Tyhjät kohdat

treffeillä käynyt

Kuinka monella on samoja kokemuksia siitä että jos perusteidoissa on tyhjiä kohtia niin se tarkoittaa että henkilöllä on ongelmia kyseisen asian kanssa jollain tavalla. Paino nyt ainakin on ihan selkeä. Jokainen tietää panonsa suunnilleen. tosin aika moni nainen jättää painonsa ilmoittamatta ja osa niistä on hoikkia ja oikein hyviä vartaloltaan, mutta usein silti kokevat aiheen jotenkin ongelmalliseksi. Tupakoinnista samoja kokemuksia

Toki kaikenlaisai poikkeuksia löytyy. Äärimmäisen timmi nainen voi haluta löytää muullakin kuin ulkoisella tavalla hänestä kiinnostuvia. En ehkä pidä sitä silti järkevänä, kun voisi se hänestä ulkoisesti kiinnostunut olla myös muutenkin kiinnostunut ja ei luulisi olevan vaikeaa karsiaa isostakin viestitulvasta muutomaa parasta.

17

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painoton

Osittain samaa mieltä. Itse en ilmoita painoani, koska pelkkinä numeroina suhteessa pituuteeni vaikuttaisin lihavalta, mutta todellisuudessa en sitä ole. En myöskään ilmoita tulotasoani, koska se on korkea, enkä halua että minusta kiinnostutaan ainakaan siitä syystä.

• u08

Siispä päätit jättää painon pois, jolloin automaattisesti sinun ajatellaan olevan aivan helvetin lihava.

Kohtien tyhjäksi jättäminen ei koskaan kannata.

• iiiiiiiiiiiiii

Minä en tiedä tarkkaa painoani enkä halua laittaa summittaista arviota. Voisi oikeasti heittää monta, ehkä viisikin kiloa. Ja jokuhan saisi siitä hyvän syyn syyttää valehtelijaksi. :D Kaikkia ei kun ei voi miellyttää.

• werwerwe

Parasta olisi kun noita valmiita kohtia ei olisi ollenkaan. Aiheuttavat vaan harhaisia mielikuvia suuntaan jos toiseenkin.

Esim urheilua harrastava ylipainoinen henkilö. Miten selitätte sen? Entä työssäkäyvä opiskelija? Lenkkeilyä harrastava henkilö, juokseeko vai lyllertääkö menemään kerran kuukaudessa...

• .......

Mitä sinä tarkoitat? Tottakai urheileva ihminen voi olla ylipainoinen. Ja työssäkäyviä opiskelijoita on paljon.

Ja jos haet takaa sitä että on mainittu tietty ammatti ja työssäkäynti - kohdassa lukee opiskelija, niin kyseessä voi olla henkilö, jolla on tietty ammatti, mutta suorittaa tällä hetkellä jotain jatko- tai erikoistumisopintoja tai uudelleenkouluttautuu uuteen ammattiin. Esimerkiksi.

Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että noita valmiita kohtia voisi olla vähemmän. Itselleni riittäisi sukupuoli, ikä, siviilisääty, seksuaalinen suuntautuminen ja maakunta. Muuten voisi sitten vapaasti kuvailla ja kertoa itsestään, mitä haluaa.
        Sama koskisi tietysti myös niitä ihannekumppanikriteereitä.

• xx

urheilua harrastava ylipainoinen henkilö voi harrastaa urheilua siksi, että paino putoaisi. Työssäkäyviä opiskelijoita on paljonkin, kaikki eivät halua ottaa opintolainaa.

• älkää valehdelko

yks muija ilmoitti olevansa normaali painoinen mut sit kun tapasin niin se olikin 160cm ja 90 kg läski. törkeetä valehtelua sanoisin.

• 6+1

Ihmetyttää kanssa profiilit, joissa ei ole noita perustietoja kovin montaa juuri täytelty. Sitten ihannekumppaniin on kuitenkin kirjattu niitä tietoja, jotka itseltä puuttuu. Kyllähän seuranhaun pitäis lähteä siitä, että tietäis mitä niihin toiveisiin saa vastineeksi.

Monissa kohdissa vaihtoehdot eivät tietysti ole aina niin selkeät. Mutta eniten hämää esim. tupakoinnin jättäminen kokonaan merkitsemättä. Siinä kun on selkeät vaihtoehdot "kyllä", "ei" ja "joskus". Tupakoiko joku muka jollain tavalla noista poiketen?? Jos tupakoi säännöllisesti, niin se on "kyllä", jos tupakoi edes joskus"; niin se on "joskus". En ymmärrä miksi ihminen, joka ei tupakoi lainkaan, jättäisi kohdan täyttämättä? Tulkitsen asian siis niin, että henkilö tupakoi jossain määrin eikä kehtaa sitä myöntää. Eli kuten aloittajakin sanoi, niin asia on jotenkin ongelma henkilölle itselleen.

Moni voi ehkä kuvitella, että asian mainitsematta jättäminen on sama kuin sitä kohtaa ei ikään kuin olisi lainkaan. Mutta tosiasiassa se ei mene niin, koska lähes jokainen tietää mitkä kohdat siinä profiilissa on täytettävänä, joten asian huomaa heti jos jotain ei ole täytetty.

• CineChic

Palkka, koulutus , vakaumus : ne ei kuulu kelleen. Ne ei sinänsä tee kenestäkään enemmän tai vähemmän kiinnostavaa.

• 23456

Muistaakseni PAKOLLISIA kohtia ovat ainoastaan ikä, sukupuoli ja maakunta. Horoskooppi tulee näkyviin automaattisesti syntymäajasta. Muiden kohtien täyttö on VAPAAEHTOISTA, joten jokainen ilmoittaa sen mitä haluaa ja perustelut eivät kellekään kuulu. Piste.

Jos jollekin on ongelma, että jotain tietoa ei näy, niin se on sitten hänen OMA ongelmansa, ei profiilinlaatijan.

MInulle suurempi ongelma ovat profiilit, joissa vapaata tekstiä on vähän. Ei vaan jaksa kiinnostaa, ihan sama miten paljon niitä valmiita kohtia on täytetty. Niillä kun ei monillakaan itselleni niin paljon merkitystä ole.

• näin täällä
        23456 kirjoitti:

Muistaakseni PAKOLLISIA kohtia ovat ainoastaan ikä, sukupuoli ja maakunta. Horoskooppi tulee näkyviin automaattisesti syntymäajasta. Muiden kohtien täyttö on VAPAAEHTOISTA, joten jokainen ilmoittaa sen mitä haluaa ja perustelut eivät kellekään kuulu. Piste.

Jos jollekin on ongelma, että jotain tietoa ei näy, niin se on sitten hänen OMA ongelmansa, ei profiilinlaatijan.

MInulle suurempi ongelma ovat profiilit, joissa vapaata tekstiä on vähän. Ei vaan jaksa kiinnostaa, ihan sama miten paljon niitä valmiita kohtia on täytetty. Niillä kun ei monillakaan itselleni niin paljon merkitystä ole.

Siihen kalahtaa mihin kolahtaa? Tuolla asenteella onkin hyvä hakea seuraa. Toki ne kohdat ovat vapaaehtoisia, mutta eiköhän se ole yhtälailla profiilin tehneen ongelma, jos on täyttänyt profiilin vajavaisesti ja jättänyt siihen liikaa tulkinnan varaa tai ei kohtaa niitä ihmisiä mitä pitäisi. Eiköhän moni mielummin kirjoita naapuriprofiiliin, jossa niitä tietoja on myös saatavilla. Harvempi profiili on kuitenkaan niin ylivertainen muuten, etteivät ne vajavaiset tiedot mitään laittaisi miettimään ja myös vaikuttaisi siihen kenelle kirjoittaa.

Viime aikoina olen törmännyt paljon myös nuorehkoihin naisiin, joiden profiilissa ei esim. ole merkattuna siivilisäätyä laisinkaan. Nämä siis löytänyt etusivulta viimeksi kirjautuneiden joukosta. Omaan hakuuni sellaiset profiilit eivät tietysti tule, mistä tuo puuttuu. Eivätkä ne varmasti tule kovin monen muukaan hakuun, koska yleensä varmasti suurin osa hakee sinkkuja tai ehkä lisäksi eronneita ainakin yhtenä hakukriteerinä. Nyt juuri törmäsin tällaiseen esimerkkiin taas vaihteeksi. Naisen profiilitekstistä sai ymmärtää muuten, että nainen olisi sopivaa miestä hakemassa ja asui myöskin kaverin kanssa, joten ilmeisesti kovin vakavassa suhteessa ei ainkaan ole, mutta miksi ei ole voinut mainita olevansa sinkku. Ihannekumppanin piti kuitenkin olla sinkku tai eronnut. Lisäksi nainen puhui tekstissään siitä, että voisi mahdollisesti haluta lapsia tulevaisuudessa ja hänen omassa "haluan lapsia" -kohdassa oli maininta "ehkä". Ihannekumppanin "haluan lapsia" -kohdassa taas oli "en". Pikkaisen ristiriitaista? Samaten tullut vastaan myös viime aikoina monia naisia, jotka eivät ole merkanneet seksuaalista suuntautumistaan. Siihenkin kun aika selkeät vaihtoehdot on annettu. Eihän tällaisiin kiinnosta edes kirjoitella, jotka eivät tiedä mitä ovat ja mitä oikein haluavat.

• 23456
        näin täällä kirjoitti:

Siihen kalahtaa mihin kolahtaa? Tuolla asenteella onkin hyvä hakea seuraa. Toki ne kohdat ovat vapaaehtoisia, mutta eiköhän se ole yhtälailla profiilin tehneen ongelma, jos on täyttänyt profiilin vajavaisesti ja jättänyt siihen liikaa tulkinnan varaa tai ei kohtaa niitä ihmisiä mitä pitäisi. Eiköhän moni mielummin kirjoita naapuriprofiiliin, jossa niitä tietoja on myös saatavilla. Harvempi profiili on kuitenkaan niin ylivertainen muuten, etteivät ne vajavaiset tiedot mitään laittaisi miettimään ja myös vaikuttaisi siihen kenelle kirjoittaa.

Viime aikoina olen törmännyt paljon myös nuorehkoihin naisiin, joiden profiilissa ei esim. ole merkattuna siivilisäätyä laisinkaan. Nämä siis löytänyt etusivulta viimeksi kirjautuneiden joukosta. Omaan hakuuni sellaiset profiilit eivät tietysti tule, mistä tuo puuttuu. Eivätkä ne varmasti tule kovin monen muukaan hakuun, koska yleensä varmasti suurin osa hakee sinkkuja tai ehkä lisäksi eronneita ainakin yhtenä hakukriteerinä. Nyt juuri törmäsin tällaiseen esimerkkiin taas vaihteeksi. Naisen profiilitekstistä sai ymmärtää muuten, että nainen olisi sopivaa miestä hakemassa ja asui myöskin kaverin kanssa, joten ilmeisesti kovin vakavassa suhteessa ei ainkaan ole, mutta miksi ei ole voinut mainita olevansa sinkku. Ihannekumppanin piti kuitenkin olla sinkku tai eronnut. Lisäksi nainen puhui tekstissään siitä, että voisi mahdollisesti haluta lapsia tulevaisuudessa ja hänen omassa "haluan lapsia" -kohdassa oli maininta "ehkä". Ihannekumppanin "haluan lapsia" -kohdassa taas oli "en". Pikkaisen ristiriitaista? Samaten tullut vastaan myös viime aikoina monia naisia, jotka eivät ole merkanneet seksuaalista suuntautumistaan. Siihenkin kun aika selkeät vaihtoehdot on annettu. Eihän tällaisiin kiinnosta edes kirjoitella, jotka eivät tiedä mitä ovat ja mitä oikein haluavat.

Ei tainnut ihan kalahtaa tai kolahtaa, koska minulla ei edes profiilia ole, ei ole koskaan ollut millään saitilla. Jos sellaisen tekisin, niin täyttäisin useimmat kohdat kyllä, en ole varma täyttäisinkö ihan kaikkia.

Tarkoitukseni oli vain sanoa, että jokaisella on oikeus vapaasti valita, mitä haluaa itsestään kertoa. Ja koska kyse on netti-ilmoituksesta, ei ole kysymys pelkästään siitä, mitä haluaa kertoa sille mahdolliselle kumppaniehdokkaalle, vaan myös siitä, mitä haluaa kertoa "kaikille".

Olen harkinnut profiilin tekemistä ja huomasin senkin vaikuttavan jonkin verran, laittaisinko kuvallisen vai kuvattoman profiilin. Kuvallisen profilin jos laittaisin, niin luultavasti tiukempi itsesensuuri iskisi päälle - vaikkei mitään varsinaista salattavaa olekaan.

Pyrkisin myös tekemään sellaisen proffilin, että mahdollsimman oikean tyyppiset ihmiset vastaisivat. Tärkeää ei siis olisi saada mahdollisimman paljon vastauksia, vaan mahdollisimman laadukkaita. Ja eiköhän jokainen fiksu ihminen ajattele samoin?

Kuten sanoin aiemmassa viestissä, niin minulle se tekstiosio olisi kaikkien tärkein, ja siihen satsaisin myös itse. Ja jos miehelle esim. minun luonnettani ja arvojani tärkeämpää olisi tietää esim. painanko 60 tai 70 kg tai tienaanko 15 000 vai 50 000, niin mies ei ole minua varten. Saa ihan rauhassa siirtyä seuravaan profiiliin.

• 23456
        23456 kirjoitti:

Ei tainnut ihan kalahtaa tai kolahtaa, koska minulla ei edes profiilia ole, ei ole koskaan ollut millään saitilla. Jos sellaisen tekisin, niin täyttäisin useimmat kohdat kyllä, en ole varma täyttäisinkö ihan kaikkia.

Tarkoitukseni oli vain sanoa, että jokaisella on oikeus vapaasti valita, mitä haluaa itsestään kertoa. Ja koska kyse on netti-ilmoituksesta, ei ole kysymys pelkästään siitä, mitä haluaa kertoa sille mahdolliselle kumppaniehdokkaalle, vaan myös siitä, mitä haluaa kertoa "kaikille".

Olen harkinnut profiilin tekemistä ja huomasin senkin vaikuttavan jonkin verran, laittaisinko kuvallisen vai kuvattoman profiilin. Kuvallisen profilin jos laittaisin, niin luultavasti tiukempi itsesensuuri iskisi päälle - vaikkei mitään varsinaista salattavaa olekaan.

Pyrkisin myös tekemään sellaisen proffilin, että mahdollsimman oikean tyyppiset ihmiset vastaisivat. Tärkeää ei siis olisi saada mahdollisimman paljon vastauksia, vaan mahdollisimman laadukkaita. Ja eiköhän jokainen fiksu ihminen ajattele samoin?

Kuten sanoin aiemmassa viestissä, niin minulle se tekstiosio olisi kaikkien tärkein, ja siihen satsaisin myös itse. Ja jos miehelle esim. minun luonnettani ja arvojani tärkeämpää olisi tietää esim. painanko 60 tai 70 kg tai tienaanko 15 000 vai 50 000, niin mies ei ole minua varten. Saa ihan rauhassa siirtyä seuravaan profiiliin.

Vielä pieni lisäys:

Vaikka ne kaikki kohdat täyttäisi, niin aina niissä on tulkinnanvaraa silti, etkä tiedä mitä ne tarkkaan ottaen merkitsevät. Esim. alkoholinkäyttö "joskus" voi tarkoittaa viinilasia kerran viikossa tai kunnon känniä kerran parissa kuussa.

Tulot yli 51000 voi olla 52000 tai vaikka 90000. Vaikka kertoisit tarkan painon, se ei kerro kehotyyppiä tai vartalon muotoa. Jne...jne... Tiedät kyllä itsekin.

• Pelimiehen kaveri
        näin täällä kirjoitti:

Hän on tietysti puolisinkku. Pari on olemassa, mutta suhde on niin ja näin. "Kotona" tulee käytyä silloin tällöin, "vieraissa" ehkä vähän useammin. Muuttaminen on helppoa, koska omaisuus mahtuu yhteen reppuun.

Hollywoodissa tästä on olemassa oma versionsa. Papin kirjoja paremman kuvan siitä kuka tykkää kenestäkin kanssa saa paparazeilta.

"Siviilisäädyn" jättäminen pois osoitti häneltä rehellisyyttä, mikä on paremmin kuin useimmilla muilla. Nettideiteissä ja baareissa kaikki ovat etsimässä seuraa ja ovat siinä suhteessa sinkkuja. Verottajalle menevä tarina on sitten taas oma juttunsa.

Treffeillä naisten kannattaa keskittyä "varattuihin", sillä mies eroaa vasta kun on löytänyt uuden.

• sinkuliini

Keski-ikäisissä miehissä on myös paljon siviilisäädyttömiä. Tulkitsen nuo ykskantaan varatuiksi.

• enten tenten

Keski-ikäisissä miehissä on eronneita, jotka ovat oikeassa elämässä vankasti naimisissa. Mitä niille voisi tehdä? Oksettaa ykskin vaalea huijari akselilta p-maa u-maa.

• tuula-neiti

Itse ainakin jätin tyhjiksi ne kohdat jotka olivat samantekeviä tulevan kumppanin kriteereissä esim. koulutus ja tulotaso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe