Huomenna pitäis siis tsekata uus daami. Jos hommat suttaa puolin ja toisin ja kiinnostusta löytyy, niin onko se jossain sopivassa tilanteessa tehtävissä? Turhaan kai kysyn sitä täältä, mutta olis hienoa jos sais tietää onko sellanen yleistä, jos on ensitapaaminen ja kemiat syystä tai toisesta kohtais? En oo ikään ollu aiemmin treffeillä, niin en voi aavistaa mikä toimii ja mikä taas ei...
Suudelma Ensitreffeillä?
6
665
Vastaukset
- Mies 24v
Itse (mies 24v) en menisi suutelemaan ensitreffeillä. Minulla on ainakin ajatuksena, että ensimmäisillä treffeillä mennään vain tutustumaan ja katsotaan millainen ihminen nimimerkin takaa löytyy (siis oikeasti). Tilanne voi tietysti olla toinen jos yhteydenpitoa on pidetty jo pidempäänkin ja vaikka puheluiden/videopuheluiden avulla. Perustilanteessa en kuitenkaan uskoisi, että suuria tunteita ilmenee ensimmäisellä kerralla. Itselläni ainakin on korkeintaan tullut jotain tyyliin "olipas mukava tapaus, olis hauska tavata uudestaan ja oppia tuntemaan paremmin".
Voi tietysti olla, että ajattelen suutelemista eri lailla kuin sinä tai jotkut muut. En pysty kuvitella itseäni toisen naamassa kiinni vaikka olisin tavannut baarissakin, vaikka siellä näin varmasti tapahtuukin todennäköisemmin ja on varmaan hyväksyttävämpääkin. Minä suutelen vain jos oikeasti pidän toisesta ja tunteita on, siis yksi tapa näyttää tunteita toista kohtaan.
Voi tietysti olla, että jotkin naiset haluaisivat suudella ensimmäisellä kerralla. Se on kuitenkin niin tapauskohtaista, voi olla, että saat avokämmenestä ja voi myös olla, että vedät naiselta jalat alta suutelemalla. Arpapeliä sanon minä. - näin
Naisena sanon, että ekatreffeillä ei pussailla, vaan puhutaan. Pääsee
helpommalla, kun ei ala arvaileen miten siinä kävis. - ei hyvä
Jos olet tosissasi sen naisen suhteen, niin älä pussaa, kun parempi on antaa aikaa. Me suudeltiin nykyisen miesystäväni kanssa muistaakseni viidensillä treffeillä...
Ei kannata paljastaa kortteja heti ensimmäisillä treffeillä. Mun mielestä naisiin toimii paremmin se ettei heti olla niin innokkaina osoittamassa jotain suuria tunteita. Pitää antaa naiselle tilaa ihastua. Sitten kun nainen näyttää riutuvan sydänsuruissaan ja ihmettelee eikö mies välitä, on aika iskeä ;)
- 12
Kyllä kai parhaiten toimii se tapa, joka tuntuu molemmista hyvältä. Jos nähdään päivällä kahvilassa, suutelu siinä kontekstissä olisi hieman outoa. Jos tapaatte illalla tai treffit venyvät yli tuntiin, en pitäisi mahdottomana lopuksi antaa "hyvänyönsuukon"
.Kysy lopuksi daamilta, jos molemmat olette innostuneita topisistanne (ja jännittää), HALUAAKO hän suukkoa. "Saanko suudella?"Jos mies on hyvä suutelija, niin voisi olla hyväkin veto. Muut älkööt vaivautuko aiheuttamaan noloja tilanteita. Fiilis- ja tapauskohtaista! - Lisää kylmää
Hmm. Olen joskus kuullut sanonnan, jota itsekin sitten olen päätynyt noudattamaan: "Two dates without a kiss means you´re old-fashioned, three means you´re gay".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462