Ajan aina ylinopeutta

Parempi muita

Rajoitukset ovat liian alhaisia omistamalleni hyvälle autolle. Ajonopeudet pitäisivätkin olla autokohtaisia. Halvoille hitaat nopeudet, koska ne ovat huonoja. Arvokkaille autolle voitaisiin sallia ajo ilman rajoituksia.

13

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollitrollitrolli

trolli

• Lörssön.

Kyllä halvoillakin autoilla pääsee todella lujaa.Kaikki vaan ei halua hurjastella.

• Ei ei eie ie ie

Hyvän auton erottaa siitä, että sen huippunopeus on rajoitettu 250km/h. Tuhansien insinöörien mielestä se on joillekin autoille sopiva nopeus. Halvoilla autoilla ei saavuta tuollaisia nopeuksia.

• Unlimited 300
        Ei ei eie ie ie kirjoitti:

Hyvän auton erottaa siitä, että sen huippunopeus on rajoitettu 250km/h. Tuhansien insinöörien mielestä se on joillekin autoille sopiva nopeus. Halvoilla autoilla ei saavuta tuollaisia nopeuksia.

Kalliidenkin autojen mittarivirheet tietäen 250km/h rajoitettu nopeus tarkoittaa käytännössä vain 235 - 240km/h todellista nopeutta. Kovin vaatimattomia nopeuksia autoille joista omistajat joutuvat maksamaan kymmeniä tuhansia Euroja. No kovin moni huumaantuu siitä nopeusmittarin lukemasta vaikka gps:llä voi mieli mennä apeaksi.

• köyhyys on ikävää
        Unlimited 300 kirjoitti:

Kalliidenkin autojen mittarivirheet tietäen 250km/h rajoitettu nopeus tarkoittaa käytännössä vain 235 - 240km/h todellista nopeutta. Kovin vaatimattomia nopeuksia autoille joista omistajat joutuvat maksamaan kymmeniä tuhansia Euroja. No kovin moni huumaantuu siitä nopeusmittarin lukemasta vaikka gps:llä voi mieli mennä apeaksi.

Kuoletko kateuteesi.

• Unlimited 300
        köyhyys on ikävää kirjoitti:

Kuoletko kateuteesi.

Ei ole tarvetta kateuteen vaan ihmetyttää joidenkin mielestään "suurten nopeuksien" aiheuttama hypetys ja kuvitelmat autonsa ja itsensä suorituskyvystä. Reaalismi on unohdettu kokonaan.

• Parempi mopo

Pääseekö mopoautolla ylinopeutta?

• Tämä on totuus

Olet bordellini vakioasiakas ja tytöt ovat kertoneet, että omistamasi peniksenjatke on sinulle todella tarpeen ja olen myös itse havainnut tämän, koska seuraan "ilotaloni" toimintaa kameroiden avulla. Lisäksi valitset aina halvimmat naikkoset koska omistamasi peniksenjatke on niin kallis pitää, että olet kroonisessa rahapulassa. Pankistahan sinä senkin hankitaan otit lainaa.

• suvunjatkopuuhissa

>>Ajonopeudet pitäisivätkin olla autokohtaisia.

Oikeasti niiden pitäisi olla kuljettajakohtaisia. Tosin nopeuseroista aiheutuu jonoutumista.

Lisäksi jos vuodessa menee bensaan keskimääräiset 2 000 euroa niin nykyinen vauhti riittää monelle liiankin hyvin, mutta eivät vaan tajua sitä itse.

• Lillin Kupittaja

Mun mielest'ä yli 80 t€ autolle ei oikein sovi rahvaanomainen kiiruhtaminen S-markettiin. Mutta tyylinsä se on juntillakin.

• SFEJBL

Ei ehkä sinne s-marketille.
        Kunnon autossa kunnon tiellä et edes takapenkillä istuessasi huomaa ajetaanko motarilla 200 km/h vai 120 km/h.

• Kullin Lipittäjä

Ai niin Alepassa oli nakit tarjouksessa.

• periskooppi

Kiire on vain köyhillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe