Tänään perässäni roikkui mönkijä 90km/h vauhdissa. Ilmoitin asiasta hätäkeskukseen ja he lupasivat lähettää partion tarkistamaan mönkijän. Mutta eivätpä kerenneet tulla 20km matkalla ja se rakine kerkesi kääntymään toiselle tielle. Ottaa päähän tuollainen että ei ajatella yhtään omaa eikä toisten turvallisuutta. Sillä mönkijällä saa ajaa vain sen 45km/h. En ymmärrä että miten on niin vaikeaa ymmärtää!
Hullu mönkijä kuski!
10
331
Vastaukset
- humppa245
Samma häär, perjantaina menin maalle Hämeenlinnanväylää pitkin ja koko matkan tuli mönkkäri perässä ihan hajuraon välimatkalla, ajelin pitkään sellaista 120 km/h, silti se tuli aivan takapuolituntumalla. Käännyin sitten Nurmijärven ja Tampereen välillä sivutielle niin eikös se vaan tule perässä, mutkaisellakin tiellä tuli aivan tuntumassa. Mökkini pihaan asti seurasi minua ja eikä sanonut mitään, hyvin se tuli kärryn kyydissä.
- hfyrhfy
Katumönkijä eli nelipyörä L7e
Ajokortti: maastossa 15 vuotta, tiellä vähintään B-luokka
Suurin sallittu nopeus: tiellä ei ajoneuvorajoitusta, maastossa maa-alueella 60 km/h, jääpeitteisellä vesialueella 80 km/
ETTÄ KYLLÄ SINÄ PAUKAPÄÄ OLET TYHMÄ!
- jumppa146
Miksi hullut henkilöautokuskit ajavat peräkärry perässä 120-130km/h ??? Nehän saa ajaa vain 80km/h!
- 87k
Jos se ajoi sun PERÄSSÄ niin mistä sä silloin voit tietää että se saa ajaa vian 45km/h
Kato kun mönkijöissähän on rekisterikilpi vain siellä takana.... - humppa245
Niin en tiedä henkilöautokuskeista, minulla oli kylläkin kuorma-auto.
- agtaew
Sillä kuorma-autollasi saa ajaa 90km/h?
- ammu itsesi!
Eikös noita mökijöitä ole ihan maatieliikennerekisteröityjä joilla saa ajaa ihan nopeusrajoitusten puitteissa??
Ja tuollaiset tukkii sitten hätäkeskuten linjat.
Jollain voi olla ihan oikeakin hätä ja tuollaiset kansankynttilät ja kotipoliisit soittelee typeryyksiä HÄTÄKESKUKSEEN.- olet oikeassa
KYLLÄ!
Mönkkäreitä löytyy mopoiksi rekisteröityinä, sitten niitä tieliikennemönkkäreitä, traktoreiksi rekisteröitäviä ja sitten ne vissiin rekisteröimättömät maastoajoneuvot.
- mönkivä
Itse ajan joka arkipäivä töihin moottoritietä mönkijällä ja vauhtia on 120km/h eikä siinä ole mitään laitonta.
- Oliko muuta?
Tuosta saa luultavasti paikkaansa pitävää tietoa, en viitsinyt katsoa tieliikennelakia. Mutta tuskin nuo nyt omasta päästä on keksinyt noita kirjoituksia kokonaan.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/monkijat-liikenteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483