Ohhoh onko yllätävää? Ei pysty Sportti Audi jättämään diesel-Bemaria.. Mitäs tähän sanotte Audifanit kun Audi S3 sportback suorituskyky mittausten mukaan hyvin tasaista Bmw 330d e90 kanssa (245hp) kun katoin tuolta sivulta? 0-60km/h syntyy eroa kun tottakai neliveto repii alkumetrit nopeammin kuin vääntävä takaveto... On kuutos-dieselit kovia pelejä, ei sportti-Audi pääse ohi diesel-perheauto BMW:stä. Autotoimittajat mittailleet seuraavaa http://www.zeperfs.com/duel2643-2493.htm
Audi S3 sportti vs Bmw 330d perheauto
32
568
Vastaukset
- Ostan Audin
???????
minun tulkintani noista pylväistä on kyllä aivan päinvastainen.
Bemu on ainoastaan 0-130 km/h yhden kympän nopeampi, kaikissa muissa mittauksissa bemu otti pataan 1-0 - Pekka-
Ero on melkein sellainen kuin teho/painosuhde edellyttääkin, Audi on himpun vikkelämpi, hieman isompaa eroa odotin.
Se, onko tuolla pienenllä erolla mitään merkitystä onkin sitten toinen juttu.
S3 on mainio pikkusportti. Kulutuslukemat Audilla ovat reippaassa ajossa aika rumat, mutta siitähän ei ollut kyse.- Ostan Audin
Niin käytännössä tuosta parista voittajana selviää se kumman auton kuljettaja ensin survasee lapun lattiaan.
- Higgins4
Audihan on nopea ensimmäiseen mutkaan asti, sen jälkeen bemu menee menojaan.
- miksimiksinäin
Onko tämä näitä testejä missä Audille haetaan vain sopiva verrokki BMW-malliston keskivaiheilta, jotta Audi pärjäisi edes jotenkin? Miksei otettu 335d? Tai miksei rata ollut syherö ja vastassa 730d? Näinpä talvella testin jossa 116i otti testivoiton uudenmallisesta A6:sta. Mitäs jos A6:tta vastaan olisi testattu edes kolmossarjaa?
- .....
Näytätkö sen testin jossa 1er voitti A6:sen. Ai ei löydy? Sitä vähän epäilinkin.
- miksimiksinäin
..... kirjoitti:
Näytätkö sen testin jossa 1er voitti A6:sen. Ai ei löydy? Sitä vähän epäilinkin.
Käy kattomass TM-testit (vai oliko Tuulilasi) viimeisen 6 kk ajalta. Sieltä löydät kuinka Audin uutukaista a6:sta vastaan oli jouduttu ottamaan halvin 1-sarjalainen, jotta Audi ei kärsinyt murskatappiota. Eli kyllä testi löytyy ja kyllä bemarin 1-sarja vastaa ihan täysin Audin A6:tta, tai paremminkin pistää sen polvilleen. Huom 116i vs A6 2.0 turbo!
- ehhehhhhheeee!
miksimiksinäin kirjoitti:
Käy kattomass TM-testit (vai oliko Tuulilasi) viimeisen 6 kk ajalta. Sieltä löydät kuinka Audin uutukaista a6:sta vastaan oli jouduttu ottamaan halvin 1-sarjalainen, jotta Audi ei kärsinyt murskatappiota. Eli kyllä testi löytyy ja kyllä bemarin 1-sarja vastaa ihan täysin Audin A6:tta, tai paremminkin pistää sen polvilleen. Huom 116i vs A6 2.0 turbo!
TM 4 / 2012, 116i vs A6 2.0 TDI
- Mene kouluun!
ehhehhhhheeee! kirjoitti:
TM 4 / 2012, 116i vs A6 2.0 TDI
Et varmaan osaa lukea, mutta BMW ei saanut enemmän pisteitä.
- ffffffffffffffffffff
miksimiksinäin kirjoitti:
Käy kattomass TM-testit (vai oliko Tuulilasi) viimeisen 6 kk ajalta. Sieltä löydät kuinka Audin uutukaista a6:sta vastaan oli jouduttu ottamaan halvin 1-sarjalainen, jotta Audi ei kärsinyt murskatappiota. Eli kyllä testi löytyy ja kyllä bemarin 1-sarja vastaa ihan täysin Audin A6:tta, tai paremminkin pistää sen polvilleen. Huom 116i vs A6 2.0 turbo!
Taas sama trolli tulee tuon väitteen kanssa.
Huom älkää välittäkö hänen väitteestään.
Hän ei edes ymmärrä mitä siinä testissä testattiin....
- assfkpo
JA kysymys kuuluu... Kuka idiootti ostelee dieseli farmari bemareita? : D Aika noloa. Itselläni löytyy kyllä BMW mutta vaihtamassa seuraavaksi juuri S3:n. R8 silti peittoaa kaikki bemarit
- 330d ja hajis
Ne ostaa jotka arfostaa laatua ja mukavuutta ja hiljastuutta ja suorityskykyä autossa. Sitten jotkut reppanat jää rannalle soitteleen ja räplämään jotain Audia tai TAutia tai muuta Nippon Kippoa ja tulee tännä näyttämään että järki jäi jo sinne auto kouluun ja ajo taidot on sitten sen mukaset eli ihan samaa paskaa kun kirjotuksetkin! Sun ei tarvii miettiä minkälaisista tyypeistä nyt on kyse kun ei sun tarvi kun katsoo peiliin.
- Super BMW 316i
330d ja hajis kirjoitti:
Ne ostaa jotka arfostaa laatua ja mukavuutta ja hiljastuutta ja suorityskykyä autossa. Sitten jotkut reppanat jää rannalle soitteleen ja räplämään jotain Audia tai TAutia tai muuta Nippon Kippoa ja tulee tännä näyttämään että järki jäi jo sinne auto kouluun ja ajo taidot on sitten sen mukaset eli ihan samaa paskaa kun kirjotuksetkin! Sun ei tarvii miettiä minkälaisista tyypeistä nyt on kyse kun ei sun tarvi kun katsoo peiliin.
Minäkin arfostan Bemaria kun se on niin hiljastanen ja suorityskyskyinen.
- lapsetkiistelee
audin motti tehdään unkarissa ainakin R8.
- Mikset verrannut 335
vs s3.. Siinä olisi saanut Audin "sporttiS" komeesti pataan perhedieseliltä :D
- wamps
Tarkoitin siis 335d, oli 3.0l diesel.
- rtrghgrweee
Miksei lyödä audi s4:sta ykkösbemarin kaa viivalle?
- miksei audi pärjää?
http://www.youtube.com/watch?v=mI0Y2PFEq9w
takaveto lähtee ja vastaava Audin nelikko näyttää lähinnä etanalta. Miksei vastaavien vertailussa Audi pärjää koskaan bemarille? Miksi TM 2012 talvitestissä 116i oli parempi kuin A6 2.0 turbo?- ffffffffffffffffffff
Lue se TM:n testi ja kirjoita vasta sen jäkeen.
muutoin hyvä trollaus.... - Olet nolo
Laita todiste, että BMW sai paremmat pisteet. Voi olla hieman hankalaa.
- Audiboy
Ei audista ole mihinkään.. Autourheilussa kymmenykset ovat paljon per. kierros, mutta noin monia sekunteja :D Topgearin testissä m3 oli rs5 autoa nopeampi märällä asfaltilla vaikka rs oli siellä tietty nelivetoineen :DD
- ffffffffffffffffffff
Miten kävi tuossa suuressa yhteispohjoismaisessa testissä, jonka voit lukea uudesta TM:stä?
- Miksi lukea
roskalehtiä kun voi katsoa Maailman arvostetuimpia testi videoita?
- ffffffffffffffffffff
Eli mielestäsi voidaan lopettaa kaikki autolehdet täällä pohjolassa ja vain katsoa top gearia?
Kerro kuka tai mikä on sanonut tuon top gearin olevan arvostetuin?
Hyvä huumori ohjelmahan se on ei käy kieltäminen.
- Ei välltämättä
top gear
Mutta uskottavampi se on kun näkee itse että kyseessä ei ole merkkisukollisuuden tekema oma kirjoitus vaan aito realistinen video.. Etenkin se että kyseessä on kuljettaja joka osaa ajaa autoa, nelivedolla osaa ajaa nopeasti sellainenki joka ei renkaiden pidosta tai auton käsittelystä niin edes tiedäkkään.. esimerkiksi tässä kokenut kuljettaja
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=13HqyKRhg88- 4.4 sekuntia
:DD On aiva naurettavan paljon... Siinä on kyllä oikeen rs floppi
- Gapper tricks
Tuossa Bemarin 3 litrasta bensakonetta vastaan... ;)
http://www.zeperfs.com/duel2493-1325.htm
On se Audin kone aika paljon parempi.. jopa 2 litrasena - Minimee_
Lopettakee pojat se bemareista ja audeista vaahtoaminen ja hankkikaa elämäänne nainen ja jos ei saa, niin edes maksullinen. Tää touhu on niin noloa, te ette vaan nää sitä
- HYVÄ BMW
Näitä on silti ihan hauska lukea. Pikkupojat väittelee mikä on parempi, tuskin edes ajaneet nuilla, kunhan linkittävät ja haaveilevat housut märkinä.
Kyllä nämä bmw jutut kertovat aika paljon niiden omistajista.
..hei mun auto kulkee kovempaa kun sun..mun auto kiihtyy paremmin kuin sun...
VOI LUOJA MITÄ SAKKIA..
Noloa..todella noloa. - lähes 500 hevosta
Bmw ja Audi molemmat luusereiden nysväreiden koppeja. Mercedes E55Amg W211 tulee ja nöyryyttäää
- mörkömarko
polkuautosi ei kulje edes 15km/h
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483