Rakkaus ei ikää katso--

Wanha

No pistetääs nyt sitten oikein kunnolla paremmaksi. 19 vuotias malli Ukrainasta (ulkonäkö sen mukainen) haluaa lopettaa mallin työt ja perustaa perheen 30-50 vuotiaan miehen kanssa (vaikka suomalaisen). Kirjoiteltu on nyt kuukauden päivät ja kuulemma tunteet alkaa käydä kuumina siellä päässä :)

Olen kirjoitellut monta kertaa, että etsi nuorempi kolli, kun olet noin nuori ja viimeisen päälle nättikin. Mitä enemmän estelen ja jätän kirjoittelematta vaikka viikon ajan, sitä kovemmin tuntuu innostuvan. Suunnittelee tapaamista, mutta sanoo pelkäävänsä että ujostelee, kun näemme ensimmäisen kerran, ja pilaa siten koko jutun. Rahaa ei ole vaatinut, päivastoin kysellyt neuvoja auton ostoon, että kannattaako ostaa uusi bemari vai mikä :)

Pakko on käydä tapaamassa tämä ihminen, ihan pelkästään mielenkiinnon vuoksi.

Että tälleen..

15

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sleepy S.

Sitä se vanhuus & yksinäisyys teettää, alkaa jo kokea harhoja että joku nuori ihminen muka on kiinnostunut ilman taka-ajatuksia.

- Minä oon niin onnellinen, minulla on nainen!
      - Ei sulla mitään naista oo, sua on lyöty pölkyllä päähän!

• Raukkis olet et muut

Sleepys.älle sulla taita olla joku isompi ongelma??Mutta mikä,taidan tietää se on se saatanan kateus...
        -Paskat sulla ei ole naista vaikka kuinka toivot, ja valehtelet täällä..
        Olet joku amt.runkkari joka ei kestä toisen onnea..

• Heh, hyvä provo :D

• ........

Ei ole provo.

• jfkhdgsljudxjbh
        ........ kirjoitti:

Ei ole provo.

No tuntuu niin uskomattomalta että joku vielä menee mukaan noihin nettivedätyksiin vaikka niistä puhutaan niin paljon.

• Ei tuo mikään provo ole, onhan noita tuttavapiirissäkin ollut. Siinä vaiheessa kun oleskelulupa muuttuu vakituiseksi niin kiinnostus loppuu. Muistaakseni ensimmäiset kaksi oleskelulupaa ovat vuoden mittaisia, kolmannella hakemuksella irtoaa pysyvä oleskelulupa.

Mutta ei minulla ainakaan ole mitään tuota vastaan, olettaen että tänne muutetaan sillä periaatteella, että elätetään itse itsensä työtä tekemällä eikä sosiaalituella.

• miehet on tyhmiä:)

Oletko aivan daiju.Huora haluaa suomen kansalaisuuden ja sun rahat jos sul sellasta on::)))

• säälittävää

Jos toi ei oo provo, niin onnee vaan tällekin urpolle... Häpeen suomimiehen puolesta jos voi olla noin T-Y-H-M-Ä.
      Juuri tän miehen rahoillahan se sen bemarin ostais ym. ym. ym.
      Ja tasan vaan elintason perässä ne tänne tulee, ei sen miehen, jos se raasu sellasta luulee. No, toisaalta hyvä sille miehelle, että oppii kantapään kautta jos oikeesti on noin hyväuskoinen. Minkäs ikänen sinisilmä ap on ?

• ..........

Vuositulot tytöllä sitäluokkaa että autot ostelee itse.
        Kiitoksia suomalaisesta perikateudesta, lopetan tähän..

• rationalisuutta
        .......... kirjoitti:

Joo, sulla on varmaan ihan faktaa vuosituloista. Ajattele nyt järjellä: jos kyseinen tyttö olisi rikas, MIKSI hän haluaisi itseään huomattavasti vanhemman miehen jostain kaukaisesta maasta? Kauniille naiselle kyllä löytyy ottajia kotimaassakin...

• CineChic
        .......... kirjoitti:

Kirjoittamalla voi rakentaa mielikuvia kaikesta haluttavasta, rikkaus, kauneus, uskollisuus, ura jne... Kannattaa olla varovainen.

• CineChic

Tietyn ikäisiltä miehiltä kaunottaret saa paljon irti....

• blääh blääh

Onpahan vappusima (kossu) tälläkin onnettomalla noussut päähän. Jonkun mielikuvituksen tuotetta. Aloitus on suuri VITSI.

• 5e7kry67

Eihän se rakkaus ikää katsokaan, mutta onhan tuossa nyt ihan varmasti jotain mätää.

Kannattaa todellakin olla varovainen.

Kaunis hyvätuloinen malli ei varmasti etsi tavallista itseään vanhempaa miestä tositarkoituksella internetistä.

• epäillään

Eihän tuo voi olla mitään muuta, kuin nettihuijausyritys. Lieneekö mitään tyttöä oikeasti olemassakaan, ja jossain vaiheessa kuitenkin vaaditaan rahaa. Tai sitten tyttö on, mutta hänellä on tarvetta vain päästä pois maasta, ja mikä tahansa mies käy tätä tarkoitusta varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe