Guggenheim kaatuu, voitto Perussuomalaisille!

savobo

Guggeli on rkp:n taustajoukkojen elitistinen hanke, joka yritettiin maksattaa Suomen kansalla. Kiitos mm perusuomalaisten hanke kaatuu tänään !

Suomen kansa - rkp 6 -1 !

38

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .l.

      Ei se ihan niin mennt. Nettifenno valehtelee aina

      • Voi prkle

        Guggenheimin kaatuminen on ei ole mikään perusuomalaisten voitto vaan kysymys on koko suomen kansan voitosta! Yli 80% helsinkiläisistä vastusti mokomaa turhaketta ja suomalaiset taiteilijat keräsivät jopa adressin, että Guggenheimin tilalle olisi tullut museo, johon suomalaiset taiteilijat saisivat tuotantoaan esille.

        Guggenheim oli etupäässä RKP:n ja heidän support puoluueensa kokoomuksen intresseissä. Stefan Wallinhan ilmoitti Kataisen olevan hänen taskussaan tuon suomen puolustusvoimafarssin ollessa kuumimillaan.

        Suomessa kulttuuriin tarkoitetut tukirahat on jaettu joskus niinkin epäoikeudenmukaisesti, että 5%:selle suomenruotsalaiselle vähemistölle on ojenettu puolet kaikista tukirahoista, eli hyvin pieni kielivähemmistö on saanut täsmälleen yhtä paljon tukirahaa kuin 95%:nen valtaväetökin!?!

        Eikö Tälle RKP:n harrastamalle sikailulle saada minkäänlaista rotia?!


    • Asiallinen

      Helsinki rakentaa Guggenheimensa jos äänestyksessä niin päätetään.
      Mutta huom. RKP:llä on yksi ääni/henkilö kuten kaikilla muillakin, jos ollaan asiallisia.

    • von Taide

      Huvittaa tuo " Mutta huom. RKP:llä on yksi ääni/henkilö kuten kaikilla muillakin "
      Entä niinkutsutut " Taustaäänet eli Raha " Sitä löytyy kun jotain idioottimaisuuksia yritetään hankkia, mutta nekin rahat, sitten loppujenlopuksi maksatetaan muilla...!
      Nyt oli järjenääni, eikä sumutusta keretty saada aikaiseksi.! Pajusesta tulee varmaan seuraava Nokian johtaja.? Meriitit alkaa olla sitä luokkaa sopimusten teossa..! Olisihan se varmaan ollut kiva käydä museossa josta pelkästä nimestä tai paremmin sanottuna nimenkäytöstä olisi pitänyt pulitttaa oliko 20 000 000€ vuosi. Tämähän olisi jo taanut taiteen laaadun ja korkeatasoisuuden. Sitten siitä olisi tullut kaikkien lähikoulujen pakollinen kevätretki tutustumiskohde, kun siitä vuodessa niin paljon maksetaan ulos ulkomaille.! Voi lapsiraukat taiteen tulevaisuus olisi tuhottu Suomessa loppuiäksi..!

      • Asiallinen

        Kyllä raha vaikuttaa monenkin asiaan monella tavalla ja loppujen lopuksi maksatetaan muilla, eli verovaroilla.

        On huvittava lukea miten kaikki epämiellyttävät ja epäoikeudenmukaiset asiat johtuvat RKP:stä. Tässä tapauksessa lienee kuitenkin Pajunen suurimpia vaikuttajia.

        Guggenheimin rakentamisesta kuitenkin äänestetään, eikö niin?


      • von Taide
        Asiallinen kirjoitti:

        Kyllä raha vaikuttaa monenkin asiaan monella tavalla ja loppujen lopuksi maksatetaan muilla, eli verovaroilla.

        On huvittava lukea miten kaikki epämiellyttävät ja epäoikeudenmukaiset asiat johtuvat RKP:stä. Tässä tapauksessa lienee kuitenkin Pajunen suurimpia vaikuttajia.

        Guggenheimin rakentamisesta kuitenkin äänestetään, eikö niin?

        Ota huomioon edelleen, taustaäänet..!


      • Asiallinen
        von Taide kirjoitti:

        Ota huomioon edelleen, taustaäänet..!

        Voi pyhä Sylvi!


      • madlen parrasiit

        haioaoaoaahah vai onko Kuukkelissa taida laadullista. Tiedätköhän sinä idiootti yhtään mitä amerikanjuutalaiset käsittävät "taiteeksi". Sinulle "taidettahan" on maalaus nuuskasta ja kalavajastasi joten todennäköisesti et.


      • hsitt
        Asiallinen kirjoitti:

        Kyllä raha vaikuttaa monenkin asiaan monella tavalla ja loppujen lopuksi maksatetaan muilla, eli verovaroilla.

        On huvittava lukea miten kaikki epämiellyttävät ja epäoikeudenmukaiset asiat johtuvat RKP:stä. Tässä tapauksessa lienee kuitenkin Pajunen suurimpia vaikuttajia.

        Guggenheimin rakentamisesta kuitenkin äänestetään, eikö niin?

        Äänestetään ja kumoon äänestetäänkin. Vituttaako svekko jutikka!? hä!? hahahaa


      • tässä koko vastaus
        madlen parrasiit kirjoitti:

        haioaoaoaahah vai onko Kuukkelissa taida laadullista. Tiedätköhän sinä idiootti yhtään mitä amerikanjuutalaiset käsittävät "taiteeksi". Sinulle "taidettahan" on maalaus nuuskasta ja kalavajastasi joten todennäköisesti et.

        Ja sinulle taidetta on on horst wessel, fahne hoch ja siinä kaikki. Sellainenhan sinä olet.


      • ei suinkaan
        tässä koko vastaus kirjoitti:

        Ja sinulle taidetta on on horst wessel, fahne hoch ja siinä kaikki. Sellainenhan sinä olet.

        Mutta kyllä aina esimerkiksi Wäinö Aaltosen ja Arno Brekerin veistoksia katsoo mieluummin kuin juutalaisten ja ruotsalaisten penisveistoksia.


      • samaa aina vaan
        ei suinkaan kirjoitti:

        Mutta kyllä aina esimerkiksi Wäinö Aaltosen ja Arno Brekerin veistoksia katsoo mieluummin kuin juutalaisten ja ruotsalaisten penisveistoksia.

        Muista kuin saksalaisista sinulle kelpaavat siis ne, jotka kuvittelet natseille kelvanneen? Ja pahimpia ovat juutalaiset ja kaikki muut jotka eivät ole saksalaisia. Ja suomalaisista ne jotka eivät ole natseja. Sellainenhan sinä olet.


      • von Taide
        Asiallinen kirjoitti:

        Voi pyhä Sylvi!

        Eikös sen pitäisi olla Silvia, eikä Sylvi.....?


      • pullr
        samaa aina vaan kirjoitti:

        Muista kuin saksalaisista sinulle kelpaavat siis ne, jotka kuvittelet natseille kelvanneen? Ja pahimpia ovat juutalaiset ja kaikki muut jotka eivät ole saksalaisia. Ja suomalaisista ne jotka eivät ole natseja. Sellainenhan sinä olet.

        No kyllähän ne natsit kiintoisampaa taidetta teki kuin jumaloimasi kommukat. Kuka todellinen taiteilija pitää jotain Peppi Pitkätossua kirjallisuutena. Ämmä joka asuu jossain Huvikummussa apinansa kanssa. hahahah ainoastaan talipäät.


      • Tapio Rautalapio
        pullr kirjoitti:

        No kyllähän ne natsit kiintoisampaa taidetta teki kuin jumaloimasi kommukat. Kuka todellinen taiteilija pitää jotain Peppi Pitkätossua kirjallisuutena. Ämmä joka asuu jossain Huvikummussa apinansa kanssa. hahahah ainoastaan talipäät.

        "No kyllähän ne natsit kiintoisampaa taidetta teki kuin jumaloimasi kommukat. Kuka todellinen taiteilija pitää jotain Peppi Pitkätossua kirjallisuutena."


        Hmm... Astrid Lindgrenkin edustaa noohnasselle kommunistista taidetta !
        Sanoisinko että aika karsea tyyppi :)


    • Sillä lailla

      Joku pää-Guggenheimjohtaja haastateltiin telkkarissa, USA:lainen.
      Hän ihmetteli, eikö Suomessa ole olemassa suomalaista taidetta, kun sinne halutaan Yhdysvaltalaista taidetta. Puisteli päätä koko hankkeelle.

      Onhan meillä suomalaista taidettakin. Museoita vaan suljetaan, koska niiden ylläpitoon menee liikaa verorahoja. Ainakin hesarin mukaan tehdään niin Helsingissä.

      • maddr saks budn

        Ei tainnu amerikka nero taaskaan ymmärtää mitään. Nooh ei se ole uutta. Svekkoparasiitit haluavat kaikkea ja ulisevat kuin pikkulapset jos eivät sitä saa.


      • Sillä lailla
        maddr saks budn kirjoitti:

        Ei tainnu amerikka nero taaskaan ymmärtää mitään. Nooh ei se ole uutta. Svekkoparasiitit haluavat kaikkea ja ulisevat kuin pikkulapset jos eivät sitä saa.

        Kyllä asiallisuus on tässäkin keskustelussa aika kaukana. Minä en ainakaan vapaaehtoisesti maksa senttiäkään Guggenheim hankkeelle.

        Tämä svekkojen??? projekti, joka ilmeisesti 7 RKP: valtuutettua puoltaa ja 26 kokoomuslaista Pajusen johdolla.


    • savobo !

      PErussuomalaiset kyykyttivät RKP:n 6-1, vieläpä Helsingissä !!

      HIENOA !

      • Asiallinen

        Tässä juuri huvittava kirjoitus, miten kaikki epämiellyttävät ja epäoikeudenmukaiset asiat johtuvat RKP:stä.

        Maan ja Helsingin suurin puolue kokoomus Pajusen johdolla (sekin kokoomus) ajaa Guggenheim hankkeen toteutumista.

        Palstalla vastustajan mielestä hanke oli siis RKP:n???


    • savobo

      Hanke oli nimenomaan RKP:N, taustalla hääri Enhroothien suku, julkikuvaksi otettiin vielä Siren-Gallela ikäänkuin kansalliseksi keulakuvaksi, joka taisi olla varsinainen munaus , koska profiili oli jonkinlainen suomenruotsalaisen karikatyyri, elitistinen ääliö:)

      • Asiallinen

        Joudun hieman täydentää vajavaista tietoasi.

        Jorma Janne Gallén-Kallela-Sirén oli luonnollisesti Guggenheim hankkeessa mukana koska hän on Helsingin kaupungin taidemuseon johtaja. Voitko itse kuvitella sellaisen henkilön pysymistä hankkeen ulkopuolella? Ehkä sinä voit, mutta tuskin kukaan järkevästi ajattelevaa.

        Ovatko Suomenkieliset poliitikot mielestäsi niin moraalittomia ja ostettavissa, että he siirtyisivät RKP:n ja Ehrnroothien taakse tällaisessa asiassa, jos muuten eivät olisi hankkeen kannalla?
        Etkö ole omastakin mielestä aika naurettava?


      • Lipi trevelns ikn
        Asiallinen kirjoitti:

        Joudun hieman täydentää vajavaista tietoasi.

        Jorma Janne Gallén-Kallela-Sirén oli luonnollisesti Guggenheim hankkeessa mukana koska hän on Helsingin kaupungin taidemuseon johtaja. Voitko itse kuvitella sellaisen henkilön pysymistä hankkeen ulkopuolella? Ehkä sinä voit, mutta tuskin kukaan järkevästi ajattelevaa.

        Ovatko Suomenkieliset poliitikot mielestäsi niin moraalittomia ja ostettavissa, että he siirtyisivät RKP:n ja Ehrnroothien taakse tällaisessa asiassa, jos muuten eivät olisi hankkeen kannalla?
        Etkö ole omastakin mielestä aika naurettava?

        Tietysti. Jos Lipponen on tarpeeksi moraalinen pääministerinä syyttäessään juutalaisten "sotaveteraanien" kanssa muita suomalaisia kahdeksan pyhän takia kansanmurhasta vaikka kukaan ei edes ollut Suomen kansalainen niin mikä tahansa on mahdollista kaasu-Patelle.


      • riinriiith

        Ketkäs muutkaan. Ja luulevat vielä että Kukkelin omistajat tykkäävät suvusta jonka yksi jäsen oli sen aikaisen Suomen suurimpia ekspansiopolitiikan kannattajia. ha ha ha. Jos juutalaiset tuhoavat Suomen niin Ruotsi menee mukana ja siitä minä kyllä nautin näin "kostonhimoisena alirotuisena turaanina".


    • savobo

      KYllä ,ja kun kyse on RKP:stä ei voi moraalista puhua samana päivänäkään. KYse on täysin RKP lähtöisestä elitistisestä hankkeesta, ja tällä G-Sirenillähän todettiin olevan epäselviä yhteyksiä hankkeeseen ja sen taustaryhmiin jo aikaisemminkin.

      Tyypillinen taxell-tason suhmurointi josta on näitä esimerkkejä jo ihan riittämiin.

      Nyt onneksi Suomen kansa ampui hankkeen alas kuin saariston kevätmetsästyksessä avuttoman muuttolinnun !

    • rkp korruptiota !

      Tässä on hyvä kuva siitä, millaisesta huiputus Guggenheim olisi ollut Kokoomukselle ja RKP:lle.

      Kokoomus ja RKP olisivat omien säätiöiden kautta tulouttaneet 140 miljoonasta Guggenheim eurosta omille tileille mukavat ansiot. Näin se homma etenee Suomessa, ilman "korruptiota" tottakai ja lehmät lentää :D

      http://pics.kuvaton.com/kuvei/oriental_pearl_tower_vs_guggenheim.jpg

    • savobo..

      Wahlroos ja Harkimo rakentanevat guggelin omaan piikkiinsä, jos kyseessä olisi busines joka kannattaa itse itsensä.

      Oikeasti kyseessä on täysi kusetus, että hienohelmat saavat paikan jossa voivat käydä näyttelemässä itseään sormi pystyssä.

      Guggeli taidekin on täyttä p-kaa,kun kuvia katsoon.

      Jos haluaa nähdä ja nauttia oikeat maailmanluokan taidetta on lähinaapurissa Eremitaasi..

      • hurkimo

        Harkimon pitäisi käyttää rahat keinotekoiseen pumppuun. Seuraavalla kerralla voi läskillä vintti pimetä tosissaa, ensi kerralla siis.


    • Asiallinen

      Guggenheimin säätiön johtaja Richard Armstrong ei hesarin mukaan luovuta ja on valmis taistelemaan.

      Ei tarvitse taistella. Siitä vaan rakentamaan. Tontti on jo olemassa.

      • snap rab

        hauauahah vai että oikein taistelemaan. Ei edes New Yorkin juutalaiset ole yhtä tyhmiä kuin me että rahaa näihin surkeisiin hyödyttömiin svekkoloisiin kippaisivat. Taistelemaan? Taistelua tuulimyllyjä vastaan. ha ha ha. Toisaalta muutamalla rotupuhtaalla svekko suvulla kuten Åhlströmillä, Hartwalleilla ja Ehrnrootheillahan on rahat hankkeeseen. Miksi tavallisen suomalaisen veronmaksajan pitäisi siis mokoma roska kustantaa.


      • Asiallinen
        snap rab kirjoitti:

        hauauahah vai että oikein taistelemaan. Ei edes New Yorkin juutalaiset ole yhtä tyhmiä kuin me että rahaa näihin surkeisiin hyödyttömiin svekkoloisiin kippaisivat. Taistelemaan? Taistelua tuulimyllyjä vastaan. ha ha ha. Toisaalta muutamalla rotupuhtaalla svekko suvulla kuten Åhlströmillä, Hartwalleilla ja Ehrnrootheillahan on rahat hankkeeseen. Miksi tavallisen suomalaisen veronmaksajan pitäisi siis mokoma roska kustantaa.

        Jos rahoittaja löytyy, niin siitä vaan rakentamaan. On rahoittaja sitten Ahlström, Hartwall, Ehrnrooth, Guggenheim tai joku muu, ihan sama.

        Minä en ainakaan vastusta Guggenheimin tulo Helsinkiin. Vastustan vain jos hanke rahoitetaan verovaroilla.


      • midde
        Asiallinen kirjoitti:

        Jos rahoittaja löytyy, niin siitä vaan rakentamaan. On rahoittaja sitten Ahlström, Hartwall, Ehrnrooth, Guggenheim tai joku muu, ihan sama.

        Minä en ainakaan vastusta Guggenheimin tulo Helsinkiin. Vastustan vain jos hanke rahoitetaan verovaroilla.

        Luuletko oikeasti että joku Guggenheim suku rahojaan tänne hukkaisi. Eihän juutalaiset rahamiehet olleet edes kiinnostuneet Volvosta ja Saabista joten miksi ne jostain rotiskosta olisi. Bonnier ja Erkko saattavat olla tarpeeksi tyhmiä mokoman rahoittamaan.


      • Asiallinen
        midde kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että joku Guggenheim suku rahojaan tänne hukkaisi. Eihän juutalaiset rahamiehet olleet edes kiinnostuneet Volvosta ja Saabista joten miksi ne jostain rotiskosta olisi. Bonnier ja Erkko saattavat olla tarpeeksi tyhmiä mokoman rahoittamaan.

        "Luuletko oikeasti että joku Guggenheim suku rahojaan tänne hukkaisi"

        No en usko


    • savobo..

      RKP ytimet sai turpaan suomenkielisiltä että paukkui, LUULIS VITTUTTAVA N !


      HEHHEH HHEE E!! HEISSAN KÖÖÖRRRR

    • VOITTAJA !

      Jussi Halla-aho pisti RKP:n ja kokoomuksen hännystelijät kyykkyyn Helsingissä, mikä nautinto !:)

    • Se Guggenheim on 'valitun kansan' edustaja, jonka nimellä tämä kansa yrittää dominoida muita kansoja maailmanhallitus mielessään!

    • kotimaamme !

      Eipä onnistunut Suomessa, saatiin torjuntavoitto kuten talvisodassa ainakin !

      Tosin nytkin oli kotilinjoilla pettureita, kuten silloinkin, vieraan vallan kielen ja kulttuurin ihailijoita.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe