Autetaan toisiamme!

kjeaw

En ymmärrä miksi tällä palstalla miehet ja naiset lähinnä riitelevät keskenään. Loppujen lopuksi suurin osa meistä kuitenkin haluaa ihan samaa asiaa, eli löytää hyvän parisuhteen.

Parisuhteen löytämisessä suurin ongelma tuntuu olevan kuitenkin se, että miehet ja naiset eivät puhu samaa kieltä. Kaikkein selvimmin mielestäni sukupuolten erot korostuu juuri sinkkujen välillä. Sukupuolet tulkitsevat väärin toistensa antamia signaaleja ja vetävät vääriä johtopäätöksiä...
Siksi olisi kätevää jos tässä tutustumisvaiheessa olisi joku tulkki mukana. Naiset auttaisivat miehiä löytämään naisen ja miehet auttaisivat naisia löytämään miehen.

Olisiko joku nainen sinkut- palstalla valmis tällaiseen sopimukseen? Minä auttaisin sinua löytämään juuri sellaisen parisuhteen jota etsit, jos sinä auttaisit vastavuoroisesti minua. Väitän ymmärtäväni miesten logiikkaa erittäin hyvin ja siksi uskon että voisin auttaa kumppanin löytämisessä erittäin paljon, jos siis vaatimuksesi miehen suhteen eivät ole sairaalloisen kohtuuttomia. (Kuten ei mielestäni minunkaan vaatimukseni naisen suhteen ole)

Voitaisiin vaikka tehdä deittiprofiilit, joissa sen sijaan että itse mainostaisimme itseämme, olisimmekin ystävämme suosittelijoita. Se olisi ainakin erilaista ja voisi herättää siinä mielessä ihmisten mielenkiinnon. Muutenkin on uskottavampaa, jos joku toinen kehuu sinua puolestasi kuin jos itse kerrot kuinka hieno ihminen olet. Valehtelemaan toisen puolesta ei tietenkään tarvitsisi ruveta, vaan voitaisiin ensin tutustua toisiimme, jonka jälkeen voisimme vilpittömästi suositella toisiamme.

Lupaan, että olen mukava ja kivannäköinenkin, eli siinä mielessä minua ei olisi vaikea suositella kenellekään. Olen 27-vuotias ja asun Helsingissä.
Ihanteellista olisi, jos olisit suht saman ikäinen ja asuisit myös täällä päin, niin mahdollisesti voisimme joskus käydä vaikka jossain baareissa kahdestaan, jolloin voisimme ehkä tehdä vaikka aloitteita toistemme puolesta. Aloitteen tekeminen olisi niin paljon helpompaa jos sen voisi tehdä jonkun toisen puolesta. :D

Miten on? Olisiko joku nainen valmis tämän tyyppiseen kokeiluun? Uskon tosissani että tämä voisi toimia.

76

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM luuseri

      Juu juu, naiset ei uskalla tavata miehiä joten riitely on ainoo vaihtoehto. Ja naiset ei halua rumia ATM miehiä joten sitten arvostelemme naisia pissaliisoiksi.

      • Atm, ytm pyh!

        Tuskin aloittaja nyt ihan tuota tarkoitti mutta kuten nimimerkkisi kertoo oletkin luuseri joten tuo kommentti ei sinänsä yllättänyt, ps onko ihan ihan pakko jakaa ihmiset tuollaisin termein kuten ATM , ihmiset on ihmisiä!


    • Onnea vaan

      Kaikki näistä (2?) ATM- kommenttaattoreista on ihan pihalla ja nämä muutama epäonnista kaveria ovat niin elämäänsä pettyneitä, että aiheuttavat närää kaikkien välillä. Heidän agendansa on luoda naisvihaa ja naisten aika menee sitten heidän ilkeiden aloitusten (jotka tunnistaa tyylistä; "nainen oli ilkeä, nainen ei huolinut, naiset ovat nirsoja, naiset sitä ja naiset tätä"). ATM uskovaiset sabotoivat lähes kaikki keskustelut, ensin kirjoittavat asiallisesti, sitten kun joutuvat seinää vasten alkaa härski dissaus, naiset lähtevät palstalta nopeasti, koska eivät jaksa enää katsella mokomaa.

      JOs seuraa muutaman päiväin touhua näkee hyvin koko kaavan. Koska tähän on jo ATM uskovainen, joka päivystää tätä palstaa yötäpäivää, siis ihan todellakin yötäpäivää, on turha odottaa mitään rakentavaa jatkoa. Jos joku nainen sattuu sinulle vastaamaan tämä ATM porukka latistaa positiivisen hengen ja myrkyttää koko keskustelun.

    • jfhjfhjfh

      "Parisuhteen löytämisessä suurin ongelma tuntuu olevan kuitenkin se, että miehet ja naiset eivät puhu samaa kieltä. Kaikkein selvimmin mielestäni sukupuolten erot korostuu juuri sinkkujen välillä. Sukupuolet tulkitsevat väärin toistensa antamia signaaleja ja vetävät vääriä johtopäätöksiä..."

      Miehille signaalit on ihan selviä, mutta naiset ne sekasin ovat. Tämä johtuu siitä että naiset kuvittelevat tietävänsä asioita, joista ovat ihan pihalla.

      • Life goes on

        Just tätä tarkoitin. Kiitos esimerkistä, eipä mennyt montaa minuuttia. Sekaisin olet itse kun täällä jaksat päivystää.

        Toivottavasti ap. saa kuitenkin ihan varteenotettavia kommentteja. Ideahan oli ihan hyvä.

        Hyvää Vappua ap!


      • kjeaw

        "Miehille signaalit on ihan selviä, mutta naiset ne sekasin ovat. Tämä johtuu siitä että naiset kuvittelevat tietävänsä asioita, joista ovat ihan pihalla."

        Niin, myönnän että tuolta se tuntuu joskus omasta mielestänikin, mutta varmasti myös naisista tuntuu joskus siltä, että miehet ovat täysin käsittämättömiä olentoja. Joten sen sijaan että sanoisin että miehet tekevät oikein ja naiset väärin, lähdenkin siitä ajatuksesta että sukupuolet yksinkertaisesti puhuvat eri kieltä.
        Tarvitaan siis tulkki.


      • mustispeppers

        *Miehille signaalit on ihan selviä, mutta naiset ne sekasin ovat. Tämä johtuu siitä että naiset kuvittelevat tietävänsä asioita, joista ovat ihan pihalla.*

        Just tammikuussa manasin, miten väärin olin tulkinnut miehen signaalit kiinnostumisesta, ei kuulema kiinnosta tippaakaan, kun asiaa kyselin. Eli miehet voisivat hieman hillitymmin ollla, ei tarvi olla niin lähelle tunkeva, mikäli ei kiinnosta. Ei tarvitse välttämättä "vahingossa" tukkia samoihin paikkoihin, ei katsella tillitellä suoraan silmiin, ei ajaa autolla monta kertaa ohi, kun käy kävellyllä, yms. pikku-juttuja ja rintojen tuijottelut voi myös jättää väliin.


      • kjeaw
        mustispeppers kirjoitti:

        *Miehille signaalit on ihan selviä, mutta naiset ne sekasin ovat. Tämä johtuu siitä että naiset kuvittelevat tietävänsä asioita, joista ovat ihan pihalla.*

        Just tammikuussa manasin, miten väärin olin tulkinnut miehen signaalit kiinnostumisesta, ei kuulema kiinnosta tippaakaan, kun asiaa kyselin. Eli miehet voisivat hieman hillitymmin ollla, ei tarvi olla niin lähelle tunkeva, mikäli ei kiinnosta. Ei tarvitse välttämättä "vahingossa" tukkia samoihin paikkoihin, ei katsella tillitellä suoraan silmiin, ei ajaa autolla monta kertaa ohi, kun käy kävellyllä, yms. pikku-juttuja ja rintojen tuijottelut voi myös jättää väliin.

        Niinpä juuri! Sinuakin voisin auttaa vaikka kuinka paljon. Olen varma siitä. Mutta et taida asua Helsingissä päin?


      • mustispeppers
        kjeaw kirjoitti:

        Niinpä juuri! Sinuakin voisin auttaa vaikka kuinka paljon. Olen varma siitä. Mutta et taida asua Helsingissä päin?

        En asu, en :) Tein Etelä-Suomen kierroksen ja palasin aika liki lapsuus-seutuja, ei voi sanoa, että synnyinsijoja, kun on käväissyt Kättärillä syntymässä :DD


    • J*

      Toisin sanoen haluat naispuolisen ystävän jonka kanssa käydä ottaan kuppia kun ei sulla muitakaan kavereita ole ja sitten tietysti pienessä hiprakassa asiat saattavat johtaa toiseen ja voitkin aina silloin tällöin naida joko tätä ystävääsi, taikka sitten tätä baari barbia, jonka tämä ystäväsi sinulle hommasi.
      Sanoisinko, että toihan jo hipoo lähestulkoon nerokkuutta kaikessa röyhkeydessään.

      • kjeaw

        Tämä on nyt sitten kaiketi sitä positiivisen keskustelun myrkyttämistä, josta ylempänä varoiteltiin. En edes juo pahemmin mitään baareissa, että mitään hiprakkaa joka johtaisi asiasta toiseen ei todellakaan tarvitsee pelätä. Haluaisin löytää suhteen tositarkoituksella ja haluaisin vilpittömästi auttaa myös jotain toista sellaisen löytämisessä.
        Toivottavasti joku kiva nainen voisi jättää nuo negatiiviset ihmiset omaan arvoonsa ja tosissaan harkita tätä. Uskon oikeasti että voisin löytää hänelle juuri sellaisen kumppanin jota hän etsii.


      • J*
        kjeaw kirjoitti:

        Tämä on nyt sitten kaiketi sitä positiivisen keskustelun myrkyttämistä, josta ylempänä varoiteltiin. En edes juo pahemmin mitään baareissa, että mitään hiprakkaa joka johtaisi asiasta toiseen ei todellakaan tarvitsee pelätä. Haluaisin löytää suhteen tositarkoituksella ja haluaisin vilpittömästi auttaa myös jotain toista sellaisen löytämisessä.
        Toivottavasti joku kiva nainen voisi jättää nuo negatiiviset ihmiset omaan arvoonsa ja tosissaan harkita tätä. Uskon oikeasti että voisin löytää hänelle juuri sellaisen kumppanin jota hän etsii.

        Äläpä otakkaan vittuiluna tätä,,, Kyllä minä pelurin haistan.
        Mutta sanotaan nyt vielä jos oot noin kujalla etkä vain näyttele sellaista,että naiset ei todellakaan tarvitse sun apuas miehen iskemiseen,et et, Kyllä sä oot tossa kaupassa ainoa voittaja.


      • kjeaw
        J* kirjoitti:

        Äläpä otakkaan vittuiluna tätä,,, Kyllä minä pelurin haistan.
        Mutta sanotaan nyt vielä jos oot noin kujalla etkä vain näyttele sellaista,että naiset ei todellakaan tarvitse sun apuas miehen iskemiseen,et et, Kyllä sä oot tossa kaupassa ainoa voittaja.

        Mikä tässä ehdotuksessani muka sopii pelurin tarkoitusperiin? Ajattelin että joku nainen voisi suositella minua kahvilatreffeille, enkä mihinkään sänkypuuhiin. Samoin kuin itse voisin suositella häntä.
        Jos kukaan nainen kerran ei tarvitse apua miehen löytämisen suhteen, niin miksi sitten naiset usein valittavat että hyvää miestä on vaikea löytää? Miksi naiset valittavat kun miehet eivät tee aloitteita?
        Minä voisin tehdä hänen puolestaan aloitten kenelle tahansa miehelle. Miksei se muka auttaisi hänen elämäänsä?


      • J*
        kjeaw kirjoitti:

        Mikä tässä ehdotuksessani muka sopii pelurin tarkoitusperiin? Ajattelin että joku nainen voisi suositella minua kahvilatreffeille, enkä mihinkään sänkypuuhiin. Samoin kuin itse voisin suositella häntä.
        Jos kukaan nainen kerran ei tarvitse apua miehen löytämisen suhteen, niin miksi sitten naiset usein valittavat että hyvää miestä on vaikea löytää? Miksi naiset valittavat kun miehet eivät tee aloitteita?
        Minä voisin tehdä hänen puolestaan aloitten kenelle tahansa miehelle. Miksei se muka auttaisi hänen elämäänsä?

        Minä oon toistakymmentä vuotta liikkunu yöelämässä ja oon "nähny jotain".
        Nainen kun raahaa perseensä baariin, niin se on kuin paskakasa kesälaitumella kärpäsiä mustanaan.. ja miehethän on tässä nyt noi kärpäset:)
        Nämä naiset joille ei oo tehty aloitteita ovat olleet yleensä, öh öh. Se olisi jo miehellekkin loukkaus jos sinä sellaista menet suosittelemaan.


      • kjeaw
        J* kirjoitti:

        Minä oon toistakymmentä vuotta liikkunu yöelämässä ja oon "nähny jotain".
        Nainen kun raahaa perseensä baariin, niin se on kuin paskakasa kesälaitumella kärpäsiä mustanaan.. ja miehethän on tässä nyt noi kärpäset:)
        Nämä naiset joille ei oo tehty aloitteita ovat olleet yleensä, öh öh. Se olisi jo miehellekkin loukkaus jos sinä sellaista menet suosittelemaan.

        Mutta hyvin usein ne kärpäset jotka niitä aloitteita tekevät, ovat kiinnostuneita ennen kaikkea seksistä. Eli valtaosa heistä ei ole todellakaan varteenotettavia kumppaniehdokkaita.
        Kyllä maailmassa on paljon naisia jotka hyvin hyvin harvoin saavat kokea mitään kunnollisia aloitteita. Ei tarvitse olla edes mikään kamalan näköinen nainen.
        Minä voisin vaikka suoraan mennä ja kysyä mieheltä että onko hän kiinnostunut löytämään seuraa tositarkoituksella. Jos vaikuttaa siltä että hän olisi, niin voisin suositella sitä kyseistä naista. Sanomattakin on selvää että silloin sovittaisiin kahvilatreffit eikä mitään kumman luo mennään panemaan hömppää.
        En tietenkään lähtisi suosittelemaan häntä miehelle joka olisi täysin eri tasoa ulkonäkönsä puolesta. Totta kai järki kädessä pitää olla.


      • J*
        kjeaw kirjoitti:

        Mutta hyvin usein ne kärpäset jotka niitä aloitteita tekevät, ovat kiinnostuneita ennen kaikkea seksistä. Eli valtaosa heistä ei ole todellakaan varteenotettavia kumppaniehdokkaita.
        Kyllä maailmassa on paljon naisia jotka hyvin hyvin harvoin saavat kokea mitään kunnollisia aloitteita. Ei tarvitse olla edes mikään kamalan näköinen nainen.
        Minä voisin vaikka suoraan mennä ja kysyä mieheltä että onko hän kiinnostunut löytämään seuraa tositarkoituksella. Jos vaikuttaa siltä että hän olisi, niin voisin suositella sitä kyseistä naista. Sanomattakin on selvää että silloin sovittaisiin kahvilatreffit eikä mitään kumman luo mennään panemaan hömppää.
        En tietenkään lähtisi suosittelemaan häntä miehelle joka olisi täysin eri tasoa ulkonäkönsä puolesta. Totta kai järki kädessä pitää olla.

        Anteeks,mutta toi nyt vaan jo hipoo typeryyden kliimaksia toi sun juttus, ihan mahdotonta läppää.. Kai tälläistakin mailmassa sitten tapahtuu, ei uskois, että ihan tällä atollilla kuitenkaan.


      • kjeaw
        J* kirjoitti:

        Anteeks,mutta toi nyt vaan jo hipoo typeryyden kliimaksia toi sun juttus, ihan mahdotonta läppää.. Kai tälläistakin mailmassa sitten tapahtuu, ei uskois, että ihan tällä atollilla kuitenkaan.

        OK, rakentavampaa kritiikkiä olisi, jos vähän selventäisit mikä tässä nyt on niin uskomattoman tyhmää?


    • ilmoittautuu

      Ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi suositeltavaksi :) Olen mukava ja rauhallinen 36v mies, ja hakusessa olisi ensialkuun lähinnä kaveri/sänky suhde. Hakusessa hoikka tai normaali vartaloinen 24-41v nainen. Voitaisiin vaikka joskus käydä kävelyllä, elokuvissa, huvipuistossa, pyöräilemässä kesän tullen, vierailla vieraassa kaupungissa...

      • J*

        XD:) Joo ja mulle kans saa joku tyttö hommata hoikan nuoren ja kauniin naisen vakipanoksi näin kesän kunniaks.:) Voin sitten suositella sua vaikka yhdelle naapurin poikamiehelle....


      • ilmoittautuu
        J* kirjoitti:

        XD:) Joo ja mulle kans saa joku tyttö hommata hoikan nuoren ja kauniin naisen vakipanoksi näin kesän kunniaks.:) Voin sitten suositella sua vaikka yhdelle naapurin poikamiehelle....

        Olen hetero joten ei tarvis, mutta kiitos nyt kuitenkin auttamis halusta.


      • osta kuule

        kumipillu. Saat ihan itse valita leffasi makusi mukaan jne.


      • ilmoittautuu
        osta kuule kirjoitti:

        kumipillu. Saat ihan itse valita leffasi makusi mukaan jne.

        Ei kiitos sillä ihan oikea nainen tässä olisi hakusessa ja toiveissa. Onko sulla hyvät kokemukset tuollaisesta kumpipillusta, kun sitä suosittelet?


      • J*
        ilmoittautuu kirjoitti:

        Olen hetero joten ei tarvis, mutta kiitos nyt kuitenkin auttamis halusta.

        Heh, käsitit hieman väärin. Taikka me molemmat,luulin nimittäin,että ihan läpällä heitit.. Mut joo Kokeile sitä love-clonea,se on materiaalina kumia parempaa..xd:)


    • Jee jee

      Onhan tämä suosittelijanaisen (eli panonaisen) etsintä tietysti uusi tapa vongata pillua. Sopii hyvin estyneelle ennenpanemattomalle AT-miehelle. Ikäänkuin epäsuorasti tutustutaan ja sitten toivottavasti jotenkin epäsuorasti SE sitten vaan menee SINNE, jee!

      • Turha odottaa

        Naiset puuttuvat jälleen ketjusta, ATM- julistaa ideologiaansa uudella otteella. NAL asialla vaikka laittaa jotain muuta p***aa, sisältö on AINA toi sama. MOT


    • Olen luovuttanut

      Olen huomannut kuinka edessä istuva(t) äijä(t) busseissa pälyilevät kaikkia vähäpukeisia naisia.... Oikeasti, suorastaan hupaisaa niin kauan kun ei itse tarvitse kokea tuollaista, että "oma" mies vilkuilisi. Kyllä on pinnallista. Sama juttu kirjastoissa. Vilkuilin syrjäsilmällä, missä miehet surffaavat (kun satuin näkemään niin hyvin.) Facebookissa vähäpukeisten naisten sivuilla sitä surffailtiin jopa kirjastossa! Näin on. Siis todella pinnallista ja kuvottavaa. Olen päättänyt elää ilman miehenriesakkeita, ellei joku poikkeus kävele vastaan, mutta tuskin. Massa kun on massaa ja toimii kaikki samalla tavalla.

    • No siis riittääkö, että mainitsen jollekin sinkulle tuttavalle, että mee sinkut palstalle suomi24:n? Sitten pitäs vähän palstan tyylin muuttua solidaarisemmaksi, että joku uskaltaisi täällä kehenkään todella tutustua.

      Voin huikata jollekin, että sinkuilla olis ihmisiä seuraa vailla.

      • Niin ja kun vaihtokaupasta juttelit tuossa ehdotuksessasi. Minä suosittelen sinua ja sinä minua, niin tähän ei tarvitse lähteä. Olen suositellut itseni jo parisuhteeseen enkä ole aikeissa vaihtaa. Kyllähän netinkin kautta voi rakkaan löytää, minäkin löysin. Se vaan voi toisia hiukan hirvittää.


      • J*
        teevadit kirjoitti:

        Niin ja kun vaihtokaupasta juttelit tuossa ehdotuksessasi. Minä suosittelen sinua ja sinä minua, niin tähän ei tarvitse lähteä. Olen suositellut itseni jo parisuhteeseen enkä ole aikeissa vaihtaa. Kyllähän netinkin kautta voi rakkaan löytää, minäkin löysin. Se vaan voi toisia hiukan hirvittää.

        Voi löytää jos ajattaa ensin parisataa muijaa sängyssään.. Aikaahan tähän ei menkkään kun jotain 50vuotta. Naisilla tietysti toinen juttu.


      • J* kirjoitti:

        Voi löytää jos ajattaa ensin parisataa muijaa sängyssään.. Aikaahan tähän ei menkkään kun jotain 50vuotta. Naisilla tietysti toinen juttu.

        No emmä usko, että se noin menee. Sattumaltahan se mullakin ja hällä keskustelujen kautta heräsi mielenkiinto tutustua. Mitään edes etsitty, mä jotenkin itse uskonkin siihin ettei etsimällä mitään löydä. Pikemminkin puoli vahingossa.


      • kjeaw
        teevadit kirjoitti:

        Niin ja kun vaihtokaupasta juttelit tuossa ehdotuksessasi. Minä suosittelen sinua ja sinä minua, niin tähän ei tarvitse lähteä. Olen suositellut itseni jo parisuhteeseen enkä ole aikeissa vaihtaa. Kyllähän netinkin kautta voi rakkaan löytää, minäkin löysin. Se vaan voi toisia hiukan hirvittää.

        "No siis riittääkö, että mainitsen jollekin sinkulle tuttavalle, että mee sinkut palstalle suomi24:n?"

        No ajattelin vähän jotain syvällisempää. Siihen tyyliin, että vähän pääsisi kertomaan minkä tyyppistä kumppania etsii jne... Harvalle sentään kuka tahansa kelpaa.
        Mutta jos kerrot jotain siitä sinkku-tuttavastasi, niin onhan se mahdollista että olisin kiinnostunut tutustumaan häneen.


      • Eemeli kolmas
        teevadit kirjoitti:

        No emmä usko, että se noin menee. Sattumaltahan se mullakin ja hällä keskustelujen kautta heräsi mielenkiinto tutustua. Mitään edes etsitty, mä jotenkin itse uskonkin siihin ettei etsimällä mitään löydä. Pikemminkin puoli vahingossa.

        Naiset löytää puolivahingossa. Miesten on etsittävä.


      • kjeaw kirjoitti:

        "No siis riittääkö, että mainitsen jollekin sinkulle tuttavalle, että mee sinkut palstalle suomi24:n?"

        No ajattelin vähän jotain syvällisempää. Siihen tyyliin, että vähän pääsisi kertomaan minkä tyyppistä kumppania etsii jne... Harvalle sentään kuka tahansa kelpaa.
        Mutta jos kerrot jotain siitä sinkku-tuttavastasi, niin onhan se mahdollista että olisin kiinnostunut tutustumaan häneen.

        No hän on yli nelikymppinen eli ehkä sulle liian vanha? Blondi ja aika räväkkä ja roisi suustaan, mutta hillitsee kai itsensä tarvittaessa. Minusta hänellä on tuolla suomi 24:n deiteissä profiilikin, ei vaan ole silmään sattunut vaikka tossa sivussa mainoksia pyörii. Enkä ole viitsinyt vartavasten urkkia sen enempää. Mitä tiedän olleen joskus puhetta, että hänellä siellä ilmo olisi.

        Ihan varma en ole hänen sinkkuudestaankaan enää, käsittääkseni aika aktiivisesti tapaillut miehiä sieltä ja jokusen varteen otettavankin. Näin olen ymmärtänyt. Sitten on yksi sinkkumies, mutta häntä tuskin saan kenellekkään tyrkyttää. Kiva ja asiallinen, rauhallinen ja tunnollisen kunnollinen, pitkä ja työssä käyvä, omistaa kodin ja on kätevä nikkari käsistään.


        Ihan takuulla ihana mies jollekin joka rakastaa rauhaa ja viilipyttymäisen tasaista miestä.


      • Eemeli kolmas kirjoitti:

        Naiset löytää puolivahingossa. Miesten on etsittävä.

        No käsittääkseni ihmeitäkin sattuu.


      • teevadit kirjoitti:

        No hän on yli nelikymppinen eli ehkä sulle liian vanha? Blondi ja aika räväkkä ja roisi suustaan, mutta hillitsee kai itsensä tarvittaessa. Minusta hänellä on tuolla suomi 24:n deiteissä profiilikin, ei vaan ole silmään sattunut vaikka tossa sivussa mainoksia pyörii. Enkä ole viitsinyt vartavasten urkkia sen enempää. Mitä tiedän olleen joskus puhetta, että hänellä siellä ilmo olisi.

        Ihan varma en ole hänen sinkkuudestaankaan enää, käsittääkseni aika aktiivisesti tapaillut miehiä sieltä ja jokusen varteen otettavankin. Näin olen ymmärtänyt. Sitten on yksi sinkkumies, mutta häntä tuskin saan kenellekkään tyrkyttää. Kiva ja asiallinen, rauhallinen ja tunnollisen kunnollinen, pitkä ja työssä käyvä, omistaa kodin ja on kätevä nikkari käsistään.


        Ihan takuulla ihana mies jollekin joka rakastaa rauhaa ja viilipyttymäisen tasaista miestä.

        Voinhan mä kysäistä tuolta naiselta, miten sen elämässä on juuri nyt miesasiat? Itsellä on vaan tunne, että vaikka hänkin sinkuutensa kanssa on tuskaillut ja ettei löydy kivoja miehiä joiden kanssa asettua aloilleen, niin hän sellaisen äkkiä löytää.

        Uskoakseni miellyttää monen miehen silmää ja varmaan aika moni tykkää siitä tempperamentistäkin mikä hällä on.


      • J*
        teevadit kirjoitti:

        No käsittääkseni ihmeitäkin sattuu.

        Kyllä se on kovaa työtä miehelle. Kaveri teki kovan päivätyön sinut saadakseen. Sinä vain annoit virran viedä.. Se tuntui sinusta ihmeeltä, hänelle se oli täysimittainen työpäivä.


      • J* kirjoitti:

        Kyllä se on kovaa työtä miehelle. Kaveri teki kovan päivätyön sinut saadakseen. Sinä vain annoit virran viedä.. Se tuntui sinusta ihmeeltä, hänelle se oli täysimittainen työpäivä.

        Heh, no kyllä me kumpikin työtä tehtiin persiit puuduksissa yhteyden pidossa. Tarkoitan yhteydenpidolla juurikin netin välityksellä jne. Mutta itse olisin valmis istumaan vaikka uudelleen sen 24/7 hänen vuokseen netissä. Kyllä hän teki isoja päätöksiä ja asioita mun vuokseni, mä tiedän. Ja arvostan häntä ja hänen vaivan näköään, kärsivällisyyttään ja hienotunteisuutaan. En usko, että kukaan mies kuluttaisi niin paljon naiseen aikaa pilanpäin ja tekisi sellaisia ratkaisuja mitä hän teki, jos ei naisesta todella ole kiinnostunut ja välitä aidosti.

        Ainakaan en ole joutunut pettymään enkä kohtaamaan paskapuheita.


      • teevadit kirjoitti:

        Heh, no kyllä me kumpikin työtä tehtiin persiit puuduksissa yhteyden pidossa. Tarkoitan yhteydenpidolla juurikin netin välityksellä jne. Mutta itse olisin valmis istumaan vaikka uudelleen sen 24/7 hänen vuokseen netissä. Kyllä hän teki isoja päätöksiä ja asioita mun vuokseni, mä tiedän. Ja arvostan häntä ja hänen vaivan näköään, kärsivällisyyttään ja hienotunteisuutaan. En usko, että kukaan mies kuluttaisi niin paljon naiseen aikaa pilanpäin ja tekisi sellaisia ratkaisuja mitä hän teki, jos ei naisesta todella ole kiinnostunut ja välitä aidosti.

        Ainakaan en ole joutunut pettymään enkä kohtaamaan paskapuheita.

        Tuo viimeinen, koska usein kuullut ihmisten sanovan ettei netin kautta löydä kun ongelmia ja huonoa seuraa. Tai huijareita tms. epämukavaa. Kyllä mä ainakin voin sanoa löytäneeni ihan mahtavan miehen ja myös kivoja kavereita netin kautta. Ei ole tarvinut pettyä heihin tai sanotaanko, että ei ole tullut törmättyä niihin valehtelijoihin mitä netissä kuulema paljon liikkuu.


      • Naisilla NIIN helppo
        teevadit kirjoitti:

        Tuo viimeinen, koska usein kuullut ihmisten sanovan ettei netin kautta löydä kun ongelmia ja huonoa seuraa. Tai huijareita tms. epämukavaa. Kyllä mä ainakin voin sanoa löytäneeni ihan mahtavan miehen ja myös kivoja kavereita netin kautta. Ei ole tarvinut pettyä heihin tai sanotaanko, että ei ole tullut törmättyä niihin valehtelijoihin mitä netissä kuulema paljon liikkuu.

        "En usko, että kukaan mies kuluttaisi niin paljon naiseen aikaa pilanpäin ja tekisi sellaisia ratkaisuja mitä hän teki."

        Entä mitä uhrauksia sinä teit vastavuoroisesti, muuta kuin makasit selälläsi ja annoit pillua?


      • kjeaw
        teevadit kirjoitti:

        Voinhan mä kysäistä tuolta naiselta, miten sen elämässä on juuri nyt miesasiat? Itsellä on vaan tunne, että vaikka hänkin sinkuutensa kanssa on tuskaillut ja ettei löydy kivoja miehiä joiden kanssa asettua aloilleen, niin hän sellaisen äkkiä löytää.

        Uskoakseni miellyttää monen miehen silmää ja varmaan aika moni tykkää siitä tempperamentistäkin mikä hällä on.

        Kiitos, mutta nelikymppinen on todellakin liian vanha. Enhän minä mikään ns. ATM ole. Kaukana siitä.


      • Luetaan:
        teevadit kirjoitti:

        Voinhan mä kysäistä tuolta naiselta, miten sen elämässä on juuri nyt miesasiat? Itsellä on vaan tunne, että vaikka hänkin sinkuutensa kanssa on tuskaillut ja ettei löydy kivoja miehiä joiden kanssa asettua aloilleen, niin hän sellaisen äkkiä löytää.

        Uskoakseni miellyttää monen miehen silmää ja varmaan aika moni tykkää siitä tempperamentistäkin mikä hällä on.

        Temperamenttinen nainen = joustamaton, itsekäs ja riidanhaluinen ämmä.


      • Naisilla NIIN helppo kirjoitti:

        "En usko, että kukaan mies kuluttaisi niin paljon naiseen aikaa pilanpäin ja tekisi sellaisia ratkaisuja mitä hän teki."

        Entä mitä uhrauksia sinä teit vastavuoroisesti, muuta kuin makasit selälläsi ja annoit pillua?

        Aika isoja, jos niitä uhrauksina haluaa ajatella. Uhrasin yhden ihmissuhteen, omaisuutta sadan tonnin edestä ja vieläpä selkärankani yhden nikaman, maineeni tiettujen ihmisten silmissä. Mutta mitää en kadu. Tekisin sen uudelleen tämän saman miehen ja ihmisen vuoksi. Ja totta helkkarissa, itseni vuoksi myös. En minä niin epäitsekäs ole. :-)


      • kjeaw kirjoitti:

        Kiitos, mutta nelikymppinen on todellakin liian vanha. Enhän minä mikään ns. ATM ole. Kaukana siitä.

        Näin arvelinkin, kun alussa sanoit itsesi ikäisestä. Noh, ei se ikäero kestään atm:ää tee.


      • Luetaan: kirjoitti:

        Temperamenttinen nainen = joustamaton, itsekäs ja riidanhaluinen ämmä.

        Saattaa olla sitäkin. Ainakin aika suulas toisinaan, ainakin naisseurassa.


      • cerogypl
        teevadit kirjoitti:

        Aika isoja, jos niitä uhrauksina haluaa ajatella. Uhrasin yhden ihmissuhteen, omaisuutta sadan tonnin edestä ja vieläpä selkärankani yhden nikaman, maineeni tiettujen ihmisten silmissä. Mutta mitää en kadu. Tekisin sen uudelleen tämän saman miehen ja ihmisen vuoksi. Ja totta helkkarissa, itseni vuoksi myös. En minä niin epäitsekäs ole. :-)

        Mitä mies uhrasi sinun vuoksesi?


      • cerogypl kirjoitti:

        Mitä mies uhrasi sinun vuoksesi?

        Noh, aikaansa, vapautensa ja kotipaikkakuntansa, nykyisin myös osan tilistään ja kaikki tämä ihan vapaaehtoisesti. Eikö siinä ole tarpeeksi? :-)


      • Uuuh
        teevadit kirjoitti:

        Aika isoja, jos niitä uhrauksina haluaa ajatella. Uhrasin yhden ihmissuhteen, omaisuutta sadan tonnin edestä ja vieläpä selkärankani yhden nikaman, maineeni tiettujen ihmisten silmissä. Mutta mitää en kadu. Tekisin sen uudelleen tämän saman miehen ja ihmisen vuoksi. Ja totta helkkarissa, itseni vuoksi myös. En minä niin epäitsekäs ole. :-)

        Annas kun arvaan. Uhrasit yhden ihmissuhteen, eli sen hetkisen suomalaisen miesystäväsi, saadaksesi ulkomaalaisen miehen ja siksi menetit maineesi tiettyjen ihmisten silmissä. Sadan tonnin edestä meni rahaa ainakin siihen, kun kustansit hänen matkansa Suomeen. Selkärangan nikama hajosi kun tämä macho ulkomaalainen mies vähän kuritti sinua.
        Saman tekisit kuitenkin uudelleen, koska nautit kun saat alistua macho ulkkiksen väkivaltaiseen tahtoon. :-)


      • Uuuh kirjoitti:

        Annas kun arvaan. Uhrasit yhden ihmissuhteen, eli sen hetkisen suomalaisen miesystäväsi, saadaksesi ulkomaalaisen miehen ja siksi menetit maineesi tiettyjen ihmisten silmissä. Sadan tonnin edestä meni rahaa ainakin siihen, kun kustansit hänen matkansa Suomeen. Selkärangan nikama hajosi kun tämä macho ulkomaalainen mies vähän kuritti sinua.
        Saman tekisit kuitenkin uudelleen, koska nautit kun saat alistua macho ulkkiksen väkivaltaiseen tahtoon. :-)

        Heh, ei sentäs noin hurjaa. :-D


      • teevadit kirjoitti:

        Heh, ei sentäs noin hurjaa. :-D

        Mutta siis kyllä, ihmissuhteen rikkoutumisen myötä meni niin maine kun rahatkin, sekä myös selkärangan nikama sekä aito nikama että henkinen. Kukaan ei silti tullut ulkomailta suomeen eikä kustantanut edes matkaa uudelle paikkakunnalle.

        ;-)


    • Ei pahalla mutta

      Oletko neitsyt ATM?

      • NAL=nussimaton mies

        Kysymys ei ollut osoitettu sinulle, älykääpiö, vaan ap:lle. Ketään ei kiinnosta vinksahtaneen urpon fantasiat eikä neitsyyttäsi ja täydellistä kokemattomuuttasi tarvitse erikseen varmistaa kysymällä.


      • kjeaw
        NAL=nussimaton mies kirjoitti:

        Kysymys ei ollut osoitettu sinulle, älykääpiö, vaan ap:lle. Ketään ei kiinnosta vinksahtaneen urpon fantasiat eikä neitsyyttäsi ja täydellistä kokemattomuuttasi tarvitse erikseen varmistaa kysymällä.

        Juu, en ole neitsyt ATM. Kuinka niin?


      • ATM vai YTM
        kjeaw kirjoitti:

        Juu, en ole neitsyt ATM. Kuinka niin?

        Oletko sitten korkannut yhtään naista?


      • ei pahalla
        kjeaw kirjoitti:

        Juu, en ole neitsyt ATM. Kuinka niin?

        Ihmettelen vaan miksi noin väkisin väännettyyn viritelmään täytyy ryhtyä. Eikö sulla ole kavereita ja verkostoja joiden kautta niitä suosittelijoita ja uusia kontakteja löytyisi luonnollisesti? Ja mitä oikeastaan haet - naispuolista kaveria vai pelkkää hyödykettä joka, jollei itse susta tai sinä hänestä lämpene, hankkii sulle seuraa omista tutuistaan ja kenties auttaa piireihin? Vai uskotko tosiaan että naispuolisen seuralaisen täysin tuntemattomille random tyypeille jakamat "suositukset" netissä tai baarissa auttavat kohdallasi vakavan suhteen löytymistä?


      • kjeaw
        ei pahalla kirjoitti:

        Ihmettelen vaan miksi noin väkisin väännettyyn viritelmään täytyy ryhtyä. Eikö sulla ole kavereita ja verkostoja joiden kautta niitä suosittelijoita ja uusia kontakteja löytyisi luonnollisesti? Ja mitä oikeastaan haet - naispuolista kaveria vai pelkkää hyödykettä joka, jollei itse susta tai sinä hänestä lämpene, hankkii sulle seuraa omista tutuistaan ja kenties auttaa piireihin? Vai uskotko tosiaan että naispuolisen seuralaisen täysin tuntemattomille random tyypeille jakamat "suositukset" netissä tai baarissa auttavat kohdallasi vakavan suhteen löytymistä?

        Minulla ei ole verkostoja joiden kautta niitä suosittelijoita löytyisi luonnollisesti. Saman tapaisessa elämäntilanteessa olevaa naispuolista kaveria etsin.
        En todellakaan hae pelkkää hyödykettä, vaan hän hyötyisi suhteesta vähintään yhtä paljon kuin itse hyötyisin.

        Miksi naispuolisen seuralaisen suositukset muka eivät auttaisi vakavan suhteen löytämistä? Onhan se uskottavampaa kuin jos itse kehuisin itseäni.


    • ATM-kerholainen

      Hyvä idea muuten, mutta nainen ei tarvitse miehen saamiseen mitään suosittelijoita tai muutakaan apua. Kunhan valitsee mieleisensä. Toisaalta miehelle jonkun anonyymin nettipalstalaisen suositus ei riitä vielä mihinkään.

    • näin se vaan on.

      tällä palstalla kirjoittelee kourallinen ihmisiä ja ATMt eivät ole ihmisiä. Kaikki jotka kutsuvat itseänsä Aivan Turhaksi Mieheksi pitäisi lopettaa. Ei kituvaa eläintä saa jättää kitumaan sama koskee ATMiä.

    • JS

      Monet tällä palstalla päivystävät ihmiset ovat varmastikin katkeroituneita omasta elämäntilanteestaan ja kokeneet vastoinkäymisiä. Yleisesti ottaen tällä palstalla lähinnä keskustellaan ja spekuloidaan sitä, miten miesten ja naisten tulisi voida suhtaututa toisiinsa eikä kukaan sitä tunnu täysin tietävän ja kaikilla on omat näkemyksensä.

      Tämä palsta on erittäin sukupuoliroolikeskeinen, harvemmin oikeastaan keskustellaan jostain kokonaan muusta. Välillä voisi kuitenkin olla herättävää huomata,että elämää on myös näiden parisuhde ym. sukupuoliasioiden ulkopuolella.

      • hei..

        Siitä puhe mistä puute.


      • Niihän sitä sanotaan, että sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Entäs jos ei ole koskaan saanutkaan? Miksi sitten murjotetaan? Oisko siihin mitään lohkaista?


      • kahvikuppi.
        teevadit kirjoitti:

        Niihän sitä sanotaan, että sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Entäs jos ei ole koskaan saanutkaan? Miksi sitten murjotetaan? Oisko siihin mitään lohkaista?

        Se on tyttöseni viel pahempi juttu.


    • rumamies

      Se vaan on niin et olen niin ruma ettei naiset kiinnostu joten ainoo huvi on arvostella niitä

    • derspiegel

      Mielestäni tämä ei ole mitenkään huono idea. Valitettavasti olen ehkä itse hieman liian nuori (19v) eivätkä sosiaaliset piirini muutenkaan ole hirveän laajat.

      • kjeaw

        Ei haittaa jos sosiaaliset piirisi eivät ole kovin isot. Kiva että joku näkee tässä potentiaalia. Onhan meillä vähän ikäeroa, mutta ei välttämättä niin paljon etteikö tämä voisi toimia. Riippuu ihan sinusta.
        Itse olisin valmis kokeilemaan tätä kanssasi. Olisi mahtavaa todistaa kaikkien negatiivisten ihmisten asenteet vääriksi. :)
        Pistän tähän vaikka mailiosoitteeni. Ota yhteyttä jos yhtään kiinnostaa katsoa miten pitkälle tämä idea voisi kantaa: [email protected]


      • Hieno homma :)
        kjeaw kirjoitti:

        Ei haittaa jos sosiaaliset piirisi eivät ole kovin isot. Kiva että joku näkee tässä potentiaalia. Onhan meillä vähän ikäeroa, mutta ei välttämättä niin paljon etteikö tämä voisi toimia. Riippuu ihan sinusta.
        Itse olisin valmis kokeilemaan tätä kanssasi. Olisi mahtavaa todistaa kaikkien negatiivisten ihmisten asenteet vääriksi. :)
        Pistän tähän vaikka mailiosoitteeni. Ota yhteyttä jos yhtään kiinnostaa katsoa miten pitkälle tämä idea voisi kantaa: [email protected]

        Kerrankin jotain rakentavaa!!
        Jep jep, näin asiat muuttuu. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan ja märehtiä kohtaloaan jos ei aio edes yrittää. Lykkyä pyttyyn teille! :)


      • kjeaw
        kjeaw kirjoitti:

        Ei haittaa jos sosiaaliset piirisi eivät ole kovin isot. Kiva että joku näkee tässä potentiaalia. Onhan meillä vähän ikäeroa, mutta ei välttämättä niin paljon etteikö tämä voisi toimia. Riippuu ihan sinusta.
        Itse olisin valmis kokeilemaan tätä kanssasi. Olisi mahtavaa todistaa kaikkien negatiivisten ihmisten asenteet vääriksi. :)
        Pistän tähän vaikka mailiosoitteeni. Ota yhteyttä jos yhtään kiinnostaa katsoa miten pitkälle tämä idea voisi kantaa: [email protected]

        Joku muukin asiasta kiinnostunut voi tietysti ottaa yhteyttä tuohon antamaani osoitteeseen, kun ei tuo derspiegel sitten ottanut yhteyttä.


      • ilmoittautuu
        kjeaw kirjoitti:

        Joku muukin asiasta kiinnostunut voi tietysti ottaa yhteyttä tuohon antamaani osoitteeseen, kun ei tuo derspiegel sitten ottanut yhteyttä.

        Voinko ottaa myös miehenä yhteyttä vai oiliko tarkoituksesi hakea vain naispuolisia suosittelijoita ja suositeltavia?


      • kjeaw
        ilmoittautuu kirjoitti:

        Voinko ottaa myös miehenä yhteyttä vai oiliko tarkoituksesi hakea vain naispuolisia suosittelijoita ja suositeltavia?

        No etsin kyllä lähinnä naispuolisia, koska en tiedä osaisinko auttaa sinua millään tavalla tai osaisitko sinä auttaa minua sen enempää. Olisiko esim. kovinkaan uskottavaa jos minä miehenä suosittelisin naiselle jotain miespuolista ystävääni. En tiedä.
        Mutta voit toki ottaa yhteyttä jos tuntuu siltä. Kunhan et mitään provoilu juttuja harrasta.


    • Reipas Mies

      Pakkohan tälle virtuaali napakympille on miinusta tarjota.

      Vain yksi asia miehessä merkkaa miten jutska etenee romanttisessa mielessä iskettävän naisen kanssa. Vastaukseni toivottavasti jo tiedätte entuudestaan.

      Josta pääsemme tähän välilausuntoon:

      "Tämä palsta on erittäin sukupuoliroolikeskeinen, harvemmin oikeastaan keskustellaan jostain kokonaan muusta. Välillä voisi kuitenkin olla herättävää huomata,että elämää on myös näiden parisuhde ym. sukupuoliasioiden ulkopuolella."

      Joitko aamulla teetä vai kahvia? Oletko kenties kaakao-ihmisiä? Käytkö vessassa ennen vai jälkeen aamupalan? Haluaisitko kokeilla esim. sidontaa tai rooliasuja seksin yhteydessä?

      Sinkkuuteen on vain muutamia syitä, ja niistä 90% kulminoituu siihen että mies ei hallitse naisen iskentää sekä käsittelyä samalla tasolla mitä muut hänen verrokki miehensä. Naisella on hyvin usein selvä otanta miehiä iskemässä tiettynä ajanhetkenä joista siis sopivin pääsee välieriin.

      ATM:yys on sitä mielestäni eniten että romanttinen kanssa käyminen on vaillinaista iskettävien naisten kanssa juuri miehen kokemuksen puutteen takia sekä tunnetason blokkien myötä.

      Toi Pokemoni-muija jauhaa sitä että mistä näkee miehen naamasta jos ei ole koskaan saanutkaan? Hyvä läppä. Ihan satasen hyvä, sen se pano taitaa amatööri naisella maksaa. Eli panemisen puuttuminen ei aiheuta murjotusta tai miehen kyynistymistä baarielämään, parinvaihtoihin ja vessapanoihin-asioihin joita suositut miehet ja naiset pitävät yhtä itsestään selvinä kuin p/s-syrjäytynyt mies aamu kusella käyntiään.

      Mutta toisen ihmisen hyväksyntä tyttö/poikaystäväksi on jotain niin ainut kertaista että sitiä ei mikään raha maailmassa voi korvata. Sitä että joku on joka oikeasti hyväksyy toisen ihmisen sellaisena kuin hän on- ei siksi että "uhraa palkastaan osan muijan kanssa vuokraan" ei siksi että toi kundi vaan oli söpöin sinä baari iltana etc. vaan tunteen takia.

      Silti naiset ovat niin usein niin usein sydän lääpällään heidät eläimen himolla saalistaviin peli/ytm-miehiin joille se seksin huuma on ainut tavoite naisessa. Silti moni perhe-iskän esikuva mies demonisoituu at-mieheksi kun tämä naisen stringit kostuttavaa "kipinää" ei tule samalla sekunnilla kun naisen tapaa. Tuntemilleni naisasiamestareille naiselle on kaksi tilaa: panettaa/ ei paneta miestä.

      Mielestäni atee miehen pitää päästä estoistaan yli ja kehittää naiselle kunnon show miehenä.

      " I'm a asshole but they can't take everything from me" -Napoleon Wilson.

    • hookoopee

      Mun sisko oli joskus valitellut serkkupojalle miehen puutettaan. Olivat samanikäiset serkukset lukiossa molemmat tuolloin, eri paikkakunnilla asuivat ja eri kouluja siis kävivät. No serkku oli sitten valkannut omalta luokaltaan yhden sinkkupojan ja vinkannut hänelle tästä minun siskosta. Siitä se romanssi sitten alkoi. Nyt ovat olleet jo kahdeksan vuotta naimisissa ja heillä on kaksi lasta. Mun sisko oli muistaakseni myös vinkannut jostain tytsystä tuolle meidän serkulle, mutta siitä ei kehkeytynyt sen kummempaa.

      Pitäsköhän munki laittaa tuo serkkupoika taas asialle. Hän opiskelee nyt lääkiksessä niin vois sieltä vaikka valkata jonku komean kurssikaverinsa mulle mieheksi ;)

      • .............

        Hopi hopi, tuopa minulle komea lääkäri? Uskomatonta...


      • hookoopee
        ............. kirjoitti:

        Hopi hopi, tuopa minulle komea lääkäri? Uskomatonta...

        Häh..no mitä? Ei sen tarttis ku vähän vinkata jollekki jos sattuis joku sinkku sieltä löytymään. Miksei nyt käyttäis tällaisiakin mahdollisuuksia hyväksi, ei tän keneltäkään pitäis pois olla. Kyllä minäkin voisin vastaavasti tutustuttaa hänet johonkin sinkkunaiseen jos kaipailisi apua semmoisen löytämisessä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe