Tiedättekö naiset miten paljon vitutttaa

sillitrooli

kun lukee kuinka nainen kertoo, että on kokeillut itse iskeä miehiä, mutta se päättyi vaan siihen että mies pani ja hävisi?

Tai kun lukee kuinka nainen kirjoittaa, että tykkää just niistä mukavista miehistä, mutta kaikki ne mukavat miehet ovatkin tähän saakka oikeasti olleet juoppoja ja pettureita?

33

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen23v_

      Ei mitään käsitystä, eikä paljoa kiinnosta. Ei siis tarvitse kertoakaan.

      • sillitrooli

        Sen verran kuitenkin kiinnosti, että kommentoit :D


    • erer

      En tiedä. En ikinä kirjoita noin tai kerro tuollaista.

    • ....

      En tiedä mutta tiedätkö sinä miten paljon vituttaa lukea tai kuunnella vastaavia ruikutuksia miehiltä (yleensä AT-miehiltä, mutta kyllä ihan normaaleiltakin)?

    • realismus

      En tosiaankaan tiedä. Osaatko selittää, miksi mainitsemasia asiat sinua ketuttavat? Luulisi niitä naisia ketuttavan enemmän.

      • sillitrooli

        Osaan selittää. Noista lauseista näkee, että vaikka nainen alkaisi edes hiukan aktiiviseksi, eikä vaan lepää laakereillaan odottaen että panoeino tulee iskemään, niin siltikin nainen valkkaa aina ne kaikkein uskottomimmat ja lipevimmät pelurit.

        Onko dildo ollut aktiivisessa käytössä?


      • näytä 1
        sillitrooli kirjoitti:

        Osaan selittää. Noista lauseista näkee, että vaikka nainen alkaisi edes hiukan aktiiviseksi, eikä vaan lepää laakereillaan odottaen että panoeino tulee iskemään, niin siltikin nainen valkkaa aina ne kaikkein uskottomimmat ja lipevimmät pelurit.

        Onko dildo ollut aktiivisessa käytössä?

        Eipä tuollaisia valituksia ole viimeaikoina näkynyt.


      • sillitrooli
        näytä 1 kirjoitti:

        Eipä tuollaisia valituksia ole viimeaikoina näkynyt.

        Niin no naiset yleensä vastaavat tämäntyyppisillä lauseilla, jos miehet sitä kysyvät että eikö naiset voisi alkaa vähän aktiivisemmiksi, tai että eikö naiset voisi alkaa flirttailla kivoillekin miehille eikä vain sikamiehille.


      • Kruuna ja klaava
        sillitrooli kirjoitti:

        Osaan selittää. Noista lauseista näkee, että vaikka nainen alkaisi edes hiukan aktiiviseksi, eikä vaan lepää laakereillaan odottaen että panoeino tulee iskemään, niin siltikin nainen valkkaa aina ne kaikkein uskottomimmat ja lipevimmät pelurit.

        Onko dildo ollut aktiivisessa käytössä?

        Mitäs olette kaikki niitä sikoja. Eihän se naisten vika ole, että kaikki te miehet olette sikoja. Te atm:t olette aivan samanlaisia ja kohtelisitte naista juuri yhtä huonosti kuin ne panoeinotkin, jos vain saisitte tilaisuuden. Johan sen näkee kaikista kirjoituksistannekin, vaikka koitattekin esittää välillä kunnollisia. Paistaa se halveksunta ja kelvottomuutenne läpi silti kaikesta. Teitä ei erota niistä lipevistä panoeinoista kuin huonommat taidot hankkia naista itsellenne.


      • Helppo höynä
        sillitrooli kirjoitti:

        Osaan selittää. Noista lauseista näkee, että vaikka nainen alkaisi edes hiukan aktiiviseksi, eikä vaan lepää laakereillaan odottaen että panoeino tulee iskemään, niin siltikin nainen valkkaa aina ne kaikkein uskottomimmat ja lipevimmät pelurit.

        Onko dildo ollut aktiivisessa käytössä?

        Mistäköhän sen näkee tuntemattomasta ihmisestä onko kyseessä pelimies jos kyseinen ihminen ei ole pätkääkään lipevä, saati "pelimiehen näköinen", ts. perusjamppa? Pelimiehet kyllä erotan, ja pienellä paikkakunnalla ne kyllä myös tunnetaan..


      • sillitrooli
        Kruuna ja klaava kirjoitti:

        Mitäs olette kaikki niitä sikoja. Eihän se naisten vika ole, että kaikki te miehet olette sikoja. Te atm:t olette aivan samanlaisia ja kohtelisitte naista juuri yhtä huonosti kuin ne panoeinotkin, jos vain saisitte tilaisuuden. Johan sen näkee kaikista kirjoituksistannekin, vaikka koitattekin esittää välillä kunnollisia. Paistaa se halveksunta ja kelvottomuutenne läpi silti kaikesta. Teitä ei erota niistä lipevistä panoeinoista kuin huonommat taidot hankkia naista itsellenne.

        Mistä tiedät että ATM:t ovat yhtä sikoja? Oletko ikinä kokeillut?


      • CheckMate..
        Kruuna ja klaava kirjoitti:

        Mitäs olette kaikki niitä sikoja. Eihän se naisten vika ole, että kaikki te miehet olette sikoja. Te atm:t olette aivan samanlaisia ja kohtelisitte naista juuri yhtä huonosti kuin ne panoeinotkin, jos vain saisitte tilaisuuden. Johan sen näkee kaikista kirjoituksistannekin, vaikka koitattekin esittää välillä kunnollisia. Paistaa se halveksunta ja kelvottomuutenne läpi silti kaikesta. Teitä ei erota niistä lipevistä panoeinoista kuin huonommat taidot hankkia naista itsellenne.

        Vai muka kaikki miehet sikoja, kyllä niitä kunnon miehiäkin on ne eivät vaan välttämättä ole tällä palstalla, ylipäätään jonkun keskustelupalstan trollien perusteella ei kannata tehdä päätelmiä kaikista ihmisistä ja yleistää tuolla tavalla.


      • Helppo höynä
        sillitrooli kirjoitti:

        Osaan selittää. Noista lauseista näkee, että vaikka nainen alkaisi edes hiukan aktiiviseksi, eikä vaan lepää laakereillaan odottaen että panoeino tulee iskemään, niin siltikin nainen valkkaa aina ne kaikkein uskottomimmat ja lipevimmät pelurit.

        Onko dildo ollut aktiivisessa käytössä?

        Mistäköhän sen näkee tuntemattomasta ihmisestä onko kyseessä pelimies jos kyseinen ihminen ei ole pätkääkään lipevä, saati "pelimiehen näköinen", ts. perusjamppa? Pelimiehet kyllä erotan, ja pienellä paikkakunnalla ne kyllä myös tunnetaan..


      • Pankaa sitten jakoon
        Kruuna ja klaava kirjoitti:

        Mitäs olette kaikki niitä sikoja. Eihän se naisten vika ole, että kaikki te miehet olette sikoja. Te atm:t olette aivan samanlaisia ja kohtelisitte naista juuri yhtä huonosti kuin ne panoeinotkin, jos vain saisitte tilaisuuden. Johan sen näkee kaikista kirjoituksistannekin, vaikka koitattekin esittää välillä kunnollisia. Paistaa se halveksunta ja kelvottomuutenne läpi silti kaikesta. Teitä ei erota niistä lipevistä panoeinoista kuin huonommat taidot hankkia naista itsellenne.

        "Teitä ei erota niistä lipevistä panoeinoista kuin huonommat taidot hankkia naista itsellenne."

        Tästä olen aina ollut aivan samaa mieltä. Näyttelijäntaidot ovat ainoa asia joka erottaa nussijat runkkareista. Eli yhtä hyvin ne aivottomat tussut voisivat antaa minullekin. Ihan samalla tavalla minä nussin ja häivyn kuin joku pillua saava panopellekin.


      • realismus
        sillitrooli kirjoitti:

        Niin no naiset yleensä vastaavat tämäntyyppisillä lauseilla, jos miehet sitä kysyvät että eikö naiset voisi alkaa vähän aktiivisemmiksi, tai että eikö naiset voisi alkaa flirttailla kivoillekin miehille eikä vain sikamiehille.

        Asia selvä, hihamerkkikeskustelun uusi suunta. Sikamiehen hihamerkki onkin selvä, millaista symbolia ehdotatte kivamiehelle?

        Muuten, mies pani ja lähti, eikö tilanteessa ole aivan sama kumpi iski kumman?


      • Mukavia runkkuhetkiä
        Pankaa sitten jakoon kirjoitti:

        "Teitä ei erota niistä lipevistä panoeinoista kuin huonommat taidot hankkia naista itsellenne."

        Tästä olen aina ollut aivan samaa mieltä. Näyttelijäntaidot ovat ainoa asia joka erottaa nussijat runkkareista. Eli yhtä hyvin ne aivottomat tussut voisivat antaa minullekin. Ihan samalla tavalla minä nussin ja häivyn kuin joku pillua saava panopellekin.

        Se pillua saava panopelle vaivautuu sentään edes teeskentelemään naista kunnioittavaa ja mukavaa miestä ja tekemään naiselle edes hetken mielihyvän. Teistä ei ole antamaan aiselle edes sitä vähää.


      • ujashdoIDUJ
        sillitrooli kirjoitti:

        Osaan selittää. Noista lauseista näkee, että vaikka nainen alkaisi edes hiukan aktiiviseksi, eikä vaan lepää laakereillaan odottaen että panoeino tulee iskemään, niin siltikin nainen valkkaa aina ne kaikkein uskottomimmat ja lipevimmät pelurit.

        Onko dildo ollut aktiivisessa käytössä?

        Dildo on aina parempi kuin sillitrooli=kiertolaismulkku


      • hämmästynyt
        sillitrooli kirjoitti:

        Osaan selittää. Noista lauseista näkee, että vaikka nainen alkaisi edes hiukan aktiiviseksi, eikä vaan lepää laakereillaan odottaen että panoeino tulee iskemään, niin siltikin nainen valkkaa aina ne kaikkein uskottomimmat ja lipevimmät pelurit.

        Onko dildo ollut aktiivisessa käytössä?

        Hmm, mä luulin ennakkoluuloisesti että sua harmittaa se, että nainen ei ole tyytyväinen siihen, että saa munaa, vaan haluaisi enemmän kuin sen yksittäisen munimiskerran!


      • naisviha
        Kruuna ja klaava kirjoitti:

        Mitäs olette kaikki niitä sikoja. Eihän se naisten vika ole, että kaikki te miehet olette sikoja. Te atm:t olette aivan samanlaisia ja kohtelisitte naista juuri yhtä huonosti kuin ne panoeinotkin, jos vain saisitte tilaisuuden. Johan sen näkee kaikista kirjoituksistannekin, vaikka koitattekin esittää välillä kunnollisia. Paistaa se halveksunta ja kelvottomuutenne läpi silti kaikesta. Teitä ei erota niistä lipevistä panoeinoista kuin huonommat taidot hankkia naista itsellenne.

        miehet sikoja? suomessa naiset pettää enemmän kuin miehet, tutkittu asia. erään kyselyn mukaan miehet ovat naisia useammin neitsyitä ja naiset menettävät keskiarvoisesti neitsyytensä miehiä paljon aiemmin koska naiset antavat ensimmäiselle vastaantulevalla miehelle jolla ulkonäkö on kohdillaan, jos mies on vähänkin ruma niin häntä ei huoli kukaan, jos nainen on hiukan ruma niin kyllä joku hänet huolii.

        mutta koska olen rumaksi syntynyt mies niin joudun tyytymään itsemurhaan jota edeltää hyvän näköisten naisten murhaaminen, jonka motivaationa on katkeroituminen naisia kohtaan, huorat eivät ansaitse elää, jos äitini ei olisi ollut huora niin minua ei olisi syntynyt, se on siis äitini huoraamisen syy että minä synnyin ja siksi vihaan häntäkin.


      • Naisasialooseri.
        naisviha kirjoitti:

        miehet sikoja? suomessa naiset pettää enemmän kuin miehet, tutkittu asia. erään kyselyn mukaan miehet ovat naisia useammin neitsyitä ja naiset menettävät keskiarvoisesti neitsyytensä miehiä paljon aiemmin koska naiset antavat ensimmäiselle vastaantulevalla miehelle jolla ulkonäkö on kohdillaan, jos mies on vähänkin ruma niin häntä ei huoli kukaan, jos nainen on hiukan ruma niin kyllä joku hänet huolii.

        mutta koska olen rumaksi syntynyt mies niin joudun tyytymään itsemurhaan jota edeltää hyvän näköisten naisten murhaaminen, jonka motivaationa on katkeroituminen naisia kohtaan, huorat eivät ansaitse elää, jos äitini ei olisi ollut huora niin minua ei olisi syntynyt, se on siis äitini huoraamisen syy että minä synnyin ja siksi vihaan häntäkin.

        Oikein! Älä hitossa tapa itseäsi ennen kuin olet tappanut mahdollisimman monta kaunista naista.


      • deft
        realismus kirjoitti:

        Asia selvä, hihamerkkikeskustelun uusi suunta. Sikamiehen hihamerkki onkin selvä, millaista symbolia ehdotatte kivamiehelle?

        Muuten, mies pani ja lähti, eikö tilanteessa ole aivan sama kumpi iski kumman?

        Hihamerkki voisi olla sopiva ehdotus, mikäli ihmiset olisivat aina ja jatkuvasti yksinkertaisia. Naisille riittäisi vain yksi merkki, koska universaali totuus on tietysti se, että naisista ei koskaan ota selkoa ;)

        Muuten, jos mies panee naista ja lähtee, se on surkeaa. Jos taas nainen panee miestä ja lähtee, niin se on naisten yhteinen asia ja seksuaalisuuden ylistystä.
        Missasinko jotain tärkeää?


    • itseasiassatiedänkin

      Olen nainen ja mua vitutti kuunnella tuollaista jatkuvaa ruikutusta kaveriltani kun se oli 17-20 v. Nyt se on kypsynyt henkisesti ja kasvattanut itselleen itsetunnon, omanarvontunnon ja ihmistuntemuksen eikä enää tarvitse kuulla tuollaista. ihana rauha!

    • Banskuvene

      Jokaisen ihmisen arviointikyky voi pettää tai luottaa liikaa vääriin ihmisiin. Järjetöntä syyttää vain petettyä ja jätettyä siitä, että hän on tullut jonkun tai joidenkin hyväksikäyttämäksi.

      Monet hyväsydämiset ihmiset, jotka ajattelevat aina vain hyvää muista ihmistä tulevat valitettavan usein petetyiksi ja jätetyiksi, koska luottavat liikaa.

      Pähkähullua vihastua sille, joka on luullut toista kiltiksi ja kunnolliseksi, mutta tullutkin sitten hyväksikäytetyksi.

      Ei niin täydellistä ihmistä olekaan, joka ei koskaan erehtyisi missään asiassa tai, jolla ei tulisi vastaan ihmisiä, jotka pettävät luottamuksen.

    • mustispeppers

      Näin se menee. Tosin mun kohdalla, ei päästä edes panovaiheeseen, kun mies ottaa jalat alleen :D Oon kai liian hidas siihen, etten tahdo heti sänkyyn, vaan tutustua ensin ja voip olla, että mies kuvittelee, ettei koskaan päästä sänkyyn asti. Sitten otan noi seurustelut turhan vakavasti, pitäis osata höllätä, en mä kuitenkaan ole sinne alttarille riipimässä. Mukavat miehet... hhmmm... miten sellaisen voi löytää? Miehet ovat hemmetinmoisia näyttelijöitä ja muutenkin kehuvat itseään rauhallisiksi, ei alkoonmeneviksi, yms. ja totuus on usein ihan muuta. Se on sama kun isälläni on asuntojen vuokraustoimintaa, ne jotka kehuvat itseään raittiksi ja tupakoimattomiksi, ovat just päinvastoin. Me nauretaan aina näille, kun vuokraaja kehuu itseään absolutistiksi :DD

      • Reipas Mies

        Vuokra mainoslauseeni on "kaikkea käytän paitsi huumeita ja alaikäisiä" venähtää naama kysyjällä monesti.


    • Äitisi s.tr. ja pnh.

      Poikani, äitisi tässä... Onko sinulla huolia tai muuten vaikeaa? Äitisi kuuntelee, kerro kaikki.

    • -

      Läheskään kaikki miehet eivät ole sikoja, ja naiset jotka väittävät niin olevan ovat luonteeltaan naiiveja ja kapeakatseisia. Mukavia miehiä löytyy sieltä mistä niitä osaa etsiä.

      • Femakkorasisti

        Ovat femakko-vitun-huoria jotka noin väittää, joitten kasvoille pitäisi heittää happoa! Muutenkin pilaa tätä meidän maailmaa!


      • -
        Femakkorasisti kirjoitti:

        Ovat femakko-vitun-huoria jotka noin väittää, joitten kasvoille pitäisi heittää happoa! Muutenkin pilaa tätä meidän maailmaa!

        Kyllä varmasti joidenkin kasvoille pitäisikin, mutta monien naisten kohdalla tyhmyys ja yleinen kokemattomuus miesten suhteen ovat keskeisessä asemassa. Säälittävää vetää koko mieslajia saman kamman ylitse. Monien naistenkin tulisi tajuta, ettei pysyvää seuralaista löydetä mistään baareista.

        Naisten perusluonteeseen kuuluu tunteellisuus, ja allekirjoitan sen että miesten suhteen tunteet nousevat herkästi pintaan, varsinkin jos mies käyttäytyy naista kohtaan paskamaisesti. Maailma on kuitenkin kova paikka ja mulkkuja mahtuu lähestulkoon joka paikkaan. Itse en ole mulkku, vaikka saatan kyllä halutessani sanoa ihmisille hyvin terävästi, sekin lienee jonkinlainen puolustusmekanismi.

        Itsestäni tuntuu usein pahalta lukea, kuinka joidenkin nuorten naisten kuva miehistä on jo valmiiksi siinä parinkympin pintaan mennyt pilalle. Itsessäni se ei herätä ärtymystä, pikemminkin myötätuntoa, olen hyvin empaattinen ihminen.
        Monet hyvät ihmiset joutuvat kokemaan vääryyttä ja maistamaan paskan maun suussaan. Jälkeenpäin moni kysyy itseltään, "Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Mitä väärää olen tehnyt?" No, et mitään. Olet vain lähestynyt vääränlaisia ihmisiä, luultavasti tavalla jota he eivät itse koskaan ymmärtäneet. Ehkäpä he eivät vain olleet sinun arvoisiasi.

        Niin uusien kontaktien luominen kuin ihmisten välinen vuorovaikutuskin on taitolaji, jossa polttaa helposti näppinsä jos ei ole varovainen. Toisaalta tietenkin jokainen tekee matkallaan virheitä, jotkut mokaa enemmän ja toiset vähemmän. Ja mikä ei tapa luultavastikin vahvistaa... tai tiedä häntä. Saattaahan tarpeeksi iso annos vastoinkäymisiä katkeroittaa jonkun ihmisen loppuelämäkseen. Suotavaa olisi ettei näin kävisi kenellekään.


      • En arvosta huoraa
        - kirjoitti:

        Kyllä varmasti joidenkin kasvoille pitäisikin, mutta monien naisten kohdalla tyhmyys ja yleinen kokemattomuus miesten suhteen ovat keskeisessä asemassa. Säälittävää vetää koko mieslajia saman kamman ylitse. Monien naistenkin tulisi tajuta, ettei pysyvää seuralaista löydetä mistään baareista.

        Naisten perusluonteeseen kuuluu tunteellisuus, ja allekirjoitan sen että miesten suhteen tunteet nousevat herkästi pintaan, varsinkin jos mies käyttäytyy naista kohtaan paskamaisesti. Maailma on kuitenkin kova paikka ja mulkkuja mahtuu lähestulkoon joka paikkaan. Itse en ole mulkku, vaikka saatan kyllä halutessani sanoa ihmisille hyvin terävästi, sekin lienee jonkinlainen puolustusmekanismi.

        Itsestäni tuntuu usein pahalta lukea, kuinka joidenkin nuorten naisten kuva miehistä on jo valmiiksi siinä parinkympin pintaan mennyt pilalle. Itsessäni se ei herätä ärtymystä, pikemminkin myötätuntoa, olen hyvin empaattinen ihminen.
        Monet hyvät ihmiset joutuvat kokemaan vääryyttä ja maistamaan paskan maun suussaan. Jälkeenpäin moni kysyy itseltään, "Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Mitä väärää olen tehnyt?" No, et mitään. Olet vain lähestynyt vääränlaisia ihmisiä, luultavasti tavalla jota he eivät itse koskaan ymmärtäneet. Ehkäpä he eivät vain olleet sinun arvoisiasi.

        Niin uusien kontaktien luominen kuin ihmisten välinen vuorovaikutuskin on taitolaji, jossa polttaa helposti näppinsä jos ei ole varovainen. Toisaalta tietenkin jokainen tekee matkallaan virheitä, jotkut mokaa enemmän ja toiset vähemmän. Ja mikä ei tapa luultavastikin vahvistaa... tai tiedä häntä. Saattaahan tarpeeksi iso annos vastoinkäymisiä katkeroittaa jonkun ihmisen loppuelämäkseen. Suotavaa olisi ettei näin kävisi kenellekään.

        Parinkympin pintaan yleensä naisen haarojen kauhistuksena killuu jo moneen kertaan nussittu huoranpillu. En halua käytettyä ilmaishuoraa sen enempää kuin rahahuoraakaan. Haluan neitsytmorsiamen jonka koskematonta kalvoa ei yksikään mies ole kyrvällään häväissyt, vaan voin sen itse ensimmäisenä lävistää ja vuodattaa immenveren ja näin vastaanottaa lahjan jonka hän on säästänyt ainoastaan minulle.


      • -
        En arvosta huoraa kirjoitti:

        Parinkympin pintaan yleensä naisen haarojen kauhistuksena killuu jo moneen kertaan nussittu huoranpillu. En halua käytettyä ilmaishuoraa sen enempää kuin rahahuoraakaan. Haluan neitsytmorsiamen jonka koskematonta kalvoa ei yksikään mies ole kyrvällään häväissyt, vaan voin sen itse ensimmäisenä lävistää ja vuodattaa immenveren ja näin vastaanottaa lahjan jonka hän on säästänyt ainoastaan minulle.

        Eiköhän sellainenkin sinulle jostain siunaannu...


      • Reipas Mies
        - kirjoitti:

        Kyllä varmasti joidenkin kasvoille pitäisikin, mutta monien naisten kohdalla tyhmyys ja yleinen kokemattomuus miesten suhteen ovat keskeisessä asemassa. Säälittävää vetää koko mieslajia saman kamman ylitse. Monien naistenkin tulisi tajuta, ettei pysyvää seuralaista löydetä mistään baareista.

        Naisten perusluonteeseen kuuluu tunteellisuus, ja allekirjoitan sen että miesten suhteen tunteet nousevat herkästi pintaan, varsinkin jos mies käyttäytyy naista kohtaan paskamaisesti. Maailma on kuitenkin kova paikka ja mulkkuja mahtuu lähestulkoon joka paikkaan. Itse en ole mulkku, vaikka saatan kyllä halutessani sanoa ihmisille hyvin terävästi, sekin lienee jonkinlainen puolustusmekanismi.

        Itsestäni tuntuu usein pahalta lukea, kuinka joidenkin nuorten naisten kuva miehistä on jo valmiiksi siinä parinkympin pintaan mennyt pilalle. Itsessäni se ei herätä ärtymystä, pikemminkin myötätuntoa, olen hyvin empaattinen ihminen.
        Monet hyvät ihmiset joutuvat kokemaan vääryyttä ja maistamaan paskan maun suussaan. Jälkeenpäin moni kysyy itseltään, "Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Mitä väärää olen tehnyt?" No, et mitään. Olet vain lähestynyt vääränlaisia ihmisiä, luultavasti tavalla jota he eivät itse koskaan ymmärtäneet. Ehkäpä he eivät vain olleet sinun arvoisiasi.

        Niin uusien kontaktien luominen kuin ihmisten välinen vuorovaikutuskin on taitolaji, jossa polttaa helposti näppinsä jos ei ole varovainen. Toisaalta tietenkin jokainen tekee matkallaan virheitä, jotkut mokaa enemmän ja toiset vähemmän. Ja mikä ei tapa luultavastikin vahvistaa... tai tiedä häntä. Saattaahan tarpeeksi iso annos vastoinkäymisiä katkeroittaa jonkun ihmisen loppuelämäkseen. Suotavaa olisi ettei näin kävisi kenellekään.

        Harvoin pelaaja-ihmiset ovat lojaaleille tavoin tunne tyytyväisiä tilaansa, vaan ilotulitusta ja sitä tunne-vaa'an heiluntaa tulee saada tai suhde kariutuu. Tarvitaan henkinen tyydytys näiden tunteiden kautta ja pelaaminen antaa sen.

        Ihmisten kanssa mikä ei tapa niin kyynistää. Pitämään välimatkan sen toisen ja oman mukavuus alueen välillä. Mutta sillä tavalla ei saa mitään lujaa suhdetta aikaan. Mutta liekkö se pelaajien tarkoituskaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe