Idiootit saapuivat

Väistäiskö? Näääh.

On taas tullut se aika kun kaikenikäiset idiootit kaivavat ylitehoisen kaksipyöräisen moottoriajoneuvonsa autotallin nurkasta ja lähtevät ajamaan tuplasti sallittua nopeutta, kohottelemaan keuloja ajoradalla, ohittelemaan 75 asteen mutkassa sekä ajelemaan pyöräteillä.

Harmi vain ettei poliisilla ole resursseja noita moottoripyöräileviä puupäitä laittaa kuriin. Harmi myöskin sekin, että vastuunsa tuntevat motoristit ovat vähemmistönä.

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IDOOTTI ITE OOT

      Kannataisi varmaan miettiä hiukan mitä alkaa kirjoittelemaan yleisille palstoille sekä hiukan ottaa selvää ennen kuin alkaa yleistämään kaikkia motoristeja samanlaisiksi. Kyllä se on myös sama asia niin nelipyöräisten kuljettajien kanssa veikkaan että enemmän idootteja sieltä joukosta löytyy. Jos pahvilla vanne puristaa päätä niin mene hoitoon.

      • Kaikki idiootteja!

        Nii eiköhän lähes jokainen motoristi ole myös autoilija?? Idioottimotoristi voi olla myös idiootti auton ratissa sekä toisinkin päin.


    • Toiveikas...

      Ootellaan sitä uutista kuka korkkaa mopokauden avatuksi, veikkaan
      tällä viikolla se uutinen mediassa lukee eli tämän mopokauden
      ensimmäinen kuollut.

      • toivoin pahempaa

        Tänään oli jo lähellä, raitiotievaunun alle oli kaatunut joku uupelo, harmi kun ei uupelolle sattunut pahempaa.


    • Motoristo13+7

      Mahtaa sua Pelle vituttaa, kun vetelen vanhalla Kawasakilla kolmeasataa ohi sadan tonnin Mersustasi. Ei auta vaikka kuinka painat lapikasta lattiaan. Jäät kuin tikku paskaan...

    • Viljami+make

      AHAHAHAHAHAHA vedä akka vittu päähäs :--DDDDDD tullaan maken kaa ajelee 1200cc crossi mopoilla ja syljetään sun päälle :--DDDDD es on paras ja rööki! :--DDD

    • ozzy.............

      Pitää muistaa että suurin osa motoristi kuolemista johtuu autoilijoiden virheistä. Esimerkiksi autot tulevat sivutieltä eteen. Eli se on se autoilija idiootti.

      • rajoittimet mopoihin

        Tuleehan sitä kaikenlaista eteen kun ajaa 200 km/h, se on silloin oma vika ja omaa tyhmyyttä.


    • maksuhalpa

      Totta horiset. Kammottavia kaahareita taas liikenteessä. Moottoripyörien vakuutusmaksut pitäisi satakertaistaa.

    • H. Taavitson

      Kateellisia vaan olette kun motoristi saa aina pimpsaa kun jyräyttää harrikkaansa pari kertaa apsin pihalla ;) Ei onnistu edes sillä isukkis ostamalla bimmerillä buhhahahahahaaa

    • sdaaqq

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe