Suutelukin arveluttaa..?

Olen 16-vuotias tyttö ja parisen viikkoa sitten alkanut seurustelemaan erään ihanan tytön kanssa(yksinkertaisesti sanon nyt että olen kuitenkin bi, en ala vääntämään monimutkaista selostusta siitä tähän nyt kaikille.). Tyttöni on seurustellut jo useita kertoja aikaisemmin vaikka on minua pari vuotta nuorempikin, itselleni tämä on vasta toinen kerta(ja ensimmäinenkin kaukosuhde).
Haluaisin nyt vain keskustella ihan muuten vaan sellaisesta kun itse olen huulineitsyt, ja lähes luonnollisesti tyttöystäväni on sitten pussaillut jo useammankin kanssa, ja tämä ehdotti että jos ensi kerralla kun nähdään niin antaisi minulle ekan suukkoni. Ja tää ajatus tuntui tosi mukavalta ja tavallaan haluaisinkin, mutta sitten tavallaan kaivaa sellainen ajatus että en kuitenkaan ehkä ole siihen vielä valmis.. Siihenkään.
Me ollaan tunnettu jo lähes vuosi ja siteemme on todella vahva, ollaan oltu parhaita ystäviä lähes koko sen ajan(kaikki tapahtui todella äkkiä, ja muita yhtä läheisiä kun minulla ei ole..), mutta itse en ole kamalasti tottunut fyysiseen kontaktiin ainakaan täällä kotipuolessa, ystävien kanssa sitä halailua tapahtuu enemmän mutta en vaan jotenkin pysty varmaan vielä edes siihen pussaamiseen, niin ihana kuin ajatus sinänsä onkin..

Ja kyllä, suunnitelmissa on sanoa tyttöystävälle tästä vielä, olen niin kokematon enkä vielä valmis.

Ajattelin vain että onkos maailmassa ketään muita ihmisiä joilla on jotakin tämänsorttisia tuntemuksia, vai olenko ainoa hupsu joka yrittää säästää itseään ja olla pilaamasta nuoruuttaan liian nopealla tahdilla? :'D

5

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

      Moi.

      Juu mullakin oli sama ongelma kun olin oman tyttöystävän kanssa treffeillä. Ensi suudelma jännitti mua niin etten melke pystyny oleen. Onneksi kuitenkin se oli helpompaa kui luulin. Eli älä turhaan jännitä mutta muista että älä lähe suuteleen väärissä paikoissa koska sillo voi tulla toiselle semmonen epävarma olo.

      • Joo, musta kyllä silti tuntuu että mä se tässä enemmän jännitän kun se kokematon olen, mutta ihan oikeessa oot. :'D
        Ja kyllä mä mielellään pidän ne suukot ihan privaateissa oloissa, tarvii kaupungille lähtee nuoleskelemaan.. ja jos nyt edes sais tämän ekan pois alta. :'3


      • ??????
        lapsisuomenmaan kirjoitti:

        Joo, musta kyllä silti tuntuu että mä se tässä enemmän jännitän kun se kokematon olen, mutta ihan oikeessa oot. :'D
        Ja kyllä mä mielellään pidän ne suukot ihan privaateissa oloissa, tarvii kaupungille lähtee nuoleskelemaan.. ja jos nyt edes sais tämän ekan pois alta. :'3

        joo ja jos sua jännittää liikaa nii tee nii kuin mä tein ku tehtiin ekat kielarit eli tunnista silleen että et osaa ja oot vähä aloittelia näis jutuis....luulis jo vuoden olleen ystävän ottavan sen ihan normisti että älä ujostele turhia.


      • ?????? kirjoitti:

        joo ja jos sua jännittää liikaa nii tee nii kuin mä tein ku tehtiin ekat kielarit eli tunnista silleen että et osaa ja oot vähä aloittelia näis jutuis....luulis jo vuoden olleen ystävän ottavan sen ihan normisti että älä ujostele turhia.

        Juu unohdin tuossa mainita(mahtava muistini


      • ??????
        lapsisuomenmaan kirjoitti:

        Juu unohdin tuossa mainita(mahtava muistini

        juuh kyll se siitä ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe