Eräs nuori mies piti minulle ovea auki tänään.
Minä: "Kiitos" (pujahdin ovesta)
Mies: Ei sitten viitsitä kiittää...
Minä: Kiitos ja sanoin sen jo yhdesti (hymy)
Mies: No niin varmaan, kyllä sitä sitten kun sanotaan..
Minä: Et tainnut kuulla?
Mies: (naurahtaa) Juu no ei kuulunut kyllä mitään! Sitä ollaan niin koppavia nykyään ja mistään ei kiitetä!
Minä: Anteeksi mutta kyllä sanoin.. (tai vastaavaa)
Mies: Just tuommonen pilalle lellitty h*ora! Vittu!!! Painu kotiis siitä vinkumasta!!
Tässä vaiheessa oli hiukka jo yleisöä saatu.. Enpä tuohon osannut enää sanoa muuta kun lähdin äkkiä ihmisten sekaan ettei tyyppi käy kiinni. En onneksi nähnyt enää, tyyppi taisi poistua tuon jälkeen.
Tällaisia on miehet...
15
243
Vastaukset
- gitkhjkjkkj
ATM-avohoitopotilas ollut taas kyseessa? Pitaa vaan oppia kaikille ovenavaajille huutamaan KIIIIIITOOOOOSSSS kurkkusuorana. Paitsi sitten tulis kommenttia etta "Mita vittuu horo huudat!" :D
Mut joo...friikilta vaikutti mies.... - Kunnollinen mies
Tollane huorittelu kyllä huomioidaan mutta ei sitä, että mies oli kohtelias ja piti ovea auki.
MIkä teitä naisia vaivaa?- gagadd
Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.
- Kunnollinen mies
gagadd kirjoitti:
Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.
Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.
- .........
Kunnollinen mies kirjoitti:
Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.
Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa.. - Whattafuck
Kunnollinen mies kirjoitti:
Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.
Mikä ihmeen kohteliaisuus vastaan inttäminen ja huorittelu muka on??
- Kunnollinen mies
......... kirjoitti:
Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.
- whattahell
Kunnollinen mies kirjoitti:
Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.
Öö miten ja millä logiikalla???
- Olit epäkohtelias
Kun minä avaan oven naiselle, niin odotan että nainen kiitollisena antaa minulle pilluaan.
- Epäkohteliaampi
Vittu mikä sika, mut onneksi, tuskinpa saat häh hähä häää.
- APINAAAAAA
Taisi olla tuo nimim. "kunnollinen mies" kyseessä. Sosiaalisesta tyhmyydestä kärsii koko ympäristö.
Jos pitää kiitoksen toivossa ovea auki, niin voi jättää ovet seuraavalla kerralla aukomatta. - sillitrooli
Onko tämä nyt oikeasti edes totta, vai provoilua ATM:istä?
- ..lhä-b
Ovi pitää avata ikään kuin huomioimatta naista, eikä saa odottaa mitään kiitosta. Sillä tavalla rennosti hutaista auki ja katsoa vaikka samalla kelloa. Tai jutella kaverin kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664