Älkää ruvetko kaveripojiksi, jos olette ihastuneet ja nainen sanoo, ettei pysty näkemään sinua muuten kuin kaverina. Siihen täytyy sanoa, että valitettavasti minä en pysty näkemään sinua ainoastaan kaverina ja ilmoittaa, että ei voida olla enää yhteyksissä. Hyvällä tuurilla nainen kiinnostuukin. Todennäköisesti ei, mutta et häviä mitään, koska ihastuneena kaveripoikana on tuskallista roikkua ja seurata sivusta, kun "kaveri" tapailee muita miehiä. Lisäksi se näyttää muiden silmiin hölmöltä.
Minulla on kaveri, joka tekee eräälle tytölle palveluksia. Heillä oli lyhyt juttu, mutta tyttö pisti poikki. Jäivät ns. kavereiksi ja tuo kaverini on helisemässä. Kysyi kerran jopa minulta, että tyttö tarvitsee jotain, voisitko tarkistaa. No en tarkistanut, kun en edes koskaan ollut nähnyt kyseistä ihmistä...
Vähän jämäkkyyttä siis. Aluksi tuntuu pahalta, mutta se on parempi vaihtoehto kuin talutushihnassa oleminen.
Kaveripoikuudesta
asiaa iltaan
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701