90 %:a haluaa heivata muslimit ulos Suomesta

hallitus kuuntele !

Suomalaiset haluaisivat rajoittaa islaminuskoisten maahanmuuttoa. MTV:n nettikyselyn mukaan yli 90 prosenttia kansasta on sitä mieltä, ettei islaminuskoisia tulisi ottaa Suomeen nykyisellä tavalla.

Sunnuntaina professori Timo Vihavainen esitteli Helsingin Sanomissa näkemyksiään maahanmuuton ongelmista. Helsingin yliopiston Venäjän tutkimuksen professorin mukaan Suomessa on naiivisti esitetty, että maahanmuuttajat olisivat apu uhkaavaan työvoimapulaan. Hänen mukaansa nimenomaan Suomen älymystö vaikenee maahanmuuton ongelmista.

- Meillä on hurskaasti kuviteltu, että maahanmuuttajat tulevat hoitamaan vanhuksia, tekemään muita pienipalkkaisia töitä ja palvelemaan kulutusyhteiskuntaa itse pahemmin kuluttelematta, Vihavainen sanoo Helsingin Sanomissa.

Somaliliiton puheenjohtaja Said Karshe Aden pitää arveluttavana sitä, että professoritason akateemikko esittää rankkoja mielipiteitä maahanmuutosta.

- Keskustelu on lasten kengissä, jos on olemassa joko vain hullu rasisti tai sitten liian sinisilmäinen, ihmettelee Said Aden.
Vastaajat: Maahanmuuttajat haluavat muuttaa kulttuuriamme

Nettikyselyssä maahanmuuton rajoittamista haluavat ihmiset perustelivat kantaansa muun muassa sillä, että islaminuskoiset eivät sopeudu Suomeen, vaan haluavat muuttaa suomalaista tapakulttuuria.

- Näyttää siltä, että sopeutuminen suomalaiseen kulttuuriin on maahanmuuttajilla erittäin heikkoa. Määrää tulisi vähentää roimasti ja pitää parempaa huolta siitä pienemmästä määrästä, perustelee eräs vastaajista.

- Jokaisella on kotimaa. Jos tarvitsee mennä toiseen maahan, on elettävä sen maan kulttuuriperinteitä noudattaen. On myös palattava kotimaahansa, kun uhka- tai sotatilanne on ohi, yksi vastaajista sanoo.

Kulttuurierot myös esimerkiksi naisten kohtelussa tai suhtautumisessa seksuaalivähemmistöihin kirvoittavat mielipiteitä vastaajissa.

Vajaa kymmenen prosenttia, joka ei rajoittaisi islaminuskoisten maahanmuuttoa, perustelee kantaansa enimmäkseen uskonnonvapaudella. He haluavat antaa vainotuille ihmisille turvapaikan uskontoon katsomatta.

- Pelkästään uskonnon perusteella rajoittaminen tuntuu ajatuksena pöyristyttävältä, jopa näin uskonnottoman näkökulmasta. Sen sijaan erivapauksien myöntämiseen pitäisi vetää rajat. Maassa maan tavalla, perustelee eräs vastaajista.

Kyselyyn oli vastannut aamupäivällä yli 3000 lukijaa.

17

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no ihan varmaan

      Ihan taatusti halutaan. Niin afrikkalaiset kuin aasialaisetkin on Suomessa elintasopakolaisia !

      • on lientymystäkin

        Kansan mielipide on lientynyt hieman vastaanottamaan mamuja muttei missään tapauksessa somaleja, kurdeja, arabeja eikä thaimaalaisia !


      • mopo75

        Jas aasialaiset elintasopakolaisiaa???? Niistä Taitaa olla 90% naisia ja jos Eivät ole kotiäitejä niin lähihoitajia tai putiikin pitäjiä.

        Eivät täytä elintasopakolaisen mottona minun kirjassani.

        Aasiassa on Korkea työmoraali arabimaissa on perinteinen nomadi varastelu kultturi vielä voimissa islamilla vahvistettu.

        Ei pojat ja tytöt kannata haukkua kaikkia ei valkoisia lyttyyn pelkällä ulkoisella mittapuulla. Asiaan on aina selitys, arabeissa on islamilaisuuden vika, se pois ongelma pienentyy 75%.

        Tässä pientä mietittävää teille.


      • ähvätti
        mopo75 kirjoitti:

        Jas aasialaiset elintasopakolaisiaa???? Niistä Taitaa olla 90% naisia ja jos Eivät ole kotiäitejä niin lähihoitajia tai putiikin pitäjiä.

