Treffipanoista saisi hyvän kirjan

satoja tarinoita

Miten ja missä ja kuinka nopeasti, toinen on antautunut sexuaaliseen kanssa käymiseen ekoilla treffeillä.

22

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelimiehen kaveri

Otsikko voisi olla "1001 miestäni", jossa nainen kertoo kuinka helppoja miehet ovat. Pelimiehet kokevat naismenestyksensä omaksi ansiokseen, vaikka he oikeastaan vain menevät naisten poimittaviksi.

• kukin tavallaan

Noinhan se on että me miehet vain poimitaan ne naiset jotka ovat intiimin kanssakäymisen tarpeessa.Minä kuulun noihin miehiin enkä koe sitä mitenkään ylentävänä enkä alentavana vaan tarpeitten kohdatessa nautitaan toisistamme.
        Onhan täällä niitä tukkapipoisiakin jotka saa jättää omaan arvoonsa vaikka omasta puolestaan osaavat haukkua kummatkin osapuolet.

• Kaverin kaveri
        kukin tavallaan kirjoitti:

Noinhan se on että me miehet vain poimitaan ne naiset jotka ovat intiimin kanssakäymisen tarpeessa.Minä kuulun noihin miehiin enkä koe sitä mitenkään ylentävänä enkä alentavana vaan tarpeitten kohdatessa nautitaan toisistamme.
        Onhan täällä niitä tukkapipoisiakin jotka saa jättää omaan arvoonsa vaikka omasta puolestaan osaavat haukkua kummatkin osapuolet.

Kukahan se poimii ja kenet. Kuten "Pelimiehen kaveri" sanoi, miehet ovat ihan helvetin HELPPOJA. Oikein naurattaa kun voi saada melkein kenet vaan vaikka olisi ikääkin jo rutosti...

• qäägs

Miehet nyt antaa kaikille, joilla on reikä. Jotkut jopa takapuoleen.

• qäägs

niin, siis panevat.......

• Don juan....

Vai niin, mulla on kuitenkin kokemusta erilaisista naisista ja vonkaus ei aina ole miesten juttu..Vai pelimiehet??Mitä ne on ???

• Helppoja Naisia

Wai pelimiehen kaveri ja oikein poimittaviksi..Anna mun nauraa,valta ratkaisee ja 90% naisista on helppoja tapauksia, täällä treffeillä ainakin..(AMT opettelee tavoille
      lukemalla Päivärinnan opusta).Tosimiehet ei tarvitse valloittamiseen mitään opuksia.

• pekka panomies

Kyllä tosi miehet rulettaa

• !

Mikä siinä antamisessa ja ottamisessa on ongelma. Yhtälailla molemmilla
      sukupuolilla omat tarpeensa. Jokainenhan voi hypätä, vaikka pituutta, jos
      katsoo itselleen sopivaksi...

Yksi elämä, joten pitääkö tapella kumpi "vonkaa", kumpi ei. On myös oikeus
      olla antamatta kenellekkään !.

• haamuhaave

Tuskinpa tuo "paneminen" kirjana vetäisi lukijoita. Yhtä jumputusta olis.
      Minäkin tosin ajattelin kerran kirjoittaa kirjan ja sen nimi ois ollut "yksinäinen
      ratsastaja". 400 sivua kopoti-kopoti- kopoti ja päättyis kop.

Lopetin haaveet siihen, kun parhaat kaveritkaan, edes säälistä olis sitä ostanut.

• jumputi jumputi

Nauraa ..tarina pitää osata kertoa ettei se ole pelkkää jumputusta,joten ihan hyvä että jätät kirjankirjoittamiset..Niille jotka sen hallitsee..

• Niitä odotellen..

Pankaas tarinaa tulemaan,omaperäisiä ja hauskoja sattumuksia.Sellaisia mitä on kiva lukea joissa on tarinan tynkää

• Kristiinan_nimimerkk

Kyllä minä olen oman ennätykseni tainnut tehdä laivaööa... taxfree kaupassa eräs nuorimies katsoi silmiin ja ohi mennessään hipaisi peppua ...menin kassan jälkeen kysymään mitä oikein meinaat kun kourit naisia noin ...punastui raukka ... halusin kiusata lisää ja otin kädestä kiinni ja sanoin ...mulla on oma hytti ... !

• Kristiinan_nimimerkk

noin 15 minuutti ensi kosketuksesta ja noin 3 4 minuuttia ensi sanoista siis :D

• siementä vakoon

mulla menee vähemmän panoille 5 minuutissa ja poes suaapi akka jäähä valmiiksi haarat levälleen jos vaikka uudestaan panettas

• Panomies691

Itse olen huomannut, että YH-äidit ovat paras porukka.
      Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat naiset ei ilmeisesti miehilleen anna, kun ukot lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin YH-naisiin oikein iskee sen jälkeen kun se pillua vonkaava ukko on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia ajettuja äitejä lapsineen riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
      On nielu, vittu ja kakkonen auliisti tarjolla.

• iskee järki

Voin kertoa. Useimmiten se kyllä on nainen, joka lähtee liitosta kävelemään eikä useinkaan ole syynä se, että mies jää kiinni vieraista vaan se, ettei miehestä loppujen lopuksi ole perheen isäksi eikä aviomieheksi - jostain syystä.

Nämä YH-naiset siis valitsevat itse sen, että pudottavat perheestä sen isoimman, vanhimman ja hankalimman lapsen pois ja ryhtyvät elämään laatuelämää lastensa kanssa. He hoitavat työnsä, kotinsa ja lapsensa.

Heilläkin on kuitenkin seksuaalisia tarpeita ja läheisyyden tarpeita, joita sitten hoidetaan tilaisuuden tullen, ehkä usein haetaan sieltä kapakasta ja mielellään varattu joka ei jää perään soittelemaan. Hirveitä vaatimuksia ei yhden yön juttuun ole, kunhan on suht siisti. Jos kunnon tyypin löytää yöksi (ehkä koko viikonlopuksi), sillä pärjää taas monta kuukautta eteenpäin.

• Kiltti mies..

Ainakin pahoille pojille pillua jakavia naisia, on pilvin pimein. Jotka itse kinuavat seksiä ekoilla treffeillä,sitten haukkuvat täällä ties miksi..Minäkin olin ekoilla treffeillä erään naisen kanssa.
      Olen eri paikkakunnalta,menin viikonloppu tapaamiseen,siinä sitten pussailtiin ja halailtiin ja katsottiin telkkua.
      Alkoi mennä vähän kiihkeäksi, niin sanoin voivani jäädä sohvalle nukkumaan.
      Mutta ei se käynyt laatuun hän halusi nukkua vieressäni,sovittiin että ei eka iltana sexiä..
      Mutta vartin yli 12 yöllä hän ilmoitti, että nyt on jo uusi vrk joten voidaan nussia ja kävi mun kimppuun vaikka olisin halunnut nukkua.
      No siinä sitten nussittiin tunti,kaks ja ruvettiin nukkuun. Aamulla taas alettin heti heiluttaan peittoa,niissä merkeissä meni koko viikonloppu..
      Mutta ei se suhde sitten lopuksi ottanut tuulta purjeisiin,vaan 3 tapaamiskerran jälkeen puhallettiin poikki.
      Mutta täällä se haukkuu muo panomieheksi ja hyväksikäyttäjäksi..Minkä ihmeen takia..???Mä en oikeen tajua,sil on uusi mies ja kaikki pitäs olla ok..

• eräs nainen:)

Halpoja tarinoita halvoilta ihmisiltä joilta moraali näemmä päässyt hukkumaan.Tämän kirjoitti se paljon paheksuttu ja haukuttu koulutettu itsenäinen yhäippä joka ei todellakaan kelpuuttaisi sänkyynsä yhtäkään näille palstoille kirjoittajaa tai nettideittiäSeuraa tarjolla muutenkin jos mieli tekee.Mutta elämässä on niin paljon kauniita ja mielettömiä asioita että seksi ei todellakaan ole se ykkönen.Säälin sitä jolle se sitä on.

• Kiltti minäkin

Mulla näin:
      Olin ollut noin viikon eräällä treffipalstalla kun sain naiselta viestin.
      No, ei muuta kun vastasin viesttiin ja muutaman viestin jälkeen sain puhelinnumeron ja soitin illalla.
      Koska lapset lähti seuraavanapäivänä isänsä luo, niin sain kutsun "tervetuloa kylään."

Aikamme kahviteltua ja tupakoitua rauhoituttiin sohvalle tv:n ääreen.
      Siinä sitten jonkinajan kuluttua aloin silittämään ja hyväilemään häntä ensin selästä, sitten vähitellen rinnoista, ja reisien kautta sinne yhteenpaikkaan.

Kun siirryttiin sohvalta sänkyyn niin aikaa ei ollut kulunu kuin korkeintaan tunti kun olin tullut kylään.

Muutamia viestejä vielä vaihdettiin, mutta aika nopeasti sekin hiipui.
      Että näin mulla. Mitään seksinovellia tästä ei ollut tarkoituskaan kirjoittaa, lyhyesti vaan kerroin siihen mahdolliseen "treffipano kirjaan."

• mmmmhhhh

Pakko sanoa, naisena, että usein on tarkoitus olla panematta mutta jos mies on viehättävä, kiinnostava jne. niin....eipä siinä kauan mene.

Täytyy kuitenkin itseään puolustaakseen sanoa, että haluan tapaamistani miehistä vain murto-osaa. Tai jos treffeille saakka päästään niin ehkä joka kolmatta. Treffeille saakka ei usein päästä, syystä jos toisestakin. Elikäs keskimäärin tämmöinen ihana mies tulee vastaan noin joka kolmas tai neljäs kuukausi.

Niin kyllä siinä jo haluttaa ihan sikana. Kakkosta annan jos miehellä sopivankokoinen eli ei liian suuri. Otan suihin ja teen kaikki lemmentyöt.

Ja ilman muuta olen yh-äippä:) Niinkuin lähes kaikki eronneet ja vapaat naiset ovat.

Tommy Tabermannia lainatakseni: RAKASTA MINULLE SIIVET

• Paksu69

Kakkoseen vähän isompaakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe