On se kyllä kumma kun suomalaiset naiset valittavat, että eivät löydä äijää.
Kaikenlaisissa TV-ohjelmissa itketään ja parutaan asiasta.
No kun normaali "äijä" laittaa ittensä tänne "treffeihin" niin kukaan ei vastaa asiallisiin viesteihin eikä varsinkaan kukaan ota oma-aloitteisesti yhteyttä.
Falskaa ja todella pahasti! Nyt uskallan väittää että miehet ovat oma-aloitteisempia ja aktiivisepia kuin suomalaiset naiset.
Totuus on kaiketi se, että suomimiehen kannattaa katsastaa rajojen ulkopuolelle. Eihän tästä yksinkertaisesti tule mitään.
Onnetonta touhua
6
130
Vastaukset
- hjfgghjf
Pitäisi perustaa treffipalsta jossa vain miehet ilmoittavat. Sieltä voisi nainen poimia omansa.
Tämä että naiset ilmoittavat vääristää koko deitin idean. Ainahan nyt naiselle seuraa löytyy. - taas tätä
Ja minkähän ikäisistä taas olikaan kyse?
40 ikäisten miesten kohdalla oma-aloitteisuutta ei ole kuin seksin haussa. Muuten heitä eivät ikäisensä naiset kiinnosta pätkääkään.- jhhhhhhgj
Oletko itse vastannut 40 miesten ilmoituksiin, vai laittanut oman profiilin jossa köllöttelet?
- mies+-50
Höpö, höpö. Ikäisestään naisesta haetaan elämänkokemuksia ja yhteenkuuluvuutta, seksiä ei tarvitse hakea kun se on läsnä koko ajan, molemmilla.
jhhhhhhgj kirjoitti:
Oletko itse vastannut 40 miesten ilmoituksiin, vai laittanut oman profiilin jossa köllöttelet?
Minä olen vastaillut 40 miesten ilmoituksiin eikä yksikään yhteydenotto ole johtanut mihinkään. Joku on vastannut ehkä kerran tai kaksi takaisin mutta kadonnut kun olen ehdottanut tapaamista. Oma-aloitteisesti 40 miehet eivät liioin ole minua lähestyneet.
Ulkomailta en silti ole lähdössä hakemaan, kyllä sen pitää olla joko suomalainen tai ei ollenkaan.- ujtfuyjy
simasuuneiti kirjoitti:
Minä olen vastaillut 40 miesten ilmoituksiin eikä yksikään yhteydenotto ole johtanut mihinkään. Joku on vastannut ehkä kerran tai kaksi takaisin mutta kadonnut kun olen ehdottanut tapaamista. Oma-aloitteisesti 40 miehet eivät liioin ole minua lähestyneet.
Ulkomailta en silti ole lähdössä hakemaan, kyllä sen pitää olla joko suomalainen tai ei ollenkaan.Ota nyt toi Batmanin jokerihumysuukuva pois. Miehenä sanon että antaa todella huonon kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482