Tilanne on tämä, minä olen ollut työtön pitkään ja asun vuokralla. Naisia häiritsee se, että olen ollut työtön pidemmän aikaa. Eikä naiset enää ymmärrä kuin vaikeaa töitä on saada, vaikka he itsekkin olisi aikoinaan ollut työttömänä ennen nykyistä työtään.
Minä tein/teen toisinaan kaikkeni saadakseni työtä. Mutta kun naiset ei sitä näe niin sen tähden he nyt halveksii, piikittelee ja kohtelee kylmästi työttömiä ja köyhiä miehiä. Vielä kylmemmin kristittyjä miehiä eli uskovia.
Seksiä ja läheisyyttä naiset kyllä kävisi säännöllisesti hakemassa ja silloin esittää ihanaa naista mutta jälleen, hetken mentyä ohi, nainen on taas kylmä kuin jääpuikko tai ei halua ollenkaan olla missään tekemisessä kanssani.
Seksi kuuluu parisuhteeseen ja avioliittoon. Ei minua kiinnosta naiset jotka harrastaa irtosuhteita ja on kevytkenkäisiä.
Olen sosioekonomisesta asemastani riippumatta luotettava, uskollinen huumorintajuinen ja hyötyliikuntaa harrastava mies.
Haluaisin perustaa perheen, rakastaa omaa naistani, omaa vaimoani!
Haluan uskoa rakkauteen, rakkauden voittavan ja kestävän tämänhetkisen elämäntilanteeni ja uskon vielä tulevaisuuteenkin.
Mutta silti naisten (kristittyjen ja ateistien) halveksunta syö miestä sisältäni.
Olen ahdistunut ja henkinen hyvinvointini on nollissa eikä naiset ole kiinostunut minusta, tai usko minua lainkaan, muuten on muut asiat hyvin..
TUO NAISTEN KÄYTÖS ON MIEHEN TUNTEIDEN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ JA MIEHEN SEKSUAALISTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ!!!
SEKSISEURA NAISILLE KELPAA MUTTA....
NAISET HALUAA AVIOITUA JA PARIUTUA MIEHEN KANSSA JOKA ON KORKEAMMASSA SOSIOEKONOMISESSA ASEMASSA KUIN NAINEN!!!
Tämän kohtaamani arjentodelllisuuden kertoo myös tutkija Henry Laasanen
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisten_seksuaalinen_valta
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/henrylaasanen
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista
PÄÄSÄÄNTÖISESTI NAISILLE EI KELPAA TYÖTÖN JA KÖYHÄ MIES SAATIKA MIES JOKA ON KRISTITTY (eli uskova). VAIKKA SUOMALAISTA NOIN 75% KUULUU KRISTINUSKONNON EVLUT SUUNTAUKSEEN!!!
KYLLÄ SUOMINEIDOILLE (kristityille) KELPAA TYÖTTÖMÄT JA KÖYHÄT MAAHANMUUTAJATAUSTAISET MIEHET, JOTKA ON JOPA MUSLIMEITA???
ps. Raamattu ei kehoita kristittyjä avioitumaan uskosta osattomien kanssa, saatika muslmien kanssa jotka kieltää jopa Jeesuksen.
Tyttöystävä halveksii, piikittelee ja kohtelee kylmästi
VäsynytJaAhdistunut
0
443
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1164402Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001473
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649