        Eivät täytä elintasopakolaisen mottona minun kirjassani.

        Aasiassa on Korkea työmoraali arabimaissa on perinteinen nomadi varastelu kultturi vielä voimissa islamilla vahvistettu.

        Ei pojat ja tytöt kannata haukkua kaikkia ei valkoisia lyttyyn pelkällä ulkoisella mittapuulla. Asiaan on aina selitys, arabeissa on islamilaisuuden vika, se pois ongelma pienentyy 75%.

        Tässä pientä mietittävää teille.

        Turkista puolet muistaakseni kuuluu Eurooppaan, puolet Aasiaan. Venäjästä suurin osa kuuluu Aasiaan. Se on manner, eikä kansa. Thaimaalaiset tekevät töitä, Kiinalaiset tekevät töitä ja heillä on teknologiaa, vietnamilaiset tekevät töitä. Lähi-itäläiset raiskaavat, terrorisoivat, meuhkaavat ja reuhkaavat, silti he ovat Aasialaisia.
        Naapurissa asuu vietnamilaisia ja hyvä niin. Mikäli naapuriini muuttaa irakilainen, hän saa heti tietää olevansa ei toivottu henkilö ja saa muuttaa helevettiin täältä. Tietysti otan ensin selvää, että onko muslimi, musua en suvaitse.


    • näin on
      • kansaa kuunneltava

        Netissä kiertää somalin tiliote, jossa fatta on maksanut 1600 e/kk HARKINNANVARAISIA LISIÄ, joita suomalainen ei saa edes tarvitessaan !


      • Punavihersuvakit
        kansaa kuunneltava kirjoitti:

        Netissä kiertää somalin tiliote, jossa fatta on maksanut 1600 e/kk HARKINNANVARAISIA LISIÄ, joita suomalainen ei saa edes tarvitessaan !

        Tuollaisten takia maahamme tarvitaan mamu-vero, ja maksajiksi on laitettava heitä tänne halunneet punavihreät suvakit. Joko kyseisten puolueiden jäsenmaksuna kerättäväksi tai sitten em. jäsenkunnalle nimenomaisesti kohdennettuna. Mutta niin, että kohdentuu kulut heitä tänne halunneisiin.

        Eli mielestäni maksajiksi on laitettava ne, joilla on sosiaalidemokraattien tai vihreiden jäsenkirja; nämä puolueet ovat erityisesti mamuja maahamme halunneet. Toisena vaihtoehtona sitten verojärjestelmän oikaisemiseksi alle 25 000 €/vuosi ansaitsevat, jollei punaviher-maksajapohja kelpaa.

        Pakolaisvero tarvitaan, mutta jos punavihervaihtoehto ei kelpaa, sen maksajiksi on laitettava alle 25 000 €/vuosi ansaitsevat. Meillä on jo nyt vääristynyt tilanne, kun 27 % veronmaksajista maksaa veroista 68,9 %. Alle 25 000 ansaitsevat maksavat yhteiskuntamme kuluista vain 13,6 % vaikka kyseiseen sakkiin kuuluu 53,7 % väestöstä. Ei kuullosta oikein reilulta, varsinkin kun verovaroin toteutetuista tuo yli ½ veronmaksajista käyttää suurimman osan vaikka maksaa vaan kymmenkunta prosenttia siitä. Siksi mamu-vero perittäväksi vain alle 25 000 € ansaitsevilta. Ehkä sen jälkeen kiinnostaisi niiden äänestyskopissa tehtävien ratkaisujenkin merkitys, ja menisivät ihmiset miettimään valintojaan?

        Linkiksi verojen maksun ja maksajien jakauma:

        http://www.lansivayla.fi/sites/default/files/styles/article_full_screen/public/kukamaksaaverot.jpg?itok=7SO-cXUh


      • ähvätti
        Punavihersuvakit kirjoitti:

        Tuollaisten takia maahamme tarvitaan mamu-vero, ja maksajiksi on laitettava heitä tänne halunneet punavihreät suvakit. Joko kyseisten puolueiden jäsenmaksuna kerättäväksi tai sitten em. jäsenkunnalle nimenomaisesti kohdennettuna. Mutta niin, että kohdentuu kulut heitä tänne halunneisiin.

        Eli mielestäni maksajiksi on laitettava ne, joilla on sosiaalidemokraattien tai vihreiden jäsenkirja; nämä puolueet ovat erityisesti mamuja maahamme halunneet. Toisena vaihtoehtona sitten verojärjestelmän oikaisemiseksi alle 25 000 €/vuosi ansaitsevat, jollei punaviher-maksajapohja kelpaa.

        Pakolaisvero tarvitaan, mutta jos punavihervaihtoehto ei kelpaa, sen maksajiksi on laitettava alle 25 000 €/vuosi ansaitsevat. Meillä on jo nyt vääristynyt tilanne, kun 27 % veronmaksajista maksaa veroista 68,9 %. Alle 25 000 ansaitsevat maksavat yhteiskuntamme kuluista vain 13,6 % vaikka kyseiseen sakkiin kuuluu 53,7 % väestöstä. Ei kuullosta oikein reilulta, varsinkin kun verovaroin toteutetuista tuo yli ½ veronmaksajista käyttää suurimman osan vaikka maksaa vaan kymmenkunta prosenttia siitä. Siksi mamu-vero perittäväksi vain alle 25 000 € ansaitsevilta. Ehkä sen jälkeen kiinnostaisi niiden äänestyskopissa tehtävien ratkaisujenkin merkitys, ja menisivät ihmiset miettimään valintojaan?

        Linkiksi verojen maksun ja maksajien jakauma:

        http://www.lansivayla.fi/sites/default/files/styles/article_full_screen/public/kukamaksaaverot.jpg?itok=7SO-cXUh

        Mitenkä olisi pedofiili-vero? 98% tuloista? Arvaankin jo, että olette vastaan, koska siinähän lähtisi koko 26 000€ ansiot huitulan helevettihin, ettekä pystyisi paratiisiin lähtemään kesälomallanne. Vituiksi menisi elämänne, paitsi ette sitä laatua mallia 8v näkisi enää kuin netissä. Vai onko 6v sittenkin parempaa? Siitähän joutuu maksamaan Burmassa(?) 500€.


    • postiaeduskuntaan

      Tänne kirjoittajat: On hyvä tietää, ettei esim. Juha Sipilä on kertonut, ettei lue sosiaalista mediaa. Kirjoittakaa siis ihan suoraan kansanedustajien sähköposteihin tämän palstakirjoittelun lisäksi.

      [email protected]

      • ähvätti

        Sihteeri lukee, jos lukee, ei mene etunimi€sukunimi postit minnekkään. Saa tietysti koettaa ja ehkä se säihkysääri kertoo mister Sipillekin, että täppiuhkauksia on tullut ja paljon, että jos herra pysyisi sisällä, kunnes armeija tulee Hätäilemään. Toi pedari mitään suojelua ansaitse, menkööt muslimiveljiensä kanssa Irakiin nussimaan vuohia, sehän on niin ihanan kultturellia hommaa.


    • eiKiitos6789

      Kannatan vietnamilaisten, kiinalaisten, tms. maahanmuuttoa, mutta ählämeiden vastaavaa vastustan. Mainittujen maahantulijoista noin 1/10 on terrori-iskuihin kykeneviä sosiopaatteja.

      • ähvätti

        Ählyt ajattelevat, että kaikki tappamansa menee paratiisiin, vääräuskoiset ja myös muut muslimit, sekä he itse. Tämän takia pidänkin erityisen vaarallisena tällaista Saatananpalvontaa, sillä kuvitelevat tekevänsä hyvää. Kuka nyt ei haluaisi lähettää vastaantulijaa paratiisiin helvetin sijaan?


    • järkeäjo

      Siis yli 90% ja näytti olevan MTV3 otos. Pitäs näkyä jo päätöksissä. Rajat kiini

      • ähvätti

        10% on pedofiileja, mitäs jos menisimme heidän tahtonsa mukaan? Annat lapsesi heidän käyttöön? Olitko rajat kiinni mielenosoituksissa mukana, vai olitko kotona lämpimässä? 90% ei ole tässä maassa mitään, raiskaajat päättävät asioista.


    • islamisti

      Ilman muuta islamistiteja ei saisi päästää Suomeen.
      Iranissa on heille sopiva valtio, jossa otaksunta määrää valtiota, ei tieto eikä fakta

      • HalooJenkit

        Yhdysvallat Bushin ansiosta hyökkäsi Irakiin.
        Syrjäytti Saddam Husseinin hallinnon
        Pelkäsivät Bin-laadenia.
        Jollekkin piti kostaa WTC-isku.
        Meni vähän överiksi.
        Syntyi ISIS. Nyt Syyrialaiset pakenee ISIS:iä
        Mitä voi päätellä. Jenkkien pitäisi rahoittaa pakolaishomma. Ei Suomen eläkeläiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe