Miten saada ikäistään seuraa

ikärasisti

Olen 46v ja kuvalla esiinnyn deittisivustolla. Mielestäni oli ikäistäni nuoremman näköinen ja tuollainen söpöhkö pitkähiuksinen blondi. rehellisesti profiilissa kerro että on muutama kilo liikaa mutta kuvista näkee etten ole mikään plussapallo. Olen hyvin koulutettu ja omilla toimeentuleva. Kysymys on... mistä johtuu että minusta on kiinnostuneet 25V ja yli 60v? Mitä ihmettä profiilissani on sellaista että se ei kiinnosta oman ikäisiäni miehiä? Vai onko nyt niin että eläkeläiset hakee nuorempaa naista ja mun ikäset miehet vielä naista jonka kanssa tehdä lapsia. ja sit nuo 25V haluaa puuman. Aika tuskaista on tuo treffikumppanin haku.

15

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kliffaa hei:D

Ihan sama juttu minulla, olen yli 50 nainen ja kolmekymppiset klopit (ja nuoremmatkin) ottaa yhteyttä, toki yli 60-vuotiaatkin, omanikäiset harvemmin, ja kun katselen omanikäisten profiileja niillä on haussa lasteni ikäiset naiset. Parempi kai lähteä baanalle ;)

• Profiiliton

Ihan sama jutttu. Olen 47-vuotias nainen ja minulla on 7-vuotias poika. En usko löytäväni yhteistä maaaperää kolmekymppisten tai kuusikymppisten kanssa. Ne harvat omanikäiset, jotka vastasivat viesteihini tai ottivat itse yhteyttä, ovat olleet aika erikoisia tyyppejä, enimmäkseen lapsettomia miehiä, joilla ei ole ikinä ollut pidempää suhdetta naisen kanssa.

Harvoin käyn ravintoloissa, mutta nyt just sieltä tulin. Tutustuin mukavaan ikäiseeni mieheen, mutta hän asuu 500 km:n päässä. Toivoittavasti ottaa vielä yhteyttä. Jos vertaan Suomi24-Treffejä ja sitä täpötäyttä ravintolaa, molemmissa on sama tilanne: noin 1% miehistä on minua kiinnostavia. Ravintolasta kiinnostava mies on helpompi bongata kuin netistä.

• näintäälläpäin

Kyllä minä olen tavannut ikäisiäni miehiä (50v) joten ihmetyttää, onko tämä
      paikkakunta kohtaista, vai mikä siinä on syynä.

• 40v.

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia tavata samanikäisiä miehiä ( -5vuotta). Itse ole 40v. Mahtaako johtua siitä että asun pääkaupunkiseudulla.

• Profiiliton

Mistä heitä löydät? Mulla oli tosiaan profiili Suomi24:ssä 4 kk, ja enemmistö minuun yhteyttä ottaneita oli muita kuin -5 vuotta omaan ikääni nähden. Minäkin asun pääkaupunkiseudulla.

• 40v.
        Profiiliton kirjoitti:

Mistä heitä löydät? Mulla oli tosiaan profiili Suomi24:ssä 4 kk, ja enemmistö minuun yhteyttä ottaneita oli muita kuin -5 vuotta omaan ikääni nähden. Minäkin asun pääkaupunkiseudulla.

No, löytääkseni treffikumppaneita olen vain tehnyt suomi24 haun itseäni kiinnostavista miehistä. Jos olen bongannut jonkun todella kiinnostavan ja sovin hänen ihannekumppanille asettamiin ehtoihin, olen lähettänyt viestiä. 80% on vastannut. Mutta yleensä kun olen tuon haun tehnyt, niin aina joku jonka profiilissa olen vieraillut on lähettänyt viestiä ja livetreffit on saatu aikaiseksi joskus jopa samana päivänä. Ja kaikki miehet ovat olleet ihan hyviä tyyppejä, vielä vain ei ole tullut vastaan sitä miestä, jonka kanssa molemminpuolisesti kaikki tuntuisi "kolahtavan" kohdalleen.

• Profiiliton
        40v. kirjoitti:

No, löytääkseni treffikumppaneita olen vain tehnyt suomi24 haun itseäni kiinnostavista miehistä. Jos olen bongannut jonkun todella kiinnostavan ja sovin hänen ihannekumppanille asettamiin ehtoihin, olen lähettänyt viestiä. 80% on vastannut. Mutta yleensä kun olen tuon haun tehnyt, niin aina joku jonka profiilissa olen vieraillut on lähettänyt viestiä ja livetreffit on saatu aikaiseksi joskus jopa samana päivänä. Ja kaikki miehet ovat olleet ihan hyviä tyyppejä, vielä vain ei ole tullut vastaan sitä miestä, jonka kanssa molemminpuolisesti kaikki tuntuisi "kolahtavan" kohdalleen.

Mulla on sitten jotain mätää profiilissani. Mulle on vastannut vain noin 20 % niistä miehistä, joille olen viestin laittanut. Kirjoitan viestiin aina jotain henkilökohtaista, eli miksi olen kiinnostunut juuri ko. miehestä, mikä hänen profiilissaan minut innosti kirjoittamaan.

Tapaamani miehet ovat olleet jotenkin "eri planeetalta". Ehkä ammatissani tapaan niin sosiaalisia ja kommunikoivia ihmisiä, että keskivertomies tuntuu jotenkin "kömpelöltä". En odota ihmeitä, mutta hyvässä keskustelussa kumpikin tekee kysymyksiä ja on kiinnostunut toisesta. Tämä ei ole toteutunut läheskään kaikkien miesten kohdalla. Tässäkin herää epäilys, että profiilini jostain syystä houkuttelee näitä minulle "sopimattomia" miehiä.

• D69

Tätä on tässä tullut ihmeteltyä jo 2 v putkeen. Nelikymppisiä miehiä ei kiinnosta tippaakaan oman ikäiset naiset. Muutama harva silloin tällöin ottaa yhteyttä seksiä udellakseen. Tai sitten on sellainen ihme nysväke että häipyy heti s-postista. Ja tietenkään kukaan mies ei vastaa jos naisena ottaa heihin itse yhteyttä.

50 miehet ovat kokoajan kimpussa ja haukkumassa vaikka miksi, esim. ikärasistiksi kun ei 40 naista kiinnosta heikäläiset. Eipä noita miehiä itseäänkään kiinnosta kuin itseään nuoremmat, joten kukakohan se ikärasisti on?

Nuorempia miehiä, 20 ja 30 ei sitten tietenkään kehtaa lähestyä kumppania hakiessaan kun ei itse halua eikä enää pystyisikään tekemään lapsia. Joten ei sen ikäisistä miehistä ole kuin seksileluksi, mikä on tietysti ikävä asia. ;(

• 46 v mies

Täällä tampereella ainakin naiset ei muuta halua kuin yhden illan juttuja, kaksi viikkoa pidin suomi24 deitissä itseäni tyrkyllä ja naisille joille viestiä laitoin niin joko eivät vastanneet tai sitten suoraan ilmoittivat että yhden illan juttu käy ei muu, ja nyt sentään puhutaan 40-50 vuotiaista naisista. Baarista lähden kyllä seuraavaksi etsimään....

• 40 jotain

Luuletko että 2 viikkoa riittää vakavissaan olevan seuran löytämiseen? 2 vuottakaan ei ole tarpeeksi.

Nimenomaan Tampereen seudulla etsin miestä jota kiinnostaisi kumppanuus eikä pelkkä paneminen!

• menoviivekäynnissä

Siis voiko olla asiat ihan oikeesti noin? olen aikalailla ihmeissäni olen kuvitellut että netissä on seuraa tarjolla aikaslailla paljon. En juurikaan ole ollut netissä ja tämä kaikki on uutta minulle. Taitaa olla niin että en ole menettänyt mitään.

• Ikärasisti

Itse en ole ollut suomi24 deiteissä vaan käytän maksullisia deittisivustoja ihan vain siksi että se karsii varmasti noita yhden illan vonkaajia. jos Treffipalvelusta maksaa niin tyypit ovat varmaan tosissaan etsimässä jotain. Olen tavannut muutaman ikäiseni, mutta täällä pohjoisessa ehdokkaita on vähemmän ja sitt kun ne vielä harrastaa tuota ikärasismia niin ei ole paljon vaihtoehtoja vaikka 300km on deittailusäde mitä käytän

• haloohaloota

Kyllä jotkut haluaa samaa ikäluokan naisen,itse olen 43,v,mutta ettehän te vastaa,ole kiinnostuneita,mulla on tälläkin hetkellä profiili,profiilissa vieraillu 2 ja ei kiinnostusta,turha se on valittaa,oma vika,ja miks miesten aina pitäis olla se aktiivinen osapuoli,haloo nyt eletään vuotta 2012.

• hohhoijaa

Haloo vaan itsellesi, lopetin miesten "häiritsemisen" eli en ota heihin enää yhteyttä koska yksikään ei koskaan vastannut. Ei ainakaan omalla seudullani eikä näissä minun ikäisissäni (40 ).

Onhan se aika jännä juttu että monilla noista lähestymistäni miehistä oli ikähaku sataan vuoteen asti, mutta sittenkään ei se oman ikäinen nainen kelvannut.

• Profiiliton

Niinpä niin, minäkin kahlasin läpi kaikki kuvalliset ja kuvattomat ikäluokkani miesten profiilit omalla alueellani - välillä jätin kaikki hakukriteerit täyttämättä paitsi iän, paikkakunnan ja siviilisäädyn (varattuja en sentään tavoittele).

Eipä juuri tullut vastauksia miehiltä. Ja vastanneista osa ei koskaan halua tavata. Aina on kalenteri täynnä, haluaa olla vain kirjekaveri tai sitten katoaa yhtäkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe