Rajoitukset ovat liian alhaisia omistamalleni hyvälle autolle. Ajonopeudet pitäisivätkin olla autokohtaisia. Halvoille hitaat nopeudet, koska ne ovat huonoja. Arvokkaille autolle voitaisiin sallia ajo ilman rajoituksia.
Ajan aina ylinopeutta
13
146
Vastaukset
- trollitrollitrolli
trolli
- Lörssön.
Kyllä halvoillakin autoilla pääsee todella lujaa.Kaikki vaan ei halua hurjastella.
- Ei ei eie ie ie
Hyvän auton erottaa siitä, että sen huippunopeus on rajoitettu 250km/h. Tuhansien insinöörien mielestä se on joillekin autoille sopiva nopeus. Halvoilla autoilla ei saavuta tuollaisia nopeuksia.
- Unlimited 300
Ei ei eie ie ie kirjoitti:
Hyvän auton erottaa siitä, että sen huippunopeus on rajoitettu 250km/h. Tuhansien insinöörien mielestä se on joillekin autoille sopiva nopeus. Halvoilla autoilla ei saavuta tuollaisia nopeuksia.
Kalliidenkin autojen mittarivirheet tietäen 250km/h rajoitettu nopeus tarkoittaa käytännössä vain 235 - 240km/h todellista nopeutta. Kovin vaatimattomia nopeuksia autoille joista omistajat joutuvat maksamaan kymmeniä tuhansia Euroja. No kovin moni huumaantuu siitä nopeusmittarin lukemasta vaikka gps:llä voi mieli mennä apeaksi.
- köyhyys on ikävää
Unlimited 300 kirjoitti:
Kalliidenkin autojen mittarivirheet tietäen 250km/h rajoitettu nopeus tarkoittaa käytännössä vain 235 - 240km/h todellista nopeutta. Kovin vaatimattomia nopeuksia autoille joista omistajat joutuvat maksamaan kymmeniä tuhansia Euroja. No kovin moni huumaantuu siitä nopeusmittarin lukemasta vaikka gps:llä voi mieli mennä apeaksi.
Kuoletko kateuteesi.
- Unlimited 300
köyhyys on ikävää kirjoitti:
Kuoletko kateuteesi.
Ei ole tarvetta kateuteen vaan ihmetyttää joidenkin mielestään "suurten nopeuksien" aiheuttama hypetys ja kuvitelmat autonsa ja itsensä suorituskyvystä. Reaalismi on unohdettu kokonaan.
- Parempi mopo
Pääseekö mopoautolla ylinopeutta?
- Tämä on totuus
Olet bordellini vakioasiakas ja tytöt ovat kertoneet, että omistamasi peniksenjatke on sinulle todella tarpeen ja olen myös itse havainnut tämän, koska seuraan "ilotaloni" toimintaa kameroiden avulla. Lisäksi valitset aina halvimmat naikkoset koska omistamasi peniksenjatke on niin kallis pitää, että olet kroonisessa rahapulassa. Pankistahan sinä senkin hankitaan otit lainaa.
- suvunjatkopuuhissa
>>Ajonopeudet pitäisivätkin olla autokohtaisia.
Oikeasti niiden pitäisi olla kuljettajakohtaisia. Tosin nopeuseroista aiheutuu jonoutumista.
Lisäksi jos vuodessa menee bensaan keskimääräiset 2 000 euroa niin nykyinen vauhti riittää monelle liiankin hyvin, mutta eivät vaan tajua sitä itse. - Lillin Kupittaja
Mun mielest'ä yli 80 t€ autolle ei oikein sovi rahvaanomainen kiiruhtaminen S-markettiin. Mutta tyylinsä se on juntillakin.
- SFEJBL
Ei ehkä sinne s-marketille.
Kunnon autossa kunnon tiellä et edes takapenkillä istuessasi huomaa ajetaanko motarilla 200 km/h vai 120 km/h.
- Kullin Lipittäjä
Ai niin Alepassa oli nakit tarjouksessa.
- periskooppi
Kiire on vain köyhillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462