Olen 30 vuotias mies jolta löytyy poika, mutta naisista ei ole ollut netissä pula. Kait se raha, urheilullisuus, itsevarmuus jne auttaa vaikka kusi vähän päähän onkin noussut :)
Mutta kannattaako tyytyä kakksovaihtoehtoon. Nytkin muutoma nainen kierrossa ja yksi olisi ihan huippu. Täydellinen nainen johon olisi valmis sitoutumaan koska vaan. Hoikka, menestynyt, älykäs ja samat arvot. Mutta vaikuttaa niin kovin vahvasti etten ole sille tarpeeksi hänelle tai ehkä epäilee jälkikasvun olemassaoloa kun hänellä ei taas ole. Ei myönnä mutta harvoin nuo naiset nyt koskaan mitään suoraan myöntää. Sitten on ihan kivoja naisia, mutta kyllä sellaisen kanssa osa intohimosta koko suhteessa jäisi saamatta. Ja onhan sitä jo yhden tällaisen kivan naisen kanssa tullut yritettyä ja siitä kiva lapsikin siunaantunut.
Harva kuitenkaan saa sitä kenet ensimmäiseksi valitsisi ja tuollaisia täydellisiä vaihtoehtoja ei nyt kovin montaa tuksin elämässä eteen tule. Sitten jos sellaisen saa niin helposti on niille kuitenkin se kakkosvaihtoehto ja taas huono suhde edessä kuten ehkäpä tämän nykyisen ihastuksen kohteen kanssakin tulisi olemaan.
Pitääkö ottaa vaan hoikka ja pantava nainen vakipanoksi ja lähteä siitä tosiasiasta että ollaan kavereita. Hän antaa seksiä ja minä tarjoan kivat puitteet elämään. Se on ehkä se tosimiehen ratkaisu. Ei naisiin kannata liikaa tunteita sotkea.
Tyytyyäkkö kakksovaihtoehtoon
7
275
Vastaukset
- ATM_mies
eikö kaksi kakksovaihtoa vastaisi yhtä ykkösvaihtoehtoa? Kallista toki, mutta jos ei rahasta kiikasta.
- ei ei ei
Älä pilaa sen "kakkosvaihtoehtonaisen" elämää ottamalla hänet elämääsi.
- ei ei ei
MInä olen onnekas, että olen päässyt eroon sinunlaisista existä. Nyt minulla on ei-urheilullinen vähän mahakas mies eikä hänen itsevarmuuskaan ole huipussaan. Mutta hän on ihana ja ihanan pehmoinen halata :). Hänen kanssaan haluan elää elämäni...jos hän vain haluaa... En halua enää ikinä miestä, joka luulee olevansa jotain parempaa...
- dgbgfnngmfm
Ohhoijaa. Kannattaa kuunnella tunteita ensin, järkeä unohtamatta. Olen minäkin rannalle joskus jäänyt, vaikka järkisyillä mitaten mies olisi kuulema minut ottanut. Olen varakas, korkeasti koulutettu, todella hyvännäköinen, älykäs ja maalaisjärkeäkin on. Niin vaan kerrankin se tarjoilija-yh vei voiton, ja mikäs siinä, jos tuntui siltä. Olen iloisempi siitä, että nykyiseni valitsimi minut sekä järjen, että tunteen perusteella. Ei täällä kukaan osaa puolestasi vastata.
- joopajoo
Nimimerkille "ei ei ei" . Ota huomioon, että viestiketjun aloittaja on urheilullinen ja varmaan ihan ok-näköinenkin, niin ei sitä ihan tavallista persjalkasta palloa huoli vierelleen.
Tuskimpa olet sutjakka kaunis nanen, joka voisi urheilullista adonista edes saada.
Käytän pohdiskelevanmunamiehen kanssa samaa taktiikkaa, koska flaksi käy tällä palstalla ihan kivasti. Mitä sitä suotta rumien pullaperseitten kanssa seurustelemaan, kun voi saada tämän tästä ihan ok-näköistäkin :)- ei ei ei
Ai niinkö ;). No, se on sinun mielipiteesi ;)...
- ??????????
Onko niillä siis pulla perseessä???????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550