Komea, mutta mihin se vie?? ja aivan vääränlaiset naiset ottaa yhteyttä..
Haen muodokasta ja kaikki lihavat,laihat ottaa yhteyttä,!! ei muodokas tarkoita pelkästään isojatissejä,vaan kokonaisuutta,)En ole ikärasisti mutta jos nainen on 55-62v,niin ei tosiaan kiinnosta).Naisilla on kovia luuloja itsestään..(Puumat, en kehtaisi kulkea kapunkilla,itseäni 10-15vanhemman naisen kanssa)..
Ei minulle tarvitse hokea että olen komea,tiedän sen itsekkin.Mutta se ulkoinen habitus tuntuu olevan pelkkä rasitus.. Yhärit ei kiinnosta ,siis jos vielä pieniä lapsia kotona.. ikää on jo sen verran 46v, että nyt on oman elämän aika.
Postia sataa mutta aivan vääränlaisilta naisilta.....Aina ei voi voittaa...
Eikö naisia kiinnosta sisäinen kauneus=Tiedän olevani helvetin
17
330
Vastaukset
- Paitsi 75%
Hmph, mien ees lähesty todella komeaa miestä. Useimmiten heillä on kusipää luonne.
Ite ku on omasta mielestä tavallinen mut luonnonkaunis nainen niin taviksilla ole mahiksia ees sellaseen "hurja komeaan" mieheen, tai jos on niin mies on taatusti narsistinen sekopää joka tallaa kaltaiseni naisen maahan ja tekee elämästä helvettiä.
No ei kaikki komeat miehet varmastikkaan ole kusipäitä.. - 17
Minä pidän hyvännäköisestä miehestä, mutta en komeasta. Komeus on jotenkin luotaantyöntävää, epätodellista ja ahdistavaa. Itse olen varmasti ihan ok-näköinen, mutta mieluummin olen vähän persoonallisemman tyypin kanssa kuin komean. Komeushan on loppujen lopuksi pelkkä ulkokuori.Minä haluan tietää ihmisestä enemmän, tai oikeastaan vaadin enemmän. Hyvä ulkonäkö ei vain yksinkertaisesti riitä, eikä se ole edes välttämätöntä.
- N42
Saatat olla komea, mutta et ihan vielä miehen mittaan kasvanut, jos valitset naisesi sen perusteella, mitä sinusta kaupungilla ajatellaan.
Minun maailmassani olet lähinnä pikkupoika. Aikuinen mies tekee valintansa ihan itse. :)- Ollakko vai eikö
Ai jaa,minäkin teen valintani itse!!Vai jäikö se jotenkin epäselväksi.
- N42
Ollakko vai eikö kirjoitti:
Ai jaa,minäkin teen valintani itse!!Vai jäikö se jotenkin epäselväksi.
Tämä on lainaus viestistäsi:
"(Puumat, en kehtaisi kulkea kapunkilla,itseäni 10-15vanhemman naisen kanssa).."
Ja tämäkö pitäisi nyt käsittää niin, että sinulle on yhdentekevää mitä muut sinusta ja kumppanistasi ajattelevat?
- 1yksi
Ja kohta ap ilmoittaa,,,et tää oli provo,,, kun on niin psyykkaavaa kusettaa
muijia. Siis oletko kertonut profiilissasi nuo asiat; ikärajat, ettei saa olla pieniä lapsia, pitää olla muodokas? Ja silti väärät naiset ottavat yhteyttä?
No, eikö ne turhat yhteydenotot ole kuitenkin aika helppo poistaa.
Itse en vastaa ellen sovi miehen kriteereihin täydellisesti. Oli se sitten vuoden verran väärä ikä tai kilon verran väärä paino tai vaikka väärä silmienväri niin pyrin siihen, ettei kukaan minun takiani joudu valittamaan että väärät naiset ottavat yhteyttä.- se on voi voi
Aloituksen otsikko ja teksti muodostavat merkillisen ristiiriidan. Tarkoittaako kirjoittaja että jos nainen on RUMA niin naisen pitää tajuta se ja hakea rumia miehiä, eli "sisäisesti kauniita miehiä"???
46-vuotias mies tuskin on enää mikään erityisen kaunis eli taitaapa aloittajallakin olla aika suuret luulot itsestään. Mutta voihan siihen ilmoitukseen laittaa että rumat ämmät älkööt vaivautuko. Se on sillä tavalla että jos nainen valittaa että tulee liikaa yhteydenottoja vääriltä tahoilta, niin miehet tulevat heti motkottamaan että ole nainen onnessasi kun tulee yliipäätään ollenkaan yhteydenottoja kun miehille ei tule yhtään.
Ei ole mikään ikinä hyvä...
Mutta jos saa paljon vastauksia niin onpahan edes jotenkin haluttu ja voi sieltä sitten joskus joku löytyäkin. Ei mistään ei löydy mitään. Tyhjästä ei nyhjäistä. - 24
Eikö mielestäsi 46v mies voi olla komea???Vai suuret luulot?? Taitaa olla sinulla kova kateus...
- Kummallista
"Eikö mielestäsi 46v mies voi olla komea"
George Clooney 50 v. valittu maailman seksikkäimmäksi elossa olevaksi mieheksi peräti pari kertaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/George_Clooney- 6er7kry67k8ir6
Ääriesimerkit ei ole koskaan hyödyllisiä.
Onhan noita filmitähtiä vaikka mihin asiaan työnnettäväksi.
Ap:n mielestä naisilla on kovia luuloja itsestään mutta kuitenkin pitää itseään niin komeana että se on jopa rasite hänelle.
Nää on just näitä joista naisten kannattaa pysyä erossa, ellei sitten kikkeli vain kiinnosta.
- Ollakko vai eikö
No minkä voin ulkomuodolleni,kysyin sisäisestä kauneudesta siksi!!Että aina naiset ottaa minuun yhteyttä ulkonäön takia ,niitä ei kinnosta kuin kuori...Mutta minulla olisi muutakin annettavaa,ei tarvisi olla niin pirun pinnallinen..Mutta mun kikkeli ei ole kertakäyttö tavaraa..Vaikka pimppiä olisikin tarjolla vaikka joka päivä..
- se on voi voi
Älä sitten laita sitä kuvaasi ilmotukseesi, niin eivät ota yhteyttä komeutesi takia. Niin yksinkertaista se on.
Kai se naisenakin turhauttaa jos laittaa sellaisen kuvan jossa on oikein edukseen ja sitten tyrkytetään vaan panemista kotona, toisen kotona, talon katolla, ladossa, metsässä ja ties missä. - geeks..
se on voi voi kirjoitti:
Älä sitten laita sitä kuvaasi ilmotukseesi, niin eivät ota yhteyttä komeutesi takia. Niin yksinkertaista se on.
Kai se naisenakin turhauttaa jos laittaa sellaisen kuvan jossa on oikein edukseen ja sitten tyrkytetään vaan panemista kotona, toisen kotona, talon katolla, ladossa, metsässä ja ties missä.Suomalaisilla deittisivuilla on vain rumia naisia. mieluummin kuin sellaisten kaa.
- geeks..
se on voi voi kirjoitti:
Kai se naisenakin turhauttaa jos laittaa sellaisen kuvan jossa on oikein edukseen ja sitten tyrkytetään vaan panemista kotona, toisen kotona, talon katolla, ladossa, metsässä ja ties missä.Suomalaisilla deittisivuilla on vain rumia naisia. mieluummin yksin kuin sellaisten kaa.
- se on voi voi
geeks.. kirjoitti:
Suomalaisilla deittisivuilla on vain rumia naisia. mieluummin yksin kuin sellaisten kaa.
Jos ne ovat niin rumia niin miksi niille sitten satelee seksiehdotuksia?
Mieluummin vaikka tumppua kuin omasta mielestä liian ruman ihmisen kanssa, ajattelen minäkin.
Ei ole helppoa olla komea..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832012Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1231725- 1801306
- 231734
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6686- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako207586- 48528
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482