Pikkuisen selkärankaa kiitos.

Pettynyt 18.4

Suutuin aika pahasti nettideitille.

Oikeastaan oltiin jo ohitettu tämä ns. deittisivulla yhteyden pito ja oltiin tavattukin muutama kerta. Hiukan yli viikon olin haistavani että nyt taitaa olla tilanne hiukan epäedullinen minulle. Kysyin suoraan tavataanko vai ei. Kerroin myös että otan herneen nenään jos tässä yritetään hiljentymällä saada mut väsytettyä pois yhteyden pidosta. Pyysin siis ei vastausta joka keinolla mitä mulla oli. Tuli viesti että nähdään ja on kiireinen toimiston muuton takia johon lupasin tulla sitten avuksi jos kiire on oikeasti esteenä.

Kaksi päivää myöhemmin herään torkuilta ja huomaan FB:n status muutoksen sinkusta parisuhteeseen. Otin hirveät pultit sillä juuri tämän yritin estää sillä että tunnen itseni ja en siedä käytöstä jonka koen kaksinaamaiseksi. Oli kyllä lähettänyt viestin mutta vain hetkeä ennen kuin oli muuttanut statusta.

Tässä en lähde edes määrittelemään kuinka hyvillä fiiliksillä olin ollut tapaamiskerroilla sillä mulla oli kerrankin hyvä ja varma fiilis tästä naisesta. Jäi olo... että olen pelkkä narri kun uskon sanaan 'kyllä'.

Kai olin ns varasijalla tässä nettideittailun marketissa ja juuri kassalle mennessä viskattiin lähimpään hyllyyn ylimääräisenä vaivana.

11

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenvajavainen

Otan osaa. Tuota nettideittailu pahimmillaan on. En tiedä lohduttaako se yhtään, ei varmaankaan ainakaan nyt, mutta hän ei ollut sinulle tarkoitettu. Se omasi odottaa jossain muualla.

• Pettynyt 18.4

No kyllä se tuol jossain on viel joka ottaa mut ostoskoriin ainoona jonka vie kassalle.

• Nainenvajavainen

Niin on. Kyllä on. Helpommalla pääsee, kun ajattelee, että tässäkin kokemuksessa oli ehkä jotain, mistä voi myöhemmin oppia jotain, vaikkei vielä tietäisikään mitä... Ainakin osaa sitten arvostaa sitä omaa kultaa kun sen lopulta löytää. Näin jaksan itse uskoa.

• piitu2

missä sä deittailet?

• pettynyt 18.4

Kuvittelin juuri sen pettymyksen välttäväni. Nyt vain se tuntuikin kahta kauheammalta kun oli omasta mielestään pyrkinyt estämään pettymyksen mahdollisuuden. Toivottavasti tästä eteenpäin en kuitenkaan pidä sanaa 'kyllä' synonyyminä sanalle 'ehkä'. Vaikka se nyt siltä tuntuu.

• Petyin siihen, että luin ketjun aloituksen.

• "Kerroin myös että otan herneen nenään jos tässä yritetään hiljentymällä saada mut väsytettyä pois yhteyden pidosta."

Aika epätoivoista. Ainakin minun yhteydenpitoni olisi loppunut tuollaiseen ukaasiin.

• 9

Toisaalta: miksei se nainen sitten voinut olla REHELLINEN ja sanoa, että "hyvästi, ei synkkaa"? Minkä helvetin takia pitäisi yrittää tulkita jotain vihjailua tai "antaa ymmärtää" -tyyliä?
        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä: kyseessä oli epärehellinen lehmä. Kusipää, sanalla sanoen.

• 9 kirjoitti:

Toisaalta: miksei se nainen sitten voinut olla REHELLINEN ja sanoa, että "hyvästi, ei synkkaa"? Minkä helvetin takia pitäisi yrittää tulkita jotain vihjailua tai "antaa ymmärtää" -tyyliä?
        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä: kyseessä oli epärehellinen lehmä. Kusipää, sanalla sanoen.

Tuollainen edellä kuvaamani viesti saa herkemmän ihmisen pelkäämään totuuden kertomista. En yhtään ihmettele, että yritti päästä tilanteesta ulos muuta kautta.

• 9
        simasuuneiti kirjoitti:

Tuollainen edellä kuvaamani viesti saa herkemmän ihmisen pelkäämään totuuden kertomista. En yhtään ihmettele, että yritti päästä tilanteesta ulos muuta kautta.

Mitä pelkäämistä siinä on? Viesti käytettyä kanavaa myöten "sorry, ei ole oikeaa kipinää" tai mitä tahansa vastaavaa, sitten profiili blokkiin jne.

Minulle yksi ihan mukavan ja fiksun tuntuinen (ja hyvännäköinenkin, sen puoleen) nainen, jonka kanssa oli kirjoiteltu ja juteltu, sanoi vähän ensi tapaamisen jälkeen tekstarilla tai viestillä, en muista, että "sorry, en tuntenut sitä kiinnostusta, jota haluaisin tuntea". Se oli sillä OK, ei ollut mitään syytä kirjoitella enempää tai muuten ottaa yhteyttä. Olin tietysti vähän pettynyt, mutta minusta oli hyvä näin, eipä tarvinnut itse arvailla mitään.

Kannatan suorapuheisuutta ja rehellisyyttä niin suhteen availussa kuin lopettamisessa/torjumisessakin.

• pettynyt 18.4

Ei:n sanoja kahden kolmen vuoden takaa kuuluu tänään läheiseen ystävä piiriini. Se että sanotaan ei suhteelle mutta kyllä ystävyydelle on oikeasti mahdollista mutta silloin täytyy olla juuri se selkäranka puhua totta.

Eniten risoo että juuri eilen tuli harvinaiset kaksi yhteyden ottoa deittihakuun (juu en ole heittänyt kirvestä kaivoon). Harvinaista kyllä en ole se ensimmäisen viestin lähettäjä. Yleensä kerran olen mies ja ne kerrat kun nainen on ollut aloitteellinen päättyvät tapaamiseen paljon suuremmalla todennnäköisyydellä.

Tappelen sitä fiilistä vastaan että taas saa pettyä. On se miten naurettavaa vaan mutta se fiilis että deitti tulee olemaan pettymys on päällimmäinen. Jos tulis rehelliset pakit pettymys menis olankohautuksella ja uuttaa täkyä koukkuun....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe