Seikkailuseuraa ei vain löydy

ffgman

Olen mies ja olen yrittänyt jo puolisen vuotta löytää hauskanpitoseuraa eri nettideittipaikoista, mutta erittäin huonolla menestyksellä. Baareista löytyi aikaisemmin helposti seuraa, mutta kun en enää halua yhden illan juttuja, ja muutenkin haluaisin että molemmat osapuolet olisivat selvinpäin, niin netti on melkein ainoa mahdollisuus etsiä. Iän myötä on myös alkanut arvostamaan toisen osapuolen luonnetta seikkailuseurassakin. Suurin osa naisista vaan tuntuu etsivän seuraa tositarkoituksella, ja hyvä niin, en halua teitä häiritä, mutta haluaisin vinkkejä mistä hakemaani seuraa voisi löytyä. Vai onko teitä ollenkaan? On myös ärsyttävää kun monet naiset alkavat elätellä toiveita parisuhteesta, vaikka alussa teen selväksi että en halua vakavampaa seuraa.

32

3574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2202

Minkäikäistä seuraa etsit? Entä millaiset ulkonäkötoiveet sinulla on kumppanillesi? Mitä tarjoaisit itse?

Minulla on ystäväpiirissäni kaksi naista, jotka etsivät nimenomaan seuraa ilman sitoumuksia... Kuitenkin vähän niinkuin vakipanoa; luotettavaa seuraa ilman sitoumuksia... Yhdessäoloa silloin kuin molemmille sopii. Miehet ovat vain olleet hyvinkin ripustuvaisia ja jo muutaman kuukauden kuluttua on alkanut puheet seurustelusta ja jopa kihloista...

Et näin...

• Nainen lähellä stadi

Etsin myös seikkailuseuraa. Kerro vähän millainen olet, ikä ja mistäpäin?

• voi surku
        Nainen lähellä stadi kirjoitti:

Etsin myös seikkailuseuraa. Kerro vähän millainen olet, ikä ja mistäpäin?

voi voi teille. Eikö löydy panoseuraa. Seikkaluseura tarkoittaa et haluu irto seksiä silloin tällöin ilman mitään sitoutumista. Ei ihme et jos joku mies sellasta etsii niin ei löydy. Baarista saa paremmin sitä panoseuraa jos ei ole ronkeli.

• outo kaupittelija

2202: kunnon pimp toiminnassa. Paljonko otat välityspalkkioo niiltä naisilta joita "kaupittelet"? P.s seksin myynti ja osto on suomessa kiellettyä!

• sekaan vaan

iskuri.net

Munankuva ei ole pakollinen. Naisena sanoisin jopa että ei ole suotava.

• ffgman

Olen koittanut iskuri.net:tiä, ei vastauksia ilman munankuvaakaan ;) Tosin en kyllä edes tajua niitä jotka laittaa sellasen kuvan..

• 5432345

Miten se on hahdollista, kun tuntuu, että vakavasti olevia on vain kourallinen
      ja muut etsii pil**a, tai mulk**a. Ihan vaan "seikkailu" mielessä.

Luulis löytyvän helponmin, kuin toisinpäin.

• freg4tti

Niin siis ap.han on mies. Naiset on niitä, jotka ovat hakemassa tosissaan itselleen elämänsä sulostuttajaa, miehet, juuri kuten ap, ovat niitä, jotka etsivät mm. näiltä treffeiltä panoja.

• 5432345
        freg4tti kirjoitti:

Niin siis ap.han on mies. Naiset on niitä, jotka ovat hakemassa tosissaan itselleen elämänsä sulostuttajaa, miehet, juuri kuten ap, ovat niitä, jotka etsivät mm. näiltä treffeiltä panoja.

Joo, on on mies, mutta kyllä naisissa onpi myös paljon näitä, että kunhan tässä
        jotain hakee ja onhan täälläkin ollut aloituksia, kuinka naiset hakee vain seksiseuraa.

• freg4tti
        5432345 kirjoitti:

Joo, on on mies, mutta kyllä naisissa onpi myös paljon näitä, että kunhan tässä
        jotain hakee ja onhan täälläkin ollut aloituksia, kuinka naiset hakee vain seksiseuraa.

Joo on. Mutta jos vähän ynnätään, kummat on kummallakin puolella enemmistönä niin noinhan se menee. Naiset etsii otsa rutussa ja miehet jotenkin muuten helppoa kivaa.

• ffgman
        freg4tti kirjoitti:

Näinhän se tietysti taitaa enimmäkseen olla. Kyllä miehiä on vaan niin valtavasti suurempi määrä hakemassa seikkailua ja muita epämääräisyyksiä, kuin naisia, mitä näillä palstoilla on seurannut. Jotenkin tuntuu vielä siltä, että pieni joukko alfauroksia sitten vielä pyörittää niitä vähiäkin seikkailua janoavia naisia, eikä astetta tavallisemmille miehille jää mitään käteen.

Mutta itse en aina edes halua seksiä, vaan seikkailua on muunkinlaista. Mutta jos haen vaikka seksiä, niin sanon sen suoraan, enkä yritä huijata tositarkoituksella hakevia sänkyyn.

• sehän on varattu
        ffgman kirjoitti:

Näinhän se tietysti taitaa enimmäkseen olla. Kyllä miehiä on vaan niin valtavasti suurempi määrä hakemassa seikkailua ja muita epämääräisyyksiä, kuin naisia, mitä näillä palstoilla on seurannut. Jotenkin tuntuu vielä siltä, että pieni joukko alfauroksia sitten vielä pyörittää niitä vähiäkin seikkailua janoavia naisia, eikä astetta tavallisemmille miehille jää mitään käteen.

Mutta itse en aina edes halua seksiä, vaan seikkailua on muunkinlaista. Mutta jos haen vaikka seksiä, niin sanon sen suoraan, enkä yritä huijata tositarkoituksella hakevia sänkyyn.

ILMASEKS HUORASKO TÄLLE LOOSERILLE PITÄISI RYHTYÄ???? hhhhhaaaaaaahhhhhh!

• rusinatpullasta2

Naisen biologinen, psyykkis-sosiaalinen perusluonne on ärsyttävää? Just joo, mitäpä jos miettisit vielä muutaman vuoden itse kotonasi mitä haet ja miksi, ja olisitkohan "hieman" itsekäs toiveinesi?

• 14+13

Tuo ikä tekee varmaan sen, ettei niitä ole paljon sinulle tarjolla. Useat tuon hakusi ikäiset naiset ovat perustamassa perhettä ja haluavat pysyvämpää suhdetta.

Kun sitten siirrytään hiukan vanhempaan suuntaan, sanotaan 40 vee ikäisiin, naiset on toisella kierroksella, muksut tehty (jos niitä haluaa) ei sitä perhettä enää haluta leikkiä. Se on elettyä elämää ja moni nainen huomaa elämän mukavuuden ilman sitä miestä arjessa. Silti halutaan silloin kun itselle sopii ja jaksaa jotain kivaa säpinää ja irtiottoa.

Ainakin itse olen löytänyt ihan kivaa seuraa (naisena) netistä. Kammoksun seurustelua ja tiivistä yhdessä oloa mutta olen löytänyt miehiä, joiden kanssa homma pelaa. Minulla on tuttavuuksia, jotka olen netin kautta tavannut vuosia sitten ja aina silloin tällöin tavataan. Voi mennä kuukausi, kaksi, joskus puolikin vuotta kun toinen ottaa yhteyttä (näitä miehiä voi olla useampia) ja sitten vietetään kiva vkl jossain tai jomman kumman kotonakin.

• ffgman

Joo tietysti suurin osa haluaa kunnollisen parisuhteen ja perheen, mutta uskon että on kuitenkin paljon sellaisiakin naisia, jotka eivät mitään vakavaa halua. Ei vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa.

• seksi ei ole rumaa

Luin iskuri.netin miesten ilmotuksia ja itseäni ei ainakaan niillä saatu vakuutettua. Olen nainen ja voisin kuvitella itselleni "vakisäädön" ilman sitoumuksia. Netistä en taida sitä hankkia, vaan ihan livestä.

Varmaan ne miehet siellä iskurissa saisivat vastauksia, jos hieman panostaisivat niihin ilmotuksiinsa...? vaikka ei haetakaan seuraa tositarkoituksella vaan ihan vaan hauskanpitoseuraa, eikö ne ilmotukset vois olla hieman houkuttelevampia eikä päinvastoin inhon tunteita aikaansaavia?

• ffgman

Itse kyllä panostin iskuri.netissä ilmoitukseeni, siinä oli sopivasti tekstiä, kerroin mitä haen ja kerroin millainen olen. Olen itsekin lukenut monia miesten ilmoituksia, ja suurin osa niistä on aika onnettomia, jopa ällöjä. Omaan ilmoitukseen ei kuitenkaan tullut yhtään vastausta, vaikka sitä kolme kuukautta siellä pidin pinnalla. Jos jollain naisilla on ylimääräistä aikaa, niin kokeilkaapa tehdä omasta mielestänne täydellinen seikkailuseuranhakuilmoitus iskuriin ja katsokaa kuinka monta vastausta saatte ;)

Alan kyllä itsekin harkita tuota livepuolta ja jättää nämä nettitouhut sikseen.

• ffgman
        ffgman kirjoitti:

Itse kyllä panostin iskuri.netissä ilmoitukseeni, siinä oli sopivasti tekstiä, kerroin mitä haen ja kerroin millainen olen. Olen itsekin lukenut monia miesten ilmoituksia, ja suurin osa niistä on aika onnettomia, jopa ällöjä. Omaan ilmoitukseen ei kuitenkaan tullut yhtään vastausta, vaikka sitä kolme kuukautta siellä pidin pinnalla. Jos jollain naisilla on ylimääräistä aikaa, niin kokeilkaapa tehdä omasta mielestänne täydellinen seikkailuseuranhakuilmoitus iskuriin ja katsokaa kuinka monta vastausta saatte ;)

Siis tarkennuksena että teette ilmoituksen missä mies etsii naista.

• sekaan vaan
        ffgman kirjoitti:

Ehkäpä naiset eivät jaksa käydä miesten ilmoituksia läpi juuri siksi että ne ovat niin onnettomia ja siellä on ne munankuvat seassa. Itse kun haluan seksiseuraa koen kiinnostavaksi asiallisen miehen joka ei heti anna itsestään mielikuvaa junttina, hikisenä pervona.

Pitäisi olla joku asiallinen ja tyylikäs seuranhakusaitti. Tai tänne Suomi24:seen laittaa eri osasto ei-vakavaa seuranhakua varten!

• mistä päin

aloittaja olet?

• central-cantar.

Tosiaankin, ikähaarukkasi on ongelmallinen. Tuon ikäiset naiset perustavat perheitä ja elävät ruuhkavuosiaan. Ja valitettavasti seikkailuseuraa etsivissä on naisten markkinat: jokaista naista kohden on 100 miestä jonossa.

Mulla on ollut ns vakipano nyt vajaa kaksi vuotta ja löytyi ihan Iskureista. Mulla oli siellä ilmoitus ja sain n. 400 vastausta. Oli aivan sattumaa, ettälähdin tämän miehen kanssa treffeille, ilmeisesti mulla ei ollut sinä iltana muutakaan tekemistä :D Hyvä niin, sillä hän on just sellainen, mitä hainkin ja toisinpäin sama.

Mies oli myös hakenut jo pitkään seuraa, mutta sanoi, että tälläistä naista on todella vaikea löytää.

• HYI YÄK!

vai ei uskottomallle aviomiehelle löydy petoskaveria?? BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! ja täällä sitten itketään! Epäreilua!! Mene huoriin jos haluut saada mut ei haluu antaa! Saat sen mitä ansaitset: tippurin, kondylooman, herpeksen, hepatiitin, hivin, syiliksen, satiaisia, hiivan ja kupan. Suunnista Kallion seksishoppeihin! Heheeehheh!

• ällöttävää

Varattu seksin vonkaaja on säälittävintä mitä kuvitella voi.

• charmainelle

Tuo "seikkailuseura" on niin monella tavalla ymmärrettävissä... Monesti se jää siihen panemis-asteelle vaikka voisi olla niin paljon muutakin "friend with benefit" tyylillä.
      Itsellä oli 6v fuckbuddyna ulkonäöllisesti mätchäävä 3v vanhempi kundi, jonka kanssa käytiin baareissa bailaamassa ja vietettiin ihan niitä koti-iltojakin pizzan ja leffojen parissa, tehtiin mökki- ja kylpyläreissuja ja pitkiä automatkoja muuten vaan ;). Tutustuttiin irc-galleriassa, joten kyllä noita netistäkin löytyy :D Oli pitkiäkin taukoja tapaamisten välissä jos toinen sattui seurustelemaan tahollaan, mutta molempien ollessa sinkkuna nähtiin vähintään 2 kertaa viikossa. Koskaan emme tarkoituksella tavanneet toistemme kavereita ja pidimme suhteemme ihan kahdenvälisenä, kuitenkin oli ihan ok kävellä kaupungilla käsikädessä ja pussailla julkisesti - jos joku tuttu sattui tulemaan vastaan niin esiteltiin vaan että tässä on *****, eikä siitä yleensä enempää kyseltykään. Mun kaverit toki huokaili et "oi kun te ootte söpö pari", eikä oikein ymmärtäneet selittämälläkään miksi oltiin vaan fuckbuddyjä eikä seurusteltu. Ainoana "sääntönä" oli ettei muista säädöistä/ panoista keskusteltu, pidettiin vähän sellainen illuusio yksiavioisuudesta ilmassa vaikka molemmat tiesi sen olevan bullshittiä :D.
      Tiedettiin kyllä aina että ei siitä puuhasta mitään vakavaa ikinä tulisi, joistain ihmisistä sen vaan aistii, mut molemmat sai mitä kaipas: unikaverin, hyvää (omaan makuun kuudessa vuodessa koulutettua ;) ) seksiä, minä naisena sitä aitoa läheisyyttä ja nokkelan, samaa huumorintajua ymmärtävän keskustelukaverin ja hän kovana juhlijana bilekaverin ja yösijan luotani kaupungin keskustasta. Ikävä kyllä mies muutti ulkomaille ja siihen loppui se hupi. Oltiin sen ihmisen kanssa niin samalla aaltopituudella hauskanpidon ja seksin suhteen että kyllähän se vähän harmitti, vastaavaa ei ole enää löytynyt kun heti pitäisi alkaa katsella sormuksia - tai vaihtoehtoisesti mies haluaa vain yhdenillanjutun, mikä taas ei minua kiinnosta. Haluaisin sen jonkin selittämättömän yhteyden jotta seksi olisi hyvää, ilman mitään kiintymystä ei vaan pysty täysillä nauttimaan...
      Tuollaiset suhteet on niin harvassa että onnea vaan aloittajalle etsintään! Olihan tuollainen sitoutumaton suhde helpompi löytää 16-vuotiaana kuin näin 24v, useimmat miehetkin kun haluaa jo ruveta perhettä perustamaan... Mut silti en tarttuis näihin netistä seksiä etsivien koukkuihin, en halua tietää heti ekassa viestissä minkä kokoinen mies on ja mistä asennoista tykkää saati nähdä kuvia kenenkään intiimialueista?! Nehän selviää sitten kokeillessa kun kemiat hauskanpidon suhteen noin muuten mätchää, eihän baaristakaan kotiin raahatessa vielä tiedä mitä sieltä toisen vaatteiden alta löytyy, mut joku viehätys löytyy ihmisten väliltä kun on päätetty yhtä matkaa lähteä ja se nyt on alkuun tärkeintä!

• AleksiQ

http://www.seksiseuraa.eu/seikkailuseuraa/
      Juuh, ei sitä seikkailuseuraa aina kovin helposti netistä löydy. Mutta kunhan jaksaa hieman selailla deittisivustoja, eikä heti heitä hanskoja tiskiin, jos naiset eivät vastaile kaikkiin viesteihin, niin kyllä sopivaa seuraa lopulta löytyy. Itse ainakin olen löytänyt. Kannattaa kokeilla vaikka jotain toista treffipalstaa, jos nykyisellä ei onnista.

• eeesesesese

Musta tuntuu, että jollain kummalla tavalla on turn-off, jos mies kertoo etsivänsä vakavasti seuraa. Ilmeisesti lokeroidaan sitten ripustautujaksi, jos ei ole hälläväliä asenteella etsimässä seuraa.

• justiinsa juu

Ihan samaa asennetta on ollut miesten taholta naisille, tai ainakin itselleni. Pitäisi kuulema olla rento ja nauttia elämästä. Yksikin kerran uhkaili että käyn lopun elämääni kissan kanssa marjassa jos en ala miesten kanssa pelehtimään.

Naiminen siellä täällä ei ole mitenkään verrannollinen ja sama asia kuin oikea parisuhde. En ymmärrä miksi niin helvetin moni tuputtaa sitä siellä täällä kuksimista ainoana oikeana toimintatapana löytää kumppani. Entäs jos ei halua kumppania jolla seisoo kokoajan? Ei kai kukaan koiria harrastavakaan mene kissanäyttelyyn...

• Jopepa
        justiinsa juu kirjoitti:

Ihan samaa asennetta on ollut miesten taholta naisille, tai ainakin itselleni. Pitäisi kuulema olla rento ja nauttia elämästä. Yksikin kerran uhkaili että käyn lopun elämääni kissan kanssa marjassa jos en ala miesten kanssa pelehtimään.

Naiminen siellä täällä ei ole mitenkään verrannollinen ja sama asia kuin oikea parisuhde. En ymmärrä miksi niin helvetin moni tuputtaa sitä siellä täällä kuksimista ainoana oikeana toimintatapana löytää kumppani. Entäs jos ei halua kumppania jolla seisoo kokoajan? Ei kai kukaan koiria harrastavakaan mene kissanäyttelyyn...

Ei, en harrasta koiria... etsin seuraa naisista...

• fellows_

Sama tilanne. Eräässä palvelussa kyllä oli ihan oikeita ihmisiä ilmoituksien takana mutta väittivät, että joku toinen olisi heidän tietämättään ilmoittanut heidän sähköpostin palveluun tai että, heidän kuvansa olisi otettu jostain muualta sitten liitetty johonkin panoseurahaku ilmoituksiin.

Onko joku netti palvelu josta oikeasti löytyisi hauskanpitoseuraa eikä vain em.kaltaisia feikkejä?

• Topipop

Seikkailuseuraa herrasmiehelle eteläisestä Suomesta ja mielellään varatusta 45 naisesta. Löytyisiköhän täältä?

• Hkllllmm

Mulla on ollut seksisuhde jo 6-vuotta ihanan miehen kanssa.. Meillä on mahtavat kemiat ja vetovoima ja seksi on aivan uskomatonta. Itse haluaisin toisinaan suhteelta enemmän ja mies tietää tämän. Etsin koko ajan kunnon suhdetta. Välillä mietin, pitäisikö seksisuhde lopettaa, on kuitenkin ihanaa saada välillä toinen ihminen lähelle ja saada kunnolla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe