ole kiinnostavia naisia.
Kiukuttaa kun kaikilla kiinnostavilla naisilla on jo mies
30
451
Vastaukset
olen kiinnostunut naisia
- ei hyvä
Sama se on miestenkin kohdalla. Sanonta sakka jää pohjalle pitänee paikkansa.
- miehenkuvotus
Olen kyllä tavannut huomattavan määrän ikäisiäni, kiinnostavia sinkku naisia, eli n. kolmekymppisiä. Itse olen vain sitä pohjalle jäänyttä sakkaa, joka ei vain satu kiinnostamaan ketään.
- niinpä'
miehenkuvotus kirjoitti:
Olen kyllä tavannut huomattavan määrän ikäisiäni, kiinnostavia sinkku naisia, eli n. kolmekymppisiä. Itse olen vain sitä pohjalle jäänyttä sakkaa, joka ei vain satu kiinnostamaan ketään.
On todella hyvä että tiedät tasosi.
- miehenkuvotus
niinpä' kirjoitti:
On todella hyvä että tiedät tasosi.
Juu, kylläpä se on käynyt selväksi tässä vuosien mittaan.
- ei mene aivan noin
Kiinnostavia miehiä on enemmän vapaana kuin kiinnostavia naisia. Ujo mies ei tietysti kovin monia naisia kiinnosta, mutta heissä on erittäin paljon kiinnostavia tyyppejä.
- ...........
miehenkuvotus kirjoitti:
Juu, kylläpä se on käynyt selväksi tässä vuosien mittaan.
Olen kyllä sitä mieltä, että sinustakin voidaan koulia sellainen mies joka kiinnostaa. Pitäiskö ihan perustaa oma firma missä tehtäisiin sinkkumiehistä kiinnostavia...hmmm...
- eipä oo miehistkään
Kun olin eroamassa ajattelin että onhan noita kivoja miehiä maailmassa. Olin vasta 30 ja risat. Aloin rallatella kavereiden kanssa ravintoloissa. En vars etsinyt miestä mutten olisi pahastunutkaan jos sellanen kiva olis eteen kävellyt. Mutta ei. Ei ei ja ei.
1: Siivo ulkoasu, tyhjä pää, pinnallinen, statuskeskeinen, mahdollisesti naimisissakin, mutta läheinen tuttavuus olis heitä kiinnostanut. Ei mitään keskusteltavaa sen enempää. Näitä oli paljon.
2: Kiva, reipas, epäsiisti ulkoasu ja niin oli kotikin (olin kerran menossa yöksi mutta käännyin ympäri, ja sen jälkeen jätin 'sottapytyt' (lue=rokänroll-tyyliset) omaan arvoonsa..
3: Siisti, ujo, itsestään epävarma, liian miellyttämisen haluinen, ja sellaista ei jaksa, vaikka kuinka kaveri vihjailee läheisemmästä..
Siinä kolme prototyyppiä.
Sitten aloin ilmoittaa olevani naimisissa (totta toisaalta, asuttiin erillään, ero ei vielä voimassa), niin miehet alkoi olla paljon mukavampia, eikä enää miettineet miten pääsee/joutuu sänkyyn. Parista on tullut parempikin kaveri. Muuta suhdetta en taida kaivatakaan. Ero on jo voimassa mutta sitäpä en vaan kerro ;)- etgetdgtgaswg
Siinähän ne kolme perustyyppiä tuli. Pinnallinen menestyjä, renttu ja ujo ATM. Eikä kukaan kelpaa näistä. Voi voi. Kai olet itse aika helmi sentään?
- Kiva mies 30+
Voi olla järkytys sinulle, mutta 30 asialliset miehet eivät luuhaa baareissa.
- .....
Kiva mies 30+ kirjoitti:
Voi olla järkytys sinulle, mutta 30 asialliset miehet eivät luuhaa baareissa.
Missä ne sit luuhaa???? S24:llä???
- kiiinnostavat
Mies rakastaa aina kauneutta, mutta kauneus ei rakasta aina miestä.
Ehkä siinä on jotain muutakin, jos kiinnostut vain varatuista.
- SingleWoman
Miksi kaikki aina kuvittelevat että vain parhaat on varattuja, että kaikki jotka on sinkkuja ovat rumia ja kelpaamattomia? Tiedän monia suorastaan ylihyvännäköisiä miehiä ja naisia jotka ovat sinkkuja ja suorastaan rumia miehiä ja naisia jotka ovat varattuja. Ei nämä asiat ole aina niin yksinkertaisia. Aloittaja kiinnostutko ainoastaan varatuista? Olen monilta varatuilta ihmisiltä kuullut että he alkovat saamaan treffipyyntöjä heti sen jälkeen kun ilmoittivat olevansa varattuja, sitä ennen ei treffpyyntöjä sadellut. Eli onko aloittajalla sama ongelma kuin joillakin muilla ihmisillä, itsellänikin joskus, eli varatuissa kiehtoo se että ne on jotenkin saavuttamattomia, tai se että kun kyseinen ihminen johon ei välttämättä ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota, kun se ihminen aloittaa seurustelun sitä tajuaa että itse ei sitä tyyppiä saakkaan. Eli ei halua kyseistä ihmistä oikeasti itse mutta ei halua että kukaan muukaan saa. Näin on monillakin ihmisillä että varatuissa vaan on jotain kiehtovaa ehkä itsevarmuus?
- SingleBalticMale
Hetken aikaa jo luulin, että tulee juttua kauniskasvoisista miehistä tyylikkäine, siis todella tyylikkäinen kauluspaitoineen.
Baarissa varatut naiset tulevat oma-alotteisesti juttelemaan ja ovat sinkkuja rennonpia. Siitä ainakin itselle jäänyt kuva että kaikki (kiinnostavat) naiset ovat varattuja.
- ei aina jaksa tutust
wlfwd kirjoitti:
Baarissa varatut naiset tulevat oma-alotteisesti juttelemaan ja ovat sinkkuja rennonpia. Siitä ainakin itselle jäänyt kuva että kaikki (kiinnostavat) naiset ovat varattuja.
Tuohon on syynä se että sinkkuna jos juttelet miehille niin saa sellaisen ihailija lauman että kusessa on. Miksi miesten pitää heti luulla että nyt se nainen on iskemässä?
- comment
wlfwd kirjoitti:
Sittenhän mies voi ottaa rennosti ja lopettaa yrittämisen, koska mitään ei ole saavutettavissa.
- ............
comment kirjoitti:
Sittenhän mies voi ottaa rennosti ja lopettaa yrittämisen, koska mitään ei ole saavutettavissa.
Mä kyllä yritän aina välillä ihan vaihtelun vuoksi :D
Samaa mietin kans, mitä sinäkin. Ja vielä sekin tuli mieleen, että jospa ne varatut osaa vaan olla jotenkin rennommin omina itseinään, kun heillä ei ole sellaista jännitettä mitä haku päällä olevilla sinkuilla voi olla?
Eli kun on jo varattu ja suhteessa, niin saattas käyttäytyä tietyllä tavalla huolettomammin, kun mitä sinkkuna. Yks mutu.teevadit kirjoitti:
Samaa mietin kans, mitä sinäkin. Ja vielä sekin tuli mieleen, että jospa ne varatut osaa vaan olla jotenkin rennommin omina itseinään, kun heillä ei ole sellaista jännitettä mitä haku päällä olevilla sinkuilla voi olla?
Eli kun on jo varattu ja suhteessa, niin saattas käyttäytyä tietyllä tavalla huolettomammin, kun mitä sinkkuna. Yks mutu.Mietin myös sitä, että se varattujen tietynlainen varauksettomuus olemuksessa ja rentous suhteessa muihin ihmisiin saattaa olla just se mikä viehättää. Jos sekin että tajuaa siinä varatussa olevan ikään kuin "pakosti" jotain pidettävää, koska joku on hänen kanssaan ryhtynyt elämään ja olemaan.
Tavallaanhan ystäviäkin saa ne, jotka jo joku muu on ensin hyväksynyt ja hyväksi kaveriksi tietyllä tapaa silleen "leimannut". Ihmiset kun haluaa hyväksyntää ihan jokainen jollain tavoin, niin varattuja ehkä pidetään tiettyjä hyväksymiskriteerejä omaavina, koska kuka nyt olisi ihmisen kanssa jolla ei niitä kriteerejä ole?
Moni usein sanookin, että ne on hyvännäköisiä, kivoja, rentoja ja ulospäinsuuntauneita, helppoja lähestyä jne. Erilaisia adjektiiveja millä kuvaillaa varattuja. Kuitenkin todellisuus voi olla, että heistä vaan luodaan sellainen mielikuva ihan jo pelkästään sen vuoksi, että heidät on joku hyväksynyt kumppanikseen?
Ihmiset haluaa nähdä parisuhteessa olevan jotenkin erikoisen hyvänä suhteessa johonkin muuhun, vaikka kuka tahansa sinkku olisi ihan yhtä hyvä tai "parempikin" tyyppi, kun se parisuhteessa oleva.
Sitaatteja siksi, ettei sanaa oteta ihan pilkulleen, vaan sillä on tietty painotus ja merkitys, joka ei ole talloa ketään muuta merkityksellään.- Väärin v'äärin
Taidat olla nainen koska ymmärsit tapahtuneet mutta ET ymmärrä syytä :
SYY on se että varattu nainen on PARAS ja HELPOIN niihin YHDEN yön suhteisiin ja se ei jää soitteleen että mennään juttelemaan tunteista taidenäyttelyyn ens viikolla pe, la, su. Jos JA kun se yleensä soittaa sillä on muut asiat mielessä.
Tämä nyt pitäs olla kaikkien tiedossa, herranjumala sentään näitä naisia ja heidän kuvitelmia!!!! - just leave me alone!
ei aina jaksa tutust kirjoitti:
Tuohon on syynä se että sinkkuna jos juttelet miehille niin saa sellaisen ihailija lauman että kusessa on. Miksi miesten pitää heti luulla että nyt se nainen on iskemässä?
Tuo on niin totta... Olen jopa harkinnut, että alkaisin pitää sormusta vasemmassa nimettömässä backupina. Nuori sinkkunainen joutuu jatkuvasti selittelemään, ettei nyt kiinnosta (parisuhde ensinkään).
- Harvassa ovat, ehkä
Jep. Kiinnostavat naiset (älykkäitä, normaalivartaloisia - ei siis läskejä, kivan/nätin/jopa kauniin näköisiä) ovat vain aina varattuja. Ensinnäkin näitä on aniharvassa, voi olla että vuoden aikana yhteen sellaiseen törmäät. Omalla kohdallani viimeisestä viidestä tapauksesta neljä ollut varattuja. Sitten on toki vielä ne sormustetut ihmiset erikseen: heitä ei edes laske kiinnostaviksi, vaikka ilman sormusta varmasti sellaisia olisivatkin monet.
Mahdollisesti tällaisia valioyksilöitä on vapaalla jalalla paljonkin, mutta aktiivisestihan he eivät ikinä itse tule esiin juuri tuosta syystä, että se on kuulemma miehen tehtävä bongata nämä sinkut meediontaidoillaan ja hoitaa aloitteet. Jos molemmat olisivat tasavertaisen aktiivisia, löytyisi samanhenkinen seura varmaankin paremmin. Eipä sillä että suomalaiseen kulttuuriin kuuluisi muutenkaan keskellä katua tai muissa satunnaisissa paikoissa aktiivinen seuranhaku. Kuulostaapas katkeralta, mutta ei voi mitään :D- Vaikeaa on...
Kyllä niitä normaalivartaloisia älykkäitä ja kauniita naisia on vapaana mutta kuten jo itsekin sanoit eivät he tule aloitteita tekemään vaan odottavat että miehet tekee. Se on tosiaan vaikea tuosta noin vaan mennä tuntemattomalle juttelemaan, helpommin sanottu kuin tehty.
- Jos hyvännäköinen
nainen on vapaana, siinä on ihan varmasti jotain muuta pahasti vialla (mielisairaus tms)
Ihan kuten sullakin on mielikuva, että hyvännäköinen sinkku on sitten henkisesti kipeä ihminen. Kun sen ei todellisuudessa tarvi olla yhtään kipeä mitenkään, hän ei vaan ole kaivannut itselleen paria tai etsii sellaista vielä, muttei ole kohdannut ihmistä jonka kanssa haluaisi asettua elämään yhdessä.
Kärjistyksiä siis joissa ei minusta tarvitse olla todenperää. Toki niitä poikkeus vahvistaa säännön juttuja näkee ja kuulee, mutta myös niin että turhaan tehdään joistain asioista sääntöjä kun ne säännöt ei koskaan pelaa.
Pitäs ehkä vähemmän laatia stereotypioita ihmisistä ja mennä ja katsoa kasvosta kasvoihin mitä ne kukin on. Ettei yleistettäs yhdeksi massaksi niputtamalla, että miehet on sikoja, naiset on kieroja, blondit on tyhmiä, tummahipiäiset on pummeja tms. turhaa yleistämistä.
Sama kun mua ihmetyttää tälläkin palstalla se, että miksi joku ihminen joka ei omaan ihannekumppani mappiin asetu mallikkaasti, pitää haukkua pataluhdaksi ja antaa kuvaa ettei se ole edes ihmisarvoinen ihminen? Tai kukaan ei voisi tykätä siitä, kun en minäkään tai hekään tai mekään tai nuokaan?
Typerää...olen vähän ärsyyntynyt tänään, kun joka palstalla mihin katson. Aina joku haukkuu muita ja kuvittelee omien mieltymystensä olevan miljoona kertaa parempia, kun muiden. Herätys, ihmiset tykkää erilaisista asioista ja ihmisistä. Mikä ihmeen muottimaailma tämän elämän pitäisi olla? Mulla on kai huumorintaju tänään kateissa, kun ei naura moinen.
Ärsyyntymisestäni päätellen, mulle tekee nyt terää ottaa välimatkaa nettikeskusteluihin. Ei tässä muuta. :-)- Wondering..
Samaa ihmettelen minäkin, jokaisella on en omat mieltymykset asiassa kuin asiassa, turha sitä täällä on kenenkään toisen puolesta sanoa mistä kukakin tykkää ja mistä taas ei.
- hoh hoh hoh
Mielenkiintoista. Onko nyt niin, että vain varatut naiset kiinostavat? Yksi palstan vakioteemoistahan on, että nainen kiinnostuu vain niistä miehistä, jotka ovat kelvanneet muillekin naisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844