Kertokaapa kokemuksistanne ja tavoistanne, sekä tossu-miehet ja alpha-naiset. Kuinka kotiaskareet jaetaan ja minkälaista on seksielämä jne. ...?
Female Led Relationship
3
618
Vastaukset
- ulos kaapista
Vaimoni on ns.uranainen joka on tottunut saamaan tahtonsa läpi.Joten perheessämme hänen sana on laki.Meillä ei kotiaskareita tai lastenhoitoa jaeta,ne kuuluvat minulle.Vaimoni tosin päättää linjoista ja puuttuu herkästi jos ja kun asiat eivät mene hänen toivomallaan tavalla.Talousasiat ovat myös hänen hallussaan.Tosin saan käyttää hänen korttiaan perheen viikottaisiin kuluihin jotka hän tsekkaa jälkikäteen.Hän on luonteeltaan pedantti eikä salli mitään sooloilua mitä ei ole etukäteen sovittu.Eroottisesti hän hyvin haluttava ja pitää hyvää huolta isestään.Vaatii mieheltään myös aktiivisuuttaa aina silloin kun se hänelle sopii.Tämä meidän suhde on aika tavanomainen eikä poikkea ns.normi perheestä muutenkuin että vaimo sanoo aina viimeisen sanan.Ystävät ja tuttavat tietävät talon tavat eikä niitä ihmetellä.Päinvastoin.Useassa perheessä nainen johtaa mutta sitä jotenkin hävetään tuoda julki.
- 8+19
Tyypillinen ATM-hiirimiehen talous.....
- 17
Ei kait niitä minkään listan mukaan jaeta, tekee sen minkä luontevimmin voi ja vähän vierailee toisenkin tontilla.
Tuollaisessa jakamisessa saa muuta kuin turhaa riitaa aikaiseksi ja sekin on pois seksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701