitten kun koko Suomi huutaa kurkku suorana olemme rasisteja emme tahdo islamia, niin sitten olette tunkemassa kaikki vankilaan
Ja tämä kaikki hallituksen hyväksymänä. Ja sitten pohditaan mainetta maailmaalla.
Ja sitten saatiin järjetön riita näistä poistoista, miksi @Mover? Sinun yleistämisesi ja rasismisi on tätä luokka :
srgjetklu 20.3.2012 11:24 Kreikkalaisethan ovat todella mukavia ihmisiä.
Mover 20.3.2012 21:53 No niin - tässä tuli ensimmäinen "rasismi"...
Sitten rupeet poistattaa kaikki minun pitkät referaatit, selostukset ajatuksistani
Sitten ihmettelet kun ei oo kivaa kenelläkään, kaikista vähiten itselläsi.
Kun olet tuolla periaatteella poistanut minun kirjoituksiani niin älyätkö miten syyttä vihamielinen sinä olet minua vastaan ja vain nimeäni vastaan, mikä siis on juurikin rasismia, sinä vihaat tekstiä heti kun näet siinä nimeni ja otat suurennuslasin ja löydät yhden lauseen yleistämistä ja poistat sata riviä tekstiä.
Tehdään ajatusleikki :
Jos minä lyön sinua turpaan – se ei ole rasismia.
Kun sinä poistat minun kirjoitukseni - se on rasismia.
Miksi ?
Koska minä lyön sua turpaan ihan syystä mutta sinä poistat kirjotukseni rasistisesti. Eli Sinä syrjit minua mielipiteen takia ja suomalaisuuden takia.
Se taas on rasismia. Sinä syrjit kirjoituksiani, koska minä olen ne kirjoittanut.
Ja sinulla on omat oletuksesi minusta.
Sinun eikä täällä mitkään poistot perustu allerin omiin ”sääntöihin” vaan rasismiin suomalaismielisten syrjimiseen. Ja se on rasismia, vaikka Sinä valehtelet että kirjoitan rasistisesti kun sinä poistat rasistisesti.
Jos minä lyön sua turpaan siksi että olet musta tai valkoinen tai suomalainen tai lebakko, niin se on rasismia.
Mutta jos lyön sua turpaan siksi että olet väärin perustein poistanut mielipiteeni se ei ole rasismia.
Sinulla ei ikinä tule olemaan edes halua ymmärtää mitä rasismi on kun yrität vääntää sitä muuksi.
Se mitä te humanistin kaa silloin villestä ja kallesta päätitte – ei se ole rasismia, vaikka ne olis minkä värisiä.
Emmä tajuu miksi mä edes yritän selittää.
Jotain itselle niin selkeetä asiaa on mahdotonta selittää umpiluulle…
Hyvää viikonloppua umpiluut ja mummon mussukat …
kiitos
♥ღ♥ღ t. beg- @fennis
Kun säännöissä lukee ettei toisia saa herjata niin miksei se koske Sinua, @Mover?
Sinun on kyl ihan turha lässyttää että Sinä saat rikkoa sääntöä "koska" ...
Aina teillä islamilaisilla on hyvä syy poiketa säännöistä.
Ja siksi islamilaisissa maissa kaikissa on sota tai konflikti.
Kaikki säännöt tehdään vain muita varteen ei itsensä tarvi niitä noudattaa.
Siksi tämä suoli 24 on niin hermoja repivää, te syrjitte jotain yhtä tyyppiä kuten minua.
Teillä on ”säännöt”, mutta ette itse noudata niitä.
Se linkki oli ihan hyvä,
mutta Sinä sallit herjaavan kirjoitustyylin omillesi,
mutta meidän kohdalla tulkitset lakejanne aggressiivisesti.
Eli päin honkia hoidat hommaasi, Mover*-rassu. - ¢
@fennis kirjoitti:
Kun säännöissä lukee ettei toisia saa herjata niin miksei se koske Sinua, @Mover?
Sinun on kyl ihan turha lässyttää että Sinä saat rikkoa sääntöä "koska" ...
Aina teillä islamilaisilla on hyvä syy poiketa säännöistä.
Ja siksi islamilaisissa maissa kaikissa on sota tai konflikti.
Kaikki säännöt tehdään vain muita varteen ei itsensä tarvi niitä noudattaa.
Siksi tämä suoli 24 on niin hermoja repivää, te syrjitte jotain yhtä tyyppiä kuten minua.
Teillä on ”säännöt”, mutta ette itse noudata niitä.
Se linkki oli ihan hyvä,
mutta Sinä sallit herjaavan kirjoitustyylin omillesi,
mutta meidän kohdalla tulkitset lakejanne aggressiivisesti.
Eli päin honkia hoidat hommaasi, Mover*-rassu.luultabasti minusts tulee kohta poppamies ton moverin takia. Olen jo lukenit lootduja ja joku päivä ,manaan sen alimpaan helvettiin ikuiseen kärsimukseen.
¢ kirjoitti:
luultabasti minusts tulee kohta poppamies ton moverin takia. Olen jo lukenit lootduja ja joku päivä ,manaan sen alimpaan helvettiin ikuiseen kärsimukseen.
Ja - sinä olet - hyvä...?
Lisätäänpäs tänne kun kerta on loistavasti tilaa (lue, koska Mover tekee tilaa poistamalla vanhat totuudet)
No se on hyvä että Moverilla on lisää loistavia ideoita keksiä tyhmiä asioita mitä rasismi on.
Moverin sairaat valheet rasismista osa SiiS apuuva MONESKO tää on ?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11894967/#comment-64885137
”myös mahdollisesti enemmistöä kohtaan (mikä on sinänsä hieman absurdia).”
Miten niin ?
Väittääkö neiti-Mover ettei valkoinen vähemmistö mennyt sortamaan afrikkalaisia Afrikkaan?
Teki lait, satoja pykäliä § § § § § § § lakeja § § § § § § § , joiden mukaan mustille on erilaiset lait, joiden mukaan ihan laillisesti syrji mustia, joille oli eri lait ja bussit ja juomapaikat ja yleiset vessat, ja kai kaikki muutkin, mutta kaikkea ei ehdi tietää.
Eikö se siis ollutkaan rasismia. Apartheid ei siis ollut rasismia, ei niin koska se päätettiin vasta myöhemmin olevan rasismia mutta kyllä se jälkeenpäin tuomittiin rasismiksi. Ja tuomittiin ettei enää ikinä tehdä LAKEJA joiden mukaan on oikeus syrjiä. < < < < < < < < Ymmärrätkö Mover tuosta tehtiin rikos nimeltään rasismi, eikä mistään yleistämisestä taikka väärinsyyttelystä taikka ajattelemisesta.
Eihän tuokaan ollut rasismia silloin se oli laillista rotusortoa!
Miten monta aloitusta tästä SAMASTA aiheesta pitää tehdä ?
Missä se patologinen valhe on sieltä näette miten tästä on ”juteltu” kiivaasti, siis minä sanon ja Mover on hiljaa Mitäpä tähän lisäämään tyhmä on tyhmä ja sen saa sanoa.
Tarkoittaako Mover sinulle rasismi että kun valkoinen meni Afrikkaan syrjimään mustaa mikä siis ON tuomittu rasismiksi jälkeenpäin niin
Onko nyt niin että nyt kun mustat tulee Suomeen syrjimään valkoisia niin taas valkoiset on rasisteja kun ei anna mustien vuorostaan syrjiä valkoisia.
Saisinkohan vastauksen tähän, no en pidättele henkeä ei se ole ikinä ennenkään osannut vastata eikä muutenkaan jutella rasismista kuin solvaamalla muita rasisteiksi.Kiitos kysymyksistä.
Vastaan kun kerkiän - mikä on suomalainen tapa, mikä ei, mikä ero on hämähäkillä ja muslimilla, miksi Pauli Aalto-Setälän mielipide on mitä on.- Araknofobia
Hämähäkit ja muslimit eroavat toisistaan useissa suhteissa. Hämähäkillä on kahdeksan jalkaa, muslimilla korkeintaan kaksi (tilanne voi tietenkin muuttua tulevaisuudessa jos serkusavioliitot jatkuvat). Joillekin hämähäkkilajeille (kuten esim. Latrodectus spp.) on tyypillistä että naaras syö koiraan parittelun jälkeen. Muslimeilla tätä tapaa ei tietääkseni esiinny. Nämä nyt päällimmäisinä tulivat mieleen.
- b-e.g
” Vastaan kun kerkiän”
ONKO sulla uusi vastaus tilattuna Kaarina ”suomalaisuutta on tehdä 3-itsemurhaa päivässä” Hazardilta ?
”mikä on suomalainen tapa”
VAIN suomalainen sen tietää ja antaa olla niin vastakin! EKS Korjaan EKT = Ei Kuulu Teille !!
”, mikä ero on hämähäkillä ja muslimilla,”
KYSE oli pelkäämisestä :
Jos sinusta valkoisen islam-fobia on rasismia - niin olet itse rasisti jos et tunnusta sitten että islamien west-fobia on samaista rasismia! - Etkä edes huomaa miten rasistisesti määrittelet jo perusasiat?
”Pauli Aalto-Setälän mielipide on mitä on. ”
EIPÄS ole vaan se on tämän firman pomo ! Kertoo tasan mikä on palstan linja!
- fenni.s
Ja kaikille HUOMIO HUOMIO
Tämän aloituksen tein Moverin erikoispyynnöstä että mikä on se minun patologinen valhe
Sitten keräsin kokoon noita valheita ja sitten se ei suostu kommentoimaan
ETTÄ opiksi teille kaikille :
Ei se Mover vastaa !
Mover vain kysyy ja valehtelee.
Niin ja tietysti poistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793