Jos nyt olen asian oikein ymmärtänyt, niin ilmeisestikin naisen tulisi kieltäytyä seksistä ja irtosuhteista suurimmaksi osaksi siksi, että nainen saa seksiä "liian" helposti, ja koska miehille se on niin vaikeaa.
Eli siis naisten tulisi kieltäytyä seksistä siksi, että miehille ei tulisi paha mieli ja että heidän ei tarvitsisi tuntea kateutta naisten helpompaa seksinsaamista kohtaan.
seksi ja naiset
11
285
Vastaukset
- Mrs absurd
Mun mielestä kyse on enemmänkin siitä että yhden yön suhteissa saatetaan pelätä mahdollisia sukupuolitauteja tai seuraavan päivän morkkista jos yhdne yön jutut eivät ole naiselle jo ennestään "se juttu."
Toinen syy seksistä kieltäytymiseen voi olla vakavan suhteen etsiminen. Yleensä ajatellaan että vakavaan suhteeseen lähtiessä tulisi ensin tutustua muuten kuin sekstaillessa. Seksiä ei siis tulisi harrastaa ekalla/ekoilla tapaamiskerroilla, jos tahtoo oikean suhteen ja kunnollisen miehen...
Mistään helppoudesta ja sympatioiden antamisesta miehille en ole koskaan kuullutkaan...tosi absurdia. Minä ainakin muistelen hyvällä kaikkia niitä naisia, jotka ovat kanssani lemmenleikkeihin ryhtyneet! Eivätkä nuo näköjään pilalle siitä ole menneet, kun ovat kaikki jollekin jälkeenikin kelvanneet. Kukaan niistä ei vissiin ole jälkeeni katkeraan atm:ään haksahtanut. ;-)
- Eivät ole
puhjenneet?
- asdasdasdasdasdasdas
Jos sen nyt oikein ilkeästi ja itsekkäästi haluaa laittaa, niin kyllä. Se on yksi näkökulma, ilkeä ja itsekäs sellainen. Nykyaika on opportunismin kulta-aikaa. Jokainen tilaisuus tavoitella omaa-etua pitää käyttää röyhkeästi hyväksi. Sellainen hedonismi, narsismi ja opportunismi suosii käyttämääsi näkökulmaa. Ja se joka huolii ilkeän ja itsekkään ihmisen, saa sitten sellaisen. Toki samaa löytyy myös yksinäisistä, jotka eivät tajua kärsivänsä juuri näiden opportunistisen arvojen tähden, mutta tahtovat silti epätoivon vimmalla mukaan samaan itsekkäiden ihmisten laivaan.
Ihminen tarvitsee kuitenkin muitakin arvoja, kuin oman edun tavoittelun. Ihan parisuhteen tasavertaisuuden tähden, ei elämässä jokaista tilaisuutta tarvitse hyväkseen käyttää. On mahdotonta luottaa ihmiseen, jonka tietää toimivan kaikissa tilanteissa välittömän oman etunsa mukaan ajattelematta asiaa pitemmällä aikavälillä. - KissMeGoodDay
Minä ainakin naisena harrastan seksiä silloin kun huvittaa. Irtosuhteita en koskaan, mutta muuten en ala miettimään onko se jonkun palsta-Quasimodon mielestä sopivaa vai ei.
Hauskinta on se, että niistä kerroista ei tarvitse kertoa kellekään, ja sitäpaitsi, olen niin piukkapaikkainen ja 100 % terve, ettei kukaan edes olettaisi että olen maannut yli kahden miehen kanssa. Ei kiinnosta tippaakaan miten pitäisi elää jonkun muun sanelemaa elämää. Olen niin hyvännäköinen nainen, että saan sitäpaitsi ihan kenet haluan jos viitsin. Panostan lähinnä seurusteluun, ja ainakin olen tähän asti hyvin kelvannut.
Mutta jos törmäisin mieheen, joka skitsoaa jostain neitsyydestä, lähtisin lätkimään.- Naisasialooseri.
Olet saastunut lutka, etkä ole hyvännäköinen varsinkaan jos ikää on yli 23 vuotta.
- KissMeGoodDay
Naisasialooseri. kirjoitti:
Olet saastunut lutka, etkä ole hyvännäköinen varsinkaan jos ikää on yli 23 vuotta.
Terve Spede. Sinun taholtasi tuo on kohteliaisuus. Ei viitsi edes vaivautua kommentoimaan kummempia- mulle on aivan sama mitä nim. looserin mielessä liikkuu. Menisit töihin sieltä jämäpala :)
Morjens.
- ...
Tämän ongelman voisi helposti korjata laillistamalla bordellit.
- Älä itke
Prostituutio ei ole laitonta nytkään, ainoastaan paritus ja ihmiskauppa on.
Se jo tiedetään, että te palstan luuserimiehet ette onnistu saamaan edes lutkilta ja siitähän se lapsellinen ja typerä parkunne johtuu, mutta oletteko te jopa niin avuttomia, että ette osaa ja uskalla hakeutua edes maksullisten naisten pariin ilman, että kotitalon nurkalle on pystytetty kokonainen rakennus neonvaloin prostutioituja ja asiakkaita varten?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701