Suomella on fiksu pääministeri

Vantaan mummo

Eduskunnan kyselytuntia seurasin ja kataisen vastauksia.

19

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pappa Westendistä

      Katainen on ihan perseestä. Partiopoika Siilinjärveltä.
      Kataisen uho on Suomen tuho.

      • Ihan vaan toteamus

        Hyvänen aika, nytkä asut muka Westendissä, kun hetki sitten asuit Jakomäessä.


      • Häpeä hyvä mies
        Ihan vaan toteamus kirjoitti:

        Hyvänen aika, nytkä asut muka Westendissä, kun hetki sitten asuit Jakomäessä.

        Terveisä vaan sinne Jakomäkeen,en sieltä kyllä ketään tunne.
        Olet ensimmäinen joka tunnustat asuvasi siellä edelleen ja taidat kannatta Kataista.


    • Hoitajatar Mlä

      Mummo tarvitsee varmaan jonkun avuksi kun ei osaa enää todellisuutta hahmottaa.

      • Vantaan mummo

        Paas läppää pienemmälle. Tuollaisen suunsoittaja kuuluu alta aikayksikön
        Huitsin Nevadaan


      • Hoitajatar Mlä
        Vantaan mummo kirjoitti:

        Paas läppää pienemmälle. Tuollaisen suunsoittaja kuuluu alta aikayksikön
        Huitsin Nevadaan

        Aika typerää tekstiä täällä on noilta wannabe-kakolaisilta, vai mitäs mieltä olet?
        Itse aion kuitenkin mummojen avuksi mennä koska katson sen velvollisuudekseni.


    • virta vie jykää

      Ei saa olla liian fiksu. Niskalenkin pitää olla pitävä. Kaks vuotta sitten meni Kataisella plörinäks. Niin, ja pankkien stressitestit. Ei mitään hätää, kun tulokset oli saatu. Kloppi Katainen ei vain huomannut, että eihän pankit kaikkia seikkoja tuoneetkaan esiin.

      • Parempipantteri

        Juuri noin junnulle kävi, eikä jatkokaan ainakaan paremmalta näytä. Hukkaan heitettyjen miljardienkin lukumäärää ei tiedä kukaan.
        Ei ole Kokoomuksessa kuin yksi henkilö, jonka voi talousasioissa vakavasti ottaa.
        Varmaan myös junnut tietävät asian.


    • aika teko?

      Saa Suomen talouden Kreikantasolle! Kahjut mummut vielä palvoo.. Voi Suomea!

    • yhdyn ajatukseen..

      Vanhoilta demendiamumuilta äänioikeus pois!

    • mummeliiniminäkin

      Mummulla taitaa olla liikaa euroja ja haluaa antaa ne pojun käyttöön.

      IPU haluaa itsenäisen suomen, äänestetään IPUa.

      IPU on paras.

    • Vantaan mummo

      Että tuo sama räkänokka täällä heiluu. Tuskn on itse ollut koskaan rehellisessä työssä.

      • Kiitos esimerkistä

        Oletpa terhakka mummo.


    • mummu Brysselistä

      Euroopan Pankkikeinottelijat kiittävät kokoomuksen vastuunkantoa.

      • Meitä on moneksi

        Ihanko teit tässä ja nyt netti s-puolen vaihdon.


    • Laitokseen mummo!

      Vanhuuden höperöiltä mummoilta pitäisi poistaa ääni-oikeus! Voitaisiin järjestää vaikka jonkinlaiset testit 60 ikävuoden jälkeen jotta tällaiset höperöt saataisiin pois uurnilta.
      Luulisi vanhemman sukupolven ymmärtävän että suomen tuhoaminen on väärin, he sentään ovat maksaneet itsenäisyydestämme kalliin hinnan. Nyt kuitenkin palvotaan hymypoika-kataista joka myy Suomen itsenäisyyden alunnushinnoin.

      • Mummo, 40 v

        Kuule räkänokka, pidä pienempää ääntä, sillä
        tuollaisen räkänokan pistän mennen tullen jäähylle.


      • mummot kerjuulle ja

        Niiden eläke kokoomuksen tuhottavaksi EU-luopioille!
        Dekareillaa nuolee kokoomuksen harjoittamaa Suomentuhoa!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe