Itselläni on profiili tässä mutta olen miettinyt miksi ihmeessä ihmiset eivät laita kuviaan sinne. Voi tietty olla oikea syy (työ tms) mutta kun niitä kuvattomia on niin paljon.
Itse olen laittanut kuvani profiiliini koska - en vois vähempää välittää jos joku tunnistaa minut - haluan että toinen tietää minkä näköinen/oloinen olen .
Mietin, että varmaan monet ihanat ihmiset ovat jääneet tuntematta kun ohittelen aika reippaasti nuo kuvattomat. Joskus - harvoin jos joku kuvaton kirjoittaa kivasti viestiä niin kirjoitan takaisin ja pyydän kuvan heti.
Siis - selvennän että etsin seurustelukumppania eli ne jotka haluavat ystäviä tai juttuseuraa mutta ei muuta niin eihän sillä oo väliä minkä näköinen toinen on.
Oonko kovin pinnallinen kun väitän, että ulkonäöllä on todella paljon merkitystä. Ei ehkä sen vuoksi, että onko toinen komea/kaunis - mutta sen olemuksen, hymyn yms vuoksi.
Hei - Mitä mieltä ootte profiileista joissa ei ole kuvaa??
21
596
Vastaukset
- näinsennäin
Täytyy olla vähän omituinen joka laittaa kuvansa koko maaliman pällisteltäväksi, tai sitten kuvittelee että voi omalla ulkonäöllänsä kuitata muita puutteita. Kokemukseni mukaan poikkeuksetta kuvansa laittaneet ovat osoittautuneet idiooteiksi jotka ei tajua mitään siitä miten ihmisten kanssa tulee toimia, vailla kaikkea ajatustoimintaa tai sosiaalisia taitoja, kuvittelevat että voivat kohdella muita miten tahtovat, eikä heillä itseasiassa ole edes ihmisarvoa. Siksi en koskaan vastaa kuvalliseen profiiliin (enää). Kyllä, olen mies 45 v ja kuvaa ei ole eikä tule.
- nainen vm61
No en minä kyllä itseäni kovin idiootiksi tunne - eikä varmaan muutkaan ketkä ovat kuvansa uskaltaneet profiiliin laittaa.
Ja - ajattele -
sinulla kun ei ole siellä kuvaa - etkä vastaa kuvallisille niin..
senpä takia me emme ole tavanneetkaan - olisimme varmaan loistavat yhdessä.
Omituinen idiootti joka ei osaa toimia ihmisten kanssa ja katkeroitunut melkein vanha mies (ainakin mieleltään vanha - kuvaahan en tietysti ole nähnyt kuten eivät muutkaan) - jopaspomppas
No hojo hojo, eihän se kuva nyt ketään "idiootiksi" tee. Minkäs sille voi, että
oot vetänyt puolees näitä vähenmän täysillä valoilla ajavia.
Itse vastannut kuvallisiin ja kuvattomiin, eikä mitään eroa älyn kanssa. - joopasejoo_
"näinsennäin". Usein käynti terapeutilla riittää.
- mies+-50
Uskomisen tai muu Urpo, luultavasti kysyntä marginaalissa
- M50+
Kuvagallerioita on hauska katsella, mutta parisuhdemielessä kiinnostavat naiset ovat niitä, joilla ei ole kuvaa täällä vaan internetissä oikean nimen kanssa.
Opin nopeasti kiinnittämään kuviiin vähemmän huomiota. Ulkonäköön voi vaikuttaa merkittävästi meikillä, kuvakulmilla, vaatetuksella ja kuvankäsittelyllä. Kuva voi olla myös vanha.
Minulla on kuihtumassa yksi kontaktiyritys, jossa sporttiseksi itseään mainostava nainen ryhtyi piiloleikkiin. Hän lähetti uuden kuvan, jossa ikä vastaa paremmin profiilia, mutta vartalo ei. Luultavasti hän odottaa, että minä lähettäisin hänelle oman kuvani. Mahdollisesti, mutta ensin haluaisin puhua hänen kanssaan puhelimessa tunnin tai pari.
Kuvagalleria kertoo selvästi, että hyvä ulkonäkö korreloi vahvasti naisen ikään. 50 vuotiaat ovat selvästi paremman näköisiä kuin 60-vuotiaat. Jos siis ulkonäkö olisi tärkeä, kannattaisi etsiä nuorempia. - 8 + 3
Useimmat kuvat täällä ei todellakaan houkuttele ottamaan yhteyttä. Taas jos jollain harvalla on hyvä kuva, niin silloin voi ihastua siihen kuvaan ja pettyä sitten treffeillä.
- sitä minäkin..
Mitä mieltä olet profiilista jossa on kuva ja kuvan mies on ruma. Et taatusti vastaa sille.
- 124tyu
Kuva on sinänsä aika turha.
Sen voi ottaa niin että näyttää täysin erilaiselta kuin live elämässä (esim naisten meikkikerrokset, tietystä kuvakulmasta otettu kasvokuva joka peittää lihavuuden yms yms puhumattakaan vuosia vanhoista kuvista).
Saati sitten ne kuvat joista ei juuri edes näe onko siinä mies vai nainen kun on otettu niin kaukaa.
Itse en laittaisi kuvaa deittipalveluun koska en halua että joku tunnistaa minut, samasta syystä kuin täälläkään kirjoiteltaessa. - opekin,,,,
En laita kuvaani siksi profiiliini koska en halua koko koulun oppilaiden tietävän opettajan hakevan seuraa.
Meiliin saa sitten kuvat jos haluaa. - Kattertbq
Ulkonäön virheet sulavat 3-viikossa rakkaasta ihmisestä, luonne ei.
Luonteen kanssa pitää elää, ei ulkonäön.
Jos olet toista mieltä niin olet pinnallinen ihminen mitä suuremmassa määrin. - dettineitti
Karkeasti näyttää siltä että täältä maakunnasta otettujen keski-ikäisten naisten kuvista voisi helposti kerätä sellaisen gallerian, jolla voisi vaikka lapsia pelotella. Siistimmät mimmit on lähes aina jostakin pks tai kaukaa kuitenkin. Niin ja suurin osa lähistön naisprofiileita on kuitenkin niitä kuvattomia.
Voihan sen kuvan lähettää sähköpostissakin, jos joku ei halua liittää sitä profiiliin. Tai voi mennä treffeille katsomaan miltä ihminen näyttää livenä, ei tuo nyt maailmaa kaatava juttu ole järjestää puolen tunnin kahvittelua esimerkiksi työmatkan yhteyteen, ellei välimatka ole pitkä.
- dettineitti
Treffailu on varsin ikävää. Kun odotusarvo on, että suurimmassa osassa joutuu pettymään. Ja sehän se tympäisee jos on jo käyttänyt aikaa ja energiaa tapaamisen järjestämiseen. Kuvasta profiilista voi jo karsia näitä pettymyksiä valtavasti.
Itse kun aikoinaan seuraan hain, oli minulla kuva. Myöhemmin en sitten viitsinyt enää kuvaa laittaa, koska en vaan halunnu että tutut tunnistaa. Kuvallisesta on toki paremmat kokemukset, mutta kyllä kuvattomienkin takana voi olla ihan kivannäköisiä ja mukavia ihmisiä. Tosin on niitä vähemmän hyvännäköisiä varmaan kuvattomissa suhteessa hiukan enemmän.
Jostain syystä pidän itse arveluttavana tuota kuvan lähettämistä sähköpostiin. Ehkä sitä ajattelee että se on sieltä helpommin levitettävissä tai jotain, kun se tiedosto on siinä helposti toisen käsillä. Itselläni oli sellainen periaate että laitoin avausviestiin tai kysyttäessä linkin eräälle galleriasivustolle, missä oli sitten useita kuvia itsestäni ja elämästäni. Mielestäni se on paras tapa näyttää kuviansa, jos ei halua profiilinsa laittaa.- 9 + 4
Kyllä sen tiedoston saa ihan samalla tavalla ladattua ja levitettyä profiilistakin, niin kuin minkä tahansa nettiin laitetun kuvan.
- kuvkuvasta
Ei minullakaan profiilissa kuvaa ole koko kansan nähtävillä, mutta jos olen kuvalliselle profiilille viestiä laittanut, niin samalla sitten linkin josta kuva löytyy.
E-Kontaktin puolella kyllä kuvan pyytäjiä riitti, mutta sitten eivät omaansa näyttäneet. - Mies50+
Kohtaamisia voi toki tapahtua niin kuvallisille kuin kuvattomille. Itse olen ollut liikkeellä kuvan kanssa. Ravintolassa tavatessa "kohteen" näkee ja mielenkiinto kohdistuu niihin, jotka omia silmiä miellyttää. Olen yhden kerran lähtenyt treffeille naisen kanssa, jonka kuvaa en etukäteen nähnyt. Hän ei ollut sellainen, johon olisin kiinnittänyt huomion esim. ravintolassa. En muista viettäneeni pitkään aikaan niin hauskaa iltaa kuin tämän sokkotreffiin kanssa. Illan päätteeksi kumpikin läksimme omiin koteihimme ja sen pituinen se. Kyllä tuolla löytöjä on.
Itse päädyin hakemaan kumppania kuvan kera. Töissä ja muu lähipiiri tietää, että olen vapaa. Ei siis ole mitään väliä, että joku tuttu minut tuolta huomaa. Eihän kumppanin hakemisessa pitäisi olla mitään hävettävää. Pikemminkin terve piirre. Tänään poistin profiilini, koska olen tavannut mielestäni upean naisen. Hänkin oli kuvan kanssa liikkeellä. Aika näyttää mihin tämä tarina päättyy. - jdfdfng
Tämä on kaksipiippuinen juttu. Kuvallinen profiili saa varmaan paljon enemmän huomiota kuin kuvaton ja kuvallisesta voi helposti myös ajatella että henkilö on oikeasti etsimässä seuraa. Ja siinähän heti näkee että kiinnostaako sitten ottaa kontaktia, ulkonäöllä kun on toki merkitystä.
Toisaalta taas moni ei halua omalla kuvallaan julkisesti hakea seuraa, mielummin sitten pistää sen kuvan sähköpostin liitteenä myöhemmin tms.
Vaikka se kuva ei olisikaan ihan tuore tai onnistunut tms niin näkeehän siitä edes vähän minkälainen ulkonäkö on, se kun on kuitenkin monelle aika tärkeä asia. - ....................
Jos se ulkonäkö on niin kriittinen ettei edes muutamia viestejä voi vaihtaa ja kertoa itsestään jotain, niin kannattaisiko ennemmin hakea seuraa jotakin muuta kautta? Panos-tulos ajattelu muutenkin istuu erittäin huonosti parisuhdetta toivovalle, luulisi vuonna -61 syntyneen jo oppineen sen verran elämästä.
- naikkonen
itse poistin kuvani sen takia, että sain huomattavasti vähennettyä näitä asiattomia seksin vonkaajia. toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471