Jooh eli meillä on maanantaina yläkouluus tutustuminen. Mitä vaatteita kannattas laittaa päälle ja miten laittautuu sekä miten käyttäytyy? :)
YLÄKOULUUN TUTUSTUMINEN!
7
2318
Vastaukset
- nytjoseiskalla
siis ihan normaali ja siisti pukeutuminen ja ihan semmonen normi, hyvä käytös. Ei ne sua siellä muitten kaa huomaa ;-D
- Neuvo
Ei paineita!
- Laita päälle...
sellaset vaatteet mis sulla itellä on hyvä olla, ja mitkä sun mielestä näyttää hyvältä. Kuvittele vaikka, et siitä tulee ihan normaali koulupäivä. Valmistaudu samalla lailla. ;)
( Ei yläaste eroa ala-asteesta paljookaan, eikä tuskin kukaan kiinnnitä suhun niin paljoo huomioo, et tarkkaa kattois mitä sulla on päällä :))
Ja suosittelen hyvää käytöstä, onhan siellä tulevat opettajat ja kaikkee :D
Onnea ;D
It's not a big deal :) - kakka112433422543
hiustenkuivaaja on hyvä. meillä ysit laitto päitä wcpönttöön ja veti.
- wcpönttöexseiska
Joo kannattaa olla varuillaan,täälläkin päin ysit piti wc-pönttö peruskursseja.
Ikävä kyllä ei ollut edes hiustenkuivaajaa messissä,joten päämärkänä koululta himaan :( - uusikoulu_uudethuvit
Oon menossa siis seiskalle ens syksynä, ollaan käyty jo tutustumassa. Tuleva koulu on just rempattu. Tottakai kaapit ja nekin aika uudet tosin numerolukko lagii.. Koulussa on kirjasto: uudet applen iMacit ja isot hyllyt täynä kirjoja. Myös kuviksen luokassa on iMacit oppilaita varten. 2000:n piirtotauluja löytyy tottakai ja tilaa riittää. Käytävät ovat kauniisti sisustetut ja viihtyisät. Ulkoa koulu on myös hyvän näköinen, paljon penkkejä, kakkoskerroksen iso liikunta sali ja iso hiekkainen ulkokenttä. Fysiikan ja kemian luokat on täynnä kaiken maailman koe sälää aineista koeputkiin ja tottakai hienoihin valkoisiin tohtoritakkeihin (; . Köksän luokkiakin on 2! Nekin just remontoitu ja helloja on peräti 8 molemmissa luokissa (eli 8 työpistettä) jokaisella työpisteellä löytyy mitat, astiastot, tiskikone tms. Upee koulu, ootan innolla :::DDdDdDDdd
- Jepjep
Aika hulppea koulu teil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483