Olisi fiksua ilmoittaa

missä mennään..

Jos on jo päästy livetreffien asteelle ja yhteydenotot loppuu niin mielestäni olisi fiksua ilmoittaa ettei ole enää kuvioissa, jää turha odottelu ja voisi siirtyä seuraavaan. Vaikka tekstarilla tai sp:ssa, jos ei ole pokkaa naamatusten kertoa. Vai ollaanko tässä sitä niinku varalla jos ei se toinen (toiset) nappaakaan?
Paljon pyydetty?

23

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jookos?

Jos ei mtn kuulu, olet ohitettu
      Jos kuuluu harvakseltaan, olet varalla

Ehkä on hyvä ottaa asiat kevyesti, ainakin alussa

• ap..

Heh, tuon 'kaavan' mukaan olen siis varalla, on tullut muutama viesti viikossa kun ennen oltiin puhelimessa illat pitkät.
        No, ymmärrän että saalistus on kovaa, toivotaan nyt että ukkeli löytää jonkun joka miellyttää eikä jäisi kokonaan ilman, näinkin voi käydä ahneuksissaan kun kukaan ei kelpaa tai sokaistuu tarjonnan määrästä eikä osaa päättää ;)

• näinon

Asia, jota minäkään en ymmärrä on juuri se että kiinnostuksen loppuminen kuitataan hiljaisuudella.

Kerran treffien jälkeen erotessamme nainen kysyi että mihin aikaan olen koneella.
      Sitten kun olin koneella niin mitään ei kuulunut.
      Tosiasia oli kuitenkin että olitiin me liian erillaisia, enkä jäänyt murehtimaan.

• "tummatukka"

Ihan samoja juttuja tässä olen pari-kolme päivää pähkäillyt...
      1,5 kk ollaan; eka harvemmin, mut nyt viimeset kolme viikkoa aika aktiivisesti oltu yhteksissä; vappuna pitäisi tavata tämän "nettimieheni" kanssa ekaa kertaa. Ja mitenkäs tässä näin kävi? Ihminen, joka mulle niin kauniisti puhui ja ihania viestejä lähetteli, on vaiennut.
      Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.
      Tyhmä en ole, en aio enempiä viestejä laittaa, pallo on hällä. Toki voi olla ylläriasioita, mitkä menee, tottakai, edelle, mutta kohteliasta olisi mielestäni ilmoittaa, et soriiiii, en mä tulekaan.
      Kun olis ollut ensimmäinen kerta, mutta ei....
      Eipä ollu eka mies, kuka mulle oharit tekee.
      Harmittaa tää oma sinisilmäisyys. Mutta kun on kiltti, niin on kiltti.

• 2.sinisilmäinen

Jos sillä meni pupu pöksyyn? Soittelin joskus yhen miehen kanssa yli kuukauden, treffejä se sopi jo kun viikko oli mennyt, jokaiselle viikonlopulle, ja vaikka itse teki treffejä aina tuli joku "este", huippu oli se kun joutui yllättäen sairaalaan, muita syitä oli esim auto rikki/lainassa, olikin sukulaisella kylässä eikä päässyt jne. kunnes se rohkaistui ja kirjoitti tekstarin ettei taida tulla mitään meidän jutusta, kuitenkin oli ihana puhelimessa ja soitteli jatkuvasti. eikä ollut naimisissa.
        Sun mies voi olla hiljaa siksi että ajattelee soittojen olevan turhia nyt kun on oikeat treffit tulossa.
        Toisaalta - kuinka helppoa (mutta typerää) olisi ilmoittaa tekstarilla ettei kiinnosta enää. parempi sekin kuin antaa toisen odottaa.

• 4+15

Joo olisi todella paljon selvempää laittaa viestiä, että ei kiinnosta, eikä antaa toisen vain odottaa turhaan. Olen luullut, että vain naiset tekevät sitä, mutta näköjään miehetkin. Itse kyllä miehenä olen selvästi kertonut, jollei itseäni innosta ja koen tehneeni siten oikein.

• "tummatukka!

Joo, täs "tummatukka"..
      Voiha se olla noinkin, et mitäs tässä enää, ku kerta on treffit tulossa. Mut outoa on, ettei voi mitään elonmerkkiä itestään laitella. Kuitenkin jo reilu viikko sitten soitti ihan täpinöissä, että oon kattonu juna-aikataulut valmiiksi ja että sit on kivaa tulla ja nähdä.
      Ja nyt sit tuo totaalihiljaisuus ?
      Mä en vaan käsitä, mikä nyt sit on vikana, en ole ollut ilkeä, olen ollut oma itseni; huumoria piisas puhelimessa, kumpikin naureskeli ihan samoille jutuille. Ihan kuin oli "match made in heaven" löytynyt?
      Ei se viesti niin paljoo vaatisi!
      Alkaa mietityttää, että voisko sittenkin saada nää ruskeet silmät muutettua sinisiksi, kun näyttää, että en muuta osaa olla, kuin turhan sinisilmäinen?
      Tässä nyt kumpikin osapuoli ei ole enää teini, mies mua muutaman vuoden nuorempi; -4 v 40 v....

• 2.sinisilmäinen

Voisko sillä olla saldo loppu? tosin jos puhelin hälyttää niin ...
        Mutta varaudu "pahimpaan", sillä voi olla toinen =(
        Tuon ikäiset miehet on pahimpia, siis yli nelikymppiset, viisikymppiset onkin jo sitten ihan omaa luokkaansa :D

• "tummatukka"
        2.sinisilmäinen kirjoitti:

Voisko sillä olla saldo loppu? tosin jos puhelin hälyttää niin ...
        Mutta varaudu "pahimpaan", sillä voi olla toinen =(
        Tuon ikäiset miehet on pahimpia, siis yli nelikymppiset, viisikymppiset onkin jo sitten ihan omaa luokkaansa :D

Nii, jos on tuo numero sellane "hotline", mut kellä nelikymppisellä ny olis prepaid????
        No, ei ole kuulunut mitään, edelleenkään. Antaa olla! Ehkä se oikee tai edes vähiten väärä on jossain, enää en jaksa tätä hemmetin pelleilyä!

• haiskahtaa että
        "tummatukka" kirjoitti:

Nii, jos on tuo numero sellane "hotline", mut kellä nelikymppisellä ny olis prepaid????
        No, ei ole kuulunut mitään, edelleenkään. Antaa olla! Ehkä se oikee tai edes vähiten väärä on jossain, enää en jaksa tätä hemmetin pelleilyä!

Ukkomies?

• "tummatukka"
        haiskahtaa että kirjoitti:

Ukkomies?

No melkoinen vili-Vilperi hän taitaa olla, mitä on kertonut... Edelleen ihan hiljaista!
        Sen verran jääräpää olen itsekin, että koska nyt olen 4-5 kertaa häntä tavoitellut, että en ihan heti tässä aio olla soittamassa.
        Ukkomies... Voi olla. Vaikka mulle muuta väitti, mutta pelimies, sitä kyllä!

Aloin miettiä tuossa aamuisen kirjoittamani jälkeen, että joo, miksei, pre-paid??? Se korttihan on helppo, kun ei saa kukaan selville.

Nyt kyllä ketuttaa kuin pientä oravaa, jolla käpy on jäässä. Mut leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Onneksi mulla on ihana ystävä, kuka kutsui mut luokseen, sikälimikäli tää ihmemies ei ilmaannukaan. Onneksi on jotain muuta, ettei sit tarvi kotona vaan olla möllöttää.

• Todella monilla.
        "tummatukka" kirjoitti:

"mut kellä nelikymppisellä ny olis prepaid????"

Voi voi, vaikka kuinka monilla!!! On tosi yleistä, että erilaisilla netti- ym. palstoilla deittailijoilla on prepaid, kun ei haluta antaa omaa "oikeaa" numeroa naisille kiertoon.

• Muutama vuosi taakse
        "tummatukka" kirjoitti:

No melkoinen vili-Vilperi hän taitaa olla, mitä on kertonut... Edelleen ihan hiljaista!
        Sen verran jääräpää olen itsekin, että koska nyt olen 4-5 kertaa häntä tavoitellut, että en ihan heti tässä aio olla soittamassa.
        Ukkomies... Voi olla. Vaikka mulle muuta väitti, mutta pelimies, sitä kyllä!

Aloin miettiä tuossa aamuisen kirjoittamani jälkeen, että joo, miksei, pre-paid??? Se korttihan on helppo, kun ei saa kukaan selville.

Nyt kyllä ketuttaa kuin pientä oravaa, jolla käpy on jäässä. Mut leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Onneksi mulla on ihana ystävä, kuka kutsui mut luokseen, sikälimikäli tää ihmemies ei ilmaannukaan. Onneksi on jotain muuta, ettei sit tarvi kotona vaan olla möllöttää.

Kerrotko minkä ikäinen mies?

• Pelimiehen kaveri
        Todella monilla. kirjoitti:

"mut kellä nelikymppisellä ny olis prepaid????"

Voi voi, vaikka kuinka monilla!!! On tosi yleistä, että erilaisilla netti- ym. palstoilla deittailijoilla on prepaid, kun ei haluta antaa omaa "oikeaa" numeroa naisille kiertoon.

Prepaideja voi olla useita. Perusteluna etenkin naisilla on halu päästä tarrautujista eroon. Jos prepaideja on useita ja kännyköitä vain yksi, ei irrallaan olevan siruun lähetetty tekstiviestikään ilmoita olevansa toimitettu. SMS on siis tapa selvittää onko puhelin päällä.

Prepaidin voi tietysti siirtää vaikka työnumeroon, jolloin puhelut tulevat perille, jos jaksaa soittaa hieman pidempään.

Suurempi ongelma on pitää kirjaa naisten numeroista. Tuntemattomat numerot eivät erotu mitenkään. Kannattaa siis kertoa nimensä tai nimerkkinsä puhelun alussa ja tekstiviesteissä. Äänestä ei aina tunne kuka on kyseessä, ei varsinkaan muutamasta sanasta puhelun alussa. Tämän lisäksi on tietysti muistettava, mitä kunkin naisen kanssa on puhunut, mikä vaatii jonkinlaista muistiinpanotekniikkaa. Sitäkin tärkeämpää on suorittaa karsintaa. Kaikkien kanssa ei aikaansa kannata tuhlata.

Varattu-status ei ole pelimiehelle ongelma. Luuletteko te esimerkiksi, että Iken naiset eivät tienneet Iken olevan varattu? Jos asia on oikeasti tärkeä, suora kysymys auttaa. Auervaarat valehtevat vastauksen, pelimiehet eivät.

Treffit ovat vasta tutustumista eivät seurustelun aloitus. Seurustelukumppania etsivä mies on tilanteessa epävarma ja kaipaa naisen aloitteellisuutta. Pelimies siirtyy seuraavaan kun kaato on suoritettu tai jos nainen ei ole riittävästi tarjolla eli aktiivinen. Auervaarat ovat tämän pelin kilttejä poikia. He pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä.

• 4+15

Se on niin raadollista tuo treffailu. jotkut kun ei arvosta toista osapuolta lainkaan, vaan pitää ihan vaan materiaalina.

• mies 31veeee

Toi on liian tuttua mulle miehenä. Lähes aina treffi kumppanit hiljenee ennemmin tai myöhemmin. Olen tapaillut tässä viimeks parikin kertaa tosi mukavaa naista. Eka käytiin kahvilla ja toisella kertaa elokuvissa ja syömässä. Oli mukavaa ja kumpikin tykkäs illastamme. Sain häneltä tapaamisemme jälkeen viestejä kuinka mukava olen ja hän odottaa innolla seuraavaa kertaa jonka piti olla nyt viikonloppuna. Meillä on sama harrastus ja piti sen pohjalta tavata ja suunniteltiin aina kesään saakka kuinka kuljetaan harrastuksemme parissa. Viime viikolla laitoin hänelle viestiä johon hän ei vastannut. Odotin viestiä edes viikonlopuks mut ei mitään. Eli oharit tuli. Mutta herää kysymys miksi? Viihdyttiin kuitenkin toistemme seurassa. En tiedä mut tuo suomi24 treffi tuntuu olevan pelkkä ohari palsta. Kai siellä on vaan katkerat ja pettyneet toisiaan kiusaamassa.

• "tummatukka"

Ja lähes heti äskeisen viestini jälkeen häneltä tuli viesti. Syy hiljaisuuteen oli läheisen kuolema. Tuskin kukaan voi olla niin julma, että tuollasen tekosyyn keksii?
      Tai mitäs mä tässä ihmettelen, voihan joku noinkin kipee olla???

• 222

mä olen kuullut sellaisenkin 'syyn' että itse sairastaa tautia ja elinaikaa muutama vuosi, tapauksesta nyt kohta 10 v, ja vielä äijä porskuttaa, kävi siis niin että äijä teki jossain vaihetta katoamistempun.
        siis kyllä valahtelut voivat olla tosi härskejäkin.

• 19+16

Onhan sitä kaikenlaisia syitä kuultu. Miehistä en itse tiedä, mutta ainakin naiset osaavat keksiä kaikenlaisia syitä. Toki täytyy olla aika sairas, jos keksii kuoleman syyksi. Mikäli vielä oli halukas kuitenkin tapaamaan ja jatkamaan tutustumista, niin ehkä se sitten oli oikea syy. Muuten aika hullua ja sairasta puhua huvikseen tuollaista, jos kuitenkin aikoo jatkaa tapaamista, kun se onko joku kuollut vai ei oikeasti selvinnee kuitenkin jos tutustuminen jatkuu.

Ottamatta enempää kantaa tähän asiaa, niin toivoisin, että ihmiset olisivat rehellisiä eivätkä keksisi syitä. Kyllä toiselle voi ihan reilusti sanoa, että kiinnostus ei riitäkään. Ainakin itse arvostaisin sitä paljon enemmän kuin että kuuntelen jotain tökeröä syytä.

• Kyllä varmasti voi

olla niinkin julma, ja edellisten oharien perusteella kannattaa kyllä jo jonkin verran epäillä äijän tarkoitusperiä. Ja jos sulla on jotain tietoja jo siitä koitapa vaikka googlettaa miestä.

• just check

Ihan vain tiedoksi, että joissain puhelinmalleissa on hiukan häikkää tekstiviestien vastaanottamisessa. Ellei ole varma, että viesti on mennyt perille (näkyy toimitustiedoista, jos toiminto on päällä), niin kannattaa laittaa se toinenkin viesti. Lyhyt sellainen, alle 160 merkkiä.

• Naiset paljoa ilmoit

tele kyllä. Missä vaiheessa treffailua tahansa voi vaan yhtäkkiä iskeä ikimykkäkoulu päälle, ja mies saa sitten siinä miettiä että mikäs nyt kun ei mitään kuulu. Ja sitten vielä valitetaan kuinka suomalainen mies ei osaa puhua. Kuinka härskiä kaksnaamaisuutta naisten taholta.

• melkein treffasin

Jeps
        Itselläni on aika kiireinen elämänrytmi, mutta siitä huolimatta yritin järjestää
        aikaa treffeille noin pari viikkoa.
        Tekstiviestejä mahdollisista ajankohdista vaihdeltiin pienen sähköpostikirjoittelun
        jälkeen useita kertoja viikossa.
        Kuitenkaan koskaan en tätä neitokaista päässyt näkemään, ymmärsin että
        olin tapaamisten tärkeyslistalla viimeisenä, lapset, kaverien yllätysbilereissut ja
        shoppailut meni sovitun tapaamisen edelle.
        Lopetin sitten viestittelyn turhana ja nyt olen sulkenut myös profiilini.
        Ei ne netin neidot etsi muutakuin jotain tajunnanräjäyttävää komistusta tai
        nauttivat vain miesten turhasta yrittämisestä, kai siitä jotain kiksejä joku saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe