Hän sanoo, että meidän seksi on hyvää, mutta haluaisi kokeilla muiden kanssa koska olen hänelle vasta toinen. Kuuluuko tämä terveeseen parisuhteeseen?
Vaimoni haluaa kokeilla muita miehiä
30
5300
Vastaukset
- Vanha mutta kokenut
Ei! Ellette molemmat sitä halua (ja tietenkin molemmat etsivät sitten seksiä mistä haluavat).
Jos et voi vaimosi toivetta hyväksyä ja hän ei pysty siitä luopumaan on parempi erota nyt kuin tehdä se sitten kun hän on ehtinyt pettää.
Kaikkea hyvää! - Daddy Cool
Aika harvoilla tuollainen toimii. Suhteen pitää olla todella lujalla pohjalla. Muutoin tuollainen on tasapainoilua välinpitämättömyyden ja mustasukkaisuuden välillä. Ennemmin tai myöhemmin vaaka kallistuu jompaan kumpaan suuntaan.
- King Corvax
Monesko vaimosi on sinulle? Oletko koskaan ajatellut kenestäkään naisesta aiemmin, että hän olisi sinulle hyvä ja ainoa loppuiäksi? Voisitko ajatella niin jatkossakin. Oletko varma, että nykyinen ajatuksesi vaimosi oikeellisuudesta sinulle on lopullista kun tiedät, että rakkauden kohteet voi vaihtua?
Minusta oikea kysymys on, onko olemassa terveitä parisuhteita muuta kuin poikkeuksena ja mitkä ovat ne syyt, miksi parisuhdetta pitää vaalia tänä aikana, jolloin ihmisillä on tilaisuus järjestää kaikki järjestelyt itsensä ja lapsensa parhaaksi.
Sinun terveytesi ja onnellisuutesi nimessä tuota EI pidä missään nimessä hyväksyä. Jos olisin sinä, vilkuttelisin auton takavaloja enkä enää menisi tähän niin hyvässä maineessa olevaan ja hyvin myytyyn "terveeseen parisuhteeseen" vaan etsisin muut keinot saadakseni sen, mitä tarvitsen naisilta ja elämältä. - hyväksynkö
Asiasta puhuttaessa on selvinnyt, että vaimoni haluaisi naida mm. erään miespuolisen työkaverinsa kanssa, jonka kanssa on tekemisissä päivittäin. Tiedossa on yhteisiä kurssimatkoja ym.
- 19+13
Eli siis hän on ihastunut siihen toiseen mieheen ja tuo kaikki "haluaisi kokeilla useampaa" on vaan ihan keksittyä taustatarinaa, jonka varjolla hän on tehnyt tilanteesta mielessään hyväksyttävämpää. Nyt hän yrittää myydä samaa paskaa myös sinulle.
Jos he leikkiin ryhtyvät niin todennäköisesti hän joko vaihtaa kokonaan kyseiseen mieheen tai sitten tämän miehen ja vaimosi välit menevät aivan helvetilliseksi. Tässä pelissä ei sinulla ole mitään voitettavaa.
Vaikket omastapuolestasi lupaa antaisi niin tuo heidän seksin harrastaminen on silti hyvin mahdollista. Kannattaa varautua jo valmiiksi miettimällä mitäs meinasit tehdä jos noin sattuu käymään, ettei siinä tilanteessa lähde juttu lapasesta. - Kartsa77
19+13 kirjoitti:
Eli siis hän on ihastunut siihen toiseen mieheen ja tuo kaikki "haluaisi kokeilla useampaa" on vaan ihan keksittyä taustatarinaa, jonka varjolla hän on tehnyt tilanteesta mielessään hyväksyttävämpää. Nyt hän yrittää myydä samaa paskaa myös sinulle.
Jos he leikkiin ryhtyvät niin todennäköisesti hän joko vaihtaa kokonaan kyseiseen mieheen tai sitten tämän miehen ja vaimosi välit menevät aivan helvetilliseksi. Tässä pelissä ei sinulla ole mitään voitettavaa.
Vaikket omastapuolestasi lupaa antaisi niin tuo heidän seksin harrastaminen on silti hyvin mahdollista. Kannattaa varautua jo valmiiksi miettimällä mitäs meinasit tehdä jos noin sattuu käymään, ettei siinä tilanteessa lähde juttu lapasesta.Samaa mieltä.
Muutenkin kannattaa alkaa jo varautumaan siihen, että vaimo käy kopauttamassa joko tuota miestä tai jotain muuta, tuli sitä lupaa tai ei. Jos saa tietää pettämisestä eikä eroa sittenkään, nainen tuskin kunnioittaa sua enää sen jälkeen.
- Vanha mutta kokenut
Valitettavasti tilanne näyttää synkältä parisuhteenne kannalta.
Ei parisuhde useimmiten kestä sitä että toinen osapuoli katsoo oikeudekseen harrastaa seksiä muiden kanssa. Eikä varsinkaan jos se seksikumppani on työkaveri jonka kanssa todennäköisesti viettää yhtä paljon aikaa kuin sinun kanssasi.
Sinuna alkaisin valmistella eroa. Kokemukseni mukaan nainen joka on saanut päähänsä tuollaisia ajatuksia ei niistä hevillä luovu.
Kaikkea hyvää! - patteri
Eukkos on jo naiskennellut työkaverinsa kanssa.Koittaa vaan saada sun hyväksyntääs asiaan.
Sun kannattais pakata eukkos kamat kassiin valmiiks ja lähettää sinne panokaverinsa luo lopullisesti.- NikoS
Laita vaimo suosiolla pihalle. Toteuttakoon eronneena sitten itseään.
- hyväksynkö
Kiitos vastauksista! Vaimoni vain ei ole samaa mieltä. Hänestä on ihan normaalia, että hän saa mennä halutessaan vieraisiin ja erityisesti tämän työkaverinsa kanssa ja jos se minua vaivaa, niin vika on minussa. Sanoi, että opettele tunteiden hallintaa (voi v!ttu). Jos en "anna lupaa", niin "saan vastata seurauksista"!?
Perheeme tilanne on sellainen, että sairaan lapsen omaishoitajana en voi lähteäkään. enkä ylpäätään voisi jättää lapsia (ja jos siitä aletaan tapella, niin miehenä häviää aina).
Talo on vaimon nimissä ja hän sanoo, että jos ei tällaisen kelpaa, niin hän häätää minut talostaan, kotoani.
Nainen on pahimillaan ilkein olento maan päällä.- Lusikat jakoon!
Kamala eukko, otan osaa :( Kovilla panoksilla pelataan, mutta silti oon sitä mieltä ettet voi alistua vaimosi komenneltavaksi.
Liekö hän sinulle katkera jostain vai onko muuten vain narsistinen sekopää?
Joka tapauksessa, ainoa tapa säilyttää arvosi tässä tilanteessa on erota. Joudut ehkä muuttamaan pienempään kämppään, mutta se on pieni hinta arvokkuudesta. Mitä lapsiin tulee, epäilen vahvasti haluaako vaimosi edes heitä. Hänellä on uusi mies kuvioissa, joten sairaan lapsen hoitaminen ei ehkä erityisemmin kiinnosta. Se on harvinaista, mutta vaimosi vaikuttaa juuri siltä kylmäkiskoiselta ihmistyypiltä, joka välittää vain itsestään - se saattaa olla sinun onnesi huoltajuudesta päätettäessä. Voimia. - Mene pois
Hei hyväksynkö, pinnalliselta tietysti tämä vastaus tuntuu mutta lähde vapaaehtoisesti. Jätä "vaimosi" huoleksi sairaan lapsenne hoito ja arjen pyörittäminen. Eikö kunnioita ehkä sinua , vaikka/kun olet omaishoitaja? Katsooko olevansa perheen pää ja elättäjä? Anna hänelle siis se rooli täydessä mitassa, pyörittäköön työn ja sairaan lapsen arjen aivan itse.Ehkäpä vieras mulkku auttaa...
Tai voitko ottaa lapsesi matkaasi? Ettei jää huonoihin käsiin... - pampula1
Eikös tässä ole roolit menneet päälaelleen. Yleensähän se mies on joka juoksee vieraissa ja jättää lasten hoidon ynm. vaiomon harteille. Eivätkä todellakaan lupia kysele. Ainakin vaimosi kysyy rehellisesti lupaasi, eikä toimi selkäsi takana.
- tsemppiä tsemppiä
Kaikissa tapauksissa olet voittaja. Tuollainen nainen näet ei koskaan tule tekemään sinua onnelliseksi. Ikinä et voi luottaa jne.
Sen enemmän voitat, mitä nopeammin eroat.
Voitat eroamalla, sillä se pelastaa elämäsi.
Jos jäät, tulet kärsimään ja loppuelämäsi on helvettiä.
Osa ihmisistä vaan on sellaisia, että heidän kanssaan ei kannata jatkaa.
He eivät ole sen arvoisia. - naeeennnen
Ei ole Ok toi juttu, vaimosi etsii uutta ja "parempaa", eli ei sussa vikaa ole, mutta vaimosi on tyytymätön, ja hakee vaan keinolla millä tahansa hyväksyntääsi, että saisi olla uskoton. Mistäkö tiedän? No kun kokeilin samaa... Mulla 3 seksikumppania, miehellä ehkä 15, ja kun kyllästytti parisuhde, ihastuin toiseen, ja vetosin siihen,että haluan lisää kokemuksia. No kuin kävi? Helvetillisten riitojen jälkeen, usko tai älä, edelleen ollaan yhdessä, mutta liitto on nyt terveemmällä pohjalla kuin ennen, kun perusteelliset syyt tuli puitua läpi. Että meidän tilanteessa tarinalla tais olla onnellisempi loppu, kuin voi kuvitellakaan.
- Uskollinen nainen
Ei tosiaankaan kuulu. Vaimosi on epäkypsä aikuinen. Jätä hänet ja hanki uusi, kypsä ja uskollinen kumppani. Ota vaikka minut.
- Jakorasiakin
Älä ihmeessä hyväksy ,koska siinä käy silleen ,että vaimosi ihastuu uuteen
mulkkuun ja ottaa eron sinusta.
Aikalailla naurettava ehdotus sinun vaimoltasi. Viittaa vähän JAKORASIAAN. - aikuinen nainen
Lapsellinen ja itseksäs vaimo sinulla. Todellakin naurettava ehdotus.
- järkeä peliin
Jos minun vaimoni ehdottaisi tuollaista en pystyisi koskaan enää kunnioittamaan häntä ihmisenä saatikka luottamaan häneen. En voisi missään tapauksessa hyväksyä sitä että vaimoni makaa toisten miesten kanssa. Onnellinen avioliitto rakentuu aivan toisenlaisiin asioihin. Vaimosi olisi parasta hakeutua johonkin terapiaan tai sitten pitää tehdä selvä valinta elääkö sinkkuna vai liitossa.
- 2m1n
Kuulostaa osittain tutulta 8v takaa. Me oltiin toisemme ainoat ja vaimo aloitti opiskelut. Siihen sitten iski ikäkriisi ja "menovaihde". Halusi turvallisuutta kotoa, mutta jännitystä muualta. Vaikeita asioita, mutta toisaalta vaimosi kertoi halustaan suoraan ja minä ainakin arvostan sitä. Toinen vaihtoehto olisi olla kertomatta ja sitten pettää.
Minä puhuin vaimon kanssa asiasta, riitelin ja rakastin. Lopulta sanoin, että hän saa harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta vain minun läsnäollessani. Muutama ylilyönti yksin baarissa, mutta ilmeisesti muutamat reissut jäi suihinottoon, käsihoitoon ja ehkä yhteen mahdolliseen yhdyntään.
Minä halusin pitää vaimoni ja muutaman kerran harrastin sitten seksiä yhdessä parin kaverini ja vaimoni kanssa. Ne riitti tyydyttämään halun toisesta. Toinen oli hänen suoranainen haave ja täytyy sanoa, että itse opin kiihottumaan siitä, että muut saavat olla vaimoni kanssa.
Asia rauhottui ja minä olen huomannut muistelevani kiihottuneena aikaisempia tapahtumia ja olen yrittänyt järjestää samaa uudelleen.
Eli älä nyt heti ole eroamassa, puhukaa ja kertokaa miltä tuntuu. Riidelkää, mutta sopikaa. Seksi on kuitenkin vain seksiä ja kyllä minäkin voisin panna monia naisia, mutta en kestäisi muuten hetkeäkään tapauksia. - nainen vm 71
Uskomatonta mihin tämä maailma on menossa. En kertakaikkiaan voi käsittää ihmisiä, jotka vetävät rakkauden tuolla tavoin lokaan. Parisuhde, niin kuin tämän palstan nimi on, tarkoitta PARIN suhdetta, ei kolmen tai neljän. Jos mies tai vaimo on niin epäkypsä, että ehdottelee tuollaista kuin ap:n vaimo, niin ero on paras vaihtoehto.
- nainen vm. 72
Tuollainen ei todellakaan kuulu terveeseen parisuhteeseen!
- pikaisia panoja vaan
Olen ollut 20v hyvässä suhteessa, rakkautta on riittänyt, kaksi ihanaa lasta. Olen tyytyväinen ja suht onnellinen, arki sujuu. Ongelma suhteessamme on ollut minun heikko itsetuntoni joka estänyt seksin vapautuneen harrastamisen. Nuorena ja kauniina se sujuu, nyt ei enää. Eikä miehenikään kiinnostu minusta enää laisinkaan. Seksiä ei suhteessa ole ollut lainkaan pariin vuoteen. Haluaisin seksiä. Mieheni kanssa joutuisimme läpikäymään seksuaaliterapiaa tms jotta saisimme sen sujumaan. Jonkun vieraan kanssa saisin hyvin tyydytettyä tarpeeni, se olisi vain ja ainoastaan panoa eikä muuta. Rakkautta riittää kotoa, mutta seksi haluan muualta.
Nuorena olin todella ankara, enkä olisi koskaan ajatellutkaan saatika hyväksynyt tällaista. Niin se ihminen voi muuttua. Olen varmaankin tullut vanhemmaksi ja viisaammaksi. Elämä on lyhyt olla rajoittunut. Onnellisuus on tärkeintä! Tehdä asioita joista tulee onnelliseksi. Seksi avioliiton ulkopuolella on minusta ihan ok, ja olen varma että se tekee hyvää!
Ehdotin asiaa miehelleni eilen, tietysti siten, että hän yhtälailla voisi hakea seksikumppania muualta. Uskon, että se tekisi hyvää myös hänelle, piristystä elämään. Kotiin pitää silti tulla elämää elämään, paneskella voi muualla - sillä ei ole merkitystä mutta se on perustarve kuitenkin.
Olenko kovin vinksahtanut vai saanko ymmärrystä jotain?- hyi olkoon
"Olenko kovin vinksahtanut vai saanko ymmärrystä jotain? "
Olet todella vinksahtanut etkä saa ymmärrystä.
" Olen varmaankin tullut vanhemmaksi ja viisaammaksi."
Ei, et ole tullut viisaammaksi. Olet tullut vain itsekkääksi.
Toivottavasti lapsesi ovat jo muuttaneet kotoa. - Anonyymi
Olet mielestäni ymmärtänyit elämän arvot niinkuin pitääkin.Seksi parisusteessa kuin muutenkin on elämän perusarvoja josta pitää nauttia ilma mitään rajoituksia.
- Anonyymi
Kumppanini kanssa olemme onnellisessa suhteessa jossa molemmat nauttivat myös seksielämästämme. Naiseni olisi kuitenkin kiinnostunut vapaammasta suhteesta, että molemmat saisivat käydä köyrimässä muitakin. Itse olen paljon omistushaluisempaa/mustasukkaisempaa sorttia enkä ole juurikaan kiinnostunut muista naisista, näen parinvaihdon ja vieraissa käymisen enemmän uhkana kuin mahdollisuutena, aisankannattajaksi ryhtyminen ei houkuta..
Tiedostan kuitenkin mustasukkaisuuden olevan tuhoava voima enkä haluaisi rajoittaa kumppanini elämää. Kummallakaan ei ole kiinnostusta erota koska rakastamme toisiamme ja olemme muuten onnellisia. Meidän kommunikaatio toimii hyvin, pystymme puhumaan kaikesta suoraan.
Onko kukaan päässyt mustasukkaisuudestaan yli ja osaisi neuvoa miten tilanteeseen olisi hyvä suhtautua ja kehittää omaa ajatustaan liberaalimmaksi?
Kolmen kimppaa naisen kanssa olen harkinnut helpoiten sulatettavaksi, josko siten saisin mieltäni avartumaan?
Toistaiseksi en ole lupaa antanut käydä vieraissa koska pelkkä ajatuskin sattuu joten en usko pystyväni käsittelemään asiaa tarpeeksi kevytkenkäisesti.
Toistaiseksi naiseni on tyytynyt kohtaloonsa mutta joku ratkaisu asialle on keksittävä, eroa emme näe oikeana vaihtoehtona. - Anonyymi
Kumppanini kanssa olemme onnellisessa suhteessa jossa molemmat nauttivat myös seksielämästämme. Naiseni olisi kuitenkin kiinnostunut vapaammasta suhteesta, että molemmat saisivat käydä köyrimässä muitakin. Itse olen paljon omistushaluisempaa/mustasukkaisempaa sorttia enkä ole juurikaan kiinnostunut muista naisista, näen parinvaihdon ja vieraissa käymisen enemmän uhkana kuin mahdollisuutena, aisankannattajaksi ryhtyminen ei houkuta..
Tiedostan kuitenkin mustasukkaisuuden olevan tuhoava voima enkä haluaisi rajoittaa kumppanini elämää. Kummallakaan ei ole kiinnostusta erota koska rakastamme toisiamme ja olemme muuten onnellisia. Meidän kommunikaatio toimii hyvin, pystymme puhumaan kaikesta suoraan.
Onko kukaan päässyt mustasukkaisuudestaan yli ja osaisi neuvoa miten tilanteeseen olisi hyvä suhtautua ja kehittää omaa ajatustaan liberaalimmaksi?
Kolmen kimppaa naisen kanssa olen harkinnut helpoiten sulatettavaksi, josko siten saisin mieltäni avartumaan?
Toistaiseksi en ole lupaa antanut käydä vieraissa koska pelkkä ajatuskin sattuu joten en usko pystyväni käsittelemään asiaa tarpeeksi kevytkenkäisesti.
Toistaiseksi naiseni on tyytynyt kohtaloonsa mutta joku ratkaisu asialle on keksittävä, eroa emme näe oikeana vaihtoehtona. - Anonyymi
Oltiin nelikymppinen pari kun tuli eteen kokeillaanko vierasta. Lupasin vaimon Raijan käydä ensin, Vein lähikaupunkiin hotelliin ja lupasi kertoa kaiken.
Kävin vaimon seuraavana iltapäivänä kotiin, illalla otettiin viiniä kun lapset nukkui kertoi seuraavaa:
Heti sisälle päästyä kävi baarissa siiderillä, oli keskustellut nuoren miehen kanssa
( Arto ) aika pitkään kaikesta ja siitä minkälaiset tanssit on illalla.
Huoneessa oli kiihottunut ajatuksesta nin että oli pitänyt vähän hyväillä sängyssä ja ajatus vieraasta oli tuntunut niin kiihottavalta että nännit oli kipristellyt kunnolla.
Alhaalla oli saanut tanssia melkein heti, Arto oli huomannut ja hakenut tanssimaan olivat tanssineet useammamn pelin. Arto oli kehunut kuinka jäntevä selkä ja painanut lähelle Raija oli tuntenut sivän jännityksen itsessään kun oli tuntenut jalan jalkojensa välissä oli painautunut lähelle ja tuntenut halun kunnolla. Olivat menneet baaritiskille josta heti huoneeseen.
Arton suudeltua ja oli tuntenut kädet vartalolla oli antanut heti avata iltapukua ja oli ollut vain uusissa pitsi alusasussa, Arto oli riisunut pikkuhousuilleen ja olivat tanssineet hidasta vaimo kertoi että oli halunnut hieroa pillulla kohonnutta kalua Arto oli laskenut pitsihousut alas ja Raija Arton housut, tanssi oli tiivistynyt vaimo sanoi että haarat oli tosi märät kalun hangatessa pillun huulia.
Raija oli kuiskannut haluan heti ja mennyt sängylle Arto oli työntynyt heti sisään Raija sanoi että tunne oli valtava oli kuiskannut pane lujaa vieras iso kyrpä oli saanut hullun halun aikaan aika pian oli jo kiljunut orkasmissaan ja oli vaan saanut lisää oli kuiskinut nai lisää haluan tule sisään laske Arto oli laskenut lastin sisään olivat makoilleet ja nauraneet olipa ihana kiima ja käyneet pesulla ja menneet uudelleen alas tansseihin.
Raija kertoi että, miehet oli välillä tansittanut mutta oli sanonut Artolle mennään oli ollut niin kiihkeänä oli heti ottanut kalun suuhun kertonut kuinka sai sen kiimaan Arto oli työntänyt mekko päällä sänkyyn ja nuollut kuiskannut sulla ei ollut housuja Raija oli saanut ihanan orgasmin Arto oli noussut päälle ja työntynyt voimalla sisään Raija oli pyytänyt että mekko pois Arto oli vain nainut Raija oli samalla vetänyt hametta ylös että ei sotkeennut ja antanut kiljuien pillua nyt oli kestänyt ihanan pitkään kun olivat nousseett oli kumpikin suudellut kiimasena, ja vaatteet pois, yöllä oli herännyt ihanaan tunteeseen nännejä oli näykkäilty Raija oli noussut päälle ja saanut nyt itse valita miten haluaa kädet oli hyäilllyt pyllyä ja rintoja tunne oli saanut laukeamaan ja oli jatkanut kunnes sai sisään. Aamulla olivat käyneet heti aamupalalla kun oli päässyt, sieltä tulessa oli taas rakastelleet ihanasti. Olin siinä vaiheessa jo Raijan sisällä kun kertoi Raija irtaantui ja tuli päälle suukotteli ja sanoi rakas se oli ihanaa erilaista, suukottelin rakaani nännejä pylly pyöri villinä päällä kumpikin varmaan kuvitteli mitäoli tapahtunut vaimo täristen laukesi ja minä heti perään, makoiltiin sängyssä kun kaksi lasta juoksi sänkyyn meidän väliin tyttö kysyi miksi olette alasti Raija sanoi oli niin kuuma, molemmat lapset riisu vaatteet ja tulivat peiton alle pidimme käsistä kiinni vähän aikaa lapaset nukahti. Aamulla mentiin pesulle ovi lukkoon ja Raija antoi takaa seinää vasten pidin leveästä lantiosta kiinni ja panin voimalla pidin syvällä Raija alkoi vapisemaan laskin sisäään kiljui anna olla peseydyttiin ja laitettiin aamupalaa tytöt tuli pöytään kysyi missä äiti olit Raija nauroi olin työmatkalla äiti antoi kaikkensa katseltiin toisia Raija istui syliin, kuiskas eihän iskä haittaa hyväili takka ja sanoin ei haittaa, tytöt kysyi menetkö uudelleen töihin, Sanoin menee kun on tarve.
Raija kertoi myöhemmin sen kaveri Kerttu oli kertonut että menee samaan paikkaan kun siellä on hyvät tanssit. Tunsin Kertun oli kerran tansseissa antautunut lantiolla aivan kiinni ja kuiskannut onko tämä yksin Raijan kun oli tuntenut kalun häpyä vasten.
Raija ilmoitti että voinko ottaa Kertun kyytiin kun sulla on sinne menoa kokoukseen ja suuteli.
Lähdimme Kertun kanssa puolilta päivin Kerttu oli ottanut siideriä ja joi mennessä kaksi autossa, kysyi suoraan tavataanko kun tulet kokouksesta, sanoin tavataan vaan se kestää noin kuuteen.
Soitin Kertulle ja tuli alas vastaan join pari paukkua tiskillä Kerttu sanoin minulla on halvempaa. istuimme sievästi nautiskellen kun Kertun puhelin soi laittoi kaijuttimelle puhuivat niitä näitä, sitten Raija sanoi, mieheni sais kanssa jäädä tanssimaan kun on aina kotona sais vähän muutosta elämään, minäpä soitan sille.
Puhelin soi Raija soitti, samalla Kerttu vähensi vaatteita kun puhuin, suuret rinnat pullisteli liiveissä ja pienet pikkarit ei peittänyt kokonaan Kerttu laskeutu ja aukoi housuja, Raija kertoi juuri että pidä hauskaa kalu oli jo Kertun nuoltavana ja Kerttu hymyili ja otti suuhun sanoin Raijalle pitä kokeilla jos olis hauskaa lopetin puhelun, Kerttu nousi syliin kuiskas muistatko kun silloin ja suuteli !!- Anonyymi
Olin koko illan kiimassa kun tunsin sinun kalun. Olen pitkään halunnut olla huono äiti ja hiveli kalua nousi ja puotti pikkarit istui syliin ohjasi kalua sisään ja laskeutu koko pituudeltä kuiskas nyt saan mitä olen halunnut rakasteltiin jonkin aikaa Kerttu sanoi tunnetko ollaan kumpikin kiimasen pillun limoissa, suutelin rintoja ja nännejä Kerttu huokaili kovaa työnsi rintoja eteen kuiskas tulen pelkästään rinnoista ja vapisi kuiski panen nyt kunnolla pylly heilui sanoin älä vauhti vain kasvoi laskin sisään kuului eeeiiiii eeeiiii painoin pyllystä kovaa Kerttu istui pitkään sylissä suukotteli olen kateellinen Raijalle saa näin ihanaa kalua. Mentiin alakertaan tanssimaan, Kerttu kuiskas ihanaa tanssia kun ei ole liivejä ja housuja hieroi tungoksessa pillua kalua vasten kertoi korvaan pitää käydä kuivaamassa kun valun niin olet kyllä kiimanen kotiäiti haluttaa koko ajan. Istuin tiskillä Kerttu tuli sanoin tuo mies kävi kysymässä olenko sun mies? Sanoin en haluaisi sinut sänkyyn sanoi suoraan, Kerttu imi pillistä , että saisin kahta miestä , voi hurja en taitas uskaltaa, mies haki Kerttua tiskiltä tanssimaan katsoin Keruu nojaa kunnolla miehen kädet paineli pyllyä, ei pannut vastaan yhtään. Tanssin Kertun kannsa sen jälkeen kysyin kiinnostaasko rutisti kuiskas älä yllytä.
Kun seisottiin käytävällä sanoin miehelle tule meidän kämppään ryypylle, Kerttu puristi kädestä kävellessä. Huoneessa otin Kertun syliin mies istui toiselle sohvatuolille hyväilin sievästi Kerttua ja avasin takaa mekkoa laskin olkaimet isot rinnat paljastui Mies katsoi sanoin haluatko maistaa mies tuli eteen kontalleen ja imi nännejä Kerttu huokaili molemmatko sanoin molemmat vaatteet lähti laitoin Kertun kontalleen lattialle menin eteen Kerttu imi hurjana mies pani takaa välillä Kerttu kääntyi ja minä sain naida pillu valui kunnolla Kerttu nousi ja mes pani edestä Kertun jalat oli ylhäällä katsoin kuinka pillu sai kyrpää voimalla Kerttu huusi jo yhteen menoon mies tykkäri kunnolla Kerttu huusi kun mies laukesi. Miehellä oli kiire alas kun vaimo odotti vieraiden kanssa. Katsoin Kerttua oli vielä sängyllä nousin Kerttu levitti haaroja sanoi taas ihanaa kyrpää rakasteltiin nyt pitempään Kun lauettiin Kerttu rutisti en päästä sinua pois kuin aamulla. Yöllä katsoin Kerrtu makasi vatsallaan hyväilin pyllyä unisena sanoi ihanaa tuntea sun kädet, kerroin silmät kiinni nyt moni mies katsoo sinua ja pyllyä pääsispä naimaan hyväilin pillua sanoin on kivasti märkä Kerttu levitti haaroja menin taakse Kerrtu makasi ja sanoi nitö nyt sanoin kaikki panee nyt sinua ja työnnyin sisään Kerttu laittoi tyynyt päänsä päälle kerroin osa runkaa ja odottee pylly nousi kuulin kun sanoi pankaa kaikki iskin syvään pylly alkoi vapisemaan työntelin Kerttu huusi ihanaa monta kyrpää ja vapisi laukesin sisään odotin vähän aikaa Kerttu kääntyi olet ihana kertomaan olin ihan kuin olisi ollut mota miestä ja se illan juttu sait minut antamaa ihan oudolle ja sitten sinulle olen kyllä oikeasti hutsu. Sanoin et ole olet kiimanen seksy äiti, nukahdettiin puhelin herätti seitsemältä. Aaamupalalle siellä oli se mies mentiin samaan pöytään kertoi että vaimolla rapula ei tule syömään, katsoin kerrtua punasteli kivasti, myös mies katsoi Kerttua, Kerttu söi ja sanoin ette kai te taas nyökättiin, kun haettiin lisää Kerttu kuiskasi oletko tosisaan sanoin näytänkö, et senkin pukki.
Lähdettiin pöydästä näytti että Kertun lanne pyörii erilailla, hississä mies seisoi edessä kokeilin häpyä mekon päältä Kerttu värisi. Huoneessa riisuin heti Kertun ja sanoin miehelle sinä ensin, molemmat nai innolla, kun Kerrtu meni kntalleen annoin kalun suuhun Kerttu ei yhtään kainostellut otti kumpaakin oli kuin omissa oloissaan Kerttu sai molemilta kahdesti ja itse kuinka monesti en tiedä.
Kotimatkalla sanoi elämäni ensimmäinen huorin teko ja näin hullusti puristi kädestä sain niin että en olisi uskonut itsestäni, pysyyhän tämä meidän välisenä sanoin pysyy jos minusta kiinni. Kerttu nauroi kyllä ukko saa eri naista tämän jälkeen ei pelkää peiton alla oloa, sanoin etene sievästi että ei ala epäillä. Miten sinä Raijan kanssa sanoin samalla lailla joskus on puhunut että haluais kokeilla naisen kanssa, no voi hurjaa minä myös.
Meni aikaa kun Raija sanoi Kerttu tulee viini illalliselle sanoin voin mennä kavereille.
Kerttu tuli hakasi molempia, Raijaa halatessa huomasin piti toisella kädellä rinnasta kiinni.
Kysyin pärjättekö molemmat sanoi varmasti.
Raija kertoi että syönnin ja viinien jälkeen saunassa oli katsonut Kertun rintoja Kerttu oli sanonut haluatko koskea siitä oli alkanut kiihkeä hyväili puolin ja toisin olivat märkänä menneet käsikädessä sänkyyn molemmat oli halunnut hurjana toisiaan rintojen koskettelu toisia rintoja vasten ja suutelu ja sitten nuoleminen oli ollut taivaallista.
Illalla tulin kumpikin nukkui. Menin toiseen huoneeseen. Raija tuli jonkin ajan päästä imi kalun kovaksi antoi suukon saat lahjan Kerttu tuli nousi suoraan päälle kuiskas oli ihanaa mutta kyrpää tarvin.
- Anonyymi
Kyllähän vaimon pitää kunnon paksua mustaa elintä saada välistä. Totta kai! Selvä asia jos kotoa löytyy vaan pienempää kalipeeria niin isompaa vaan kunnolla tilalle ja aviomies voi vaikka katsella makkarin ovelta. Näin se vaan menee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462