Audi S3 sportti vs Bmw 330d perheauto

Ostan BMWn

Ohhoh onko yllätävää? Ei pysty Sportti Audi jättämään diesel-Bemaria.. Mitäs tähän sanotte Audifanit kun Audi S3 sportback suorituskyky mittausten mukaan hyvin tasaista Bmw 330d e90 kanssa (245hp) kun katoin tuolta sivulta? 0-60km/h syntyy eroa kun tottakai neliveto repii alkumetrit nopeammin kuin vääntävä takaveto... On kuutos-dieselit kovia pelejä, ei sportti-Audi pääse ohi diesel-perheauto BMW:stä. Autotoimittajat mittailleet seuraavaa http://www.zeperfs.com/duel2643-2493.htm

32

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostan Audin

      ???????

      minun tulkintani noista pylväistä on kyllä aivan päinvastainen.

      Bemu on ainoastaan 0-130 km/h yhden kympän nopeampi, kaikissa muissa mittauksissa bemu otti pataan 1-0

    • Pekka-

      Ero on melkein sellainen kuin teho/painosuhde edellyttääkin, Audi on himpun vikkelämpi, hieman isompaa eroa odotin.
      Se, onko tuolla pienenllä erolla mitään merkitystä onkin sitten toinen juttu.

      S3 on mainio pikkusportti. Kulutuslukemat Audilla ovat reippaassa ajossa aika rumat, mutta siitähän ei ollut kyse.

      • Ostan Audin

        Niin käytännössä tuosta parista voittajana selviää se kumman auton kuljettaja ensin survasee lapun lattiaan.


    • Higgins4

      Audihan on nopea ensimmäiseen mutkaan asti, sen jälkeen bemu menee menojaan.

    • miksimiksinäin

      Onko tämä näitä testejä missä Audille haetaan vain sopiva verrokki BMW-malliston keskivaiheilta, jotta Audi pärjäisi edes jotenkin? Miksei otettu 335d? Tai miksei rata ollut syherö ja vastassa 730d? Näinpä talvella testin jossa 116i otti testivoiton uudenmallisesta A6:sta. Mitäs jos A6:tta vastaan olisi testattu edes kolmossarjaa?

      • .....

        Näytätkö sen testin jossa 1er voitti A6:sen. Ai ei löydy? Sitä vähän epäilinkin.


      • miksimiksinäin
        ..... kirjoitti:

        Näytätkö sen testin jossa 1er voitti A6:sen. Ai ei löydy? Sitä vähän epäilinkin.

        Käy kattomass TM-testit (vai oliko Tuulilasi) viimeisen 6 kk ajalta. Sieltä löydät kuinka Audin uutukaista a6:sta vastaan oli jouduttu ottamaan halvin 1-sarjalainen, jotta Audi ei kärsinyt murskatappiota. Eli kyllä testi löytyy ja kyllä bemarin 1-sarja vastaa ihan täysin Audin A6:tta, tai paremminkin pistää sen polvilleen. Huom 116i vs A6 2.0 turbo!


      • ehhehhhhheeee!
        miksimiksinäin kirjoitti:

        Käy kattomass TM-testit (vai oliko Tuulilasi) viimeisen 6 kk ajalta. Sieltä löydät kuinka Audin uutukaista a6:sta vastaan oli jouduttu ottamaan halvin 1-sarjalainen, jotta Audi ei kärsinyt murskatappiota. Eli kyllä testi löytyy ja kyllä bemarin 1-sarja vastaa ihan täysin Audin A6:tta, tai paremminkin pistää sen polvilleen. Huom 116i vs A6 2.0 turbo!

        TM 4 / 2012, 116i vs A6 2.0 TDI


      • Mene kouluun!
        ehhehhhhheeee! kirjoitti:

        TM 4 / 2012, 116i vs A6 2.0 TDI

        Et varmaan osaa lukea, mutta BMW ei saanut enemmän pisteitä.


      • ffffffffffffffffffff
        miksimiksinäin kirjoitti:

        Käy kattomass TM-testit (vai oliko Tuulilasi) viimeisen 6 kk ajalta. Sieltä löydät kuinka Audin uutukaista a6:sta vastaan oli jouduttu ottamaan halvin 1-sarjalainen, jotta Audi ei kärsinyt murskatappiota. Eli kyllä testi löytyy ja kyllä bemarin 1-sarja vastaa ihan täysin Audin A6:tta, tai paremminkin pistää sen polvilleen. Huom 116i vs A6 2.0 turbo!

        Taas sama trolli tulee tuon väitteen kanssa.
        Huom älkää välittäkö hänen väitteestään.
        Hän ei edes ymmärrä mitä siinä testissä testattiin....


    • assfkpo

      JA kysymys kuuluu... Kuka idiootti ostelee dieseli farmari bemareita? : D Aika noloa. Itselläni löytyy kyllä BMW mutta vaihtamassa seuraavaksi juuri S3:n. R8 silti peittoaa kaikki bemarit

      • 330d ja hajis

        Ne ostaa jotka arfostaa laatua ja mukavuutta ja hiljastuutta ja suorityskykyä autossa. Sitten jotkut reppanat jää rannalle soitteleen ja räplämään jotain Audia tai TAutia tai muuta Nippon Kippoa ja tulee tännä näyttämään että järki jäi jo sinne auto kouluun ja ajo taidot on sitten sen mukaset eli ihan samaa paskaa kun kirjotuksetkin! Sun ei tarvii miettiä minkälaisista tyypeistä nyt on kyse kun ei sun tarvi kun katsoo peiliin.


      • Super BMW 316i
        330d ja hajis kirjoitti:

        Ne ostaa jotka arfostaa laatua ja mukavuutta ja hiljastuutta ja suorityskykyä autossa. Sitten jotkut reppanat jää rannalle soitteleen ja räplämään jotain Audia tai TAutia tai muuta Nippon Kippoa ja tulee tännä näyttämään että järki jäi jo sinne auto kouluun ja ajo taidot on sitten sen mukaset eli ihan samaa paskaa kun kirjotuksetkin! Sun ei tarvii miettiä minkälaisista tyypeistä nyt on kyse kun ei sun tarvi kun katsoo peiliin.

        Minäkin arfostan Bemaria kun se on niin hiljastanen ja suorityskyskyinen.


    • lapsetkiistelee

      audin motti tehdään unkarissa ainakin R8.

    • Mikset verrannut 335

      vs s3.. Siinä olisi saanut Audin "sporttiS" komeesti pataan perhedieseliltä :D

      • wamps

        Tarkoitin siis 335d, oli 3.0l diesel.


    • rtrghgrweee

      Miksei lyödä audi s4:sta ykkösbemarin kaa viivalle?

    • miksei audi pärjää?

      http://www.youtube.com/watch?v=mI0Y2PFEq9w

      takaveto lähtee ja vastaava Audin nelikko näyttää lähinnä etanalta. Miksei vastaavien vertailussa Audi pärjää koskaan bemarille? Miksi TM 2012 talvitestissä 116i oli parempi kuin A6 2.0 turbo?

      • ffffffffffffffffffff

        Lue se TM:n testi ja kirjoita vasta sen jäkeen.
        muutoin hyvä trollaus....


      • Olet nolo

        Laita todiste, että BMW sai paremmat pisteet. Voi olla hieman hankalaa.


    • Audiboy

      Ei audista ole mihinkään.. Autourheilussa kymmenykset ovat paljon per. kierros, mutta noin monia sekunteja :D Topgearin testissä m3 oli rs5 autoa nopeampi märällä asfaltilla vaikka rs oli siellä tietty nelivetoineen :DD

      • ffffffffffffffffffff

        Miten kävi tuossa suuressa yhteispohjoismaisessa testissä, jonka voit lukea uudesta TM:stä?


    • Miksi lukea

      roskalehtiä kun voi katsoa Maailman arvostetuimpia testi videoita?

      • ffffffffffffffffffff

        Eli mielestäsi voidaan lopettaa kaikki autolehdet täällä pohjolassa ja vain katsoa top gearia?
        Kerro kuka tai mikä on sanonut tuon top gearin olevan arvostetuin?
        Hyvä huumori ohjelmahan se on ei käy kieltäminen.


    • Ei välltämättä

      top gear
      Mutta uskottavampi se on kun näkee itse että kyseessä ei ole merkkisukollisuuden tekema oma kirjoitus vaan aito realistinen video.. Etenkin se että kyseessä on kuljettaja joka osaa ajaa autoa, nelivedolla osaa ajaa nopeasti sellainenki joka ei renkaiden pidosta tai auton käsittelystä niin edes tiedäkkään.. esimerkiksi tässä kokenut kuljettaja

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=13HqyKRhg88

      • 4.4 sekuntia

        :DD On aiva naurettavan paljon... Siinä on kyllä oikeen rs floppi


    • Gapper tricks
    • Minimee_

      Lopettakee pojat se bemareista ja audeista vaahtoaminen ja hankkikaa elämäänne nainen ja jos ei saa, niin edes maksullinen. Tää touhu on niin noloa, te ette vaan nää sitä

    • HYVÄ BMW

      Näitä on silti ihan hauska lukea. Pikkupojat väittelee mikä on parempi, tuskin edes ajaneet nuilla, kunhan linkittävät ja haaveilevat housut märkinä.
      Kyllä nämä bmw jutut kertovat aika paljon niiden omistajista.
      ..hei mun auto kulkee kovempaa kun sun..mun auto kiihtyy paremmin kuin sun...
      VOI LUOJA MITÄ SAKKIA..
      Noloa..todella noloa.

    • lähes 500 hevosta

      Bmw ja Audi molemmat luusereiden nysväreiden koppeja. Mercedes E55Amg W211 tulee ja nöyryyttäää

      • mörkömarko

        polkuautosi ei kulje edes 15km/h


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe