Tuhlaajapojat/tytöt takaisin kotiin!!!

Herran palvelija

Vielä ehtii palaamaan takaisin, vaikka jos oletkin eksynyt tieltä. Itsekin olen saanut palautua takaisin uskovien yhteyteen ja uudistua vaikka eksyin todella pahasti ja vajosin syvälle syntiin ja masennukseen. Enkä usko, että tämä kutsu tuhlaajapojille ja tytöille palata takaisin tarkoittaa pelkästään iältään nuoria ihmisiä niinkuin useimmiten mielletään...Ihanimpia kuvauksia Jumalan Rakkaudesta ja armosta Raamatussa on se tuhlaajapojan kertomus, jota voisi kutsua myöskin "TuhlaajaIsä" kertomukseksi...Siinä ei armoa ja rakkautta säästellä...Paholainen haluaa tietenkin pitää sinua eksyksissä ja synneissä ja vaikeuksissa kiinni, ja näinollen voi olla vaikeaa tulla takaisin, mutta Taivaallinen Isä haluaa tehdä sinusta vaan yhä entistä ehomman lapsensa...ota askelia takaisin Taivaan Isän luokse, niin huomaat, että Hän jo juoksee sinua vastaan...

10

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko on Jumalasta

      Ei tästä kehosta sen ehyempää tulee, 2 metriä on multaa päällä melko pian jokaisella.

      Synti on EPÄUSKO.
      Erilaiset synninteot ovat HEDELMÄÄ epäuskosta.
      Jumalan hyljännyt ihminen on Raamatun kuvaama tuhlaaja.

      Ihminen luopuu Jumalasta, koska hän rakastaa syntiä. Joka haluaa pysyä Jumalassa hän tunnustaa syntinsä ja anoo armahdusta.

      Mutta KAIKKI ON JUMALSTA. Uskoa ei voi itse ottaa mistään, ellei Jumala sitä vaikuta sanansa ja Henkensä kautta.

    • Herran palvelijalle

      No minkäpälaisissa synneissä ryvit ja elostelit. Miksi et mennyt ajoissa hakemaan lääkäriltä apua kun kerran masennustakin oli.

    • Saanko arvata?

      Aloittaja on helluntailainen. Osuinko oikeaan?

    • voi jestas

      Olisiko vuoden 2012 kenties pimein aloitus? Toivottavasti aloittajalla ei ole muita harhoja.

      • jaikal.se

        Paras aloitus mitä olen lukenut palstalla pitkiin aikoihin.
        Sydän oikein hypähtä ilosta lukiessa tuollaista kirjoitusta.
        Pimeys taitaa ollakin sinun omassa sydämessä.

        >>>Olisiko vuoden 2012 kenties pimein aloitus?


    • Hyvä kehoitus

      aloittajalla, kun kutsuu tuhlaajatyttöjä-ja poikia palaamaan
      takaisin Jumalan yhteyteen. Aikoinaan minäkin lankesin
      ja kuljin oman tahtoni mukaan, mutta Jumalan kutsu ei
      lakannut kohdallani ja niin sain armon uudistua jälleen
      uskossani ja palata Hänen yhteyteensä.

      Kehoitukseni onkin: älkää antako sielunvihollisen viedä
      teitä enää kauemmas Jumalasta, älkääkä uskoko hänen
      valheitaan, koska jokainen, joka sisimmässään kaipaa
      takaisin Jumalan yhteyteen, hänellä on vielä mahdollisuus
      siihen. Se on Jumalan teko, jos joku kokee, että hänellä
      on vielä kaipaus Jumalan yhteyteen. Paatuneet eivät sitä
      enää koe, eikä heidän ole mahdollista enää parannusta
      tehdä.

    • uusi koti

      Se, että on eronnut helluntailaisista, ei tarkoita väistämättä, että olisi erossa Jumalasta. Päinvastoin, terve hengellinen koti on löytynyt muualta.

    • Joidenkin kohdalla

      on toisin, eikä aloittaja varmaankaan tarkoittanut kirjoitustaan
      niille, jotka elävät Jumalan yhteydessä ja tuskin lainkaan liioin
      korostaa helluntailaisuutta myöskään.

    • body

      Uskiksissa on jatkuvasti niitä jotka pitävät itseään kodin omistajana ja joka ei satu hänen riviiriinsä kuulumaan, hän on ulkopuolella.

      Eihän se noin voi mennä, sillä meille ei ole annettu portinvarijan oikeuksia.

    • Kiitos armosta

      Jumala on uskollinen vaikka me olisimme uskottomat. Hänen rakkautensa ja armonsa on suurempi mitä saatana väittää ja sanoo ja valehtelee.
      Joka minun tyköni tulee sitä minä en heitä ulos sanoo Jeesus tänäänkin sinulle, joka kauhistut tilaasi johon olet ajautunut.
      Vielä ei ole liian myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe