Täytyy kehua, alla vuoden ollut 1,2 tsi experience Yeti panoraamakatolla. Elämäni paras auto. Kone tuntuu että olisi 150 heppaa, tällä hakataan valolähdössä taajamassa pikkusportitkin. Kulutus 6 litraa. Vakaa ajaa ja 1000 km päivämatka Euroopassa ei tunnu missään. Tilat hyvät ja monikäyttöisyys mainio. Ei vian vikaa.
Voin suositella.
Yeti on paras!
49
484
Vastaukset
- soo soo
Itsellä on samanlainen, ja onhan se ihan mukava auto. Todellinen keskikulutus on kyllä enemmän kuin mainitsemasi 6 litraa sadalle. Ja kiihtyvyyttä voisi nyt kuvailla vähän sivistyneemmin kuin että "tällä hakataan pikkusportitkin". Meikäläinen kun ei koskaan lähde liikenteeseen hakkamaan kanssa-autoilijoita". Riittää kun havaitsee, että ei jää toisten jalkoihin. Jaa niin, mutta tämähän onkin suolipalsta, täällä täytyy provoilla kyykytyksillä. Muuten olen kyllä edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä auton ominaisuuksista.
- tsih tsuh
jos lukee vaikka www.yetiforum.de , niin siellä ei olla ihan vakuuttuneita autosta
- ,nn,n,mn,
Skoda, TSI ja DSG, tuhoon tuomittuja kaikki
- Eikka Köykkä
Höhö Höpö Höpö oletpa tollo! Ihme juntero.......
- että ihan bahnoilla
Siellä tuollainen 1,2 on varmaankin kova luu, vai mitä?
- Älä trollaa!
Autobahnilla 1.2 TSI Yeti kelaa ihan hyvin. Turbon ansiosta veto ja huippunopeus ovat ihan riittävät.
- jos on pakko
Älä trollaa! kirjoitti:
Autobahnilla 1.2 TSI Yeti kelaa ihan hyvin. Turbon ansiosta veto ja huippunopeus ovat ihan riittävät.
Myönnä pois, että kulutus ja melu ovat suuremmilla nopeuksilla aika kovia, joten en ensimmäiseksi Yetille lähtisi autobahnoille.
- 890=9870
jos on pakko kirjoitti:
Myönnä pois, että kulutus ja melu ovat suuremmilla nopeuksilla aika kovia, joten en ensimmäiseksi Yetille lähtisi autobahnoille.
Melu ei muutu siitä miksikään ajaa sitten sataakahtakymppiä tai sataaviittäkymppiä. Ja kulutus nyt tietenkin nousee, mutta niinhän se nousee kaikilla autoilla.
- aut
Kiitos. Nyt sen käyn itsekkin ostamassa.Olen saanut siitä jo tarpeeksi hyvää palautetta koeajoni lisäksi.
On totta että naisen käteen myös tällainen pieni sportti oloinen auto on mitä mainioin.paras varustelutaso kelpaa vain minulle sillä siinä on monia hyvin tärkeitä itselleni.Automaatti on nautittava ja paras markkinoilla mielestäni täysin vaikka en kyllä kaikkia ole ajanutkaan,mutta en esim ole kiinnostunutkaan jostain honda jazzista tai vastaavista. - n,mn,mn,mn,mn,n,,,,,
Buahahhahahhaaa... yksikään nainen ei kirjoita noin huonosti. Onneksi olkoon, olet taatusti surkein kirjoittaja.
- Eikka Köykkä
Kyllä sinä olet tavallinen tollo ja tomppeli. Kahjo, voisi jopa sanoa.
- monia on autoja
Onhan tuota kovasti kehuttu testeissä ja vaertailuissa.
Mutta tuo "elämäni paras auto" ei ole oikein relevantti asia, sillä et kertonut millainen sinun auto historiasi on.
Tärkeitä kuitenkin on, että tuollaisella aloituksella saa Toyota Terot todella kuumaksi ja kynän teräväksi.- Karsittu loota
Jos ruminta koppimopoo etsitään niin skeidan yeti on kärjessä.hajoavien moottoreiden lisäksi saa meluisan muovisen kajuutan samaan hintaan
- Eikka Köykkä
Yeti on todella hyvä auto ajaa! Siinä on juuri sopivasti puhtia ja hyvä tilat. onnea hyvästä valinnasta!!!!!!!!!
- Slowspeed
Kumpa saisivat ratkottua TSI-koneiden ongelmat.Koskee aika montaa Volkkari-konsernin tekemää mallia..
- hallooo?
Ne on ratkottu jo vuonna 2009. Näin nopeasti aika kuluu..... yritä pysyä mukana!
- bmw 320da -09
jooo-o, sääliksi käy mies parkaa jos tuo itäblokin halppis auto on elämäsi paras.Ja tulee vielä sillä kehumaan.Kannattaisi käydä ajamassa jotain ihan oikeita autojakin kuten volkkari,bemari,mersu,audi ja volvo.Sieltä löydät ihan OIKEATA ajonautintoa ja kyykyttämistä.
- kyykytä mutsis
Älä noin typeriä viitsi kirjoitella. Volkkarit on yli 85%:sti samoja kuin Skodat, MB:n laatu on täysin pask aa ollut jo vuosikymmeniä, bemari on täysin ylihinnoiteltu ja surkean pieni sisätiloiltaan, hikinen koppi, joka ei pärjää Skodan tehoille, audi taas on yli 85%:sti sama kuin Skoda, ja Vulva taas tehdään Kiinassa, joten ei kiinnosta.
Itäblokkia ei ole olemassa, eikä ollut enää Neuvostoliiton hajoamisen ja Berliinin muurin kaatumisen jälkeen, joten sinä surkimus: opiskele yleissisvistystä, yritä jättää se "hieno" Kekkosen ja Koiviston aika jo taaksesi, ja siirry 2010 -luvulle: Nyt puhaltaa uudet tuulet ja Skoda on tämän ajan premiumia, ja sinun neuvostoajan ihanteesi kuten Mersu on täysi paska, jolle nauraa naurismaan aidatkin. - Ei itäauto kelpaa
kyykytä mutsis kirjoitti:
Älä noin typeriä viitsi kirjoitella. Volkkarit on yli 85%:sti samoja kuin Skodat, MB:n laatu on täysin pask aa ollut jo vuosikymmeniä, bemari on täysin ylihinnoiteltu ja surkean pieni sisätiloiltaan, hikinen koppi, joka ei pärjää Skodan tehoille, audi taas on yli 85%:sti sama kuin Skoda, ja Vulva taas tehdään Kiinassa, joten ei kiinnosta.
Itäblokkia ei ole olemassa, eikä ollut enää Neuvostoliiton hajoamisen ja Berliinin muurin kaatumisen jälkeen, joten sinä surkimus: opiskele yleissisvistystä, yritä jättää se "hieno" Kekkosen ja Koiviston aika jo taaksesi, ja siirry 2010 -luvulle: Nyt puhaltaa uudet tuulet ja Skoda on tämän ajan premiumia, ja sinun neuvostoajan ihanteesi kuten Mersu on täysi paska, jolle nauraa naurismaan aidatkin.Valitettavasti skoda painii dacian kanssa halppisauto sarjassa.riisuttu halppisauto.ei itäautot enää kelpaa edes alennusmyynnissä
- ei tsi ei
kyykytä mutsis kirjoitti:
Älä noin typeriä viitsi kirjoitella. Volkkarit on yli 85%:sti samoja kuin Skodat, MB:n laatu on täysin pask aa ollut jo vuosikymmeniä, bemari on täysin ylihinnoiteltu ja surkean pieni sisätiloiltaan, hikinen koppi, joka ei pärjää Skodan tehoille, audi taas on yli 85%:sti sama kuin Skoda, ja Vulva taas tehdään Kiinassa, joten ei kiinnosta.
Itäblokkia ei ole olemassa, eikä ollut enää Neuvostoliiton hajoamisen ja Berliinin muurin kaatumisen jälkeen, joten sinä surkimus: opiskele yleissisvistystä, yritä jättää se "hieno" Kekkosen ja Koiviston aika jo taaksesi, ja siirry 2010 -luvulle: Nyt puhaltaa uudet tuulet ja Skoda on tämän ajan premiumia, ja sinun neuvostoajan ihanteesi kuten Mersu on täysi paska, jolle nauraa naurismaan aidatkin.Jos 100000km pääset ilman remonttia siis jakopää..onneksi olkoon?
ps lueppas tuulilasin kyselypalstalta?
muuten kyllä näppärä auto.. - mutsiskyykkäs
kyykytä mutsis kirjoitti:
Älä noin typeriä viitsi kirjoitella. Volkkarit on yli 85%:sti samoja kuin Skodat, MB:n laatu on täysin pask aa ollut jo vuosikymmeniä, bemari on täysin ylihinnoiteltu ja surkean pieni sisätiloiltaan, hikinen koppi, joka ei pärjää Skodan tehoille, audi taas on yli 85%:sti sama kuin Skoda, ja Vulva taas tehdään Kiinassa, joten ei kiinnosta.
Itäblokkia ei ole olemassa, eikä ollut enää Neuvostoliiton hajoamisen ja Berliinin muurin kaatumisen jälkeen, joten sinä surkimus: opiskele yleissisvistystä, yritä jättää se "hieno" Kekkosen ja Koiviston aika jo taaksesi, ja siirry 2010 -luvulle: Nyt puhaltaa uudet tuulet ja Skoda on tämän ajan premiumia, ja sinun neuvostoajan ihanteesi kuten Mersu on täysi paska, jolle nauraa naurismaan aidatkin.Kun nyt tuollainen tietopankki olet niin kerrohan mitkä Volvot tehdään Kiinassa, mulla kun on niiden valmistusmaista ihan toinen käsitys.
- skeidafani inisee...
kyykytä mutsis kirjoitti:
Älä noin typeriä viitsi kirjoitella. Volkkarit on yli 85%:sti samoja kuin Skodat, MB:n laatu on täysin pask aa ollut jo vuosikymmeniä, bemari on täysin ylihinnoiteltu ja surkean pieni sisätiloiltaan, hikinen koppi, joka ei pärjää Skodan tehoille, audi taas on yli 85%:sti sama kuin Skoda, ja Vulva taas tehdään Kiinassa, joten ei kiinnosta.
Itäblokkia ei ole olemassa, eikä ollut enää Neuvostoliiton hajoamisen ja Berliinin muurin kaatumisen jälkeen, joten sinä surkimus: opiskele yleissisvistystä, yritä jättää se "hieno" Kekkosen ja Koiviston aika jo taaksesi, ja siirry 2010 -luvulle: Nyt puhaltaa uudet tuulet ja Skoda on tämän ajan premiumia, ja sinun neuvostoajan ihanteesi kuten Mersu on täysi paska, jolle nauraa naurismaan aidatkin.Heh. Vai että "Vulva" eli Volvo tehdään Kiinassa? Todista väitteesi. Lue eri autolehtien koeajoraportit ja huomaat että ne tehdään edelleen Euroopassa, Ruotsissa ja Belgiassa (pienemmät mallit). Merkki on nyt kiiinalaisten omistuksessa pääosuudeltaan, mutta he ovat viisaita ja pitävät merkin aitona eurooppalaisena koska jos se tehtäisiin Kiinassa, ostajat kaikkoaisivat.
Mersu ei enää ruostu. Bemarilta löytyy isoja malleja joihin sopii parisataakilioinenkin siiderivalas. Audi on laadultaan vag-konsernin paras ja imago tällä hetkellä ykkönen autoista.
Mutta ei katkera skodamies voi sitä tunnustaa, varsinkin jos on tuhlannut autokuumeessaan ison summan varusteltuun Yeti-kolhoon tai lahna-Superbiin. - ja sinä uskot?
ei tsi ei kirjoitti:
Jos 100000km pääset ilman remonttia siis jakopää..onneksi olkoon?
ps lueppas tuulilasin kyselypalstalta?
muuten kyllä näppärä auto..Sinä pidät jotakin natkunaurettavaa feikkilehteä, autolehtien irvikuvaa Huulilasia jonakin Raamattina autoasioissa? Kyllä on toimittajilla semmoinen "asíantuntemus" nykyisin että oksat pois. Tuulilasi oli vielä 80-luvulla fiksu lehti, mutta ne maanläheiset ja autoista oikeasti tietävät ovat jo Tapio Ketosta lukuun ottamatta eläkkeellä ja nuoret pojanklopit sekä ikuinen murrosikäinen eli päätoimittaja Larmela ovat pilanneet lehden totaalisesti. Ketonenkin on laitettu vähemmän näkyviiin tehtäviin vastailemaan mutu-pohjalta kansan tyhmien rivien kysymyksiin.
Kylläpä näkyy vag-konsernin tuotteet kelpaavat uutena ja käytettynä, mistähän moinen johtuu... - ei kosketa
ei tsi ei kirjoitti:
Jos 100000km pääset ilman remonttia siis jakopää..onneksi olkoon?
ps lueppas tuulilasin kyselypalstalta?
muuten kyllä näppärä auto..Skodan tiettyjä malleja koskeneet jakopääongelmat korjattiin jo 2009 ja uudemmat mallit, kuten omani eivät sisällä enää moisia lastentauteja. Junttilehtiä, kuten Tuulilasi ei viitsi lukea. Luen saksalaisia autolehtiä.
En muutenkaan ole huolissani Skodan kestävyydestä kun ajan aina max. 2v vanhalla Skodalla. Vaihdan autoa vuoden-kahden välein aivan uuteen. - opi edes virheistäsi
Ei itäauto kelpaa kirjoitti:
Valitettavasti skoda painii dacian kanssa halppisauto sarjassa.riisuttu halppisauto.ei itäautot enää kelpaa edes alennusmyynnissä
Ei ole mitään "valitettavaa", eikä Skoda paini missään sarjassa, koska on voittanut muut kaikissa sarjoissa, täysin suvereenisti.
Skodat kelpaavat hyvin, myynti on loistavalla tasolla läpi koko EU-alueen. Paljon Skodaa menee takseiksi, yritysautoiksi, poliisiautoiksi, ym. luotettavuutensa vuoksi.
Ne eivät kelpaa tietenkään kaltaisillesi tietämättömille moukille. Tai niille jotka haluavat peniksenjatkeen tyyliin "premium-auto".
Mitä Skodan imagoon tulee, sinun kannattaa päivittää tietosi nykyaikaan, teet muuten itsestäsi typerän oloisen, jos moisia käsityksiä kehtaat vielä tuoda esille.
Fiksu ihminen oppii viimeistään virheistään, sinä et edes niistä! - kyykytys turhaa
kyykytä mutsis kirjoitti:
Älä noin typeriä viitsi kirjoitella. Volkkarit on yli 85%:sti samoja kuin Skodat, MB:n laatu on täysin pask aa ollut jo vuosikymmeniä, bemari on täysin ylihinnoiteltu ja surkean pieni sisätiloiltaan, hikinen koppi, joka ei pärjää Skodan tehoille, audi taas on yli 85%:sti sama kuin Skoda, ja Vulva taas tehdään Kiinassa, joten ei kiinnosta.
Itäblokkia ei ole olemassa, eikä ollut enää Neuvostoliiton hajoamisen ja Berliinin muurin kaatumisen jälkeen, joten sinä surkimus: opiskele yleissisvistystä, yritä jättää se "hieno" Kekkosen ja Koiviston aika jo taaksesi, ja siirry 2010 -luvulle: Nyt puhaltaa uudet tuulet ja Skoda on tämän ajan premiumia, ja sinun neuvostoajan ihanteesi kuten Mersu on täysi paska, jolle nauraa naurismaan aidatkin."Volkkarit on yli 85%:sti samoja kuin Skodat, ...., audi taas on yli 85%:sti sama kuin Skoda, ...."
No ok, mutta toisinpäin jos tarkkoja ollaan. Skoda (ja Seat) ovat halvempia kopioita Volkkareista ja Audeista.
Seat hieman lähempänä Audia kuin Skoda, Skoda taasen hieman lähempänä Volkkaria. Prosenteista en osaa sanoa, mutta varmasti aikalailla lähellä tuo 85%.
Audeissa ja Volkareissa maksaa status ja mahdollisesti sisustuksessa käytetyt kalliimmat muovit ja kankaat (mitä merkitystä?). Niin ja tietysti Tsekeissä ja Espanjassa halvemmat työvoimakulut. Toki Skodaan ja Seattiin tuodaan uusimmat vitkuttimet noin vuotta myöhemmin, joten sekin laskee hintaa. (Tosin lastentaudit on silloin jo korjattu... ).
Vaatii kuitenkin melkoista mielikuvitusta väittää Volkkaria ja Audia teknisesti paremmiksi autoiksi kuin Seatti ja Skodaa. Tai ylipäänsä jotain VW-konsernin autoa teknisesti huonommaksi kuin jotain toista VW-konsernin autoa
Premiumiksi Skodaa ja Seattia on silti turha sanoa. Ne ovat konsernin kakkosmerkkejä ja muotoilultaan Skoda varsinkin on tuotettu volyymimalliksi peruskansalaisille itäisempää eurooppaan (ja näköjään myös Suomessa onnistunut pääsemään myyntitilastojen kärkeen) ja Seat eteläiseen ja läntiseen eurooppaan. Suomessa Seat ei ole volyymimalli eikä sitä ole edes yritettykään sellaiseksi, sijoitus lienee jossain 16-17 suosituin automerkki. Muotoilu lienee liian rohkeaa suomalaiseen makuun, joka on lähempänä itäeurooppalaista makua. Markkinointia on tosin viime aikoina kovasti lisätty erityisesti Ibitsan osalta ja se onkin jo noussut suosituimmaksi pikkukombifarkuksi, mutta vielä kaukana varsinaisista volyymimerkeistä.
- jeti on ihmiselle...
jotka hakevat huomiota autonsa rumuudella!!!
- Huomio!
Mieluummin Yeti kuin Nissan Joke!
- minä 35 v
Empä olisi uskonut että 75 vuotias vielä innoissaan kirjoittaa tälläisille palstoille.(tuota alkuperäistä tarkoitan). Pappa painaa valoissa oikein pedaalin pohjaan, ja kumi laulaa. Toki hauska lukea näitä eläkeläisten juttuja skodapalstalla.
Ootteks te kaikki skodahullut yli seitkyt vee? Aika nuorekkaita kirjotuksia.. - vai ratkaistu
tsi...Kyseisen moottorin jakopäässä ei ole muuta kuin hydraulinen eli öljynpaineella toimiva kiristin. Ei siis minkäänlaista räikkää tai jousta, joka pitäisi ketjun kireänä jos öljynpaine ei syystä tai toisesta työtä ole vielä tekemässä. Koska sama moottori myös syö öljyä on öljy usein huoltovälin aikana lähellä minimi tasoa ja kun sitten pakkasaamuna auto käynnistetään ja annetaan vähän kaasua niin jako hyppää kun ei jähmeä öljy ole vielä kerinnyt ketjua kiristämään. Yleensä moottoritekniikassa hydraulinen ketjunkiristin vain kiristää ketjua koko ajan tiukemmalle ja "räikkä" sitten estää löystymisen tai vastaavasti on ihan mekaaninen jousi apuna tekemässä esikiristyksen mutta tässä se unohtui. Ko moottoreita on korjattu useita jopa ennen 20tkm ajoa kun auto on jätetty mäkeen vaihteen varaan ja sitten lähtenyt vyörymään vaihdetta vasten ilman että moottori on käynnissä. Tehdas on tiennyt asiasta jo pitkään mutta ei varmaankaan taloudellisesta syystä ole hirveästä viitsiny asialle tehdä mitään, koska kun ongelmaa hiemna pitkitetään niin korjauskulut siirtyvät osittain mjuiden maksettaviksi ja se muuttuu jopa tulonlähteeksi tehtaalle.
Se miksi korjaamot laskuttavat osan asiakkaalta johtuu siitä että maahantuonti kertoo jokaisen GW päätöksen ajoneuvon iän ja km määrän mukaan, Esim korvaavat 75% työstä ja 100% osista, tai 100% osista ja töistä, tai 50% töistä ja 100% osista.
Yleensä vielä niin että osien osalta korvataan suurempi osuus, koska niistä maksetaan takuuanomuksen kautta vain ja ainoastaan sisäänostohinta, eli korjaamolle ei jätetä katetta. Korjaamo on pakoitettu suostumaan tähän merkkledustus sopimuksessa ja näin tehdas voi siirtää osan omasta "ryssimestään" johtuvasta kuluista merkkikorjaamoille, jotka sitten ottavat muusta työstä enemmän jotta keskikate saadaan pysymään tasolla että varastot ja varasoahenkilöiden palkat saadaan katettua. Kyseiset salakoodi listat joita ammattilaiset kutsuvat vauriokoodeihin perustuviksi goodwill listoiksi ovat asioita joista korjaamoilla ei ole lupa puhua. LIstat on tehty tehtaan takuuosaston / maahantuonnin takuu osaston toimesta jotta työnjohdon ei tarvitse joka casessa häiritä takuu osaston kahvituntia vaan näkevät suoraan että esim alle 4V / alle 75tkm tarokittaa GW päätöstä 35% työstä ja 50% osista.
Alla vielä esimerkki tehtaan korvauksista GW tapauksessa korjaamolle: Osa ovh 100,-, Netto korjaamolle sisään 75,- Gw päätös 50%, jolloin tehtaan ohjeen mukaan asiakkaalta laskutetaan 50% OVH hinnasta.
Asiakas siis maksaa 50€, ja nopeasti voisi kuvitella että tehdas maksaa 50€ tai edes 37,5€, mutta koska tehtaat haluavat siirtää takuukulunsa muiden maksettaviksi niin tehdas/ maahantuonti korvaa korjaamolle seuraavan kaavan mukaisesti. Netto 75€ - Asiakkaan jo maksama 50€ = 25€. Käytännössä maahantuonti siis myi osan 75€ ja hyvitti sitten 25€ eli sai osasta 50€ jolloin maahantuonti teki jopa pienen katteen ko takuuosalla.
Häviäjäksi jäi asiakas ja korjaamo. Että pitäisiskö tätä huollon merkkiedustusta säätelevää lakia jotenkin tarkastella, jotta tämä koko euroopassa käytössä oleva tapa saataisiin pois, koska nykyisen mallin mukaan tehtaan ei kovin helpolla kannata havaitsemaan virhettä korjata jos siitä tuotannossa aiheutuu lisäkustannuksia.
Oman oikeellisuus tajuni mukaan olisi oikein jos tehdas veloituksetta muuttaisi kaikkien ko koneiden jakopään rakennetta niin että ongelmaa ei jatkossa olisi. Mutta tuo tarkoittaisi VAG konsernissa pörssiarvon romahdusta (mikäli yhtiö pörssissä on ) ja johdon irtisanomisia.
clacson:
Tuo muron lista on mielenkiintoinen, mutta onkohan mistään saatavissa niitä moottorityyppejä, joita ongelmat pääsääntöisesti koskevat?
Vai onko oletettava, että kaikki TSI-versiot kautta linjan viimeisin linjalta tullut mukaanlukien on ongelmapesä?
Zaasa:
Kuva Yetin moottoritilasta kertoo minulle moottorin saaneen todella kipeää.Miksi kansi on pois? Se on koneistettavana tai uusi on tulossa.Mikä aiheuttaa kansirikon vrt tuoreessa Yetissä? Ketjun katkeaminen tai hyppääminen,venttiilit solmussa.
Tässä topicissa on enimmäkseen käsitelty VW:n kaksoisahdettujen ketju ongelmia.
Halusin kuvalla ja jutulla tuoda mahd.hyväuskoisille jakoketju ongelmien koskevan myös "uuden sukupolven" TSI-moottoreita myös Skodassa.
Yetin tuulilasissa ei ollut korjauksen hintaa,työselostetta,ei km tai vm. Moottoritilaan katsoessani päädyin kyseessä olevan moottoriremontti jakopään hajoamisen johdosta. Jos olen väärässä kestän ja myönnän sen. - Huippu on
Mainio auto.
- Loistava on
Yeti on loistava.
- Yetityty
Omat kokemukseni Yetistä ovat hyvät. Erityisesti hinta-laatu-suhde on omaa luokkaansa. Auto on järkihankinta. Ammattiduunarit siinä missä akateemiset ammattilaisetkin valitsevat nykyisin usein Yetin.
- Yetipoika
Nyt kyllä täytyy yhtyä Yetitytyyn. Arvostan näet samoja asioita kuin hän. Mielenkiintoista on se, että provokaattorit lähestyvät Skodaa yleensä ja Yetiäkin häpeän kautta. Yetitytyt ja Yetipojat kulkevat pää pystyssä, tyytyväisinä.
- Superb parempi
Jäi tänään yeti valoissa superbille.
- Yetityty
Tottakai, koska saattavat olla erilaisilla moottoreilla varustettuja.
- Yetix
Selvä ilmiö on se, että Yetien määrä vaikuttaa lisääntyneen merkittävästi liikenteessä. Kohtasin eilen kauppareillullani kaupunkiin 5 Yetiä 14 kilomertin matkalla ja ihmettelen määrää. Jotaiun kiehtovaa autossa on!
- Yeti myös!
Mullakin yeti vm 2010. Todella luotettava ja hyvä ollut.
- duster on parempi
Mää vein Yetini paalattavaksi ei kestäny ei.
- nii se vaan on
Dusteri tehdään idenpänä kuin Skoda
- Yetix
Milä perusteella veit sen paalattavaksi?
- Yetiman.
Ei pärjännyt tänään riisikippo mun yetille.
- Yetix
Oon tuossa viikonlopun aikana ryttyytellynnä Yetillä vieraiden kanssa parisataa kilometriä. Mitään ongelmia ei ole kuulunut, vaan turbo toiminut kunnolla.
- Hauska palsta
Huumorimiehiä.
- Jee jee Yeti
Sehän on ehdoton ykkönen.
- RöIIi
Mahtipeli kerrassaan.
- Jeer-e
Niin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514