Tällaisia on miehet...

Kohteliaita aina

Eräs nuori mies piti minulle ovea auki tänään.

Minä: "Kiitos" (pujahdin ovesta)

Mies: Ei sitten viitsitä kiittää...

Minä: Kiitos ja sanoin sen jo yhdesti (hymy)

Mies: No niin varmaan, kyllä sitä sitten kun sanotaan..

Minä: Et tainnut kuulla?

Mies: (naurahtaa) Juu no ei kuulunut kyllä mitään! Sitä ollaan niin koppavia nykyään ja mistään ei kiitetä!

Minä: Anteeksi mutta kyllä sanoin.. (tai vastaavaa)

Mies: Just tuommonen pilalle lellitty h*ora! Vittu!!! Painu kotiis siitä vinkumasta!!

Tässä vaiheessa oli hiukka jo yleisöä saatu.. Enpä tuohon osannut enää sanoa muuta kun lähdin äkkiä ihmisten sekaan ettei tyyppi käy kiinni. En onneksi nähnyt enää, tyyppi taisi poistua tuon jälkeen.

15

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gitkhjkjkkj

ATM-avohoitopotilas ollut taas kyseessa? Pitaa vaan oppia kaikille ovenavaajille huutamaan KIIIIIITOOOOOSSSS kurkkusuorana. Paitsi sitten tulis kommenttia etta "Mita vittuu horo huudat!" :D

Mut joo...friikilta vaikutti mies....

• Kunnollinen mies

Tollane huorittelu kyllä huomioidaan mutta ei sitä, että mies oli kohtelias ja piti ovea auki.

MIkä teitä naisia vaivaa?

• gagadd

Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.

• Kunnollinen mies
        gagadd kirjoitti:

Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.

Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

• .........
        Kunnollinen mies kirjoitti:

Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..

• Whattafuck

Mikä ihmeen kohteliaisuus vastaan inttäminen ja huorittelu muka on??

• Kunnollinen mies
        ......... kirjoitti:

Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..

Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.

• whattahell

Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.

Öö miten ja millä logiikalla???

• Olit epäkohtelias

Kun minä avaan oven naiselle, niin odotan että nainen kiitollisena antaa minulle pilluaan.

• Epäkohteliaampi

Vittu mikä sika, mut onneksi, tuskinpa saat häh hähä häää.

• APINAAAAAA

Taisi olla tuo nimim. "kunnollinen mies" kyseessä. Sosiaalisesta tyhmyydestä kärsii koko ympäristö.

Jos pitää kiitoksen toivossa ovea auki, niin voi jättää ovet seuraavalla kerralla aukomatta.

• sillitrooli

Onko tämä nyt oikeasti edes totta, vai provoilua ATM:istä?

• ..lhä-b

Ovi pitää avata ikään kuin huomioimatta naista, eikä saa odottaa mitään kiitosta. Sillä tavalla rennosti hutaista auki ja katsoa vaikka samalla kelloa. Tai jutella kaverin kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      231
      6177
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3964
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      92
      2766
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2207
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1982
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      47
      1936
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1820
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1686
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1532
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      229
      1436
    Aihe