mitä teen?

justjoo---

Nyt en ihan tienny mihin palstalle tän pistän joten ajauduin tänne. Olen tässä sellaset kohta kolme kuukautta tapaillut yhtä miestä. Tässä hetki sitten kuitenkin huomasin sellaisen asian kun kävin katsomassa hänen deittiprofiiliaan, että hän käy siellä päivittäin vähintään kerran. Eli toisinsanoen on sitä tehnyt varmasti tän koko 3kk ajan!Tässä ei muuten olisi mitään ongelmaa, mutta tämä mies on tässä meidän ns tapailusuhteessa se aktiivinen osapuoli. Hän on se joka kirjoittelee viestejä ja soittelee joihin tietysti vastaan päivittäin,kyselee usein että missä mennään että hän ei jaksaisi ainiaan vain tapailla, on ehdottanut että näkisin hänen kavereitaan yms. Itse olen taas huomattavan hidas tällaisissa asioissa. Joten mitä mun pitäisi tehdä asialle?Etsiikö hän vain deittisivustolta ns parempia tapauksia kuin minä?Kannattaisko mun heivaa tää kundi saman tien ottamatta asiaa ees puheeksi koska en todellakaan halua vaikuttaa säälittävältä.Vai otanko tän asian jotenkin puheeksi ja jos niin miten?En halua myöskään vaikuttaa stalkkaajalta.

10

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

Tuota... Mieleen tulee kyllä sellainen ajatus, että koska teidän "tutustumistahtinne" on noinkin erilainen, niin mies ei ole oikein varma sinun kiinnostuksestasi. Minusta se, että hän haluaisi sinun tapaavan hänen kavereitaan on merkki siitä, että hän on itse vakavasti kiinnostunut. Ja sitähän tuo "missä mennään" -kyselykin kuvastaa.

Ja kun hän on epävarma sinusta, niin ei luovu nettiprofiilistakaan. Ethän sinäkään nähtävästi ole luopunut omastasi...

• V.V.V.

Päästä irti, hittoako sinä mukavantuntuista kaveria roikotat löyhässä hirressä. Kundi kuitenkin kuulostaa olevan jonkin verran vakavissaan.

Tai jos kaverin kanssa on se kuuluisa kipinä ja kemia kohdallaan, aktivoidu itsekin, vaikka kuinka hidas olisit.

• 9+2

Kolmen kuukauden tapailun jälkeen toivoisin ainakin itse miehenä olevani tilanteessa, jossa ei ole mitään erityistä aktiivista osapuolta. Vaan, että kumpikin on puoleltaan tarpeeksi aktiivinen, jotta kyseistä asiaa ei tarvitsisi miettiä. Itse en koe kovin hyväksi, jos pidemmän aikaa vaikuttaa siltä, että minä olen se aktiivinen osapuoli, joka aina lähettelee viestejä, soittelee ja pyytää jonnekin ja nainen vain tulee perässä. Tutustuminen, seurustelu ja mahdollinen suhde kehittyy mun mielestä niin, että kumpikin on jokseenkin yhtä aktiivisia. Se aktiivisuus kun on se millä hyvin paljon viestitään omaa kiinnostusta.

Etkö sinä nyt sitten tässä tilanteessa vastavuoroisesti viestittele ja soittele miehelle oma-alotteisesti? Jos et ja jo sinunkin näkökulmastasi mies on se aktiivinen osapuoli, niin voit vain kuvitella mahtaakohan mies olla asiasta samaa mieltä ehkä jopa vahvemminkin. Kuten jo muissa kommenteissa on esitetty, niin mies taitaa olla epävarma sinun kiinnostuksestasi. Mainitsemiesi asioiden perusteella hän nyt kuitenkin vaikuttaisi olevan kiinnostunut sinusta. Ehdotan, että korjaat asian osaltasi pikimmiten niin miehen ei tarvitse pitää auki muita mahdollisuuksia löytää se aktiivisempi osapuoli. Jospa vaikka puhutte oikeasti missä mennään niin ei tarvitse puolin ja toisin arvuutella. Jos siis olet miehestä oikeasti kiinnostunut.

• mä vaan

Ei mies tiedä että oletko kiinnostunut. Joten pistä nyt pökköä pesään ja pyydä se kahville ja muutenkin viettämään aikaa sun kaa. Muuten se etsii uuden kun ei tiedä että edes haluat tutustua.

• weegwegewg

tällaisia naiset näköjään. Passiivisia luomaan omaa tulevaisuuttaan. Ei ihme että ruikutetaan kun ei tule palkkaa. Kait siinäkin odotetaan että se pomo on se aktiivisempi osapuoli.

• on hän tosissaan

No me tavattiin miesystäväni kanssa 1,5 kk sitten. Ei me enää "tapailla" vaan kyllä hän on kertonut vanhemmilleen ja ystävilleen seurustelevansa minun kanssa. Me olemme jo pikkuisen vanhempia. Hän pitää profiilejaan mutta en usko hänen niistä mitään hakevan.

• Firestone42

Ala/opi nopeammaksi & aktiivisemmaksi :) Ja jos on profiili deittisivulla, niin silloin on haku päällä, näin miesystäväsikin kohdalla asia.

• 25

Olen eri mieltä tuosta "haku päällä". Varsinkin, jos on maksanut useammaksi kuukaudeksi, niin miksipä sitä profiilia poistamaankaan heti, kun tuntuu joku löytyneen, varsinkin, jos se toinen on noin passiivinen kuin aloittaja. Vaikka tuntuisikin muuten oikealta.

Eli jos mies on epävarma, onko todella suhde syntymässä, niin minusta ainakin on ihan luonnollista, että antaa profiilin olla.

• Tosissaan on

Ompa sitkee mies kun on jaksanut olla aktiivinen koko kolmen kuukauden ajan.
      Entäs jos mies on muutaman päivän "hiljaa" laitatko sinä viestiä.

Mulla näin:
      Kirjoittelin noin 1,5 kuukautta naisen kanssa ennenkuin tavattiin, tavattiin melkein heti toisenkin kerran. Toisen tapaamiskerran jälkeen laitoin sähköposti viestiä, eikä mitään kuulunu, kahden viikon kuluttua laitoin teksiviestiä, ja muutama viesti vaihdettiin ja kerroin että laitan sähköpostia.
      Eipä tullu sähköpostiin taaskaan vastausta, joten ei huvittanut olla yksin se aktiivinen osapuoli, joten viestittely jäi.

• UrbaaniMerenneito

Naisena minulla on peilikuvatapaus ap:n caseen verrattuna. Tapasimme netin kautta, ja olen jo pari kk vihjannut ja antanut selkeitä merkkejä miehelle, että olen todella kiinnostunut enemmästäkin kuin satunnaisesta tapailusta. Hän kyllä laittelee itsekin viestejä ja on aktiivinen, mutta homma ei vaan tältä tasolta etene. Koska tulkitsen asian niin, että häntä ei kiinnosta seurustella, aktivoin vanhan deittiprofiilini uudelleen ihan pikku vinkiksi, että hei, kerran tässä ollaan vapaita, niin ollaan sitten ja katsellaan muitakin. Ja kelpaan varmasti muillekin, ei se ole yhdestä miehestä kiinni jos hän haluaa sitten pelata passiivista roolia suhteen aloittamiseen nähden.

Jos haluat, että mies vetää profiilinsa pois, anna suora signaali ja tee selväksi, että olet vakavissasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe