Naisten tsekkaaminen

thinkingofthis

Miten suhtaudutte miehenne pään kääntyilyyn kauniiden naisten kohdalla? Mieheni tsekkaa hyvännäköiset ja huomaan sen kyllä, hän siis tsekkaa niin että pää kääntyy, ei vain vilkaise. Hän itse sanoo, ettei edes tiedosta asiaa.

Muiden kokemuksia? Ja miten olette ratkaisseet asian?

21

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12esf45fv

Mun miehen pää kääntyy kauniiden naisten kohdalla todellakin, ja melkein aina heittää siihen kommentit esimerkiksi " oijoii miten kuuma/hieno perse!"
      Hän huomauttelee minulle, että kuinka pitäisi treenata tai millaiset vaatteet olisi kivoja. Myös minun läsnä ollessa hän katsoo netistä naisia, tietenkin vähäpukeisia ja oikeen etsii niitä jokapaikasta. Asia on jäänyt siihen..

• N.T.

Kyllähän se minunkin mieheni toisia naisia katselee, ei muistaakseni ole kommentoinut muutoin kuin jos netistä on jonkun tosi hyvän nähnyt, ni sanonut vaan että ihan jees tms. Tuleehan siinä välillä olo, että harmi kun itse ei ole yhtä upea kuin ne joita hän katselee, mutta olen kuitenkin ajatellut että hän on valinnut minut naisekseen ja kuitenkin yritän parhaani kroppani ja naamani "kunnossapidossa".. Jos minä en riitä, niin minkäs sille sitten voi, erittäin hirveäähän se olisi mutta niin käy jos niin on käydäkseen..

Miten ratkaisimme.. No eipä siitä olla keskusteltu, ei se minua hetkauta niin paljoa että jaksaisin asiaa märistä. Eikä asialle oikeasti mitään edes voi. Toki voi pyytää että jos asia oikeasti haittaa paljon, että oman naisen paikallaollessa koittaisi hillitä katsomishimojaan kunnioituksesta naiseensa.. Mutta olisihan se ikävää, jos noinkin "arkisesta" asiasta tehdään kiellettyä, sitä tekee kuitenkin välillä ja saattaa tulla syyllisyydentunteita ja tuntuu että katsellessa tekisi jotain väärää. Ts mielestäni turhaa kriminalisoimista, kun eihän se pettämistä tai uuden suhteen etsimistä ole. Ns harmitonta huvia.

Ihminen tykkää katsoa kauniita asioita, oli ne sitten taidetta, kukkia, autoja, koruja, moottoripyöriä, ihmisiä, eläimiä jne jne.

• Kyllästynyt Nainen

Miesystäväni pää kääntyilee apukuskin penkillä ollessaan vinhasti naisten perään. Kypsyin asiaan ja huomautin siitä. Nyt jo lopen kyllästyneenä ja loukkaantuneena sanoin hänelle, että seuraavan kerran hiljennän vauhtia, kun ajan autoa ja avaan hänelle oven, jotta saa jatkaa katsottavan kanssa matkaa :D Omien sanojensa mukaan, hän ei katso.....että sillee meillä tääll Turus!

• Ahdas mieli

Täällä toinen kyllästynyt nainen. Mieheni istui apukuskin paikalla ja pää pyöri naisten perään, niin että ihme kun ei niska naksahtanut. Yhden nuoren paljassäärisen kohdalla hiljensin ja kysyin: Pysäytänkö tähän, että voit oikein kunnolla tuijottaa. Meni vähän nolon näköiseksi. Olen sanonut, että loukkaannun todella, jos olen itse vieressä ja mies kuolaa vieraiden naikkosten perään.

Kaiken huippu on ollut elämässäni tilanne, kun menimme kauppaan. tulin hieman jäljessä ja mies avasi oven kohteliaasti hemaisevalle blondille. Kun itse ehdin ovelle, oli mies jo sisällä ja ovi suurinpiirtein lopsahti päin naamaani. Että näin hurmaava voi olla vain suomalainen mies.

• Ex-mieheni harrasti tuota kauniiden naisten kuikuilua ja kalasteli heidän katseitaan. Myöhemmin selvisi, että monien näiden kanssa oli tehnyt salatreffejä, vaimohan se viimeisenä tiesi, kuten tavallista.

Eli minun tapauksessani ratkaisu oli selvä, avioero.

Kerro, että se loukkaa sinua. Ei kukaan tiedostamatta noin tee. Katsoa voi arvostavasti (kenenpä silmä ei kauniissa ihmisessä hetken lepää), mutta jos menee kuolaamisen puolelle, on eri asia.

• 5ej676k

Itse sain miehenä kuulla jatkuvasti katselevani toisia naisia, milloin kaupassa tai harrastuksissa. En kuitenkaan ole ikinä edes ajatellut pettämistä.
      Se on sellainen alitajuntainen juttu, lienee jäänyt sinkkuvaiheista päälle.

Siihen ei todellakaan auta naisystävän raivoaminen tai keljuilu, mies vaan jatkaa sitä kun kyseinen nainen ei ole maisemissa.

Jos toisen ihmisen katsominen on väärin niin kannattaa ihan itselleen hommata aika terapeutille :)

• Cute1

Siinä vaan ikävä kyllä tuntee itsensä melko riittämättömäksi kun kävelee miehensä kanssa ja tämän koko huomio on toisten naisten takamuksissa.. Meillä oli jopa niin että miehelleni oli turha sanoa mitään näissä tilanteissa, kuulo kytkeytyi pois tuolloin :-D. Minulle ainakin oli äärimmäisen noloa tuo. Häpesin miestäni. Ei se katso edes vaimon ulkonäköä, minä nyt satun olemaan itsekin aika hot ;-). Itse vaihdoin miestä, nykyinen osaa salata vilkuilunsa niin hyvin, että luulen ettei tuo katso kuin minua, edelleen vuosien jälkeen kunnioittavasti ja rakastaen

• mcopwq

Mun miehen pää ei kääntyile naisten perään, mutta jos kääntyilisi niin pahoittaisin mieleni.

Kyse on puhtaasti toisen huomioimisesta. Ei minunkaan pää kääntyile komeiden nuorten miesten suuntiin kun olen mieheni seurassa, näin ollen, voin mielestäni vaatia samanlaista kohtelua minua kohtaan. Ja onneksi ei edes tarvitse vaatia, vaan näin on.

Toki on sellaisiakin pariskuntia joille molemminpuolin muiden tsekkailut ok, ja se on hyvä heille :) Näin hyvä meille :) Minun mielestä aina voi ja saa vaatia sitä mitä on itse valmis antamaan.

• yksin edelleen

En mä ainakaan haluaisi loukata naisystävääni moisella kuikuilulla ja jos olisin suhteessa niin ei varmaan olis tarvettakaan.

• asia on

niin että jos kadulla kulkisi mieheiä niin tiukoissa housusissa, että munat pullahtaa niin väkisin varmaan silmät menisi sinne. Nytkin silmät menevät naisten jäätäviin perseisiin, kun housut on numeroa liian kireät... ei tosin "seksimielessä" mutta siis uudelleen aina saa pöyristyä näkyä.
      Monet miehet kyyläävät vähäpukeisia naisia. Se on epäkohteliasta ja typerää jos on oma tyttöystävä. Suosittelisin suksimaan suolle...... naiset pärjää yksin nykyään.

• 88cmk

Meillä kans mä katon kyllä naisten takapuolia. Mutta meillä ei valiteta vaan arvostellaan peput vaimon kanssa yhdessä.

Mikähän kumma siinä on että miehet ei koskaan huomaa naisten katselevan miehiä? Olen ihan varma, että vaimo harrastaa sitä mutta en vaan huomaa.

• Kyllä naisetkin katsovat, mutta se onkin kiinni siitä miten, arvostavasti vai perään kuolaten.

• Ihan normaalia on...

Kyllä KAIKKI ihmiset katsoo kauniita asioita, se on fakta :) Jokainen mies ja jokainen nainen huomaa aivan varmasti, jos vaikka kaunis nainen tai komea mies tulee vastaan. Kyllä minä ainakin joskus ajattelen mielessäni, että "olipas komea mies" ja joskus myös saatan naisiakin ihailla, että "olipas todella kaunis". En kuitenkaan ajattele mitään seksuaalista.

Eri juttu tietenkin, jos katsoo oikein kieli pitkällä ja kääntyy oikein epäkohteliaasti katsomaan vaikka toisen takapuolta. Ja vielä oma kumppani vieressä. Se on erittäin törkeää kumppanille ja myös sille katsomisen kohteelle. Mutta sellainen perus katsominen on luontaista kaikille.

• ...

Samaa mieltä. Kyllä minäkin naisena katselen välillä vastaan tulevia miehiä ja samoin,kun miehenikin joskus naisia. Ei siinä ole mitään väärää. Kyllä minua ja miestänikin katsotaan,kun kävelään yhdessä ja ei se minua haittaa yhtään.

• Sivistynyt silmäilijä
        ... kirjoitti:

Samaa mieltä. Kyllä minäkin naisena katselen välillä vastaan tulevia miehiä ja samoin,kun miehenikin joskus naisia. Ei siinä ole mitään väärää. Kyllä minua ja miestänikin katsotaan,kun kävelään yhdessä ja ei se minua haittaa yhtään.

Kyllä mäkin naisena myönnän katsovani muita miehiä jopa ollessani liikkeellä mieheni kanssa. Mielestäni ei ole olennaista se, katsooko vai ei, vaan miten sen tekee. Jos tekee niin ettei toinen huomaa, niin siinä ei ole mitään pahaa. Mutta pään pyöriminen 360 astetta, ääneen kommentoimisesta puhumattakaan, on ehdoton nounou! Miksi ihmeessä kukaan haluais kuulla miten "mahtava perse" tai "v*ttu mitkä tissit" jollain toisella on?!?

• Ehkei kuitenkaan

"KAIKKI" huomaa, vaikka sinä ne kauniit ihmiset huomaisitkin.
        Minä en juurikaan katsele ihmisiä kun kuljen kadulla/kaupassa. Kaikkea muuta seuraankin silmilläni kuin pikkulapsi.
        Sanonkin aina tutuille, että jos jossain kohdataan yllättäen niin karjaise tai tönäise.

Minunkin mieheni harrasti tuota toisten naisten katselemista seurusteluaikoina. Sanoin, etten hyväksy sitä minun seurassani eikä ole tarvinnut asiasta enää sen jälkeen keskustella. Silloin kun en ole itse paikalla niin voi katsella ihan niin paljon kuin huvittaa. Yhdessä ollaan oltu 18v.

• Mä katselen kyllä, en koko ajan mutta säännöllisesti kuitenkin. Ja se mun naisten katseleminen ei vaimoa kovasti kiinnosta. Tietää kyllä olevansa ykkönen ja katsoo kyllä hyvän näköisiksi mieltämänsä miehet itsekin.

Sikäli normien mukaan mennään kyllä, että katsominen ei haittaa, mutta alkaisi varmaan haitata, jos näkyvästi kuolaisin naisten perään -- tai miesten tai varmaan minkä vaan, jos se vaan olisi jotenkin liiallista huomiota herättävää.

• 2+19

Mun mies tsekkailee aina kaikki blondit, taitaa tykätä enemmän blondeista...Ei tarvitse olla edes kummoisen näköinen, mutta jos on blondit hiukset naisella, niin johan pää pyörii.

Tunnen jo sen "naistyypin", eli ne tietyt piirteet naisella, joista mieheni tuntuu erityisesti pitävän ja huomaan kuinka hän hieman jännittyy sellaisen läsnäolosta, vaikka ei katsoisikaan suoraan naista.

Oon itse ruskeasilmäinen brunette, ja todella kaukana tuosta mieheni ihanteesta. Joskus mietinkin miksi hän on mun kanssa, jos ne blondit on niiiin ihania. Jos hän jotain brunettea joskus katsoo pitempään, sen pitää olla jo tosi hyvän näköinen.

En jaksa siitä enää kauheasti masentua, mutta suhteen alkuaikoina se sai kyllä oloni hieman epävarmaksi.

• dnnoe

No sähän voit sitten ainaki ajatella että sun täytyy olla todella hyvännäköinen kun sinut on brunettena huolinu ;) Susta löytyy varmasti jotain sellaista mitä ei näistä vaaleista kaunottarista löydy :)

Mulla kyllä häiritsisi jos oma mies katselisi muita selkeästi, mutta huumorilla ja positiivisuudella siitä varmasti selviää kun muuten on kaikki suhteessa hyvin.

Olisipa hienoa jos kaikki miehet pyrkisivät olemaan herrasmiehiä ja osoittaisivat arvostusta naisille, niin omalle kuin muille. Harva sinkku nainenkaan kun nauttii erityisemmin varattujen miesten katseiden kohteena olosta.

• -Eveliina

Mun mieheni väittää ettei kato tai edes huomaa, mutta kyllä minä huomaan kun se pää kääntyy ja tuijotus jatkuu ja jatkuu..

• mielensäpahoittaja?

Minusta on epäkohteliasta vilkuilla nais- tai miesystävänsä tai puolisonsa kanssa muita "sillä silmällä". Kyllä pitäisi asia tiedostaa ja välttää sellaista. Miksi tehdä toisen olo epämukavaksi. Ei ole mikään iso juttu parantaa tapansa tässä suhteessa. Vilkuilkoon sitten kun on yksin liikenteessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe