Tällaisia on miehet...

Kohteliaita aina

Eräs nuori mies piti minulle ovea auki tänään.

Minä: "Kiitos" (pujahdin ovesta)

Mies: Ei sitten viitsitä kiittää...

Minä: Kiitos ja sanoin sen jo yhdesti (hymy)

Mies: No niin varmaan, kyllä sitä sitten kun sanotaan..

Minä: Et tainnut kuulla?

Mies: (naurahtaa) Juu no ei kuulunut kyllä mitään! Sitä ollaan niin koppavia nykyään ja mistään ei kiitetä!

Minä: Anteeksi mutta kyllä sanoin.. (tai vastaavaa)

Mies: Just tuommonen pilalle lellitty h*ora! Vittu!!! Painu kotiis siitä vinkumasta!!

Tässä vaiheessa oli hiukka jo yleisöä saatu.. Enpä tuohon osannut enää sanoa muuta kun lähdin äkkiä ihmisten sekaan ettei tyyppi käy kiinni. En onneksi nähnyt enää, tyyppi taisi poistua tuon jälkeen.

15

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gitkhjkjkkj

      ATM-avohoitopotilas ollut taas kyseessa? Pitaa vaan oppia kaikille ovenavaajille huutamaan KIIIIIITOOOOOSSSS kurkkusuorana. Paitsi sitten tulis kommenttia etta "Mita vittuu horo huudat!" :D

      Mut joo...friikilta vaikutti mies....

    • Kunnollinen mies

      Tollane huorittelu kyllä huomioidaan mutta ei sitä, että mies oli kohtelias ja piti ovea auki.

      MIkä teitä naisia vaivaa?

      • gagadd

        Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.


      • Kunnollinen mies
        gagadd kirjoitti:

        Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.


      • .........
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

        Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..


      • Whattafuck
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

        Mikä ihmeen kohteliaisuus vastaan inttäminen ja huorittelu muka on??


      • Kunnollinen mies
        ......... kirjoitti:

        Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..

        Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.


      • whattahell
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.

        Öö miten ja millä logiikalla???


    • Olit epäkohtelias

      Kun minä avaan oven naiselle, niin odotan että nainen kiitollisena antaa minulle pilluaan.

      • Epäkohteliaampi

        Vittu mikä sika, mut onneksi, tuskinpa saat häh hähä häää.


    • APINAAAAAA

      Taisi olla tuo nimim. "kunnollinen mies" kyseessä. Sosiaalisesta tyhmyydestä kärsii koko ympäristö.

      Jos pitää kiitoksen toivossa ovea auki, niin voi jättää ovet seuraavalla kerralla aukomatta.

    • sillitrooli

      Onko tämä nyt oikeasti edes totta, vai provoilua ATM:istä?

    • ..lhä-b

      Ovi pitää avata ikään kuin huomioimatta naista, eikä saa odottaa mitään kiitosta. Sillä tavalla rennosti hutaista auki ja katsoa vaikka samalla kelloa. Tai jutella kaverin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe