Jeesus nähty kauppatorilla. Siwan kassissa mäyräkoira josta puolet juotu. Päässä ylioppilaslakki ja kädessä wappuviuhka. Nahkatakki jonka selässä lukee isolla JEESUS. Joko adventistit ovat matkalla kohti Herraansa jonka ruumiin haluavat syödä ja verensä juoda?
Jeesus on tullut!
9
88
Vastaukset
- Niin on tullut.
Kyllä Jeesuksia on ympärillämme paikassa sun toisessa, jopa tavallaan kirjoitit fiktiivisessä esimerkkipersoonassa.
Hän voi olla kauppatorilla, mäyräkoiransa kanssa, osan juoneena, ylioppilaslakki päässä jne.
Hän voi todella löytää Jeesuksen sydämeensä, ja heitä on tullut aikain alusta lähtien.
Oletko sinä kohdannut heitä? Minä olen.
Sekä ymmärrän Jeesuksen ruumiin ja veren merkityksen.
Joh. 6:53. Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. 54. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. 55. Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma. 56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä. 57. Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö. 58. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti." - on jeesuksia
Mielisairaalat on täynnänsä multipersoonia joilla asuu jos jonkinlaisia jeesuksia sydämessä. Sitten on nämä lahkojen avohoitopotilaat....
- tekojen syy sinullek
Siinäpä sinulle on kenttää. Mene ja hoida heitä.
Minkä sinä teet lähimmäisellesi, sen sinä teet Herrallesi.
Ja minkä jätät tekemättä, siitä teet tilisi Herrallesi.
Kurkistapa sydämeesi, onko paljonkin ongelmia? - herrapa juu
tekojen syy sinullek kirjoitti:
Siinäpä sinulle on kenttää. Mene ja hoida heitä.
Minkä sinä teet lähimmäisellesi, sen sinä teet Herrallesi.
Ja minkä jätät tekemättä, siitä teet tilisi Herrallesi.
Kurkistapa sydämeesi, onko paljonkin ongelmia?Ei hyvän tekemiseen tarvita mielikuvitusystäviä. Pyydä tätä herraasi saapumaan. Jos hän ei saavu, hän on mielikuvitusystävä. Sinä teet tiliä omille mielikuvitusystävillesi kuten hullut hullujenhuoneella mutta muut eivät tee.
- adventtiuskova..
herrapa juu kirjoitti:
Ei hyvän tekemiseen tarvita mielikuvitusystäviä. Pyydä tätä herraasi saapumaan. Jos hän ei saavu, hän on mielikuvitusystävä. Sinä teet tiliä omille mielikuvitusystävillesi kuten hullut hullujenhuoneella mutta muut eivät tee.
herrapa juu:lle.
Ei niin, ei tarvita mielikuvitusystäviä.
Puran sinulle vyyhtiäsi, että näet, mistä kirjoitat.
Tässä ajassa ihmiset palvelevat joko rakkaudesta Jumalaa, tahi rienaajaa.
Rienaaja tarkoittaa vastustajaa, ts. vastustaa sen rakkauden valtakunnan sisäistä
olemusta, nyt ja myös iankaikkisuudessa.
Rienaajan kylvö, se on epäuskon ja sen myrkyn aiheuttaman sokeuden tuotos, jossa uhrina olet esimerkiksi sinä.
Mutta Sanan valkeus tunkee ja avaa silmiä, silmiä näkemään pahan ja ymmärtämään hyvän.
Sydämestä lähtevä pahuus, on sydämeen kylvetyn lusteen tulos ja sen hedelmä on se maailma, missä elät ja joudumme elämään, täynnä pahaa, koska riiston kautta rienaajan valtakunta rakentuu aikaan.
Siinä ei nähdä Jumalan valtakuntaa, joka on jo täällä ajassa.
Se näkyy siinä, että Jumalan oma, vaeltaessaan täällä, näkee siellä kauppatorilla sen kirjoittamasi henkilön, jonka selässä lukee se Jeesus.
Jumalan omahan oli lunastettu, armahdettu, Jumalan omaksi ottama, Kristuksen ruumiin, eli seurakunnan jäsen, syntinsä anteeksi saaneena ja Kristus sydämessä.
Näin hän on Kristuksen kuva, eli tavallaan tämän Jeesuksen kohtaa, tässä ajassa, tämä kauppatorin henkilö. Pyhä Henki uskovan sydämessä tulee rakkaudessa ja kohtaa tämän maailmanruhtinaan särkeneen henkilön, jota tämän maan ruhtinaan porukka ei auta, vaan ryöstää ne rahat, vaikkapa kaljalla.
Ketä tämä Jumalan lapsen silmät katsoo? Siinä on Jumalan luoma, lunastama ihminen, eksynyt, sokea, alaston, tietämätön rakkaudesta, hän on Jumalan rakkauden kohde. Kassi käessä, mutta jo valmiiksi nimi selässä, Jeesus.
Aivan Jeesus on siinä, koska armo riittää hänelle, kun hän sen vastaanottaa.
Siinä se on täydellisenä, vailla vikaisuutta, armo on annettavissa ja kun tämä
henkilö ymmärtää Sanan kautta paikkansa, niin hän kohtaa Jeesuksen,
Avaa sydämensä hänelle, sydän puhdistetaan kaikesta väärästä ja pahasta, sekä silmät avataan näkemään, että hän on Jumalan lapsi.
Synnit julistuu anteeksi Jeesuksessa, Ylimmäinen pappi oli rukoillut hänen puolestaan ja hän tapasi juuri Jeesuksen sen sanojen kautta, kun Jeesus lähetti morsiamensa, eli yhden ruumiinsa jäsenen tämän torilla olleen luokse.
Haluatko sinä pelastua? Oletko vielä ”tämänmaan” kaikennäköisten tietopullojen huumaamana torilla? Jeesus lukee selässä, mutta sokeudessa ja huumauksessa suusi vielä sopertaa orjuutesi tuskaa.
Jeesus rakastaa sinua, Haluaa pelastaa, armahtaa, avata silmäsi ja saat tulla jo nyt Jumalan valtakuntaan sisälle. Olet valmis kohtaamaan rakkauden Herran ja hän saapuu välittömästi kun nukahdat kuolon uneen, tahi jos paluun päivä on nyt.
Kyse on vain, että haluatko. Näin Jeesus on sinun lähelläsi jopa melkein sydämessäsi, kyse on vain "tahdotko tulla vapaaksi?!" - jee jee jeesukset
adventtiuskova.. kirjoitti:
herrapa juu:lle.
Ei niin, ei tarvita mielikuvitusystäviä.
Puran sinulle vyyhtiäsi, että näet, mistä kirjoitat.
Tässä ajassa ihmiset palvelevat joko rakkaudesta Jumalaa, tahi rienaajaa.
Rienaaja tarkoittaa vastustajaa, ts. vastustaa sen rakkauden valtakunnan sisäistä
olemusta, nyt ja myös iankaikkisuudessa.
Rienaajan kylvö, se on epäuskon ja sen myrkyn aiheuttaman sokeuden tuotos, jossa uhrina olet esimerkiksi sinä.
Mutta Sanan valkeus tunkee ja avaa silmiä, silmiä näkemään pahan ja ymmärtämään hyvän.
Sydämestä lähtevä pahuus, on sydämeen kylvetyn lusteen tulos ja sen hedelmä on se maailma, missä elät ja joudumme elämään, täynnä pahaa, koska riiston kautta rienaajan valtakunta rakentuu aikaan.
Siinä ei nähdä Jumalan valtakuntaa, joka on jo täällä ajassa.
Se näkyy siinä, että Jumalan oma, vaeltaessaan täällä, näkee siellä kauppatorilla sen kirjoittamasi henkilön, jonka selässä lukee se Jeesus.
Jumalan omahan oli lunastettu, armahdettu, Jumalan omaksi ottama, Kristuksen ruumiin, eli seurakunnan jäsen, syntinsä anteeksi saaneena ja Kristus sydämessä.
Näin hän on Kristuksen kuva, eli tavallaan tämän Jeesuksen kohtaa, tässä ajassa, tämä kauppatorin henkilö. Pyhä Henki uskovan sydämessä tulee rakkaudessa ja kohtaa tämän maailmanruhtinaan särkeneen henkilön, jota tämän maan ruhtinaan porukka ei auta, vaan ryöstää ne rahat, vaikkapa kaljalla.
Ketä tämä Jumalan lapsen silmät katsoo? Siinä on Jumalan luoma, lunastama ihminen, eksynyt, sokea, alaston, tietämätön rakkaudesta, hän on Jumalan rakkauden kohde. Kassi käessä, mutta jo valmiiksi nimi selässä, Jeesus.
Aivan Jeesus on siinä, koska armo riittää hänelle, kun hän sen vastaanottaa.
Siinä se on täydellisenä, vailla vikaisuutta, armo on annettavissa ja kun tämä
henkilö ymmärtää Sanan kautta paikkansa, niin hän kohtaa Jeesuksen,
Avaa sydämensä hänelle, sydän puhdistetaan kaikesta väärästä ja pahasta, sekä silmät avataan näkemään, että hän on Jumalan lapsi.
Synnit julistuu anteeksi Jeesuksessa, Ylimmäinen pappi oli rukoillut hänen puolestaan ja hän tapasi juuri Jeesuksen sen sanojen kautta, kun Jeesus lähetti morsiamensa, eli yhden ruumiinsa jäsenen tämän torilla olleen luokse.
Haluatko sinä pelastua? Oletko vielä ”tämänmaan” kaikennäköisten tietopullojen huumaamana torilla? Jeesus lukee selässä, mutta sokeudessa ja huumauksessa suusi vielä sopertaa orjuutesi tuskaa.
Jeesus rakastaa sinua, Haluaa pelastaa, armahtaa, avata silmäsi ja saat tulla jo nyt Jumalan valtakuntaan sisälle. Olet valmis kohtaamaan rakkauden Herran ja hän saapuu välittömästi kun nukahdat kuolon uneen, tahi jos paluun päivä on nyt.
Kyse on vain, että haluatko. Näin Jeesus on sinun lähelläsi jopa melkein sydämessäsi, kyse on vain "tahdotko tulla vapaaksi?!"Päästä jo irti mielikuvitusystävästäsi ja hänen valtakunnastaan. Teitä on huijattu tuolla jo yli 2000 vuotta ja uusia huijattavia jostain syystä ilmaantuu sukupolvi toisensa perään. Kannattaa uskoa elämään ennen kuolemaa, olipa juutalaiset tarinat mitä mieltä tahansa. Mielikuvitusystävät ovat lapsen kasvussa tärkeitä mutta aikuisilla jo hiukan noloja.
Jeesus tuli vastaan Transitilla?
http://www.youtube.com/watch?v=qr8FVHBGMQ4
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti:
kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni,
sen te olette tehneet minulle.'- Pales Tiina
Adventismi kokoaa kaikki takapuolen nuolijat ja ruskeakieliset huijarit samaan paikkaan; adventtikirkkoihin lauantaiaamuisin.
Piilohomot ja pedofilit ovat myös piiloutuneet adventismin "hunnun" alle.
Kaikki laulaa kuorossa: "Onpa taivaassa tarjona lapsillekkin..."- Tiinalle Palestiiiin
No mutta, sinun varmaankin pitäisi kiirehtiä kun tunnet omasi. Eihän sitä osaa muuten kirjoitella, ellei tavat ole opittuja.
Käyhän kirjoittelemassa myös terveyskeskuksien seinälle, siellähän pari lääkäriäkin on viranomaistietojen mukaan toimessa, heidän koneessa on näitä kuvia.
Sekä taksiasema, siellä eritoten, jokainen on piilo sitä ja tätä, menehän soittelemaan pojille tarinaasi, vieläpä kuuroja lapsia hiplaavat. Ota oikein iso taksikuski ja kerro kahvikupposen kanssa sydämesi tunteet ja järkesi, kuinka juuri sinä tiedät, etttä KAIKKI taksikuskit ovat ja hän eritoten piilo sitä ja tätä, ja kerro, kuinka pääsi on terve mielentervyspuolen hoidossa parantunut. Sitten livahda polliiisi laitokselle, sieltäkin löytyy piiloporukkaa, vahtii lakia, sekä hiliputtaa tyttärensä kaveria. Kun yksi on ollut tällainen, niin kerro, kuinka kaikki polllliiisit on sitä. Sinähän sen oireistas tiedät.
Kato kun se tarttuu, sinusta.
Meinaan tuo aivottomuus ja pölöjyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483