Heikki Tala

Kunnioittaen

Heikki Tala mies on oiva,
suomalaisuutta delegoiva.
Kun kaikki äänestämme Heikkiä
on hurrien turha enään leikkiä,
ei voi käyttää valheellista meikkiä
kun kansa kuulee Järvenpään "sheikkiä".
Heikki asiat pistää poikki ja pinoon
eipä jää enää suomenkielen oikeudet vinoon.
Heikki on itse viisaus
ei ole siinä asiassa kitsaus,
häviää Suomesta ruotsalaisvitsaus,
sen kunniaksi tilataan pitsa uus!
Heikin blogissa on keskustelunavauksia
erittäin hyviä suomenkielisiä tavauksia,
niitä lukemalla jokainen voisi oppia
ajattelemaan muutakin kuin hiphoppia
ja himphamppua -
ruotsinkielipoliisia, mi käyttää pamppua.
Heikki pitää päällä suomalaisuuden lamppua.

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno runo!

      Taiteen avulla voi myös viedä eteenpäin kielivapauden ilosanomaa!

      • JL Runesten

        Todella ilkeä on toi Talan Heikki,
        ei kai ihminen vaan nettifeikki.

        Kukaan ihminen ei voi olla tuollainen pelle
        vaikka päässä olisi kokoajan helle.

        Vai onko Tala sittenkin oikea mies,
        katkera epäonnistunut ken ties?

        JL Runesten


      • Talabaani
        JL Runesten kirjoitti:

        Todella ilkeä on toi Talan Heikki,
        ei kai ihminen vaan nettifeikki.

        Kukaan ihminen ei voi olla tuollainen pelle
        vaikka päässä olisi kokoajan helle.

        Vai onko Tala sittenkin oikea mies,
        katkera epäonnistunut ken ties?

        JL Runesten

        Palstoilla kiehuu, aina vaan Tala.

        On Heikki hurreille ankara pala,
        palstoilla kiehuu, aina vaan Tala.

        On Heikki palstojen ehdoton Kingi,
        ei Tala juttujen laadusta tingi.

        On Heikki menossa aamusta iltaan,
        Talaa ruoditaan jopa kuunkin siltaan.

        Sai Maarit muutaman adressin aikaan,
        vaan uskoo kukaan Maaritin taikaan?



        SL tuen lakkauttaminen

        On Heikki hurreille kova pala,
        häl mielessään ol ankara vala!

        Ville kun SL:n tuet lakkautti,
        Tala se atteen mieleensä hakkautti.

        Nyt lähtee jo Suomesta pakkoruotsi,
        sitä tarvitsee vain rannikon luotsi.


        H u r r i t taistojen tiimellyksessä:

        Taistoissa nähdään kuka on kumma,
        lopuilla edes on Säntämä, Summa.

        H u r r i e n salainen ase on bååtti,
        sillä se annetaan Suomelle nootti!


    • Kiitos. Kiva lisäys kielipoliittiseen runokokoelmaani, jossa on jo runsaasti sekä sveko- että fennorunoja.

      Kehitys kehittyy ja se kehittyy kohti kielivapautta ja pohjoismaisen mallin mukaista virallista yksikielisyyttä; Ruotsissa ruotsi, Tanskassa tanska, Norjassa norja, Islannissa islanti - ja pian Suomessa suomi.

      • J Pää

        Mene jo nukkumaan vanhus! Ai niin, vanhuksethan eivät nuku juuri ollenkaan. Se selittää tämän palstan sekavia viestejä öisen aikaan.


      • IHRA tirisee!

        Tala pn ollut koko ajan oikeassa!
        IHRAn huomaavat nyt jo muutkin!
        Nyt vuorossa siuntiolaiset, joita RKP kurittaa oikein kunnolla.
        Piru vei koko käsivarren, kun sille antoi pikkusormen.

        "Jaa`a...hyvä kysymys. Ryhmä 14 otti vallan ja ulkoisti päätöksen teon Lohjalle, olemalla ryöhkeätäkin röyhkeämpi.
        Tämän kokonaisuus on saanut niin uskomattomia piirteitä, ettei niitä kaikkia kukaan uskoisi, jos tänne blogiin kirjoittaisi...hullun maine vaan kasvaisi entisestään.

        Tämä on outo kunta, jossa tapahtuu outoja juttuja."


        http://parviainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/105855-puh-pah-pelistä-pois-siuntiolle-kenkää-liitospelistä#comment-1511276


      • IHRA tirisee!
        J Pää kirjoitti:

        Mene jo nukkumaan vanhus! Ai niin, vanhuksethan eivät nuku juuri ollenkaan. Se selittää tämän palstan sekavia viestejä öisen aikaan.

        "Vanhus" on koko ajan ollut oikeassa. RKP on röyhkeyden huippu!
        http://www.lansi-uusimaa.fi/keskustelut/108481


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe