Tällaisia on miehet...

Kohteliaita aina

Eräs nuori mies piti minulle ovea auki tänään.

Minä: "Kiitos" (pujahdin ovesta)

Mies: Ei sitten viitsitä kiittää...

Minä: Kiitos ja sanoin sen jo yhdesti (hymy)

Mies: No niin varmaan, kyllä sitä sitten kun sanotaan..

Minä: Et tainnut kuulla?

Mies: (naurahtaa) Juu no ei kuulunut kyllä mitään! Sitä ollaan niin koppavia nykyään ja mistään ei kiitetä!

Minä: Anteeksi mutta kyllä sanoin.. (tai vastaavaa)

Mies: Just tuommonen pilalle lellitty h*ora! Vittu!!! Painu kotiis siitä vinkumasta!!

Tässä vaiheessa oli hiukka jo yleisöä saatu.. Enpä tuohon osannut enää sanoa muuta kun lähdin äkkiä ihmisten sekaan ettei tyyppi käy kiinni. En onneksi nähnyt enää, tyyppi taisi poistua tuon jälkeen.

15

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gitkhjkjkkj

      ATM-avohoitopotilas ollut taas kyseessa? Pitaa vaan oppia kaikille ovenavaajille huutamaan KIIIIIITOOOOOSSSS kurkkusuorana. Paitsi sitten tulis kommenttia etta "Mita vittuu horo huudat!" :D

      Mut joo...friikilta vaikutti mies....

    • Kunnollinen mies

      Tollane huorittelu kyllä huomioidaan mutta ei sitä, että mies oli kohtelias ja piti ovea auki.

      MIkä teitä naisia vaivaa?

      • gagadd

        Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.


      • Kunnollinen mies
        gagadd kirjoitti:

        Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.


      • .........
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

        Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..


      • Whattafuck
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

        Mikä ihmeen kohteliaisuus vastaan inttäminen ja huorittelu muka on??


      • Kunnollinen mies
        ......... kirjoitti:

        Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..

        Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.


      • whattahell
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.

        Öö miten ja millä logiikalla???


    • Olit epäkohtelias

      Kun minä avaan oven naiselle, niin odotan että nainen kiitollisena antaa minulle pilluaan.

      • Epäkohteliaampi

        Vittu mikä sika, mut onneksi, tuskinpa saat häh hähä häää.


    • APINAAAAAA

      Taisi olla tuo nimim. "kunnollinen mies" kyseessä. Sosiaalisesta tyhmyydestä kärsii koko ympäristö.

      Jos pitää kiitoksen toivossa ovea auki, niin voi jättää ovet seuraavalla kerralla aukomatta.

    • sillitrooli

      Onko tämä nyt oikeasti edes totta, vai provoilua ATM:istä?

    • ..lhä-b

      Ovi pitää avata ikään kuin huomioimatta naista, eikä saa odottaa mitään kiitosta. Sillä tavalla rennosti hutaista auki ja katsoa vaikka samalla kelloa. Tai jutella kaverin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe