Häntä treenataan Pohjois-Korean taigonautiksi kylläkin
Niiden raketit vaan plumsahtavat Kiinanmereen
Ratikkakuski tuskin pääsee taivaaseen
7
50
Vastaukset
- Kauanko suunnittelit
tuota typerää yhdentekevää viestiäs?
Sinähän olet kuin entinen heilani, joka epäili, etten minä koskaan pääse naimisiin. Sanoin sille, etten minä ole naimisiin menossakaan vaan Lontooseen.
Ps. Daami on edelleen sinkku ja sinä tulet kuolemaan seksinpuutteeseen... Hah!- Rakettikuski
Erään tavaratalon somistamon lattialta löytyi sydäriin kuollut mainosyksikön päällikkö alastomana mainosnuken päällä.
Ratikalle olisi kunniakkaampaa hukkua Kiinanmereen
Palsta lahjoittaa varoiksi myllynkiviriipan amuletiksi.
HÄHÄ:-) - zisel
Mä jaksan ihmetellä ihmisiä jotka puhuu että "pääsee naimisiin". Mitä ihmeen "pääsemistä" siinä on? Senkun menee vaan. Sen mä ymmärrän että joku "pääsee tai ei pääse" esimerkiks idols-kilpailun finaaliin tai johonkin tosi hyvään työpaikkaan, mutta naimisiin? Wtf?? :D
- modelli-vaari
zisel kirjoitti:
Mä jaksan ihmetellä ihmisiä jotka puhuu että "pääsee naimisiin". Mitä ihmeen "pääsemistä" siinä on? Senkun menee vaan. Sen mä ymmärrän että joku "pääsee tai ei pääse" esimerkiks idols-kilpailun finaaliin tai johonkin tosi hyvään työpaikkaan, mutta naimisiin? Wtf?? :D
muista varjella neitsyyttäsi papin aameneen asti . asperiini polvien välissä 24/7
- zisel
modelli-vaari kirjoitti:
muista varjella neitsyyttäsi papin aameneen asti . asperiini polvien välissä 24/7
Harmi vaan että mun neitsyys ei lähde vaikka kuinka jyystäis :) http://www.saunalahti.fi/~jukkapaj/horoskoopit/slides/Neitsyt.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502