haluaisin kannustaa kaikkia muitakin itsensä kehittämiseen ja elinikäiseen oppimiseen. Trollaus ja palstapelleily jää auttamattomasti laadultaan heikoksi, ellei välillä käy harjoittelemassa muualla ja saamassa lisäoppia.
Itse opiskelen parhaillaan huumeet-palstalla voidakseni vastata paremmin kehittyvän palstan haasteisiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10654041#comment-55194900
trollin ammattitaito
44
127
Vastaukset
- laardimies
Ei täällätrollaaja kehity, sillä liskot ovat liian helppoja trollattavia
- puskalisko
näin on !1!!111
- puskalisko
eikun hetkinen, sinulla ei olekaan mitään todisteita. Tuo on vain propagandaa.
- Leif Norrgård vainaa
puskalisko kirjoitti:
sUN ALOITUS JO TODISTI LISKOJEN BÄHÄMIELISYYDEN!!!111!!!!
KIINNOSTUS HUUMEISIIN JA TENUUN JOHTUU AHDISTUNEISUUDESTA JA SINULLA ON PULLAN HOTKIMISEN VUOKSI LIIAN AHDAS NAHKÄ
LISKOJEN TAPANA ON HANKKIA UUSI NAHKA
_LUOMALLA_
LUULEVAT ITSEÄNSÄ JUMALIKSI-----------HIHHULI-LISKOT!!!111!!! - Kunnian mies
puskalisko kirjoitti:
Olen nyt Pattayan King roadilla myymässä liskonnahkaliivevejä, joissa teksti:
HELVETIN
LISKOT - harhamies
puskalisko kirjoitti:
Laskeetaanko harha-dazukin trollaajaksi?
Sama trolli kolme kertaa peräkkäin, eikä kukaan viitsi vastata edes
Sulla on paljon oppimista - toi näyte oli lähempänä Jari Tervoa - siis se hemmo joka nauraa poliitikoille ja jonka lukijat nauravat Jari Tervolle.
Jarin sijaan hakisin mallia ennemmin vaikka Irvine Welshiltä.
Sun olkinukke hajosi kappaleiksi ensimetreillä, eikä mukana ollut sellasta oikeaa tunteen paloa. Muista - sä rakastat kannabista. Ensin vedät viattomasti jonkun sun tarinaan mukaan ja vasta sitten isket - nyt mukaan lähtee vaan 12v juuri lukemaan oppinut kersa.- puskalisko
muuten kyllä juurikin noin: pitäisi johdatella paljon pidemmälle sinne suohon ja iskeä vasta sitten. Mutta huumeet-palstalla hauskuus syntyykin siitä, että olkinuken voi panna päreiksi ennen kuin se on valmiskaan, ja silti tyypit lähettelee mulle nyt innoissaan sähköpostia ("mistä ostan, mitä ostan, en oo siis mikään kyttä, hyviä ideoita").
Aattele nyt, istut aurinkotuolissa rivariasunnon päädyssä, hikiseen mahaan tarttuu mukavasti ötököitä, vähän sohit kepillä nurmikkoa eli et tee yhtään mitään. Kerrot varsin suoraan, ettet edes yritä. Ja saat LikedInin täyteen sähköpostia, koska just sun kanssa halutaan verkostoitua. Mun mielestä se on aika siistiä. puskalisko kirjoitti:
muuten kyllä juurikin noin: pitäisi johdatella paljon pidemmälle sinne suohon ja iskeä vasta sitten. Mutta huumeet-palstalla hauskuus syntyykin siitä, että olkinuken voi panna päreiksi ennen kuin se on valmiskaan, ja silti tyypit lähettelee mulle nyt innoissaan sähköpostia ("mistä ostan, mitä ostan, en oo siis mikään kyttä, hyviä ideoita").
Aattele nyt, istut aurinkotuolissa rivariasunnon päädyssä, hikiseen mahaan tarttuu mukavasti ötököitä, vähän sohit kepillä nurmikkoa eli et tee yhtään mitään. Kerrot varsin suoraan, ettet edes yritä. Ja saat LikedInin täyteen sähköpostia, koska just sun kanssa halutaan verkostoitua. Mun mielestä se on aika siistiä.Mut ei toi oo ammattitaitoa - tikkarian varastaminen lapselta on yhtä helppoa. Mä inhoon tollasta pro-trollaamisen ajasajoa ja riman alittamista. Ammattilainen saa kovan luokan huumetutkijan jättämään pestinsä ja kuluttamaan elämänsä sinun käsiisi etsimiseen. Sä et pysy ollenkaan tossa otsikossa vaan siirryt suoraan amatöörisarjasta vilttiketjuun.
- puskalisko
ttuplai kirjoitti:
Mut ei toi oo ammattitaitoa - tikkarian varastaminen lapselta on yhtä helppoa. Mä inhoon tollasta pro-trollaamisen ajasajoa ja riman alittamista. Ammattilainen saa kovan luokan huumetutkijan jättämään pestinsä ja kuluttamaan elämänsä sinun käsiisi etsimiseen. Sä et pysy ollenkaan tossa otsikossa vaan siirryt suoraan amatöörisarjasta vilttiketjuun.
no ei tietenkään ole ammattitaitoa. Trolli - työnlaadulleen uskollisena - tuskin muistaa erottaa ammattitaidon ja "ammattitaidon".
puskalisko kirjoitti:
no ei tietenkään ole ammattitaitoa. Trolli - työnlaadulleen uskollisena - tuskin muistaa erottaa ammattitaidon ja "ammattitaidon".
Eipäs yleistetä. Trollien mainetta likaa wannabet (valetrollit), koska virallinen systeemi (laatujärjestelmä) ei vielä ole luonut yhteneväisiä kriteerejä alalle. Se ei tarkoita, etteikö osa ottaisi työtään hyvin vakavasti ja kanna suurta ammatillista ylpeyttä. Sä olet peräänkuuluttamassa ammatillista kehittymistä ja heti seuraavassa lauseessa perut puheesi.
- puskalisko
ttuplai kirjoitti:
Eipäs yleistetä. Trollien mainetta likaa wannabet (valetrollit), koska virallinen systeemi (laatujärjestelmä) ei vielä ole luonut yhteneväisiä kriteerejä alalle. Se ei tarkoita, etteikö osa ottaisi työtään hyvin vakavasti ja kanna suurta ammatillista ylpeyttä. Sä olet peräänkuuluttamassa ammatillista kehittymistä ja heti seuraavassa lauseessa perut puheesi.
eikö sinua elähdytä se, että kukaan ei ole huumeet-palstalla huomannut korjata väitettäni, jonka mukaan kasvi pitää nimenomaan keltaisesta lampusta?
puskalisko kirjoitti:
eikö sinua elähdytä se, että kukaan ei ole huumeet-palstalla huomannut korjata väitettäni, jonka mukaan kasvi pitää nimenomaan keltaisesta lampusta?
Ja kobelehmille luetaan runoja ja viiniköynnöksille soitetaan oopperaa - ja jokainen wannabemaistaja huomaa eron. Unohtamatta hifistejä, jotka kuulevat jopa digitaalisessa siirrossa käytettävien piuhojen erot - tai magneettisia ihmekoruja. Listaa voitaneen jatkaa loputtomiin.
Nähtävästi kannabiksen polttelija ei juuri eroa tavallisesta kuluttajasta - seuraavaksi voit kertoa kristillisistä kasveista, joille olet kasvatusvaiheessa lukenut raamattua ja väittää että niissä on korkeampi THC-pitoisuus (esim. teit mittaukset kemian laitoksella). Tee nettiin oikean julkaisun näköinen raportti.- puskalisko
ttuplai kirjoitti:
Ja kobelehmille luetaan runoja ja viiniköynnöksille soitetaan oopperaa - ja jokainen wannabemaistaja huomaa eron. Unohtamatta hifistejä, jotka kuulevat jopa digitaalisessa siirrossa käytettävien piuhojen erot - tai magneettisia ihmekoruja. Listaa voitaneen jatkaa loputtomiin.
Nähtävästi kannabiksen polttelija ei juuri eroa tavallisesta kuluttajasta - seuraavaksi voit kertoa kristillisistä kasveista, joille olet kasvatusvaiheessa lukenut raamattua ja väittää että niissä on korkeampi THC-pitoisuus (esim. teit mittaukset kemian laitoksella). Tee nettiin oikean julkaisun näköinen raportti.riippuu siitä, mitä tavoittelee. Pääasiallisin tavoitteeni ei ole se, että juttuni menisivät läpi.
- jaha,
lisää vain niitä akateemisia opiskeluja, niin ehkäpä ne teoriat saat sitten paremmin myös käytäntöön..
Tekemällä oppii. Provoaminen on ainaki kohtalaisen helppoa, pitää vaan tietää mihin ihmiset tarttuu.
Ne tarttuu asioihin jotka niitä ärsyttää ja/tai missä ne saa päteä.- puskalisko
mistään noista asioista ei ole mitään todisteita. Tähän mennessä yksikään ihminen ei ole tekemällä oppinut saati tekemiseen kuollut.
- .
puskalisko kirjoitti:
mistään noista asioista ei ole mitään todisteita. Tähän mennessä yksikään ihminen ei ole tekemällä oppinut saati tekemiseen kuollut.
Täytyy vain tietää mitä tekee, vaikka teekupit.
Esim. elokuvassa kuuma tanssi, Jazuli ja patrick swayne valavat ne savesta. puskalisko kirjoitti:
Mä olen tekemällä oppinut ja on ihan todisteitakin nähtävillä.
Tekemiseen kuoli kerran yks työnarkomaani. Kuoli työnsä viereen.- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Mä olen tekemällä oppinut ja on ihan todisteitakin nähtävillä.
Tekemiseen kuoli kerran yks työnarkomaani. Kuoli työnsä viereen.Mjoo
Mikä sun kuvastoa vaivaa? Toinen on punatautinen ja toinen keltatautinen.
Joku vihreä vois olla kiva. Nasdaq kirjoitti:
Mjoo
Mikä sun kuvastoa vaivaa? Toinen on punatautinen ja toinen keltatautinen.
Joku vihreä vois olla kiva.No mä vaihdoin just kuvan. Innostuin tosta kuvien käsittelystä. Tai niinkun lähinnä asettelemaan uutta hiusmallia lättyyn. Aika hienoja juttyja pystyy tekemään ihan maallikkonakin.
Mua inspiroi leikkiä kuvilla.- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
No mä vaihdoin just kuvan. Innostuin tosta kuvien käsittelystä. Tai niinkun lähinnä asettelemaan uutta hiusmallia lättyyn. Aika hienoja juttyja pystyy tekemään ihan maallikkonakin.
Mua inspiroi leikkiä kuvilla.Aika sporttinen nosto. Mä näin samanlaisia Oravia männyissa ja poluilla aamunkoitteessa.
- Nasdaq
Trollauksen perusidea on toisen taitavan trollin kusetus. Muuten trollingissa ei ole mitään ideaa, tai järkeä.
CuulNiin ja se, että trolli vastaa trollille ikään kuin olisi mennyt trolliin "tajuamattaan". Vaikka tajuaa ja johdattelee toista trollia trollaamaan lisää trollaamalla omilla trolleillaan.
Sitten toinen trolli alkaa jo kusta ilosta rimupissaa, kun luulee, että jesh mun trolli onnistui!!! Eikä tajua että se ketä se trollas, trollasi takaisin, vain vähän ovelammin.
Eli kusettaa ja kusee päin silmää kyllä.
Jos taas jättää trollin ruokkimatta trollaus ei voi jatkua. Leikin loppu.- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Niin ja se, että trolli vastaa trollille ikään kuin olisi mennyt trolliin "tajuamattaan". Vaikka tajuaa ja johdattelee toista trollia trollaamaan lisää trollaamalla omilla trolleillaan.
Sitten toinen trolli alkaa jo kusta ilosta rimupissaa, kun luulee, että jesh mun trolli onnistui!!! Eikä tajua että se ketä se trollas, trollasi takaisin, vain vähän ovelammin.
Eli kusettaa ja kusee päin silmää kyllä.
Jos taas jättää trollin ruokkimatta trollaus ei voi jatkua. Leikin loppu.Ei se noin sekavaa ole. Tuohon menee enemmän energiaa kuin se sitä tuottaa. Hyvä trolli on niin hyvä, että siitä saa virtaa.
Eli trollin täytyy kaikissa tapauksissa hipoa todellisuutta, jotta se olisi totta. Nasdaq kirjoitti:
Ei se noin sekavaa ole. Tuohon menee enemmän energiaa kuin se sitä tuottaa. Hyvä trolli on niin hyvä, että siitä saa virtaa.
Eli trollin täytyy kaikissa tapauksissa hipoa todellisuutta, jotta se olisi totta.No niinpä. Sitä juuri tarkoitan. Mutta millä sinä hivot todellisuutta, ajattelmatta ensin sitä mikä toisesta näyttää todelliselle? vai ammutko vaan summittain huteja ja osumia?
- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
No niinpä. Sitä juuri tarkoitan. Mutta millä sinä hivot todellisuutta, ajattelmatta ensin sitä mikä toisesta näyttää todelliselle? vai ammutko vaan summittain huteja ja osumia?
Cuul
Koko filosodian ydin on filosofian itsensä ydin. teevadit kirjoitti:
No niinpä. Sitä juuri tarkoitan. Mutta millä sinä hivot todellisuutta, ajattelmatta ensin sitä mikä toisesta näyttää todelliselle? vai ammutko vaan summittain huteja ja osumia?
Mun mielestä hyvä trolli pystyy kertomaan trollinsa kuin puhuisi totta. Täydessä totuudessa, jos se on sellainen sepitelmän tuntuinen ennakkoon tiedetty roosallinnen jupina. Se on vaan tarinointia, ei trollaamista. Ei sytytä.
Olipa kerran omenakauppa blaab blaab blaab, tylsää.
Trollin pitää osaa olla vakuuttava.- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Mun mielestä hyvä trolli pystyy kertomaan trollinsa kuin puhuisi totta. Täydessä totuudessa, jos se on sellainen sepitelmän tuntuinen ennakkoon tiedetty roosallinnen jupina. Se on vaan tarinointia, ei trollaamista. Ei sytytä.
Olipa kerran omenakauppa blaab blaab blaab, tylsää.
Trollin pitää osaa olla vakuuttava.Sä olet aivan väärällä suunnalla. Sun pitää keskittyä.
Keskity.
Hengitä.
Totuudella ei kukaan tee mitään, mutta näkemyksillä siitä paljonkin. Nasdaq kirjoitti:
Sä olet aivan väärällä suunnalla. Sun pitää keskittyä.
Keskity.
Hengitä.
Totuudella ei kukaan tee mitään, mutta näkemyksillä siitä paljonkin.Mistä se näkemys syntyy, jos ei totuuden tavoittelusta? :-)
- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Mistä se näkemys syntyy, jos ei totuuden tavoittelusta? :-)
Näkemystä ei koskaan käsittääkseni synny. Totuus on ja pysyy, mutta sitä vääristellään ja manipuloidaan kunnes sitä on vaikea enää tunnistaa.
Cuul Nasdaq kirjoitti:
Näkemystä ei koskaan käsittääkseni synny. Totuus on ja pysyy, mutta sitä vääristellään ja manipuloidaan kunnes sitä on vaikea enää tunnistaa.
CuulAaaha, no nytten mä alan käsittämään. Mutta miksi totuuksia bruukaa olemaan lähes yhtä monia, kun on totuuden kertojiakin? Koska jollekin on muodostunut väärä näkemys asiasta?
- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Aaaha, no nytten mä alan käsittämään. Mutta miksi totuuksia bruukaa olemaan lähes yhtä monia, kun on totuuden kertojiakin? Koska jollekin on muodostunut väärä näkemys asiasta?
Totuuksien määrä on suorassa suhteessa bruukaamisen tasoon. Huonotasoinen totuus ei toimi ja jää lyhytnäköiseksi kun taas pitkänmatkan totuudet näkevät enemmän (sähläystä ympärillään). Kvanttitasolla tämä taas kääntyy päälaelleen, sillä siellä (täällä) on mahdollista olla monenlaisia totuuksia, jopa vastakkaisia vallitsemassa toistensa vaikutuspiirissä.
Oikeastaan kaikki kuviteltavissa olevat vaihtoehdot ja näkemykset ovat tosia, sillä ne ovat mahdollisia. Nasdaq kirjoitti:
Totuuksien määrä on suorassa suhteessa bruukaamisen tasoon. Huonotasoinen totuus ei toimi ja jää lyhytnäköiseksi kun taas pitkänmatkan totuudet näkevät enemmän (sähläystä ympärillään). Kvanttitasolla tämä taas kääntyy päälaelleen, sillä siellä (täällä) on mahdollista olla monenlaisia totuuksia, jopa vastakkaisia vallitsemassa toistensa vaikutuspiirissä.
Oikeastaan kaikki kuviteltavissa olevat vaihtoehdot ja näkemykset ovat tosia, sillä ne ovat mahdollisia.Anna esimerkki huonotasoisesta totuudesta?
- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Anna esimerkki huonotasoisesta totuudesta?
(Ryhmäterapeuttista naurua)
- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Mä arvasin. :-(
Noups
Et sinä arvannut. Sinä elät huonolaatuisessa todellisuudessa. Nasdaq kirjoitti:
Noups
Et sinä arvannut. Sinä elät huonolaatuisessa todellisuudessa.Millä perusteella?
- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Millä perusteella?
Pohdi sitä. Mun pitää nyt pohdiskella ihan toisenlaisia asioita.
Nasdaq kirjoitti:
Pohdi sitä. Mun pitää nyt pohdiskella ihan toisenlaisia asioita.
Emmä kyllä jaksa pohtia yhtään. On ihan letku olo hierojan käsittelyn jälkeen. Vois vaan oikeesti mönkiä kohta nukkumaan ja mammia aamuun asti.
Kert et kerro, niin olkohon. Emminä ala keltään vastauksia kosimaan. :-)
Aika turhaa touhua. The Palsta on itsessään kehittynyt jo täydelliseksi. Se elää ilman MINUA! -heikohkosti, mutta silti.
- dazu-D
Palstaon harhaisten psykopaatien valtaama
- TROLLIMMies
dazu-D kirjoitti:
Palstaon harhaisten psykopaatien valtaama
DAZU VAIN TROLLAAOLEVANSA PSYKOPAATTI
- kundi.kundine
siis todellaki suositeltais käyntei vierais ni oppis niinku uusii sirkus- temppui ja näil olis enemmä ohjelmaa ja miälenkiintoist selailtavaa ajantappamiseks. hopihopi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472