Ylikehittynyt estetiikantaju

mitä tehdä

Mitä tässä nyt voi tehdä, kun ei osaa suhteuttaa omaa ulkonäköään toisten ihmisten ulkonäköihin.

Enhän minä itseäni näe kuin peilin edessä joskus muutamien sekuntien ajan ja minähän olen tottunut omaan ulkonäkööni!

Muiden ihmisten suhteen olen huomattavasti armottomampi ja minua voi häiritä ulkonäköseikat paljonkin. En vain halua katsella epäesteettisyyttä, joten ystävyyssuhteidenkin kannalta tilanne on hankala.

Saattaa olla, että suhteiden muodostuminenkin estyy, koska minulla on erittäin vaativa miesmaku. Voisin kyllä kelpuuttaa parikin miestä.

22

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi.kundine

jos ei oo ittellä helppoo ni miks sit muilla pitäis olla? ;)

• ap.

On olemassa ns. epäsuhtaisia pareja ulkonäön suhteen, mutta sehän selittyy sillä, että ulkonäköominaisuuksiltaan tasokkaammalla saattaa olla vähemmän kehittynyt estetiikantaju?

Minun on tosin lisättävä, että olen myös älykkyyden suhteen erittäin vaativa.

• kundi.kundine
        ap. kirjoitti:

On olemassa ns. epäsuhtaisia pareja ulkonäön suhteen, mutta sehän selittyy sillä, että ulkonäköominaisuuksiltaan tasokkaammalla saattaa olla vähemmän kehittynyt estetiikantaju?

niinno. on junttei ja on sivistyneit. ja siihe kumpaan kastiin menee, yleensä vaikuta ei ulkonäköominaisuudet eikä älykkyys. pelkästää vissiin karma..

• ap.
        kundi.kundine kirjoitti:

niinno. on junttei ja on sivistyneit. ja siihe kumpaan kastiin menee, yleensä vaikuta ei ulkonäköominaisuudet eikä älykkyys. pelkästää vissiin karma..

En tarkoittanut, että vähemmän kehittyneen estetiikantajun (muiden ihmisten suhteen) omaava olisi juntti, vaan estetiikantaju voi olla muotoutunut eri tavalla! Se voi kohdistua esim. auton / moottoripyörän muotoiluun jne.

Jotkut ihmiset ovat tarkkoja siisteyden suhteen. Sellainen tulkitaan nyky-yhteiskunnassa sivistyneisyydeksi, mutta en minä tiedä, onko se sitä... se on pikemminkin neurologinen piirre.

• kundi.kundine
        ap. kirjoitti:

En tarkoittanut, että vähemmän kehittyneen estetiikantajun (muiden ihmisten suhteen) omaava olisi juntti, vaan estetiikantaju voi olla muotoutunut eri tavalla! Se voi kohdistua esim. auton / moottoripyörän muotoiluun jne.

Jotkut ihmiset ovat tarkkoja siisteyden suhteen. Sellainen tulkitaan nyky-yhteiskunnassa sivistyneisyydeksi, mutta en minä tiedä, onko se sitä... se on pikemminkin neurologinen piirre.

okei eli se mitä se niinku pohjimmiltaan sanos olis et nää olis erilaisiii? ja siit niinku esimerkkinä olis vaiks toi estetiikan tajuamine erilailla?

• no,
        ap. kirjoitti:

sun pitää nyt vain löytää semmoinen, jonka estetiikan taju ei ole niin kehittynyt.

• Älykkyys ja ulkonäkö ovat aivan yliarvostettuja asioita. Vain paksu parru ja paksu lompakko merkkaa jotain.

• kundi.kundine

ensisijaisesti tää suasis niinku perittyy varallisuutta jotai kiinteetäki sais olla miälellää aika paljo ja sit toissijaisesti käy joku hyväpalkkane duuniki mis ei niinku tarviis tehä mitää ehkä jotai käyntei jossai tai olemist jossai kerrokses

• kundi.kundine kirjoitti:

ensisijaisesti tää suasis niinku perittyy varallisuutta jotai kiinteetäki sais olla miälellää aika paljo ja sit toissijaisesti käy joku hyväpalkkane duuniki mis ei niinku tarviis tehä mitää ehkä jotai käyntei jossai tai olemist jossai kerrokses

Samaa mieltä kanssasi. Vanha sanontahan sanoo, ettei herrasmies hikoile kuin saunassa. Ei suinkaan töitä tehden tai naisia jahdaten. Ne on alaluokkaisten atm:en touhuja.

• Kyllä insolventtiviys tulee balansoimaan kumppanin estetiikkaa jolei (alistuskonjunktio) se ole magnitudinen , jossakin vaiheessa.

• ap.

Kannattaako sinun puhua noin, varsinkaan, kun et ole vapaa?

• ap. kirjoitti:

Kannattaako sinun puhua noin, varsinkaan, kun et ole vapaa?

Puhuminen kannattaa aina, varsinkin jos kyseessä on pillunhankinta puuhat.

• ap.
        modelli kirjoitti:

Puhuminen kannattaa aina, varsinkin jos kyseessä on pillunhankinta puuhat.

Hätähousu.

• ap. kirjoitti:

Hätähousu.

Niin oonkin! Parempi hätä housussa kuin leivättömän lävessä.

• Kaikesta sitä viittii ihmiset stressiä pumpullensa ottaa..emminä vaan viittis itteäni loppuunajaa tommosilla asioilla. :-)

Photoshoppaa ne ihmiset mieleisiksi ja teetä niille naamarit sen mukaan. :-)

• Mitä se tyttö?

• modelli kirjoitti:

Mitä se tyttö?

Pakenin sadetta kahvipöytään. Mitäs toinen?

• teevadit kirjoitti:

Pakenin sadetta kahvipöytään. Mitäs toinen?

En oo tyttö enkä pakene muuta kuin pakkasta ja naista joka täyttää jääkaapin vaatimukset mitoiltaan, kulutukseltaan ja viileydellään.

• modelli kirjoitti:

En oo tyttö enkä pakene muuta kuin pakkasta ja naista joka täyttää jääkaapin vaatimukset mitoiltaan, kulutukseltaan ja viileydellään.

Onko jääkaappi kokoa mini vai mega iso?

• teevadit kirjoitti:

Onko jääkaappi kokoa mini vai mega iso?

Perustavaa laatua...tarkoitin sellaista yhdistelmää...no siis katso kuva.

http://tinyurl.com/75u2hn2

• modelli kirjoitti:

Perustavaa laatua...tarkoitin sellaista yhdistelmää...no siis katso kuva.

http://tinyurl.com/75u2hn2

Tollanen ko meilläkin. Ton kokonen nainen on jo harvinaisempi. Joku iso amatsooni ehkä?

• Nojaa...

Aika alikehittyneeltä vaikuttaa, jos estetiikantajusi rajoittuu pelkästään ulkonäköön....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2660
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2607
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2569
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      79
      2468
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      42
      1976
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      68
      1954
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      140
      1843
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      29
      1402
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1361
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      19
      1248
    Aihe