Väärämielinen ei muutu oikeamieliseksi

katuvat armahdetaan

Monet jopa uskoa tunnustavat henkilöt ovan mielistyneet valheeseen jonka mukaan heistä on tullut oikeamielisiä. Samaa muuten todistelevat ateistit ja kaikki jumalattomat itsestään. :-)))))))))
Kysymyksessä on maailman suurin valhe ja itsepetos.

Heidän viestejään lukiessa jokaiselle käy selväksi, että heidän itsensä kuvittelema oikeamielisyys on heistä yhtä kaukana kun taivas on masta.

Ainoa oikeamielinen on Jumala, joka Pojassaan Jeesusessa Kristuksessa valmisti pelastuksen (syntien anteeksiantamuksen) meille Aadamin ja Eevan jälkeläisille, joiden geeneissä synti asuu kuolinhetkeen asti.

Sananl. 28:11 Rikas mies on omissa silmissään viisas, mutta ymmärtäväinen köyhä ottaa hänestä selvän.
Sananl. 28:12 Kun vanhurskaat riemuitsevat, on ihanuus suuri; mutta kun jumalattomat nousevat, saa ihmisiä hakea.

Sananl. 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty;
***) ... mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

Sananl. 28:14 Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka sydämensä paaduttaa, se onnettomuuteen lankeaa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laki ei vanhurskauta

      Vanhurskauttaminen on oikeustermi. Vanhurskautettu on syyttömäksi julitettu syyllinen. Me sanomme, armahdettu.

      Kristinusko ei tunne synnittömiä, Jeesusta lukuun ottamatta. Kristinusko kun perustuu ehdottomaan totuuteen ja synnitöntä ihmistä ei ole olemassa.

      Monet vetoavat siihen että kun synnit on pesty pois, niin ihmisestä on tullut synnitön. Tämä on harhaoppia. Jumala poistaa Jeesuksen nimessä ja veressä (syntiuhri) synnin rangaistuksen, joka on kadotus.

      1. Kor. 15:54
      - Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen
      - ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen,
      - silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."

      1. Kor. 15:55 "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"
      1. Kor. 15:56 Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

      • se mieli se mieli

        Room. 8:1-9

        Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.

        Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
        *) ... että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.

        Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on *) lihan mieli,
        mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on *) Hengen mieli.

        Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
        sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan,

        *) sillä se ei alistu Jumalan lain alle,
        *) eikä se voikaan.

        Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

        Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

        Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.


    • jkghkgf

      Kristinusko ei tunne synnittömiä, //jaa ei tunne? kysyhhän savixelta..!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe