Vappu ilman alkoholia

Matti 16v

Joo eli olenko ainoa nuori joka ei mene vetämään perseitä näin vappuna? Kaikki kaverit kyllä menevät mutta itseä ei kiinnosta biletys ja humaltuminen alaikäisenä, onhan tässä koko elämä aikaa aloittaa juominen. Vituttaa vaan kun joutuu olemaan yksin ja koulussa asiasta piikitellään. Onko muita kohtalotovereita?

14

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Indifference

      Nostan ehdottomasti hattua sulle siitä että uskallat tehdä omat valintasi noiden asioiden suhteen. Nuorison juopottelu on viimeisten vuosien aikana tullut enemmän ja enemmän esille ja koko homma on mennyt liian mainstreamiksi. Voi tietenkin olla, että kaverisi haluaisivat että liittyisit remmiin mutta loppujen lopuksi vain sinun kuuluu olla auktoriteettina. Itse aloin juomaan enemmän vasta 20-vuotiaana enkä sitä ennen ottanut asiasta paineita sinänsä, ihmettelin vain sitä meininkiä välillä...

      Oot fiksu kaveri.

    • Ihan oikein. En mäkään juomaan lähde. Ei kiinnosta. Ois tosin kiva jossain olla, mutta ei ole ketään kenenkä kanssa olla, koska kaikki on joko juomassa tai muuten heillä on jo tekemistä. Nyt vain olen kotona ja odotan ihmettä.

      • tyttönen

        Wau, paljon kohtalontovereita. Kyllä sitä taas kuulee torstaina koulussa niitä käytävillä mumisevia lauseita miten oltiin niin kännissä ettei edes muisteta missä päin Suomea oltiin. Minä istun kiltisti kotona ja odotan myös ihmettä.


    • alkomahooli

      mä haluaisin pystyy olemaan juomatta. nyt tosin eessä selvä vappu koska laitoksessa mun päihteilyn takia, taas. en pysty olla juomatta jos joku tarjoo.

    • Simalissu15

      Et oo ainoo. Meidän viinanhakija jäi kii kytille ja nyt vietettii vesivappu! No oli meil simaa sentää. Onneks on hyvät kaverit ja kaikki samas tilantees nii et hauskaa oli.

      • potari

        Ei v*tun lissut...


    • haglabagla

      Biletys on kyl ihan kivaa, mut en halua juoda lainkaan simaa ja kotikaljaa vahvempaa alkoholii alle 18-vuotiaana.

    • lifemocker

      miekin oon selvinpäin. ei jaksa viikolla ryypätä. perjantaina pitää ottaa anyway ni meen ennemmin huomenna salille!

    • girlwhosabsotlutist

      Minäkään en juo, en itseasiassa käytä alkoholia ollenkaan. Vasta kun olen 18, silloinkin kohtuudella. oon siis 14, ja aika monet luokaltani juovat jo...

    • absorrr

      itse vietän kanssa vappua täysin selvänä ja olen siis 17 vuotias. Miksi? Sitä monwt kysyy ja selitys on niin ykisnkertainen että kyllä sitä ehtii sitten kun on kaheksatoista täyttäny ja selvinpäin on yleensä paljon kivempaa kun muistaakin jotain! Tai luulen että on kivempaa en siis ole juonut ikinä!

    • Et ole ainoo. Ei oo tullu 4.5v juotuu mitään

    • 16v poika

      Itse menisin, jos vanhemmat laskis edes ulos. Mutta eivät laske. Noh, täällä mä sitte tissuttelen simaa (tai tissuttelin, viimeset kaks tuntia oon vaa muutevaa hillunu netissä) ja vastailen kavereitten kännipuheluihin.
      En minä mitään bileperseilyä halua, pikeminkin kännineitsyyden pois... Kaikkea pitää koettaa, jos vaan suinkin mahdollista :-P

    • zasdfghngghd

      Et oo. Tosin lukiossa ei enää piikitellä tämmösestä asiasta, jännä että siellä.

      • zasdfghngghd

        niin ja tosiaan, en aio juua edes täysikäsenä. ei tarvetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe