Ruotsinkielisten aasialaispiikojen palkat?

kartano ja piika

Nyt varakkaat ruotsinkieliset eivät saa halpatyövoimaa enää Euroopasta. Piikoja tuodaan aasiasta. Ne ovat varmaan halvimmat. Ruotsinkielisten maahanmuuttoa edistävät motiivit eivät taida ollakaan kovin yleviä. Kyllä ovat rikkaat ruotsinkieliset tarkkoja rahasta. Monien ruotsinkielisten sukujen varallisuus perustuu vuosisataisiin suomenkielisen halpatyövoiman käyttöön. Mikä on siinä ollut ihmisen osa?Miten se on vaikuttanut nykyasenteisiin?

9

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ruotsinkielisten aasialaispiikojen palkat?"

      Meikäläiset sentään palkkaavat heitä, toisin kuin te junttifennot y.m. säälittävät peräkammarinpojat jotka käytätte ko naisten hädänlaista asemaa hyväksenne ja tuotte heitä tänne vaimoinanne orjatyövoimaksi ja kaltoin kohdeltavaksi!

      • elrund

        ho ho hoo. Vai ei ruotsalaisia ukkoja ole älykön mielestä Itä-Euroopassa ja Aasiassa naista vonkaamassa. Voi voi. Kuule Gotlanti tai Götlantihan on baltti ja thai ämmiä täynnä kun hampaaton leukoja loksuttava persettä raapiva maanviljelijä Börje ei sitä naista Tukholmasta saa. Eikä edes Turusta. Ahvenanmaalla on totuttu siskoihin, serkkuihin ja äiteihin mikä selittää ilmiön puuttumisen siellä.


      • kartano ja piika

        Pimeästi? Tietääkö verottaja? Saavatko he todella palkkaa?


    • twervig

      Missä on kartanoni ja missä on piikani? Missä on varallisuuteni?
      Tietenkin olen tarkka rahastani, siksi minulla ei ole kartanoa, eikä piikaa eikä edes varallisuutta :). Mutta minulla on hyvä mieli, suku, ystävät, tiedän kuka olen ja olen siihen ihan tyytyväinen vaikka en ole täydellinen ei ole pakko olla kateellinen muille.

    • kaivetaan

      Vuosisatoja ruotsinkieliset ovat RIISTÄNEET Suomalaisia, nyt aika muuttaa kurssia.

      Pitää kaivaa esille mitä kaikkia RIKOKSIA nämä on saaneet aikaan.

      • twervig

        Niin jos kaivetaan niin kaivetaan molemmilla puolilla sen verran vääryyksiä on kyllä tapahtunut. Mutta mitä hyötyä meillä on tänään siitä? Tuleeko meistä uusi Irlanti vai Gaasan alue? Kostolla ei koskaan synny mitään hyvää, koska jokaisella on omasta mielstään oikeus kostoon. Mutta siitä katkeruus ja pahoinvointi vaan lisääntyy. ja pahoinvointia meillä Suomessa jo riittää. Ja huoma sanon MEILLÄ.


      • galsten
        twervig kirjoitti:

        Niin jos kaivetaan niin kaivetaan molemmilla puolilla sen verran vääryyksiä on kyllä tapahtunut. Mutta mitä hyötyä meillä on tänään siitä? Tuleeko meistä uusi Irlanti vai Gaasan alue? Kostolla ei koskaan synny mitään hyvää, koska jokaisella on omasta mielstään oikeus kostoon. Mutta siitä katkeruus ja pahoinvointi vaan lisääntyy. ja pahoinvointia meillä Suomessa jo riittää. Ja huoma sanon MEILLÄ.

        Onneksi meillä ei ole Irlannin tilannetta ja ruotsi vallitsevana kielenä.


      • bervsk
        twervig kirjoitti:

        Niin jos kaivetaan niin kaivetaan molemmilla puolilla sen verran vääryyksiä on kyllä tapahtunut. Mutta mitä hyötyä meillä on tänään siitä? Tuleeko meistä uusi Irlanti vai Gaasan alue? Kostolla ei koskaan synny mitään hyvää, koska jokaisella on omasta mielstään oikeus kostoon. Mutta siitä katkeruus ja pahoinvointi vaan lisääntyy. ja pahoinvointia meillä Suomessa jo riittää. Ja huoma sanon MEILLÄ.

        Saanko arvata. Närpiöläiset on juutalaisia ja suomalaiset tehtaan omistajat gazalaisia sekavassa mielessäsi.


    • juupaseipäs

      Vaan twervig, eikö olisi aika ottaa järki käteen tai ihan mihin vaan, ja kokeilla ihan eri tavalla taata se palvelujen saatavuus ruotsiksi.
      Pakko- ja virkamiesruotsi, kiintiöt herättävät vain raivoa ja tunutuvat epäoikeudenmukaisilta, eivätkä ne toimi.

      Nyt tilanne on mennyt molemminpuoliseksi syyttelyksi. Kukaan ei tämmöistä halua. Minusta normiruotsinkielisten on yritettävä saada RKP:n kielikiihkoilijat tajuamaan, että he vain heikentävät tavallisten ruotsinkielisten asemaa.

      RKP:n joustamattomuus on johtanut siihen, että osa suomenkielisistä on saanut totaalisesti tarpeekseen ja haluaa ruotsille samanlaisen vähemmistökielen aseman kuin saamelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe