Tumma mutta ei "tulinen"

Tumma neito92

Miksi monet suomalaiset miehet haluavat vaan seksiä tummilta naisilta eikä mitään muuta/vakavaa?? Kaikki tapamani suomalaiset miehet ovat olleet vain yhden asian perässä, säälittävää :S Monet myös olettavat ettei meitä kiinnosta suomalaiset miehet ja että pidämme vain tummista miehistä? Itse olen syntynyt täällä ja en ole kiinnostunut tummista miehistä..

25

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ha-haa1

      Siksi miehet haluaa "vain" seksiä, koska se on harvinainen luonnonvara. Se on jopa kultaakin harvinaisempaa... Tuskinpa nyt sentään kaikki miehet juoksevat vain seksin perässä.

      Baarista nyt ei varmaan ihan heti muuta tule vastaan. Ne jotka ajattelevat muutakin kuin seksiä, eivät ehkä uskalla tulla juttusille. Mikset itse ole se joka menee juttusille? Naiset aina olettavat että se on mies joka tulee iskemään ja sieltähän ne pahimmat häntäheikit tulevat ensimmäisenä, koska joku lähtee aina mukaan ja he paskaa välittävät pakeista, next.

      Itse en panisi pahakseni naisen ihonväriä, kunhan nyt olisi se iho olemassa. Kyllä ne muut asiat sitten loppupeleissä määrää sen miten parisuhteessa menee.

      • Tumma neito92

        Olisi pitänyt vähän taustatietoja antaa. En ole tavannut niitä miehiä baarissa, en edes käy baarissa..ja olen yleensä ollut se joka on mennyt juttusille, ja pyytäny treffeille tms.


      • ha-haa1
        Tumma neito92 kirjoitti:

        Olisi pitänyt vähän taustatietoja antaa. En ole tavannut niitä miehiä baarissa, en edes käy baarissa..ja olen yleensä ollut se joka on mennyt juttusille, ja pyytäny treffeille tms.

        ehkäpä myös sorruin stereotypioihin...

        Millaisia tyyppejä lähestyt? Mahtaako olla, että ne ovat juuri niitä tietyntyyppisiä?!


      • Tumma neito92
        ha-haa1 kirjoitti:

        ehkäpä myös sorruin stereotypioihin...

        Millaisia tyyppejä lähestyt? Mahtaako olla, että ne ovat juuri niitä tietyntyyppisiä?!

        Hhmm no en usko, tavannut 3 tyyppii, aika erilaisia olivat mutta jotain samaa niissä oli, iältään vanhempia kun minä..


      • juuri näin se onnnnn

        " Naiset aina olettavat että se on mies joka tulee iskemään ja sieltähän ne pahimmat häntäheikit tulevat ensimmäisenä, koska joku lähtee aina mukaan ja he paskaa välittävät pakeista, next."

        Juuri näin se mnee.
        Sen voisi kuitenkin tähän lisätä, että siellä estoitta naisia piirittävien häntäheikkien seassa on myös joitakin sellaisiakin joidenka nussittaviksi naiset hyvinkin haluavat, eivätkä siis mene vain siksi kun ei parempiakaan heille siihen eteen tule. Näihin miehiin naiset sitten rakastuvatkin ja tietenkin lähes poikkeuksetta pettyvät, kun mies ei naisen suurista yrityksistä huolimatta haluakkaan sitoutua pidempään. Tästä naiset sitten alkavat hokea, että kaikki miehet ovat sikoja. Ja tietenkin ne miehet joita nainen vain epäileekin joksikin muuksi kuin näiksi määrittelemikseen sioiksi(paljon naisia nussineiksi) eivät ole naiselle mitään miehiä vaan surkeita kelvottomia luusereita, epävarmoja ja heikkoitsetuntoisia.


    • ha-haa1

      eihän kaiki suomalaiset miehet ole samanlaisia. Kolme tavanneena et voi vielä yleistää...

      Ehkäpä seuraavalla kerralla menisitkin sellaisen vähän aremman oluisen miehen juttusille :D

      • Tumma neito92

        Luitko viestit oikein!? En ole yleistänytkään!! Sanoin monet en kaikki!


    • sillitrooli

      Kukaan ei taida olla vastannut vakavissaan.

      Hmm.. No ensinnäkin omasta puolestani on sanottava, että pidän monia tummia naisia kauniina.

      Mutta asiaan. Jos olet jostain arabikulttuurista, tai yhtään näytät siltä että voisit olla, joko lähi-idän tai Afrikan arabikulttuureista, niin en ole varmaan ainoa mies, joka jättää lähestymättä, koska pelkää mahdollisia miespuolisia sukulaisiasi. Mitenkään islaminuskoa tuomitsematta, on aika hankalaa suomalaiselle tavismiehelle, kun islaminuskoiset miehet haluavat suorastaan väkivalloin pitää oman kulttuurinsa naiset pois suomalaisten miesten luota. Ja tämä ei ole vitsi, oikeasti harva suomalainen mies haluaa vaikeuksia jonkun vieraasta kulttuurista tulevan mieslauman kanssa.

      No sitten muuten. Jos et ollenkaan näytä muslimikulttuurista tulevalta, esimerkiksi pukeutumisesi kertoo sen, niin sitten homma voidaan varmaan laskea suomalaisten miesten huonon itsetunnon puolelle. Jos olet avoimen seksikkään näköinen (vaikkapa afrikkalainen tai tumma eteläamerikkalainen), niin sekä minä että varmaan moni muu suomalainen mies olettaa helposti, että sinulla on kuitenkin jatkuvasti isomunaisia tummia rakastajia ovelle kolkuttelemassa. Suomalainen mies ei ole kovin kilpailukykyinen eksoottisiin miehiin nähden :( Näin ollen sinua lähestyvät sitten suomalaisista miehistä lähinnä erilaiset panomiehet ja pelimiehet, joilla on yli-iso ego ja uskovat pärjäävänsä kilpailussa niitä ulkomaalaisia kilpailijoita vastaan.No, panomiehethän sitten tyypillisesti ovat vain sen yhden asian perässä eivätkä ollenkaan etsi kunnollista suhdetta.

      Nämä jutut saattaa kuulostaa vähän noloilta, mutta veikkaan että olen oikeilla jäljillä. Todelliset syyt asioihin ovat usein aika noloja.

      • Tumma nainen92

        Kiitos vastauksesta, vihdoinkin sain jotain irti tästä palstasta.
        Vanhempani tulevat länsi Afrikasta, mutta olen täällä syntynyt ja kasvanut joten en näytä Arabilta enkä käytä huivia yms. En kuulu mihinkään uskontokuntaan joten sekään ei ole siis syy. Mutta kyllä sulla oli hyvä pointti, säällittävää, enpä taida lähestyä suomalaisia miehiä enään ellei ole tosissaan.


      • ha-haa1
        Tumma nainen92 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, vihdoinkin sain jotain irti tästä palstasta.
        Vanhempani tulevat länsi Afrikasta, mutta olen täällä syntynyt ja kasvanut joten en näytä Arabilta enkä käytä huivia yms. En kuulu mihinkään uskontokuntaan joten sekään ei ole siis syy. Mutta kyllä sulla oli hyvä pointti, säällittävää, enpä taida lähestyä suomalaisia miehiä enään ellei ole tosissaan.

        Ehkä sun kannattaisi tutkia tarkemmin millaisia tyyppejä lähestyt, koska et ole kiinnostunut niistä panomiehistä. Kuten edellinen sanoi, pelimiehet läestyy sua kyllä, mutta en "kunnon miehet" tuskin uskovat mahdollisuuksiinsa.

        Tossa on kyllä pointtia ettei tavallinen suomalainen mies usko itsellään olevan mahdollisuuksia pidemmälle seksikkään ja kauniin naisen kanssa. Toisaalta sen virheluulon sä voit ite korjata omalla käytöksellä (älä kysy miten).

        Se miksi tavallinen suomalainen mies ei usko mahdollisuuksiinsa, johtuu varmaan somalaisesta kulttuurista, jossa naiset (eivät onneksi kaikki) ihannoivat ulkomaalaisia miehiä. Mikä johtuu pääasiallisesti vain siitä että he ovat erilaisia.

        Seuraa ympäristösi miehiä vähän tarkemmin, myös niitä huomaamattomia, joita et normisti edes näe....


      • Tumma nainen92
        ha-haa1 kirjoitti:

        Ehkä sun kannattaisi tutkia tarkemmin millaisia tyyppejä lähestyt, koska et ole kiinnostunut niistä panomiehistä. Kuten edellinen sanoi, pelimiehet läestyy sua kyllä, mutta en "kunnon miehet" tuskin uskovat mahdollisuuksiinsa.

        Tossa on kyllä pointtia ettei tavallinen suomalainen mies usko itsellään olevan mahdollisuuksia pidemmälle seksikkään ja kauniin naisen kanssa. Toisaalta sen virheluulon sä voit ite korjata omalla käytöksellä (älä kysy miten).

        Se miksi tavallinen suomalainen mies ei usko mahdollisuuksiinsa, johtuu varmaan somalaisesta kulttuurista, jossa naiset (eivät onneksi kaikki) ihannoivat ulkomaalaisia miehiä. Mikä johtuu pääasiallisesti vain siitä että he ovat erilaisia.

        Seuraa ympäristösi miehiä vähän tarkemmin, myös niitä huomaamattomia, joita et normisti edes näe....

        Omalla käytökselläni? Just..
        En todellakaan kuulu niiden kokoa 36 mallinäköisiin naisiin ylipäätänsä joten en edes tajua miksi vika olisi minussa....eri asia jos olisin miesten suhteen nirso ja valikoiva mutten ole, ne 3 miestä ketkä tapasin olivat kaikki tyyliltään/ulkonäöltään erilaisia..


      • ha-haa1
        Tumma nainen92 kirjoitti:

        Omalla käytökselläni? Just..
        En todellakaan kuulu niiden kokoa 36 mallinäköisiin naisiin ylipäätänsä joten en edes tajua miksi vika olisi minussa....eri asia jos olisin miesten suhteen nirso ja valikoiva mutten ole, ne 3 miestä ketkä tapasin olivat kaikki tyyliltään/ulkonäöltään erilaisia..

        En sanonut että vika on sussa. Enkä varmaan osaa arvata puoliakaan mitä on tapahtunut ja mistä se on johtunut. Ainoat asiat olet itse kertonut ja niiden perusteella on tullut tehtyä omat päätelmät. Ei varmaan ihan oikeatkaan.

        Mistäs sitä tietää, osuit kolmeen puutteessa olevaan mieheen? Et ollut heidän "tyyppiä" tai olivat varattuja.

        Syitä voi olla miljoona, mutta miksi antaa periksi kolmen jälkeen? Maailma on miehiä täynnä, hyviäkin ja niistäkin suuri osa suomalaisia :D Oot vielä nuori ja elämä edessä...






        Asiasta toiseen (sillitrooli:lle): Lähipiirissä oli muutama vuosi sitten pari Iranin ravintoloitsijaa, joista toinen oli kihloissa suomalaisen naisen kanssa. Heti kun kihlattu ei ollut paikalla, oli siellä joku muu nainen, jäi jopa rysän päältä kiinni kun yritti heilastella jonkun nuoren harjoittelijan kanssa.

        Joten ei ne ulkomaalaisen taustan omaavat miehet ole sen parempia tai huonompia kuin suomalaisetkaan miehet. Ehkä se erilaisuus vain kiehtoo naisia, miksei myös miehiä.


      • TN92
        ha-haa1 kirjoitti:

        En sanonut että vika on sussa. Enkä varmaan osaa arvata puoliakaan mitä on tapahtunut ja mistä se on johtunut. Ainoat asiat olet itse kertonut ja niiden perusteella on tullut tehtyä omat päätelmät. Ei varmaan ihan oikeatkaan.

        Mistäs sitä tietää, osuit kolmeen puutteessa olevaan mieheen? Et ollut heidän "tyyppiä" tai olivat varattuja.

        Syitä voi olla miljoona, mutta miksi antaa periksi kolmen jälkeen? Maailma on miehiä täynnä, hyviäkin ja niistäkin suuri osa suomalaisia :D Oot vielä nuori ja elämä edessä...






        Asiasta toiseen (sillitrooli:lle): Lähipiirissä oli muutama vuosi sitten pari Iranin ravintoloitsijaa, joista toinen oli kihloissa suomalaisen naisen kanssa. Heti kun kihlattu ei ollut paikalla, oli siellä joku muu nainen, jäi jopa rysän päältä kiinni kun yritti heilastella jonkun nuoren harjoittelijan kanssa.

        Joten ei ne ulkomaalaisen taustan omaavat miehet ole sen parempia tai huonompia kuin suomalaisetkaan miehet. Ehkä se erilaisuus vain kiehtoo naisia, miksei myös miehiä.

        Okei, no saas nähä sit...nää on näitä perus pohdintoja..


    • Romukauppias

      Ainakin itse olen huomannut selkeästi että vaaleat kiinnostavat suomalaisia naisia vähemmän kuin tummat ja vaalean pitää olla keskimäärin tummempaa muuten komeapi jos naiset kiinnostuvat.

      Kun nainen sanoo pitävänsä vaaleista miehistä niin yleensä se on joku naamaltaan komea miekkonen jo valmiiksia ja on siten aivan sama minkä väriset hiukset ja karvat sillä ovat.

      Jos taas on vaalean haalea tapaus eikä komea niin silloin huomaa mistä se kaikki on kiinni kun jos olisi edes vähän tummempi niin taitaisi natsata.

      Tuo sinun "kaikki tapaamasi miehet" kuulostaa siltä ettet ehkä ole miettinyt sitä mikä noita miehiä yhdisti ja millainen sinun käytöksesi oli.
      Käyttäydyitkö siten tai valitsitko ehkä miehet isten että se johti tuohon tilanteeseen että harrastitte seksiä ja mies lähti?

      Ehkä valitsit väärät miehet ja olet sen tyyppinen nainen joka liian helposti haarastaa seksiä?

      • TN92

        En todellakaan ole helppo, ja harrastin vain yhden kanssa..ja hänet olin pitkään jo tapaillut. Mutta lopetin jutun kun tajusin ettei hän mitään vakavaa haluakkaan.


      • Romukauppias
        TN92 kirjoitti:

        En todellakaan ole helppo, ja harrastin vain yhden kanssa..ja hänet olin pitkään jo tapaillut. Mutta lopetin jutun kun tajusin ettei hän mitään vakavaa haluakkaan.

        En minä sinua syytellyt asiasta vaan yritin tehdä päätelmiä mistä moinen voisi johtua.

        Mutta jos kyseessä on vain yhdestä miehestä niin miksi sanot sitten että miehet haluavat vain seksiä tumman kanssa?

        Vai onko tämä tätä naisten logiikkaa että miehet eivät saa tehdä naisista yleistyksiä vaikka tapaisivat kuinka monta naista jotka ajattelevat esimerkiksi että vaaleat eivät ole heidän makuunsa, mutta nainen tekee jopa yhdestä omasta kokemuksestaan yleistyksen miehistä?


      • TN92
        Romukauppias kirjoitti:

        En minä sinua syytellyt asiasta vaan yritin tehdä päätelmiä mistä moinen voisi johtua.

        Mutta jos kyseessä on vain yhdestä miehestä niin miksi sanot sitten että miehet haluavat vain seksiä tumman kanssa?

        Vai onko tämä tätä naisten logiikkaa että miehet eivät saa tehdä naisista yleistyksiä vaikka tapaisivat kuinka monta naista jotka ajattelevat esimerkiksi että vaaleat eivät ole heidän makuunsa, mutta nainen tekee jopa yhdestä omasta kokemuksestaan yleistyksen miehistä?

        Ei tietenkään, mutta kun aika alussa tajusin niitten 2 muunkin vain haluavan sitä alussa.


      • TN92
        TN92 kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta kun aika alussa tajusin niitten 2 muunkin vain haluavan sitä alussa.

        siis sitä yhtä :D


      • ert ere r

        "Ainakin itse olen huomannut selkeästi että vaaleat kiinnostavat suomalaisia naisia vähemmän kuin tummat j"

        Höpönlöpönköpön. Mustien miesten seurassa pyörivät naiset ovat ainakin täälläpäin tupanneet olemaan vähemmän viehättäviä.


      • Romukauppias
        ert ere r kirjoitti:

        "Ainakin itse olen huomannut selkeästi että vaaleat kiinnostavat suomalaisia naisia vähemmän kuin tummat j"

        Höpönlöpönköpön. Mustien miesten seurassa pyörivät naiset ovat ainakin täälläpäin tupanneet olemaan vähemmän viehättäviä.

        En puhunut mustista miehistä vaan tummista miehistä.
        Tummilla miehillä tarkoitetaan tietysti hiuksiltaan tummempia eikä välttämättä ihon väriltään.

        Vaalea iho ja vaaleat hiukset eivät ole IN Suomessa vaikka niin ehkä ajattelisi.

        Tummat miehet nähdään särmikkäämpinä ja myös nähtävästi maskuliinisimpina kun vaalea aina sekoitetaan luonteeltaan myös jollakin tavalla pehmeämmäksi.


      • hihihihiihhihhi
        TN92 kirjoitti:

        siis sitä yhtä :D

        ootko varma ettei halunnut toistakin ;)


    • lkjvlkjsdfoiuset

      Tummia naisia ei pidetä vakavastiotettavina seurustelukumppaneina. Ajatellaan että tulee kulttuuriongelmia, eikä tummia ihmisiä muutenkaan pidetä hyvänä aviomies tai vaimoaineksena.

      • TN92

        Ja suomalaisia naisia pidetään vai? :D hahaha :D hitto mikä läppä.


      • TN92
        TN92 kirjoitti:

        Ja suomalaisia naisia pidetään vai? :D hahaha :D hitto mikä läppä.

        Ja on myöss eri asia jos esim on tumma nainen joka on muualta tullut tänne kun että ois syntynyt täällä, ajattelivat aivan eri tavalla. Todenn tummat jotka ovat muualta tänne tulleet etsivät itselleen tumman miehen ja se on fakta.


      • hmm.....

        ei se ihonväri siihen vaikuta mitään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe