Naisten seksuaalinen suuntautuminen?

apecir

Suomi24:n treffiprofiilissa on kohta seksuaalinen suuntautuminen. Olen viime aikoina ihmetellyt, että miksi törmään yhä useammin naisten profiileihin, joissa ko. kohta on jätetty täyttämättä. Näissä profiileissa samoin myös ihannekumppanin kohdalla on joskus sama kohta jätetty täyttämättä, mutta osassa kuitenkin ihannekumppanina on yleensä heteroseksuaali. Kaikissa profiileissa käsittääkseni on haettu miestä. Onko monille nykyään jotenkin epäselvä oma suuntautuminen, vai mistähän asia mahtaa johtua? :) Jokaisen suuntautuminen on toki oma asia. Siinä kun on kuitenkin vaihtoehtoja, jotka käsittääkseni kattavat aika hyvin sen minkälainen suuntautuminen kullakin voi olla. Monesti jonkin periaatteessa selkeän asian täyttämättä jättäminen profiilissa pistää kuitenkin enemmän arveluttamaan :) Tässä asiassa tulee siis mieleen, että ko. henkilö on luultavasti mieltynyt seksuaalisessa mielessä huomattavasti kummastakin sukupuolesta, vaikka hakeekin nyt miestä, mutta ei jostain syystä halua sitä mainita suoraan.

Sanottakoon tässä vielä se, että näihin profiileihin olen törmännyt etusivun sisäänkirjautuneiden listasta. Haun kautta näitä profiileja en löydä, koska yksi hakukriteerini on seksuaalinen suuntautuminen. Jos jotain kohtaa ei ole treffiprofiiliin täyttänyt, niin profiili ei myöskään silloin haulla löydy, jos täyttämättä jätetty kohta valitaan haussa yhdeksi kriteeriksi. Luulisin, että suurimmalla osalla hakukriteerinä on yleensä vähintään seksuaalinen suuntautuminen sukupuolen lisäksi, kun muuten hakutuloksiin tulee liikaa vääriä ihmisiä puolin ja toisin ajateltuna ja isommalla paikkakunnalla niitä tulee muutenkin paljon vaikka muuten onkin löyhät hakukriteerit :) Eli näihin profiileihin taidetaan jopa harvemmin eksyä.

Mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla naisten kommentteja, että miksi olet jättänyt tai jättäisit tuon kohdan täyttämättä? Ihan siis mielenkiinnosta haluaisin kuulla kommentteja, jotta osaisin paremmin ajatella miten suhtautua asiaan :)

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikusta asiaa...

En ole jättänyt, mutta eiköhän kyse ole vain laiskuudesta. Ei meitä kaikkia kiinnosta joka hemmetin kohtaa täytellä, ja sitäpaitsi suurin osa heteroista pitää itsestäänselvänä olevansa hetero - ei sitä viitsi mainostaa. Ja jotkut ehkä ajattelevat että ilmoitus näyttää SEKSIseuran hakuilmolta jos siinä on tuo kohta täytetty.

Kun olen itse nähnyt miehen ilmoituksen jossa ei ole kuin ikä, paikkakunta ja horoskooppimerkki, niin eipä tule mieleen itkeä että joku yksi kohta on täyttämättä. Ihmetyttää vaan miten vähillä eväillä jotkut ovat liikkeellä. Mutta ehkä he eivät halua että heihin otetaan yhteyttä. Kunhan vain katselevat muiden ilmoituksia.

• Piilohetero

Mä poistin profiilistani suuntautumiseni, kun 95% viesteistä joita sain, olivat_erittäin_seksuaalisväritteisiä ja yleensä lähettäjänä oli mahtisonni tms ja aiheena kaikki "pikkukiva"... vaikka mun profiilissa mainitaan kyllä sekin, että olis kiva löytää oikee suhde... =)

• En edelleenkään ymmärrä miksi kaikki pitäisi listata kun ihmiset voivat ihan oikeasti kommunikoidakin keskenään. En jaksa muistaa olenko täyttänyt kyseisen kohdan tai olenko merkinnyt miehen kriteeriksi hetero tai bi, homoahan en sattuneesta syystä hae mutta tuskin he minuun yhteyttä ottaisivatkaan.

Ja hetero olen itse, jos sillä kerran jotain merkitystä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe